-
Big Data? Nie, to już Hellabytes, czyli piekielnie dużo bajtów
... wymierne efekty zwłaszcza w sektorze e-handlu czy bankowości. W międzyczasie rosną zarówno wydatki na reklamę personalizowaną, jak i technologię sprzedaży RTB. Ilość danych w Sieci ... stają się widoczne. Coraz więcej witryn korzysta z danych personalizując i targetując reklamy pod konkretnych użytkowników, czyli konkretne pliki cookies. – Do tej ...
-
5,6 mld PLN na reklamę
... spadku. Największy dynamikę wzrostu przychodów uzyskały: HALLMARK, C+ NIEBIESKI i TELE5. Wydatki na reklamę w Radiu przekroczyły 0,5 mld złotych i wyniosły 505,13 mln. W ... (+27,77%). Cytowane dane zawierają przychody dotyczące reklamy drobnej. W I półroczu bieżącego roku wydatki reklamowe w Magazynach wyniosły 922,11 mln zł. W porównaniu ...
-
Polska gospodarka: co zmieni Euro 2012?
... rynek reklamy, w wyniku organizacji Euro 2012, zyska kilka procent, choć przecież już w ostatnich latach również miał się doskonale. Wydatki reklamowe w 2007 r. wyniosły ok. 18,1 miliardów złotych, co stanowiło pięciokrotny wzrost w stosunku do roku 1997. Wtedy oszacowano je na 3,5 miliardów zł. Globalne wydatki na ...
-
Telefonia komórkowa 2006/2007
... branży telekomunikacyjnej i 13% samego segmentu telefonii ruchomej, w całkowitej wielkości sprzedaży branży reklamy zewnętrznej w Polsce w 1Q 2008). Wystarczy dodać, iż trzej najlepiej rozpoznawalni ... wg prognoz miesięczne wydatki aktywnych klientów sieci będą rosły z ok. 43 PLN w 2007 roku do blisko 48 PLN w roku 2012, a wydatki detaliczne ...
-
Rosyjski Internet z potencjałem
... $. Jak podaje portal Reklaming.ru, wydatki na reklamę w rosyjskim Internecie w pierwszej połowie 2008 wzrosły o 73%. Wydatki na reklamę kontekstową wzrosły o 83% i osiągnęły pułap 161 mln $. Wiodącymi reklamodawcami Runetu pozostają koncerny samochodowe (24 mln $). Wśród najważniejszych graczy na rynku reklamy kontekstowej w Runecie niezmiennie są ...
-
Sektor MSP: ocena III kw. i prognoza IV kw. 2009
... większość inwestycji zrealizowano do końca III kwartału. Firmy sektora MŚP ograniczyły wydatki praktycznie we wszystkich badanych obszarach, najmocniej jednak spadły wskaźniki dla ... pierwszej części roku. Wysokie wskazania przedsiębiorców na obszar marketingu i reklamy wynikają z wydatków związanych m.in. z sektorem handlu hurtowego i detalicznego MŚP ...
-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
... stanowią około 10 proc. budżetu. „W przypadku kampanii MSP wydatki na reklamę w radiu wyniosły około 30 procent” – zaznacza jednak Magdalena Werewka, ekspert ds. komunikacji produktowej BOŚ Banku. KREDYTY NAJCZĘŚCIEJ REKLAMOWANYM PRODUKTEM Według raportu reklamy kredytów pochłaniają dwie trzecie wszystkich radiowych wydatków reklamowych banków ...
-
Internet w regionie CEE 2010-2011
... IAB AdEx, w 2011 r. region CEE jest najszybciej rosnącym rynkiem pod względem wydatków na reklamę w sieci, i odnotowuje 33,8 proc. wzrost przychodów z reklamy w porównaniu do poprzedniego roku.
-
Europejska gospodarka zarabia na Facebooku
... internetowych, które muszą w obecnych czasach być kompatybilne z serwisem społecznościowym. Niemałe znaczenie ma także działalność reklamowa - ocenia się, że same wydatki na płatne reklamy to suma rzędu 700 mln euro. Intensyfikacja działań marketingowych przekłada się dodatkowo na podniesienie poziomu świadomości marek oraz zwiększenie ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... ulega personalizacji. Namacalnym efektem działań DMP są np. spersonalizowane reklamy wyświetlane w przeglądarce internetowej, które dzięki wykorzystaniu danych stają się ... tym samym – większy potencjał monetyzacji. Z kolei według badania IDG Enterprise w najbliższych latach wydatki na projekty związane z Big Data spajał będzie jeden wspólny mianownik: ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... (5,3%). Tuż poza czołówką znalazł się m.in.: Millenium Bank oraz City Handlowy. Kontrolujesz wydatki? Kontroluj też opinie Najwięcej informacji na temat wybranych banków pojawiło się w ... publikacji (8 tys.) niż np. mBank (ponad 17 mln złotych wydanych na reklamy i 22 tys. publikacji). Znaczącą część informacji w mediach na temat banków stanowią ...
-
9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu
... w społecznościach. Niemal 2/3 firm (wśród High performers aż 80%) planuje w 2016 r. zwiększać wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych. 83% firmy z grupy High performers ... w 2016 r. przypada na kanał social media: od 65% na różne formy reklamy do 67% na komunikację i angażowanie klientów. Najskuteczniejsze firmy 10-krotnie częściej (61% ...
-
Wigilia i sylwester, czyli randki, zdjęcia i lans
... na rynku reklamy. Potwierdza to badanie IAB AdEx Benchmark Report (Europe) Związku Pracodawców Branży Internetowej. Dowiadujemy się z niego, że wydatki na reklamę mobilną wzrosły w 2016 r. o 52,9 proc. w porównaniu do 2015 roku osiągając kwotę 5,4 mld euro. Według analityków, już w najbliższej przyszłości wydatki na kampanie ...
-
Wakacje i remont mieszkania muszą poczekać
... restauracjach czy hotelach - tłumaczy Dariusz Józefiak, dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy Santander Consumer Banku. Niemal co czwarty ankietowany (23,6 proc ... tym celu dodatkową pracę. Ponad 6 proc. respondentów twierdziło, że na większe wiosenne wydatki woli zaciągnąć kredyt w banku. - Niskie oprocentowanie kredytów, szczególnie teraz, ...
-
Bon turystyczny 1000 plus: 2/3 Polaków uważa, że to dobry pomysł
... ich motywacje są różne – mówi Dariusz Józefiak, dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy Santander Consumer Banku. – Dla pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, ... na noclegi Santander Consumer Bank zapytał także Polaków na jakie wydatki przeznaczyliby pieniądze z bonu turystycznego. Pierwsze trzy główne wskazania to sfinansowanie noclegów (55 ...
-
10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
... wydatki sprzedawców na reklamy ...
-
Jaka będzie Wielkanoc 2021? Ile wydamy? Jak ją spędzimy?
... najczęściej sięgamy po gazetki promocyjne (robi tak 66% badanych), aplikacje mobilne lub reklamy w prasie, radiu czy telewizji (odpowiednio po 26% ankietowanych). Czy pandemia ... %) zamierza zmieścić się w przedziale 100-500 zł. 18% ankietowanych zadeklarowało jednak wyższe wydatki (od 500 do 1000 zł). Jedynie 7% respondentów wyda na zakupy wielkanocne ...
-
Jakie będą media 2022? Są najświeższe prognozy Kantar
... , informacje o wcześniejszych zachowaniach zakupowych, postawach wobec innych marek itp. Jeśli chodzi o targetowanie, należy spodziewać się przesunięcia w kierunku reklamy kontekstowej. Co się zaś tyczy efektywności kampanii, reklamodawcy zyskają możliwość niezależnego pomiaru efektywności swojej kampanii reklamowej u różnych wydawców dzięki ...
-
"Rich media" w natarciu
... się w czasie z poprawą sytuacji na rynku reklam internetowych. Zwiększający swoje wydatki reklamodawcy chętnie korzystają z usług rich media – internauci "klikają" bowiem na ... rich media ma rozmiar standardowego banera, na kolejnych miejscach plasują się "Skyscrapery" oraz reklamy pojawiające się na środku strony. Dane pochodzą z analizy 136 mld ...
Tematy: reklama internetowa, rich media -
Co przegapił duży e-biznes?
... na także tym, że rozdawany za darmo e-book, może zawierać twoje reklamy, informacje o usługach, promocję serwisu i każdą inną informację jaką chciałbyś rozpropagować. Nie ... magazynowanie, opakowania itp. NIE MA żadnego ryzyka. Nie inwestujesz w ten biznes, a twoje wydatki są wręcz śmieszne z punktu widzenia kogoś kto zaczyna jakikolwiek biznes i są ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Styczeń 2004
... granicy. Niemiecki urząd statystyczny podał, że w 2003 roku zmniejszyły się wydatki niemieckich konsumentów, a inwestycje firm spadły o 4%. Jednak według ekonomistów istnieją szanse ... Zwiększyła się także liczba ogłoszeń pochodzących z branży mediów i reklamy. i wyniosła prawie 10% wszystkich ogłoszeń. Pracowników rekrutowały agencje reklamowe, ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Luty 2004
... wyższa niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Rośnie optymizm konsumentów. Polacy coraz odważniej planują wydatki – także te wymagające zaciągnięcia kredytów - jak mieszkanie czy samochód. Wzrosła także ... oraz mechaników. W poszukiwaniu pracowników uaktywnił się sektor mediów i reklamy. Oferty z niego pochodzące stanowił w lutym 11,4% (wzrost o ...
Tematy: -
Telekomunikacyjne debiuty
... tys. mieszkańców). W momencie debiutu marki Sami Swoi, w październiku 2004, rozpoznawalność marki Heyah zwiększyła się o 10 punktów procentowych i wyniosła 64 procent. Wydatki na reklamy telewizyjne obu konkurentów w porównywalnych okresach od debiutu rynkowego nie różniły się znacznie, jednak całkowita oglądalność reklam telewizyjnych Heyah była ...
-
Google zamiast wyszukiwarki Interii
... zwiększenia popularności portalu, a co za tym idzie wzrostu przychodów z reklamy internetowej - komentuje Jacek Pasławski, Prezes INTERIA.PL. - Biorąc pod uwagę obecny ... 11 punktów procentowych. Według raportu IAB Polska w tym samym okresie w naszym kraju wydatki na reklamę w wyszukiwarkach stanowiły tylko 7% wszystkich budżetów na promocję ...
-
Internet: do kogo dociera? Jak robimy sami sobie krzywdę!
... i kiedy? Czy się sprawdzi i jak jej użyć żeby się sprawdziła? Trochę liczb Wydatki na Internet w Polsce (prywatni użytkownicy): Wśród osób nie mających stałego łącza 70 ... w promowaniu strony. Pamiętajmy jednak, że sieć jest do bólu liberalna. Reklamy są mało skuteczne, ponad 80% internautów korzysta z wyszukiwarek do znalezienia potrzebnych im rzeczy ...
-
Gospodarka polska w 2005 roku
... opodatkowania członków rad nadzorczych, wieczystego użytkowania, sprzedaży przedsiębiorstwa i reklamy. Zagranica inwestuje W 2005 roku wartość inwestycji zagranicznych w ... działalności gospodarczej, z drugiej jednak strony, podejmuje lub popiera inicjatywy zwiększające wydatki budżetu - co sugeruje, że nie są przewidywane obniżki obciążeń podatkowych ...
-
Rusza Wypoczynek.pl
... ” – tłumaczy Aleksandra Kaźmierczak z Działu Marketingu i Reklamy Wakacje.pl Nie bez znaczenia są wysokie kwoty, jakie Polacy i zagraniczni turyści wydają na wypoczynek w Polsce. Kwoty, jakie zostawili zagraniczni turyści w 2005 opiewają na 6,1 mld dolarów, z czego ponad 3 mld stanowiły wydatki na opłacenie miejsc noclegowych. Rozwój ...
-
ARBOmedia zwiększa zasięg
... niż zainteresowanie portalami. Tym samym pozycja sieci reklamowych na polskim rynku reklamy online sukcesywnie się umacnia. W "zasięgowej czołówce" od dłuższego czasu utrzymują się ... pozwala zastąpić ogólnotematyczne portale. Trend ten w przyszłości przeniesie się również na wydatki reklamowe, które podążają za użytkownikami Internetu." - ...
-
Google koncentruje się na internecie
... i jakościowym upadkiem internetowej reklamy. Wiele spośród dwustu największych przedsiębiorstw wciąż zwiększa nakłady na reklamę w sieci, często obniżając jej poziom. W odpowiedzi prezes AOL Media Networks stwierdził, iż nie zauważył żadnego spadku w tym sektorze rynku. Z raportu firmy eMarketer wynika, że wydatki na internetową promocję ...
-
Starlink: rynek reklamowy zwolnił
... rosnące ceny reklam w mediach zdecydowali się skoncentrować swoje wydatki wiosną i jesienią - tłumaczy Jarosław Roszkowski, dyrektor mediów Starlinku. Po trzech ... (+ 11,6 proc.) oraz reklama zewnętrzna (+ 10,0 proc.). Zestawienie zamykają segmenty reklamy w dziennikach (+ 2,7 proc.) i magazynach (+ 4,6 proc.). Na reklamę w mediach najwięcej wydawały ...
-
Co musisz wiedzieć o wyszukiwarkach
... połączeni, bardziej cyfrowi i bardziej uzależnieni od usług informacyjnych. W Stanach Zjednoczonych wydatki rodzin na usługi medialne i informacyjne w latach 90. ubiegłego wieku wzrastały ... zyski dla obu spółek. Dlaczego tak wiele osób klika w płatne reklamy? Oczywiście bardzo wiele osób korzysta z sieci WWW w celu znalezienia i kupienia różnych ...
-
Wyższe uczelnie na social media
... użytkownika uległy znacznemu zmniejszeniu. W przypadku Della i jego polityki społecznościowej wydatki na obsługę klienta spadły z kilkunastu dolarów do ... podchodzi do serwisów społecznościowych z nastawieniem podobnym, jak w przypadku reklamy prasowej. Chyba najlepszym miernikiem skuteczności podejmowanych działań będzie wzrost zainteresowana ...
-
Sprzedaż słodyczy w Polsce wzrośnie
... oszczędzania mogą sprawić, że wydatki na podstawowe artykuły, w tym słodycze, nie będą rosły tak szybko, jak by sobie życzyli ich producenci. Może się też zaostrzyć walka konkurencyjna między nimi. Jeśli producenci będą zmuszeni wydawać więcej pieniędzy na reklamy, rentowność sprzedaży może na ...
-
Sektor TMT inwestuje w bezpieczeństwo informacyjne
... ożywienie gospodarcze, wiele przedsiębiorstw działających w sektorze TMT na świecie zwiększa wydatki na bezpieczeństwo informacyjne”- wyjaśnia Jacques Buith, partner i specjalista ds. ... . click-farmy, czyli zespoły ludzi, którym płaci się za klikanie na reklamy. W konsekwencji, koszty reklam obliczane według ilości kliknięć rosną. Przetwarzanie typu ...
-
Spam w XII 2010 r.
... do dystrybucji tzw. spamu partnerskiego (wykorzystującego programy partnerskie) zawierającego reklamy leków oraz podrabianych towarów znanych projektantów. Zdradzony Już w momencie ... że koniec roku to okres, w którym w związku ze zbliżającymi się świętami nasze wydatki są zawsze większe. W grudniu przeciętny użytkownik spędza mnóstwo czasu na ...