-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,36% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 1,80%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 1,76%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,98% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,33%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,97%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
... marki osiągnęły największy zasięg reklamowy online, w telewizji i radiu? Jakie były średnie parametry reklamy internetowej – widoczność, czas kontaktu i zasięg? Które firmy poniosły najwyższe wydatki na reklamę w telewizji i radiu? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W czerwcu 2025 odnotowaliśmy 88 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia ...
-
110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach
... reklamy internetowej w Polsce. Z szacunków przygotowanych przez ekspertów IAB Polska wynika, że w 2006 wydatki na SEM wyniosły 60 mln złotych czyli 22% wszystkich wydatków na reklamę w sieci. Prognozy ekspertów zakładają, że w roku 2007 wydatki ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Orange – jej udział w wydatkach wyniósł 2,17% - a na drugim Rossmann, z udziałem na poziomie 2,01%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,91%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... które w internecie? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W grudniu 2023 ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 5,82% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,36%. Trzecie miejsce należało do Play z udziałem 1,56%. RYNEK REKLAMY ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... 2010-2014. W tym samym okresie o 29 proc. spadły wydatki reklamowe sektora żywnościowego, który był przez wiele lat liderem zestawienia branż korzystających z reklamy telewizyjnej. Pieniądze te częściowo przypłynęły do sektora handlu, który w omawianym okresie niemal podwoił wydatki na reklamę. Oglądalność telewizji w Polsce rośnie, ale nie ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... w telewizji? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W lipcu 2023 ... Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 3,14% - a na drugim Orange, z udziałem na poziomie 1,84%. Trzecie miejsce należało do Rossmanna z udziałem 1,77%. RYNEK REKLAMY ...
-
Adblocking: wyzwanie dla afiliacji
... czynników, wydatki na reklamę cyfrową w Polsce rosną bardzo szybko. Według Interactive Advertising Association Europe (IAB Europe) i IHS Markit, wydatki na treści reklamowe publikowane w ... jakości prezentowanych treści. Docelowo należy też wyzbyć się agresywnej reklamy, będącej głównym powodem stosowania aplikacji blokujących treści. Co dalej? ...
-
Zenith: czy turystyka inwestuje w reklamę?
... cyfrową reklamodawcy z branży turystycznej? Co jest głównym założeniem cyfrowej reklamy turystycznej? W których krajach prognozowany jest najszybszy wzrost wydatków na reklamę ... reklamy turystycznej stracił prawie połowę swojej wartości w 2020 roku (46%), podczas gdy cały rynek reklamowy skurczył się zaledwie o 4%. Zenith szacuje, że wydatki na ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2024 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Którzy przedstawiciele branży handlowej wydali na reklamę najwięcej? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2024 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 11,5 proc. względem ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... wydatki na reklamę lub przesuwają na późniejszy okres. Spowolnienie odczują przede wszystkim stacje telewizyjne. Z korzyścią dla reklamy w internecie. - W przyszłym roku internet "wybuchnie" - uważa ekspert ds. mediów. Jedną z przyczyn, że 2012 rok rynek reklamy ...
-
Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
... reklamy kontekstowej: dwukrotny wzrost w ciągu 5 lat Według badania AdEx 2015 FY wydatki ...
-
IAB Polska: reklama w internecie znowu zaskakuje
... internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy. Po przeciętnych wynikach roku wcześniejszego – który pomimo pandemii dla reklamy w internecie zakończył ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... badania napawają optymizmem i świadczą o rosnącym zaufaniu reklamodawców do tej formy reklamy. W 2012 roku przeciętne wydatki na reklamę realizowaną w sieciach kontekstowych stanowiły niemal 27% budżetów Search Engine Marketing. To już kolejny rok, w którym udział reklamy kontekstowej rośnie w obszarze SEM. Niemalże 98% badanych domów mediowych ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 kwietnia ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
... . Informacje o badaniu Raport został opracowany na podstawie danych z monitoringu reklam admonit IMM, obejmuje okres 1-31 maja 2018 r. Badaniem objęte zostały reklamy opublikowane w prasie oraz wyemitowane w radio i telewizji. Wydatki prezentowane w raporcie podawane są według oficjalnych cenników netto poszczególnych mediów.
-
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
... wydatki na reklamę po trzech kwartałach 2020? Które z branż nie szczędziły pieniędzy na reklamę? Na który z rodzajów reklamy online wydano najwięcej? Na początku minionego roku absolutnie nic nie wskazywało, aby rynek reklamy ... . Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają ...
-
Reklama kontekstowa 2014
... odnotował największy wzrost zainteresowania w porównaniu z poprzednią edycją raportu. Ponad 52% ankietowanych zauważa, że wydatki na content marketing rosną. Kolejnym motorem rozwoju rynku reklamy kontekstowej mogą być też reklamy mobilne. W 2014 budżety na reklamę mobilną stanowiły średnio 8,9% wydatków na kampanie w sieciach kontekstowych ...
-
Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?
... się w cyfrową erę, w której żyjemy”, dodał Erkan Soy. IDC przewiduje, że wydatki na software AI dedykowany marketingowi i pokrewnym branżom odnotują bardzo dużą ... które koncentrowały się przede wszystkim na ich opiniach na temat ewolucji reklamy i marketingu w kontekście większego wykorzystania inteligentnych technologii na cyfrowym rynku ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... pod względem profilu (look-a-like audiences) do zindentyfikowanych wcześniej konsumentów – powiedziała Anna Bartoszewska, Dyrektor Generalna Zenith. Internetowy rynek reklamy nieprzerwanie rośnie Wydatki reklamowe w internecie utrzymują dwucyfrowy wzrost. W 2018 roku kanał ten odnotował 18% zwiększenie wpływów. Na 2019 r. Zenith prognozuje ...
-
Czy reklama sprzętu AGD cierpi przez pandemię?
... wydatki na reklamę sprzętu AGD? Który z krajów będzie przodować pod względem rozwoju reklamy sprzętu AGD? Według prognoz agencji mediowej Zenith, wzrost wydatków na reklamę na 12 kluczowych rynkach świata w kategorii sprzętu AGD wyniesie w 2021 roku 12,6% i będzie wyższy niż wzrost reklamy ... prognozuje, że w latach 2020-2023 wydatki marek sprzętu ...
-
Reklama telewizyjna wciąż na topie
... niektórych komentatorów poglądowi, że jest to już medium przestarzałe. Przewiduje się, że wydatki na reklamę telewizyjną wzrosną w tym roku o około 8%, ustępując jedynie dynamice wzrostu wydatków reklamowych w Internecie i w kinie. Jednakże reklamy telewizyjne nadal będą stanowić ponad połowę wartości rynku.” – mówi Maciej Klimek, Starszy ...
-
Zenith: ciągle nie brakuje pieniędzy na reklamę rozrywkowych treści wideo
... reklamy outdoorowej i kina stanowiła w tym roku szczególne wyzwanie, ponieważ byli zmuszeni zrekompensować sobie utratę widowni z pustych ulic miast i zamkniętych kin. Przełożyło się to na jeszcze większe wydatki ... przeciwieństwie do większości krajów zachodnich, indyjski rynek reklamy telewizyjnej również cieszy się szybkim, długoterminowym wzrostem ...
-
Reklama cyfrowa lokomotywą rynku
... reklamy pochodziło z reklamy telewizyjnej. Do 2024 roku ma to już być 24,9%. Duży wzrost reklamy kinowej i OOH W 2022 roku, oprócz digitalu, wystrzelą także rynki reklamy ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. Rynek reklamy telewizyjnej W marcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals ... natomiast na trzecim – Media Expert (blisko 1 miliard kontaktów i 86,8% zasięgu). Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w ...
-
Reklama kontekstowa lepsza niż bannerowa?
... budżety tam, gdzie wydaje im się, że wydatki są najbardziej zbędne - czyli w reklamie. Okres posuchy na rynku reklamy w tradycyjnych mediach może stać się złotym ... one bowiem zbyt nachalną formę reklamy, która sprawia, że użytkownicy przestają świadomie na nią reagować. Kontekst czy intekst? Reklamy kontekstowe swoje początku czerpią z firmy znanej ...
-
Reklama wielkoformatowa w 2011 r.
... Przybyłowski. Spośród 17 wyodrębnionych branż, 10 ograniczyło wydatki. Największe cięcia dotyczyły telekomunikacji (spadek o 4,3 mln zł, tj. 31,4 proc.) i ... UIP i TVN. Zmiany na rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce zaszły również w ujęciu geograficznym. Rok 2011 roku charakteryzował się wzrostem wydatków na reklamy zewnętrzne w Warszawie. ...
-
Reklama kontekstowa 2011
Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst opublikowała wyniki najnowszego raportu o rynku reklamy kontekstowej w 2011 roku. Na podstawie badania Adkontekst, uwzględniając jednocześnie wyniki IAB AdEx można wywnioskować, że rynek reklamy kontekstowej w 2011 roku był wart ponad 160 mln złotych, czyli ponad 18% więcej niż w 2010. W 2011 wydatki ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... sektora telekomunikacja, który w poprzednich latach był jednym z najbardziej aktywnych reklamowo sektorów. W ujęciu globalnym należy zauważyć, iż w I półroczu 2011 roku z możliwości reklamy wielkoformatowej skorzystało 207 firm. Rok później takich firm było 213 (wzrost o 2,9%). Średni kwartalny budżet reklamowy w I półroczu 2012 roku wyniósł 223 ...
-
Nadchodzi reklama osobista
... reklamy telewizyjnej. Według danych ZenithOptimedia wydatki ...
-
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
... reklamy zewnętrznej na polskim rynku wyniosła ponad 12,8 mln zł. Jest to wzrost o 52,4% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Co sprawia, że format ten staje się coraz popularniejszy? Jak wyglądają prognozy na przyszłe lata? Jak wynika z raportu WARC, wydatki ...
-
Internet wg IAB w 2004
... Wydatki tej branży podwoiły się w porównaniu do roku 2003. Jednym z czynników wzrostu reklamy on-line było pojawienie się firm z innych kategorii, które dotychczas nie wykorzystywały Internetu jako narzędzia swojej promocji. Do nowych podmiotów i branż na rynku reklamy ...
-
Reklama na dużym ekranie
... Reklamy kinowe bywają dzięki temu postrzegane jako swego rodzaju ciekawostka – jako nieznane dotąd rozwinięcie reklamy telewizyjnej. NIE TYLKO NA EKRANIE Na kategorię reklam kinowych, oprócz reklamy ... telewizyjnego i nośników PRO. Rosnący wzrost wydatków na kino, kiedy wydatki na telewizję spadają, świadczy o potrzebie znalezienia alternatywy dla tej ...
-
Reklama mobilna przyszłością branży
... oparta o SMS czy WAP od roku, odpowiednio, 2002/2003 i 2004. W roku 2007 wydatki na reklamę mobilną podwoją się w stosunku do poziomu z roku 2006 do ... kanałami przez które konsumenci w ogóle nie chcą otrzymywać reklamy mobilnej jest SMS i MMS. Inne formy dostarczania reklamy do telefonów komórkowych obejmują dostarczanie przez telefon muzyki, ...