-
Megapanel I 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Megapanel II 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Megapanel III 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Diety, odchudzanie, rozrywka, hobby. Co jeszcze oglądają młodzi?
... Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują.
Tematy: plotki, życie gwiazd, styl życia, hobby, edukacja, dieta i fitness, strony tematyczne, studenci -
Megapanel V 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Megapanel VI 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Strony WWW poświęcone karierze odwiedza co trzeci internauta
... Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują.
-
Megapanel VII 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Megapanel VIII 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Megapanel IX 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Megapanel X 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Strony rządowe, PZU i Dropbox. Gdzie jeszcze bywa menadżer?
... Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują.
-
Megapanel XI 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Megapanel XII 2015
... PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron www i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują. Metodologia badania opiera się na pomiarze ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VI 2016
... ,5 mln, z czego na platformie PC (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,8 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) – 17,7 mln. WYDAWCY Platforma total Czerwcowe wyniki badania Gemius/PBI raczej nie niosą ze sobą niespodzianek. Wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych przez ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VII 2016
... internetu opracowywanych przez PBI i Gemius. Lipcowe wyniki, podobnie jak czerwcowe, zostały podzielone na platformę total, platformę PC oraz platformę mobile. WYDAWCY Platforma total Najnowsze wyniki badania Gemius/PBI raczej nie zaskakują. Wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych przez internautów zwycięża Grupa ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VIII 2016
... ,7 mln, z czego na platformie PC (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 22,2 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) 17,4 mln. WYDAWCY Platforma total Najnowsze wyniki badania Gemius/PBI raczej nie zaskakują. Podobnie jak w ubiegłym miesiącu wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IX 2016
... ,3 mln, z czego na platformie PC (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) 17,5 mln. WYDAWCY Platforma total Najnowsze wyniki badania Gemius/PBI raczej nie zaskakują. Podobnie jak w ubiegłym miesiącu wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych ...
-
Badania internetu Gemius/PBI X 2016
... ,1 mln, z czego na platformie PC (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) - 23,5 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) 18,3 mln. WYDAWCY Platforma total Najnowsze wyniki badania Gemius/PBI raczej nie zaskakują. Podobnie jak we wrześniu, wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XI 2016
... ,5 mln, z czego na platformie PC (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,7 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) 18,7 mln. WYDAWCY Platforma total Listopadowe wyniki badania Gemius/PBI nie wnoszą żadnych zmian na podium. Podobnie jak w październiku, wśród wydawców stron i programów internetowych ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XII 2016
... ,5 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) 20,9 mln. W grudniowych danych z badania Gemius/PBI są już dostępne statystyki miesięczne dla aplikacji mobilnych. WYDAWCY Platforma total Grudniowe wyniki badania Gemius/PBI nie przynoszą żadnych zmian na podium. Podobnie jak w listopadzie, wśród wydawców stron i programów internetowych ...
-
Badania internetu Gemius/PBI I 2017
... ,3 mln, z czego na platformie PC (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,3 mln, a na platformie Mobile (smartfony i tablety) 20,4 mln. WYDAWCY Platforma total Styczniowe wyniki badania Gemius/PBI nie przynoszą żadnych zmian na podium. Podobnie jak w grudniu, wśród wydawców stron i programów internetowych ...
-
Badania internetu Gemius/PBI II 2017
... 27,5 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (używanych w domu oraz w pracy) – 23,5 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 20,5 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Lutowe wyniki badania Gemius/PBI nie przynoszą żadnych zmian na podium. Podobnie jak w styczniu, wśród wydawców stron i programów internetowych ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IV 2017
... , z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 24 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 20,9 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Kwietniowe wyniki badania Gemius/PBI nie przynoszą żadnych zmian na podium. Wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych przez ...
-
Badania internetu Gemius/PBI V 2017
... , z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,6 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 20,8 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Majowe wyniki badania Gemius/PBI nie przynoszą żadnych zmian na podium. Wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych przez ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VI 2017
... , z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,1 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 20,7 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Czerwcowe wyniki badania Gemius/PBI nie przynoszą żadnych zmian na podium. Wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych przez ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VII 2017
... , z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 22,1 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 20,6 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Lipcowe wyniki badania Gemius/PBI nie przynoszą żadnych zmian na podium. Wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych przez ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VIII 2017
... , z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 22 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 20,6 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Sierpniowe wyniki badania Gemius/PBI nie przynoszą żadnych zmian na podium. Wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych przez ...
-
Badania internetu Gemius/PBI IX 2017
... z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,4 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 20,6 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Wrześniowe wyniki badania Gemius/PBI nie przynoszą żadnych zmian na podium. Wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych przez ...
-
Badania internetu Gemius/PBI X 2017
... czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 24 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 21,3 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Październikowe wyniki badania Gemius/PBI nie przynoszą żadnych zmian na podium. Wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych przez ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XI 2017
... z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 24,2 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 21,5 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Listopadowe wyniki badania Gemius/PBI nie przynoszą żadnych zmian na podium. Wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych przez ...
-
Cyberbezpieczeństwo. Prognozy 2018
... sieci urządzeniach oraz Internet Rzeczy jako narzędzie cyberprzestępców. To tylko niektóre z najpopularniejszych, ubiegłorocznych tendencji w ... Fake News Fake News - określenie zostało niedawno jednym ze słów roku 2017 Collinsa, wydawcy słownika. W ostatnich latach hakowanie danych i publikowanie ich na portalach społecznościowych ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XII 2017
... , z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23,9 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 21,7 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Grudniowe wyniki badania Gemius/PBI przynoszą zmiany na podium, gdzie na miejscu trzecim pojawia się youtube.com (77,1%). Wśród ...
-
Badania internetu Gemius/PBI I 2018
... , z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 24,3 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 22,1 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Styczniowe wyniki badania Gemius/PBI przynoszą zmiany na podium, gdzie na miejsce trzecie wraca Grupa Onet-RASP (77,7%). Wśród wydawców ...
-
Badania internetu Gemius/PBI II 2018
... , z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 24,3 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 22,1 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Lutowe wyniki badania Gemius/PBI bez zmian na podium, gdzie wśród wydawców stron i programów internetowych najczęściej odwiedzanych przez internautów ...