-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... pomocą finansową dla swoich dzieci. Model ścisłej kontroli wydatków (w tym miesięczne wydatki na lekarstwa) jest jego drogą życiową, a wszystkie zakupy, które wykraczają poza ... aktywizacji starszego pokolenia. Ale już kilka lat temu pojawiły się w Polsce reklamy przełamujące stereotyp nieszczęśliwego, skromnego emeryta, który niewiele już oczekuje ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... dobry rok dla rynku trójmiejskiego, który wzrósł o 5,6%. Liczba aktywnych reklamodawców wzrosła z 67 do 69. Towarzyszył temu wzrost średniego budżetu o 5,6%. Rynek reklamy wielkoformatowej w Katowicach odnotował zwyżkę w 2012 roku o 2%. Liczba aktywnych reklamodawców spadła z 56 do 53. Średni budżet wzrósł o 7,7%. Rynek łódzki był najszybciej ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... „wielosztuki”, co w podsumowaniu kwartału przełożyło się na wydatki rzędu 12 mln zł i trzecią ... wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...
-
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
... . Jednak nadal częstą praktyką w budowaniu strategii reklamowych jest uwzględnianie tylko lub głównie reklamy w telewizji, radiu czy prasie drukowanej. Niestety koszty reklamy tzw. tradycyjnej nierzadko liczone są w milionach, a z kolei na takie wydatki mogą pozwolić sobie tylko najwięksi gracze na rynku. Jeśli mówimy o skuteczności tak ...
-
Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej?
... kampaniach SEM i SEO. Firma właśnie przeprowadziła badanie pokazujące wydatki na reklamę w wyszukiwarce Google symulowane dla statystycznego, polskiego przedsiębiorstwa ... Blink.pl. Ile dokładnie kosztuje reklama materiałów budowlanych? Aby oszacować koszty reklamy w wyszukiwarce Google dla branży budowlanej, Blink.pl przeprowadził symulację z ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
... zdecydowanie bardziej ostrożna i nie ma tak optymistycznych poglądów na przyszłość reklamy internetowej. Środowiska te traktują ogólny trend wzrostowy wydatków na ... MarketingProfs wykazało, że w reakcji na spowolnienie gospodarcze 60% przedsiębiorców planuje zwiększyć wydatki na reklamę internetową. Zdaniem analityków przedsiębiorców powinno się ...
-
Dane paliwem cyfrowej gospodarki
... użytkowników Internetu są paliwem dla tych obszarów cyfrowego marketingu. Potwierdza to rosnący rynek reklamy programmatic, który globalnie osiągnie w tym roku wartość 75 mld dolarów, co daje ... skuteczność uzależniona jest od jakości danych. Miesiąc po wejściu w życie RODO wydatki na kampanie w tym modelu wróciły do poziomu, na jakim były zanim ...
-
Zalewają nas dane: w 2024 skończy się przestrzeń na dyskach?
... 2019 Report, w 2019 roku europejskie wydatki na kampanie mobilne po raz pierwszy były większe od kwot przeznaczonych na reklamy desktopowe - przekroczyły 30 mld ... reklamy online, dzięki czemu ten kanał znacznie łagodniej przejdzie przez kryzys wywołany pandemią niż tradycyjne media. Co prawda jak twierdzi firma WARC, w ujęciu globalnym wydatki ...
-
Marketing bez budżetu. Tak robi 6 na 10 mikrofirm
... a także prezentację lub uczestnictwo w eventach i targach (15 proc.). W pytaniu o najbardziej efektywne formy reklamy mikrofirmy wskazują przede wszystkim kampanie na Facebook Ads oraz na Instagramie ... od 3001 do 10 000 zł – 7 proc. Tylko 3 proc. mikrofirm deklaruje wydatki przekraczające 10 tys. zł miesięcznie. Eksperci podkreślają jednak, że ważna ...
-
Jakie trendy w polskim e-commerce?
... polskim rynku e-commerce. Oto kluczowe wnioski płynące z tej analizy. Wydatki na reklamę w internecie w górę Wartość oglądanych przez nas w internecie reklam to ... 22 mld dolarów rocznie. Polska jest w czołówce państw, w których internauci blokują reklamy. Według danych PageFair, korzysta z tego prawie 40 proc. polskich internautów. Większy odsetek ...
-
Internet w 2006 wg eMarketer
... przeznaczona na reklamę online. Po raz pierwszy te wydatki przekroczą barierę pięciu procent. Do roku 2009 mimo przewidywanego ogólnego spadku wydatków reklamowych, wydatki w kanale Internetu wzrosną do 7,5% wydatków ogółnych (22 miliardy dolarów) i mogą przewyższyć udziały reklamy w radio. 2. Handel online Przychody ze sprzedaży detalicznej ...
-
Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes
... więc były one bezpośrednim efektem jej zaangażowania sponsorskiego), niż pozostałe dwie najbardziej reklamowane marki z branży piwnej: Warka i Tyskie. Najniższe wydatki na reklamy, największy ekwiwalent reklamowy Marka Carlsberg, oficjalny sponsor mistrzostw, uzyskała największy ekwiwalent reklamowy swoich publikacji spośród badanych marek piwnych ...
-
Co muszą detaliści, czyli wyzwania sprzedaży detalicznej
... utrzymały, ale nawet zwiększyły swoje wydatki w różnych kategoriach detalicznych, równoważąc w ten sposób bardziej powściągliwe wydatki obserwowane wśród grup o niższych ... przychodów. Platformy społecznościowe oferują unikalne korzyści, takie jak celowane reklamy, partnerstwa z influencerami i zaangażowanie konsumentów w czasie rzeczywistym, co może ...
-
Pięć błędów marketingu internetowego
... z następujących Pięciu Wielkich Błędów... Błąd 1 - Myślenie, że słowo kluczowe reklamy to wszystko Codziennie spotykam ludzi, którzy wkładają pieniądze w wyszukiwanie typu ... wiedzą o czym mówią. Prawda jest taka, że w rzeczywistości możesz zredukować wydatki na marketing i jednocześnie zwiększyć sprzedaż, mierząc efekty i dostosowując do ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... firm z branży, które decydują się na reklamę w mediach. Ograniczenie się jedynie do reklamy w klasycznych mediach przy obecnym szumie medialnym i przepełnieniu bloków reklamowych nie wystarcza ... zamknął się w 70-80 tys. zł - powiedział prezes OSM Chojnice. Według Expert Monitor, wydatki cennikowe SM Mlekpol na markę Łaciate w 2008 roku wyniosły 13,6 ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... przygotowywanych specjalnie pod kątem Internetu. Wydatki na reklamę wideo w Internecie rosną bardzo dynamicznie, a marketerzy na całym świecie są skłonni wkładać w tym roku więcej wysiłku w optymalizację kopii kreatywnych pod kątem emisji w Internecie. Badanie Dynamic Logic pokazało, że wprawdzie reklamy telewizyjne „zaprzęgnięte” do nowych ...
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
... zastąpić inną marką lub reklamą. Podobnie jak w przypadku reklamy adresowalnej, różnym widzom można wyświetlać zindywidualizowane reklamy – oczywiście przy założeniu, że dostępne będą ... szans dla branży mediów. Obserwujemy, że globalny wzrost cen wpływa na wydatki konsumentów i budżety reklamowe. Oznacza to, że można optymalizować planowanie kampanii ...
-
Reklama video coraz popularniejsza
... znaczny wzrost z tytułu przychodów - podał eMarketer.com. eMarketer szacuje, że wydatki na reklamę video online w USA wyniosą w 2007 roku, 640 milionów dolarów, ... reklamy video w ogólnym budżecie „rich media” (określanej jako jakakolwiek reklama zawierająca ruch, dźwięk lub elementy interaktywne), z 17,9% w roku 2005 do 42,4% w roku 2009. Wydatki ...
-
Reklama w Internecie 2012
... w historii uda się bowiem przekroczyć poziom dwóch miliardów złotych na wydatki reklamowe w polskim internecie. Z drugiej jednak strony - pierwszy raz od dawna dynamika ... lider - mianowicie reklama display - znalazła godnego następcę. Udział SEM, czyli reklamy powiązanej z wynikami wyszukiwania, w pierwszym kwartale 2012 roku zrównał się z nią ...
-
Sieci handlowe w mediach II 2013
... się Biedronka, na drugim zaś Tesco. Trzeci miejsce należało do Lidla. Sieci handlowe – reklamy sobie, zainteresowanie mediów sobie Pierwsza trójka najczęściej pojawiających się w mediach sieci spożywczych pokazuje, jak wydatki reklamowe mijają się niekiedy z popularnością. W lutym najwięcej napisano w prasie i Internecie o Biedronce i Tesco, które ...
-
Polscy internauci a e-mail marketing
... 132 miliony złotych. Pierwszy raz od pięciu lat branża zanotowała więc spadek przychodów. Wydatki na e-mail marketing w Polsce 2007 - 45 mln zł 2008 - 73 mln zł 2009 - ... .com internauci deklarują, że w ich skrzynkach co tydzień lądują dziesiątki e-maili o charakterze reklamowym, bądź reklamy zawierających. Tylko co dziesiąty badany przyznaje się do ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce 2014
... książki, broszury, ulotki, kalendarze czy banery, po bardziej specjalistyczne rozwiązania, jak np. reklamy gadżetowe czy naklejki 3D – tłumaczy Jacek Bajger, Partner w dziale Doradztwa Podatkowego w ... wdrożyła w ciągu ostatnich lat istotne innowacje, a prawie 40% poniosło wydatki na działalność badawczo-rozwojową. Nie tylko średnie i duże, ale także ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... mln. Mimo, że TVP2 stosuje mniej przerw na reklamy i tym samym zapewnia mniejsze pole do ... Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy ...
-
8 zastosowań Big Data, które cię zaskoczą
... jesteś”. Dane graczy są dla marketerów i reklamodawców niezwykle cenne: pozwalają bowiem targetować reklamy pod konkretnego posiadacza smartfona, dzięki czemu nie otrzymuje on masowej ... spersonalizowanej reklamy mobilnej. eMarketer prognozuje, że do końca 2017 roku w USA wydatki na reklamę na urządzeniach mobilnych prześcigną nawet wydatki na ...
-
Świąteczne zakupy 2020, czyli w pandemii stawiamy na mobilność
... świąteczne będą w tym roku szczególnie popularne? Czy jesteśmy podatni na mobilne reklamy? Co zadecyduje o tym, ile finalnie wydamy pieniędzy? Zakupy na święta przez ... , ile wydamy na święta? Według Daniela Bachmana, amerykańskiego prognostyka gospodarczego, w tym roku wydatki na święta będą zależały od tego, jak bardzo osoby z „grubszym” portfelem ...
-
Linki sponsorowane w NetSprint
... ekspertów wydatki na reklamę w wyszukiwarkach będą systematycznie rosły. Analitycy U.S. Bancorp Piper Jaffray prognozują ten wzrost na 35% rocznie i uważają, że w 2007 przychody wyszukiwarek internetowych osiągnąć mają 7mld USD . Wraz z dalszym wzrostem wydatków na reklamę w polskim internecie oraz malejącą skutecznością graficznych form reklamy ...
-
Klient złapany w sieć
... sferze pojawia się zazwyczaj wiele przeszkód i wątpliwości. Dlatego obecnie w sieci, reklamy najczęściej umieszczane są w ramach kontekstu strony, na której się znajdują ... tego co się będzie działo w sieci na całym świecie, w 2003 roku wydatki na kampanie reklamowe oparte o targetowanie behawioralne stanowiły zaledwie 3,8% (275 milionów ...
-
Promocja w segmencie B2B
... Przykłady takiego myślenia widać coraz częściej na rynku. Reklamy telefonii komórkowych czy oferty samochodów dla biznesu ... reklamy internetowej wynosiła 120 mln zł, czyli 50 proc. więcej niż w roku ubiegłym (dane CR Media i IAB Polska). Rynek zarówno jeśli chodzi o zasięg, jak i wydatki reklamowe – wykazuje tendencje wzrostowe. Z narzędzi reklamy ...
-
Wojny internetowe
... czy Yahoo. AOL osiąga korzyści z tradycyjnych reklam internetowych, takich jak bannery czy reklamy video. Ale reklamy w sieci stanowią nadal mały procent ogólnej sprzedaży AOL, przynosząc około 20 proc. całkowitych dochodów ... . Ask.com także poinformował o stracie operacyjnej w wysokości 6,4 miliona dolarów, spowodowanej głównie przez wyższe wydatki ...
Tematy: Google, Yahoo!, MSN, AOL, wyszukiwarki, rynek wyszukiwania, rynek wyszukiwarek, IAC/InterActive, Microsoft -
Product placement w Internecie
... wydatki na product placement w filmach i programach telewizyjnych sięgną w tym roku 4,38 mld dol., co oznacza, że będą wyższe o ponad 30 proc. w porównaniu z zeszłym rokiem. Ten typ reklamy ... . amerykańskich respondentów rozpoznało markę po obejrzeniu product placementu i reklamy produktu. (47 proc. rozpoznało marką po obejrzeniu wyłącznie reklamy). ...
-
E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?
... niż w zwykły, nieświąteczny weekend – pokazuje badanie Barometr Providenta. Ubiegłoroczne wydatki w tym czasie sięgały ok. 363 zł, natomiast w większych rodzinach ok ... w ulubionym sklepie. Tworząc bannery, warto pomyśleć o wkomponowaniu w nie świątecznych kodów promocyjnych. Takie reklamy można wyświetlać wybranej grupie użytkowników sklepu np. tylko ...
-
Małe firmy na bakier z IT
... , które - czego wyraźnie dowodzi raport - są w małych firmach bardzo zaniedbane. Wydatki głównie na podstawowe potrzeby Małe firmy wydają na technologie IT 15% swojego ... marketing. Połowa ankietowanych przyznaje, że korzysta z reklamy w social mediach (51%), email marketingu (37%), czy innych form reklamy online (21%). Co piąta firma korzysta ...
-
To influencerzy i social media kształtują zachowania konsumentów?
... ankietowanych, zaufałoby rekomendacjom wirtualnego influencera, gdyby wygłaszał wiarygodne opinie i spostrzeżenia. Wydatki marketingowe w stronę influencerów Raport „Co jest ważne dla dzisiejszego ... mediach umożliwia marketerom docieranie do ludzi w sposób, w jaki inne formy reklamy nie są już w stanie – uważa Agnieszka Zagała, Sourcing Domain ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2013
... , Kaufland, Netto, Real i Tesco. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 października a 31 ...
-
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
... o zaletach czekolady nie sposób opowiedzieć w 140 znakach. O badaniu: Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 ... wydatki na reklamę były najwyższe w pierwszym kwartale 2014 roku. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem