-
Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes
... więc były one bezpośrednim efektem jej zaangażowania sponsorskiego), niż pozostałe dwie najbardziej reklamowane marki z branży piwnej: Warka i Tyskie. Najniższe wydatki na reklamy, największy ekwiwalent reklamowy Marka Carlsberg, oficjalny sponsor mistrzostw, uzyskała największy ekwiwalent reklamowy swoich publikacji spośród badanych marek piwnych ...
-
Co muszą detaliści, czyli wyzwania sprzedaży detalicznej
... utrzymały, ale nawet zwiększyły swoje wydatki w różnych kategoriach detalicznych, równoważąc w ten sposób bardziej powściągliwe wydatki obserwowane wśród grup o niższych ... przychodów. Platformy społecznościowe oferują unikalne korzyści, takie jak celowane reklamy, partnerstwa z influencerami i zaangażowanie konsumentów w czasie rzeczywistym, co może ...
-
Pięć błędów marketingu internetowego
... z następujących Pięciu Wielkich Błędów... Błąd 1 - Myślenie, że słowo kluczowe reklamy to wszystko Codziennie spotykam ludzi, którzy wkładają pieniądze w wyszukiwanie typu ... wiedzą o czym mówią. Prawda jest taka, że w rzeczywistości możesz zredukować wydatki na marketing i jednocześnie zwiększyć sprzedaż, mierząc efekty i dostosowując do ...
-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... firm z branży, które decydują się na reklamę w mediach. Ograniczenie się jedynie do reklamy w klasycznych mediach przy obecnym szumie medialnym i przepełnieniu bloków reklamowych nie wystarcza ... zamknął się w 70-80 tys. zł - powiedział prezes OSM Chojnice. Według Expert Monitor, wydatki cennikowe SM Mlekpol na markę Łaciate w 2008 roku wyniosły 13,6 ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... przygotowywanych specjalnie pod kątem Internetu. Wydatki na reklamę wideo w Internecie rosną bardzo dynamicznie, a marketerzy na całym świecie są skłonni wkładać w tym roku więcej wysiłku w optymalizację kopii kreatywnych pod kątem emisji w Internecie. Badanie Dynamic Logic pokazało, że wprawdzie reklamy telewizyjne „zaprzęgnięte” do nowych ...
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
... zastąpić inną marką lub reklamą. Podobnie jak w przypadku reklamy adresowalnej, różnym widzom można wyświetlać zindywidualizowane reklamy – oczywiście przy założeniu, że dostępne będą ... szans dla branży mediów. Obserwujemy, że globalny wzrost cen wpływa na wydatki konsumentów i budżety reklamowe. Oznacza to, że można optymalizować planowanie kampanii ...
-
Reklama video coraz popularniejsza
... znaczny wzrost z tytułu przychodów - podał eMarketer.com. eMarketer szacuje, że wydatki na reklamę video online w USA wyniosą w 2007 roku, 640 milionów dolarów, ... reklamy video w ogólnym budżecie „rich media” (określanej jako jakakolwiek reklama zawierająca ruch, dźwięk lub elementy interaktywne), z 17,9% w roku 2005 do 42,4% w roku 2009. Wydatki ...
-
Reklama w Internecie 2012
... w historii uda się bowiem przekroczyć poziom dwóch miliardów złotych na wydatki reklamowe w polskim internecie. Z drugiej jednak strony - pierwszy raz od dawna dynamika ... lider - mianowicie reklama display - znalazła godnego następcę. Udział SEM, czyli reklamy powiązanej z wynikami wyszukiwania, w pierwszym kwartale 2012 roku zrównał się z nią ...
-
Sieci handlowe w mediach II 2013
... się Biedronka, na drugim zaś Tesco. Trzeci miejsce należało do Lidla. Sieci handlowe – reklamy sobie, zainteresowanie mediów sobie Pierwsza trójka najczęściej pojawiających się w mediach sieci spożywczych pokazuje, jak wydatki reklamowe mijają się niekiedy z popularnością. W lutym najwięcej napisano w prasie i Internecie o Biedronce i Tesco, które ...
-
Polscy internauci a e-mail marketing
... 132 miliony złotych. Pierwszy raz od pięciu lat branża zanotowała więc spadek przychodów. Wydatki na e-mail marketing w Polsce 2007 - 45 mln zł 2008 - 73 mln zł 2009 - ... .com internauci deklarują, że w ich skrzynkach co tydzień lądują dziesiątki e-maili o charakterze reklamowym, bądź reklamy zawierających. Tylko co dziesiąty badany przyznaje się do ...
-
Rynek poligraficzny w Polsce 2014
... książki, broszury, ulotki, kalendarze czy banery, po bardziej specjalistyczne rozwiązania, jak np. reklamy gadżetowe czy naklejki 3D – tłumaczy Jacek Bajger, Partner w dziale Doradztwa Podatkowego w ... wdrożyła w ciągu ostatnich lat istotne innowacje, a prawie 40% poniosło wydatki na działalność badawczo-rozwojową. Nie tylko średnie i duże, ale także ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... mln. Mimo, że TVP2 stosuje mniej przerw na reklamy i tym samym zapewnia mniejsze pole do ... Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były reklamy ...
-
8 zastosowań Big Data, które cię zaskoczą
... jesteś”. Dane graczy są dla marketerów i reklamodawców niezwykle cenne: pozwalają bowiem targetować reklamy pod konkretnego posiadacza smartfona, dzięki czemu nie otrzymuje on masowej ... spersonalizowanej reklamy mobilnej. eMarketer prognozuje, że do końca 2017 roku w USA wydatki na reklamę na urządzeniach mobilnych prześcigną nawet wydatki na ...
-
Świąteczne zakupy 2020, czyli w pandemii stawiamy na mobilność
... świąteczne będą w tym roku szczególnie popularne? Czy jesteśmy podatni na mobilne reklamy? Co zadecyduje o tym, ile finalnie wydamy pieniędzy? Zakupy na święta przez ... , ile wydamy na święta? Według Daniela Bachmana, amerykańskiego prognostyka gospodarczego, w tym roku wydatki na święta będą zależały od tego, jak bardzo osoby z „grubszym” portfelem ...
-
Linki sponsorowane w NetSprint
... ekspertów wydatki na reklamę w wyszukiwarkach będą systematycznie rosły. Analitycy U.S. Bancorp Piper Jaffray prognozują ten wzrost na 35% rocznie i uważają, że w 2007 przychody wyszukiwarek internetowych osiągnąć mają 7mld USD . Wraz z dalszym wzrostem wydatków na reklamę w polskim internecie oraz malejącą skutecznością graficznych form reklamy ...
-
Klient złapany w sieć
... sferze pojawia się zazwyczaj wiele przeszkód i wątpliwości. Dlatego obecnie w sieci, reklamy najczęściej umieszczane są w ramach kontekstu strony, na której się znajdują ... tego co się będzie działo w sieci na całym świecie, w 2003 roku wydatki na kampanie reklamowe oparte o targetowanie behawioralne stanowiły zaledwie 3,8% (275 milionów ...
-
Promocja w segmencie B2B
... Przykłady takiego myślenia widać coraz częściej na rynku. Reklamy telefonii komórkowych czy oferty samochodów dla biznesu ... reklamy internetowej wynosiła 120 mln zł, czyli 50 proc. więcej niż w roku ubiegłym (dane CR Media i IAB Polska). Rynek zarówno jeśli chodzi o zasięg, jak i wydatki reklamowe – wykazuje tendencje wzrostowe. Z narzędzi reklamy ...
-
Wojny internetowe
... czy Yahoo. AOL osiąga korzyści z tradycyjnych reklam internetowych, takich jak bannery czy reklamy video. Ale reklamy w sieci stanowią nadal mały procent ogólnej sprzedaży AOL, przynosząc około 20 proc. całkowitych dochodów ... . Ask.com także poinformował o stracie operacyjnej w wysokości 6,4 miliona dolarów, spowodowanej głównie przez wyższe wydatki ...
Tematy: Google, Yahoo!, MSN, AOL, wyszukiwarki, rynek wyszukiwania, rynek wyszukiwarek, IAC/InterActive, Microsoft -
Product placement w Internecie
... wydatki na product placement w filmach i programach telewizyjnych sięgną w tym roku 4,38 mld dol., co oznacza, że będą wyższe o ponad 30 proc. w porównaniu z zeszłym rokiem. Ten typ reklamy ... . amerykańskich respondentów rozpoznało markę po obejrzeniu product placementu i reklamy produktu. (47 proc. rozpoznało marką po obejrzeniu wyłącznie reklamy). ...
-
E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?
... niż w zwykły, nieświąteczny weekend – pokazuje badanie Barometr Providenta. Ubiegłoroczne wydatki w tym czasie sięgały ok. 363 zł, natomiast w większych rodzinach ok ... w ulubionym sklepie. Tworząc bannery, warto pomyśleć o wkomponowaniu w nie świątecznych kodów promocyjnych. Takie reklamy można wyświetlać wybranej grupie użytkowników sklepu np. tylko ...
-
Małe firmy na bakier z IT
... , które - czego wyraźnie dowodzi raport - są w małych firmach bardzo zaniedbane. Wydatki głównie na podstawowe potrzeby Małe firmy wydają na technologie IT 15% swojego ... marketing. Połowa ankietowanych przyznaje, że korzysta z reklamy w social mediach (51%), email marketingu (37%), czy innych form reklamy online (21%). Co piąta firma korzysta ...
-
To influencerzy i social media kształtują zachowania konsumentów?
... ankietowanych, zaufałoby rekomendacjom wirtualnego influencera, gdyby wygłaszał wiarygodne opinie i spostrzeżenia. Wydatki marketingowe w stronę influencerów Raport „Co jest ważne dla dzisiejszego ... mediach umożliwia marketerom docieranie do ludzi w sposób, w jaki inne formy reklamy nie są już w stanie – uważa Agnieszka Zagała, Sourcing Domain ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2013
... , Kaufland, Netto, Real i Tesco. Z kolei wydatki reklamowe zbadano w 30 stacjach telewizyjnych, 60 stacjach radiowych oraz 450 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 października a 31 ...
-
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
... o zaletach czekolady nie sposób opowiedzieć w 140 znakach. O badaniu: Wydatki reklamowe zbadano za pomocą aplikacji admonit w 30 ... wydatki na reklamę były najwyższe w pierwszym kwartale 2014 roku. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... są przede wszystkim zwiększone wydatki Stanów Zjednoczonych na obronność, wzrastające zagrożenie międzynarodowe i walka z terroryzmem. Globalne wydatki na obronność wyniosły w 2014 roku ... wyższe niż przed rokiem, kiedy za spot trzeba było zapłacić 4,5 mln dol. Reklamy będą też sprzedawane razem do transmisji telewizyjnej i relacji z wydarzenia w ...
-
Aplikacje turystyczne rosną w siłę
... rosną też wydatki na zakup usług turystycznych. Jak podaje ministerstwo, wydatki turystów zagranicznych związane z pobytem w Polsce wzrosły o 7% do 34,95 mld zł, zaś wydatki ... wiodące firmy internetowe, udział branży turystycznej (podróże i turystyka, HoReCa) w torcie reklamy cyfrowej utrzymuje się na poziomie 4%, co przy łącznych wydatkach ...
-
Gorączka świątecznych zakupów
... proc. pomysłów pojawia się pod wpływem przeglądania czasopism, 9,3 proc. wywołują reklamy radiowe i telewizyjne a 7,8 proc. reklamy internetowe. Bardziej inspirujące od tych ostatnich jest, jak wynika z ... proc. wyda od 201 - 300 złotych, a 12,8 proc. 301 do 400pln. Wydatki na jedzenie powyżej tysiąca złotych deklaruje jedynie 2,5 proc. ankietowanych. ...
-
Reklama w motoryzacji V 2005
... reklamy od stycznia do końca maja. Materiał był pokazywany w telewizji łącznie 1965 razy. Dane pochodzą z mediów objętych monitoringiem firmy Expert-Monitor, a wydatki ...
-
Jak promować firmę w Internecie?
... 40 % Polaków korzysta z Internetu, 45 % Internautów zrobiło zakupy w sklepach internetowych, a wydatki na reklamę online wciąż rosną (w 2007 roku wyniosły prawie 743 mln ... serwis WWW, to od niego zaczynają się wszystkie czynności promocyjne w Internecie. Reklamy internetowe, posiadają podpięty link, który prowadzi do strony internetowej. Wystarczy ...
-
Polski rynek e-commerce w 2009 r.
... 16% badanych (spadek o 9%). Najwięcej, bo aż 44% ankietowanych zaznaczyło, że wydatki na marketing stanowiły od 5 do 10% zaplanowanego budżetu. Zmniejszeniu budżetów ... zwiększenie efektywności działań). Stąd m.in. rosnąca popularność programów partnerskich (36%), reklamy kontekstowej rozliczanej za efekt (24%), marketingu afiliacyjnego (20%), e-PR-u ...
-
Polacy a oszczędzanie pieniędzy w 2010 r.
... to 57%), a co czwarty czerpie informacje od rodziny i znajomych (20%) lub z reklamy (19%). Zaufanie do instytucji finansowych W 2010 roku zaufanie do pracowników banków zadeklarowało 16% ... za osoby planujące wydatki, ale czasami ulegające impulsowi chwili. Kolejną co do wielkości grupą są osoby planujące wszystkie wydatki (38%), a 14% ankietowanych ...
-
Zachowania konsumenckie
... sposobem na wywieranie wpływu na konsumenta są również witryny, wystawy i reklamy umieszczane wewnątrz sklepu. Wśród narzędzi możemy tutaj wymienić ulotki, plakaty, ... cenie wcześniejszej zwykle przekreślonej i podawanie nowej zmniejszonej. Konsumenci zwykle dzielą w umyśle wydatki na różne kategorie tak, że pieniądze przeznaczone na jedną klasę dóbr ...
-
Google Panda a przyszłość SEO
... . Pozostałe pozycje będą dostępne głównie dla firm, które ograniczają wydatki na tę formę reklamy. Pytanie tylko czy to będzie miało sens - wiadomo przecież ... w niedalekiej perspektywie, będzie bardzo kosztowną usługą, w niektórych przypadkach porównywalną do kosztów reklamy w TV czy w radiu. Względy wizerunkowe będą powodowały, że duże polskie ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... plasuje się reklama e-mailowa, wybrana przez 26% badanych. Mailingi są skuteczną formą reklamy, ponieważ pozwalają trafić do świadomej grupy odbiorców. Mimo natłoku wiadomości ... , bardziej wydajna i zautomatyzowana. Wszystko po to, aby ograniczyć niepotrzebne wydatki, czyli obniżyć nakłady inwestycyjne i zredukować koszty operacyjne, komunikować się ...
-
Kultura i sztuka uzdrowią gospodarkę UE?
... odczuły kryzys gospodarczy, a zwłaszcza wstrzymanie państwowych dotacji. W latach 2003 - 2008 wydatki budżetowe na kulturę i sztukę w całej Unii rosły 5% rocznie. W latach 2008 ... 109% więcej. Internet generuje już 32% przychodów całego sektora muzycznego. Rynek reklamy to barometr sytuacji gospodarczej. W kryzysie budżety reklamowe jako pierwsze ...