-
Polski rynek reklamy 2007-2008
... porównawczej 2005 roku, kiedy w tym okresie skupiły się wydatki komitetów wyborczych w wyborach parlamentarnych i prezydenckich. Zgodnie z oczekiwaniami, skala wydatków ... Media Consulting, w latach 2007 – 2008 średnia dynamika wzrostu rynku reklamy wyniesie 8,5 – 9,5%. Takie szacunki wynikają między innymi z prognoz wzrostu gospodarczego w latach ...
-
Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy
... 2008 r. 1.2 miliarda USD, a nie 1.4 miliarda - jak przewidywano w maju 2008 r. Wydatki w 2009 r. natomiast osiągną szacowany poziom 1.3 miliarda USD, co również stanowi spadek z prognozowanej ... przynieść wiele zysków ponieważ te pozostają dalej realnym kanałem reklamy na rynku. Monitorowanie dyskusji dotyczących marek i produktów, które odbywają ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę 2014
... miliony). Biura podróży najchętniej reklamują usługi turystyczno-wypoczynkowe. W przypadku gastronomii dominują reklamy restauracji, a spośród miejsc noclegowych najchętniej promują się hotele ... reklama telewizyjna. Jest to kwota o ok. 4 miliony większa niż w 2013 roku. Reklamy najczęściej pojawiały się w Polsacie i TVN. Bardzo chętnie wybierany był ...
-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
... . Realizując każdą z nich internauci natykają się na wiele typów reklamy, które gwarantuje marketing online. Surfując, obcują cały czas z powierzchnią reklamową, dostają e-maile, ... komórkowa, daje to już liczbę powyżej 10 milionów. Co ciekawe, wydatki na reklamę poszczególnych kategorii produktowych są bardzo zróżnicowane. Z orientacyjnych szacunków ...
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
... telewizyjną? Które kanały telewizyjne odnotowały w I kwartale bieżącego roku wzrost udziałów w oglądalności? Kto stanowi dziś o sile rynku reklamy telewizyjnej Według analityków Publicis Groupe, przychody z reklamy spotowej w 10 największych stacjach wzrosły w pierwszym kwartale br. o 0,5 proc., zaś w pozostałych o 10,6 proc. Wzrost przychodów ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... dziesiątki – Alior Banku, który zwiększył swoje wydatki do prawie 35 mln złotych (+131%). Natomiast o prawie 33% zredukował swoje wydatki GETIN Bank, przeznaczając na działania reklamowe 29,4 mln ... stabilnie, traci radio i prasa Medium, które pozyskało najwięcej środków z reklamy jest telewizja. Łącznie marketerzy ulokowali w ten kanał 416,8 mln ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
... i środki odpornościowe (19% udziału), a na trzecim środki wspomagające układ trawienny (8% udziału). Tradycyjnie już wydatki tej branży charakteryzują się dużą sezonowością. W pierwszym kwartale najwięcej reklam stanowiły reklamy środków przeciw przeziębieniu i wspomagających odporność oraz witamin. Jest to kluczowy okres sprzedażowy, dlatego ...
-
Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
... farmaceutyczna, która stała się głównym radiowym reklamodawcą, prawie podwajając swoje wydatki na promocję w tym medium. W trzecim kwartale br. marketerzy reklamujący produkty farmaceutyczne i ... reklamę – z 9,1 tys. godzin do 10,7 tys. godzin. Według specjalistów, rynek reklamy nadal będzie intensywnie rosnąć i przyczynią się do tego reklamodawcy z ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
... pod uwagę Top 10 marek w sprzedaży tegorocznej jesteśmy świadkami wzrostu kosztu reklamy na sprzedane auto o ponad 5% (w stosunku do ubiegłego roku). Za 9 miesięcy ... medialną dla siebie i konkurować na wszystkich polach komunikacji. Należy zwrócić uwagę, że wydatki nie obejmują medium internetowego. Eksperci domu mediowego Equinox oceniają, iż w ...
-
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
... dolarów, z których większość powędruje do prywatnych startupów oraz platform PMP i DMP. Również w Polsce programamatic cieszy się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców. Wydatki na display urosną w 2018 r. o 5,4 proc rdr i wyniosą 460,3 mln dolarów, podczas gdy środki przeznaczone na zakup powierzchni reklamowej w modelu programmatic ...
-
Rynek reklamy w Europie rozwija się
... nie 50 proc. a 57 proc. W rankingu TOP 10 krajów, w których wydatki reklamowe będą w tym czasie rosły najszybciej znalazło się aż 5 krajów z regionu ... 6,4 proc. Sieć domów mediowych ZenithOptimedia podniosła również prognozy dla rozwoju reklamy internetowej. W poprzednich raportach szacowano, że udział Internetu w globalnym rynku reklamowym sięgnie ...
-
Rynek mediów i reklamy I kw. 2009
... reklamowym. Sytuacja w poszczególnych sektorach rynku Dwudziestu wiodących reklamodawców obniżyło swoje wydatki na reklamę pierwszym kwartale 2009 w stosunku do analogicznego okresu 2008. ... usługi finansowe (-22%). Prognoza zmiany wielkości rynku MPG prognozuje skurczenie się rynku reklamy w całym roku 2009 o 10%, przy założeniu, że nie zmieni się ...
-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
... bogów, to na pewno trendem, który będzie stopniowo odchodził do przeszłości. Ta kategoria będzie sukcesywnie tracić na rzecz dynamicznej formy reklamy towarzyszącej odbiorcom podczas konsumpcji telewizji, kina czy Internetu. Udział tych mediów – a przede wszystkim telewizji i Internetu – będzie zatem sukcesywnie rosnąć. Wynika ...
-
W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?
... w publikacji agencji Bluerank - ,,Programmatic, czyli…?”. Korzyści biznesowe, jakie daje programmatic Programmatic odpowiada na potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Technologia pozwala na dynamiczną optymalizację kreacji reklamowych, przez co są one lepiej dopracowane i bardziej skuteczne. W Polsce marketerzy cenią ...
-
Wyborcze reklamy w TV 2005
... miejscu pod względem wydatków na kampanię znalazła się partia Donalda Tuska – wydatki ponad 3,5 mln zł, na trzecim jest Liga Polskich Rodzin – blisko 3 mln ... prezydenta, którzy prowadzili kampanie reklamowe w telewizji wyemitowali w sumie 359 spotów. Ich wydatki wyniosły ponad 4,1 mln zł. Spośród ww. ugrupowań politycznych najwięcej środków na ten ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową
... . „Z radia korzystamy w kampaniach bardzo często, w tym roku było ono użyte we wszystkich naszych akcjach reklamowych” – deklaruje Magdalena Redestowicz, specjalista ds. reklamy w Citroën Polska. Branża motoryzacyjna najchętniej reklamuje w radiu auta osobowe – na ich promocję przeznaczono w ub.r. blisko 148 mln zł i było to ...
-
Szkoły językowe a wydatki na reklamę
... budżet w wysokości 1 500 zł miesięcznie. Przyjęto też, że za kliknięcie CPC w reklamę nie zapłaci więcej niż 5 zł. Dokonując analizy potencjału reklamy online dla branży szkoleniowej, specjaliści pod uwagę wzięli zestaw 22-tu przykładowych fraz wpisywanych w wyszukiwarkę przez potencjalnych klientów szkół językowych. Były ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... kierowcom niebieskie serduszka mające przypominać im o bezpieczeństwie pieszych. Poza walorami edukacyjnymi internauci docenili również piosenkę, która zagościła w reklamie akcji. „Piosenka z reklamy pzu tej z „kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym” sprawia ze chce mi się płakać ale ją kocham #MTVHottest Justin Bieber” Na ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... się wydatki na reklamę? Które z branż nie szczędziły pieniędzy na działania reklamowe w mediach? Które kanały komunikacji zanotowały najwyższe wzrosty? Jaki był udział poszczególnych klas mediów w rynku reklamy? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital? SEKTORY REKLAMOWE Po 2021 r. rynek reklamy ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... . Mimo to wartość rynku wzrosła aż o 5,6 proc. Po słabym pierwszym półroczu (-3,0 proc.), w drugiej połowie roku nastąpiło odbicie na rynku reklamy radiowej. Wydatki reklamodawców wzrosły o 5,1 proc. w trzecim kwartale oraz o 5,5 proc. w czwartym kwartale. Ostatecznie wartość rynku w całym roku wzrosła o 1,4 proc. Największy wolumenowy przyrost ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... reklamy okazały się branża mediowa oraz napoje i alkohole Cięcia w zakresie wydatków reklamowych były szczególnie widoczne w finansach oraz w żywności Za dość kiepski rezultat II kwartału winić można brak znaczącego wydarzenia sportowego na miarę Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2016 Wydatki ...
-
Jak działają giełdy RTB?
... wydatki na taką reklamę są mniejsze, niż zakup tradycyjnej reklamy w postaci baneru czy reklamy w prasie drukowanej. W modelu RTB stawka reklamowa wyliczana jest dla każdego odrębnego użytkownika, w momencie, w którym odwiedza on na witrynę z powierzchnią reklamową. Akcent kładzie się tu na wartość reklamy ...
-
Smartfony przejmują marketing. Reklama mobilna zdobywa rynek
... reklamy digitalowej. Z kolei w Stanach Zjednoczonych do końca 2017 roku wydatki na mobile advertising mają prześcignąć wydatki na reklamę desktopową. Na czym polega magia reklamy ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... reklamy w kanałach e-commerce i zwiększy zapotrzebowanie na działania reklamowe w digitalu. Wydatki na reklamę w kategorii Beauty wyniosą w tym roku 14,4 mld USD, a w 2021 r. wzrosną do 15,8 mld USD. Jeszcze w 2014 roku magazyny przyciągały 21% wydatków na reklamy ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... tendencji wzrostowej w tym segmencie reklamy zewnętrznej. Dokładne zestawienie ... wydatki na wielki format. Obecny lider w wydatkach na ten segment reklamy tj. Hyundai w ubiegłym roku zajmował pozycję nr 5. W pierwszej dziesiątce zeszłego roku znajdowali się również UIP, Unilever, Orange, Grupa Żywiec, LPP, Kulczyk Tradex oraz BZ WBK. Rynek reklamy ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... media? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych mediach? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W 2023 r. rynek reklamy w Polsce wzrósł o 7% względem 2022 r. W tym czasie jedenaście sektorów zwiększyło ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,08% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,02%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,73%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 2,79% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,74%. Trzecie miejsce należało do marki Lidl, z udziałem 2,63%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,5% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 2,61%. Trzecie miejsce należało do Rossmanna z udziałem 2,12%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 5,65% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,88%. Trzecie miejsce należało do Allegro.pl z udziałem 1,79%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... reklamy najczęściej pojawiały się w radio? RYNEK REKLAMY ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,15% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,79%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 2,55%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... reklamy najczęściej pojawiały się telewizji? RYNEK REKLAMY ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,1% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,05%. Trzecie miejsce należało do ING Bank Śląski z udziałem 1%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W kwietniu 2023 odnotowaliśmy ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 1,7% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 1,69%. Trzecie miejsce należało do banku PKO BP z udziałem 1,6%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Biedronka – jej udział w wydatkach wyniósł 2,17% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,11%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 1,77%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,36% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 1,80%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 1,76%. RYNEK REKLAMY ...