-
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
... wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej. W czerwcu osiągnęły one pułap 368,5 mln zł, co ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
... . Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej. W sierpniu stanowiły one 42 proc. wydatków we wszystkich ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
... wydatki stanowiły aż 38% budżetu wszystkich analizowanych sektorów. Druga pozycja przypadła w udziale branży handlowej, która nieco zwiększyła swoje wydatki względem poprzedniego miesiąca, a trzecia - branży finansowej. Wydatki reklamowe ... reklamowych Według danych z monitoringu reklam IMM największy budżet reklamowy w branży motoryzacyjnej ulokowała ...
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
... farmacja. Jednocześnie okazało się, że wszystkie analizowane sektor postanowiły ograniczyć budżety reklamowe. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej. W lipcu stanowiły one 34 proc. wydatków we ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
... wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się farmacja, która odpowiadała za niemal połowę ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że niemal wszyscy postawili przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży farmaceutycznej. W październiku stanowiły one 39 proc. wydatków ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... . Ogłoszenie społeczne odnośnie e-PIT według stawek cennikowych kosztowałoby ponad 5,5 mln zł. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży farmaceutycznej. W lutym stanowiły one 44 proc. wydatków ...
-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
... budowlanych, które zachęcały do odświeżania mieszkań i przygotowywania ogrodów na majówkę i grillowanie. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej. W kwietniu osiągnęły one pułap 368 mln zł, co ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... , tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych na reklamę nie szczędził przede wszystkim sektor farmaceutyczny, której wydatki reklamowe stanowiły 35 proc. budżetów wszystkich przeanalizowanych branż. Nieco ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... pozostawała branża handlowa, a po piętach - podobnie jak w minionych miesiącach - deptała jej farmacja. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej. We wrześniu stanowiły one 35 proc. wydatków we ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... farmację na drugą pozycję. Największe budżety, tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży handlowej. W analizowanym okresie (1.11-15.12 2018) stanowiły ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... się branża farmaceutyczna. Największe budżety, tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży farmaceutycznej. W styczniu stanowiły one 47 proc. wydatków ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... okazała się branża farmaceutyczna. Największe budżety, tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe urosły przede wszystkim w branży farmaceutycznej. W I kwartale br. stanowiły one 41 proc ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
... wydatki poniesione przez Grupę Orange. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną wybranych sieci komórkowych oraz ich wydatki reklamowe. Zaskoczyła sytuacja najnowszych na rynku marek. Okazuje się, że nie zawsze konieczne są duże wydatki ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.
... w natarciu Biorąc pod uwagę wydatki wszystkich sieci handlowych w podziale na medium, telewizja była największym reklamobiorcą – wynika z danych IMM. Na reklamę w ... oraz Netto. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... smaku jego, czyli internauci oceniają produkty sieci handlowych Z raportu IMM wynika, że w oczach internatów w I kwartale 2015 r. najlepiej wypadła Biedronka, ... oraz Netto. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... mediach społecznościowych, są wyprzedaże. Jak wynika z monitoringu social mediów w IMM, trójka największych reklamodawców znalazła się również na podium jeżeli chodzi ... cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2013
... Biedronka o 20 mln zł mniej Raport IMM zawiera również dane dotyczące zarówno działalności reklamowej– prezentuje wydatki sieci sklepów związane z emisją reklam w prasie ... Lidl, Kaufland, Netto, Real i Tesco. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...
-
Polski Internet a wody mineralne
... , czerwiec 485). IMM porównał te wyniki z Top 5 czyli markami, które w tym okresie wydały najwięcej na reklamę. Okazuje się, że w tym okresie wydatki przekładały ... 2013 roku. Z kolei wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
... Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki reklamowe rosną szczególnie w branży handlowej, której majowy budżet reklamowy stanowił 39 proc. wydatków ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... w sieci, czyli Biedronka drugim domem Jak wynika z monitoringu IMM, tematem wywołującym niezmiennie duże zainteresowanie w mediach społecznościowych są wyprzedaże. ... Freshmarket. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są ...
-
Co i za ile reklamuje branża finansowa?
... reklamowe lokowano głównie w poniedziałki i niedziele - reklama emitowana w te właśnie dni kosztowała 43 mln zł. Najniższe wydatki reklamowe ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2013
... supermarketu nie tylko na zakupy, ale też… po uczucia Z analizy IMM, wynika również, że internauci wzmiankują nie tylko o konkretnych produktach dostępnych w ... Kaufland, Netto, Real i Tesco. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych ...
-
Wisła w mediach społecznościowych. Co mówią internauci?
... osiągnięte w ten sposób dotarcie do odbiorców przełożyć na wydatki reklamowe, koszt promocji warszawskiego wybrzeża Wisły jako miejsca wypoczynku wyniósłby nawet 6 mln zł. Tematem Wisły powinny zainteresować się także marki. Jak wynika z monitoringu social media w IMM, Polacy w komentarzach publikowanych "znad Wisły" najczęściej wymieniają marki ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... czy Magdalena Różczka. Spoty reklamowe zaczęły pojawiać się 21 stycznia 2013 roku. W ciągu miesiąca po starcie kampanii, wydatki reklamowe Play sięgnęły niemal 17 ... publikacji w internecie wyniósł ponad 800 tysięcy złotych. Jak wynika z szacunków IMM, za pośrednictwem publikacji w portalach i serwisach internetowych komunikat miał szansę dotrzeć do ...
-
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
... analizy wpisów na forach i w social media przeprowadzonej przez IMM wynika, że wysokie ... Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Analizie poddanych zostało pięciu reklamodawców, których wydatki na reklamę były najwyższe w pierwszym kwartale 2014 roku. Wydatki ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... plemionach istniał kult gruszki jako symbolu szczęścia i obfitości?”. Wśród zbadanych przez IMM dyskontów w czołowej dziesiątce oprócz Lidla i Biedronki znalazły się również Kaufland i ... i Paweł, Netto oraz Real. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...
-
Pomysły na prezenty świąteczne znajdziesz w mediach
... 2017 roku największe wydatki na promocję w telewizji, radiu i prasie przeznaczyły marki Lego, Cobi, Dumel, Trefl i Fisher Price. Natomiast najbardziej intensywnie reklamowane kategorie produktowe to: klocki, zabawki interaktywne, gry planszowe, pistolety, figurki. O badaniu: Badanie wykonano na podstawie danych z monitoringu IMM Internetu i mediów ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... – podkreśla prezes Quercus TFI. Maturzyści zostają w ZUS Jak wynika z monitoringu IMM, internetowym wypowiedziom o decyzji „ZUS czy OFE” często towarzyszą wulgaryzmy i ... zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... monitoring reklam, mediów tradycyjnych, internetu i mediów społecznościowych na Platformie IMM wskazuje, że w czwartym kwartale 2014 roku wysokość środków przeznaczanych na ... Alma. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... tego celu kanały społecznościowe. Na podstawie informacji zbadanych w module analitycznym IMM wiemy, który z banków jest polecany przez internautów, a który reaguje najszybciej ... Tuż poza czołówką znalazł się m.in.: Millenium Bank oraz City Handlowy. Kontrolujesz wydatki? Kontroluj też opinie Najwięcej informacji na temat wybranych banków pojawiło się ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... Mediów, pomysłodawcy wykorzystania multiscreeningu w promocji programów nie pomylili się. IMM zbadał, ile wzmianek na temat poszczególnych programów pojawiało się w mediach ... Be The Music”. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie ...
-
Biura podróży w Internecie: które najpopularniejsze?
... rankingu jak i zasięg dyskusji w sieci stanowią: Itaka, TUI oraz Rainbow Tours. Analitycy IMM, bazując na danych dotyczących skali dyskusji w internecie, wynikach tegorocznego rankingu ... zebrane za pomocą narzędzia do monitoringu internetu aMI oraz cennikowe wydatki reklamowe biur podróży w prasie, radio i telewizji przeanalizowane za pomocą systemu ...