-
Smartfony wspomogą rynek detaliczny
... sieci handlowych na świecie osiągnęła poziom 3,94 biliona dolarów, co oznacza wzrost o 5% w stosunku do ubiegłego ... of Retailing 2012 przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte tempo globalizacji w branży detalicznej przyspieszyło – 40 sieci handlowych przeprowadziło 88 wejść na nowe rynki, w sumie w 57 krajach. Wzrosła także rentowność spółek - w ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2009
... zjawiska. Choćby w Europie 69,3% sieci handlowych przeprowadziło dodatkowe szkolenia dla pracowników, uczące wykrywania kradzieży. Polska i Europa Środkowa Raport podaje, iż światowy kryzys bardzo silnie uderzył w Europę Środkową, co widać również po dużym wpływie kradzieży i pomyłek na wyniki tamtejszych sieci handlowych. Sytuacja Polski na tle ...
-
Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?
... sieci handlowych niż w jakimkolwiek innym kraju Europy (53% ankietowanych). Analitycy CBRE wskazują także, że zmiany w łańcuchach dostaw wynikające z szybkiej ekspansji handlu internetowego istotnie przyczynią się do wzrostu popytu na duże powierzchnie magazynowe (powyżej 50.000 m.kw.). Kształt sieci ...
-
Jak e-commerce wpływa na centra handlowe?
... . Przekaz jest jasny: centra handlowe muszą mieć wyrazisty wizerunek i rację bytu”. WYNIKI BADANIA Z przeprowadzonego badania wynika, że handel internetowy jest jednym z ... zwykle charakter bardziej regionalny, zwłaszcza w przypadku międzynarodowych sieci handlowych. Na przykład wiele sieci handlowych ze Stanów Zjednoczonych zdecydowało się na ...
-
Spożywcze marki własne w 2011 roku
... Wyniki najnowszej kontroli Inspekcji Handlowej prezentuje raport UOKiK. Nie tylko cena, ale i jakość produktów ma znaczenie. O tym, że niższa cena nie zawsze musi oznaczać gorszą jakość informuje najnowszy raport UOKiK dotyczący produktów oferowanych pod własną marką sieci handlowych ...
-
Zakupy: 1/3 Polaków docenia marki własne
... ujawniające nazwy sieci, były oceniane przez konsumentów jako tańsze niż marki sieci handlowych z nazwą właściciela w nazwie marki. Wyraźnie widać, że konsumenci wskazujący daną sieć handlową jako miejsce najczęściej dokonywanych zakupów mają bardziej pozytywne postawy wobec marek tej sieci niż pozostali badani konsumenci. „Uzyskane wyniki dla ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2012
... popyt na powierzchnie wśród sieci handlowych. Sklepy oferujące towary luksusowe będą nadal kluczowym czynnikiem rozwoju rynku nieruchomości handlowych, przy czym Pola Elizejskie będą odgrywać największą rolę, czego dowodem jest na przykład planowane otwarcie nowego sklepu flagowego Tiffaniego. Dobre wyniki sektora towarów luksusowych i rekordowa ...
-
Centra handlowe w Polsce: najwięksi najemcy 2012
... sieci handlowych działających w Polsce. Wiele z nich zakończyło miniony rok na minusie, podobnie jak rok 2011 – wynika z publikacji TOP 300 będącej zestawieniem największych najemców centrów handlowych ... część lokalizacji. Optymalizację sieci sprzedaży poprzez rezygnację z rozwoju części marek podjęła też firma Empik Media & Fashion. Wyniki firm ...
-
Czy e-commerce zastąpi handel tradycyjny?
... handlowych wychodzą naprzeciw nowym trendom oferując niekiedy możliwość odbioru przesyłek np. poprzez ulokowanie punktu Paczkomatów w sąsiedztwie obiektu. Nadrzędną cechą we współczesnym modelu sprzedaży pozostaje szybkość dostawy. Celem większości sieci handlowych ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce VII-IX 2011
... wyniki najnowszego raportu rynku nieruchomości handlowych w Polsce, stan na koniec III kwartału 2011 r. Polski rynek postrzegamy jest jako atrakcyjny i jeszcze nienasycony pod względem dostępnych marek. Duże międzynarodowe sieci ... międzynarodowych sieci handlowych. PODAŻ W Polsce znajduje się ponad 360 nowoczesnych centrów handlowych. W III kwartale ...
-
Najpopularniejsze powierzchnie handlowe: Niemcy górują
... handlowych o stagnację będzie raczej trudno. Potwierdzeniem są tu chociażby wyniki płynące z najnowszego nadania międzynarodowej firmy ... .” Beata Kokeli, Senior Dyrektor działu powierzchni handlowych w CBRE w Polsce, powiedziała: „W 2013 r. odnotowano wejście 23 nowych, międzynarodowych sieci handlowych na polskim rynku. Najwięcej najemców pojawiło ...
-
O tym jak centra handlowe przeżyły wolną niedzielę
... handlowych i sieci handlowe przygotowują się do nowej sytuacji? 30% największych centrów handlowych w Warszawie wydłuża godziny otwarcia Zapytaliśmy właścicieli największych galerii handlowych ... obsługiwali właściciele. Niemniej czynnikiem, który z pewnością zaburzył wyniki galerii handlowych w pierwszym dniu zakazu handlu, była piękna pogoda. ...
-
Globalni konsumenci a kanały sprzedaży
... sieci handlowej. 72 proc. respondentów z Indii i Chin stwierdza, że kupuje więcej produktów online niż w tradycyjnym sklepie. Dla porównania to samo mówi zaledwie 31 proc. respondentów z USA. Znany nam krajobraz sieci handlowych ... gdzie należy poczynić cyfrowe inwestycje i jak je spieniężyć. Wyniki raportu są wezwaniem do działania dla branży która ...
-
Outlety wkraczają w fazę dojrzałą
... – prawie dwukrotnie szybciej niż w tradycyjnych centrach handlowych. Wynika to z rosnącego zainteresowania inwestorów i sieci handlowych tym segmentem rynku, który ... 7% w wyniku powiększenia powierzchni handlowej. W okresie przedświątecznym outlety mogą liczyć na dobre wyniki sprzedaży, a obecne wahania kursów walut mogą dodatkowo przyczynić się do ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce - podsumowanie 2014
... dużych miastach regionalnych stale rośnie, w tym roku odnotowaliśmy 25 nowych sieci handlowych, które zdecydowały się na otwarcie pierwszego lokalu w Polsce. Większość centów handlowych, zarówno tych funkcjonujących od wielu lat, jak też nowo otwartych odnotowało dobre wyniki. Widoczny jest trend ciągłego inwestowania i podnoszenia jakości oferty ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2008
... sieci handlowych w Polsce wyniosła 1,1 mld EUR, czyli więcej niż w Czechach, na Węgrzech, Słowacji oraz w państwach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia) razem wziętych. Jednak w naszym kraju skradzione towary oraz pomyłki wewnętrzne stanowiły równowartość 1,36% przychodów sieci ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2010 r.
... r. nastąpiło nieznaczne ożywienie. Wyniki kwartalne są oczywiście ... handlowych w Warszawie wynoszą 80 EUR/mkw./miesiąc, a w innych aglomeracjach 45 EUR/mkw./miesiąc. Najwięcej trzeba zapłacić za wynajem lokali przy głównych ulicach handlowych Warszawy i Krakowa – 77-83 EUR/mkw./miesiąc. „Zainteresowanie międzynarodowych i krajowych sieci handlowych ...
-
Handlowe ulice w Warszawie: stracą czy zyskają na pandemii?
... handlowych ulic w Warszawie, które są arteriami komunikacyjnymi dużych osiedli mieszkaniowych, z intensywnym ruchem pieszym i komunikacją publiczną. Obecność w takich miejscach stanie się dodatkowym sposobem dywersyfikacji ryzyka dla sieci handlowych – dodaje Małgorzata Kobziakowska, dyrektor w Dziale Powierzchni Handlowych ...
-
70,5 mld euro inwestycji w europejskie nieruchomości handlowe
... w które zainwestowano 67,3 mld euro. Tegoroczne wyniki mają być jeszcze lepsze - podaje raport sporządzony przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & ... się rozwijać, a sprzedaż detaliczna będzie stopniowo rosła. Jednak ze względu na wyczulenie sieci handlowych na poziom kosztów czynsze będą rosły powoli. Ponadto inwestorzy najchętniej wybierają ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2011
... sieci handlowych. Powoli jednak zwiększa się liczba marek luksusowych, które tworzą mikrolokalizacje handlowe głównie w centrach polskich miast”. O badaniu Dane przedstawione w raporcie „Główne ulice handlowe na świecie” są barometrem odporności sektora powierzchni handlowych oraz atrakcyjności ulic handlowych ...
-
Nieruchomości komercyjne w regionie EMEA III kw. 2014
... handlowych zmalał o 24%, natomiast wzrósł w sektorze magazynowym i biurowym odpowiednio o 17% i 8%. Wyniki te uwzględniają jednak zawarte w drugim kwartale duże transakcje i brak podaży nowych aktywów handlowych ... się kolejne okazje inwestycyjne, a na rynku sieci handlowych zachodzą dynamiczne zmiany w zakresie trendów konsumenckich i sektora ...
-
Nieruchomości komercyjne: biura najdroższe od 6 lat
... sieci handlowych. Podobne czynniki przyczyniły się do wzrostu czynszów w Sofii (4,2%) i Pradze (2,3%). W pierwszym kwartale stopy kapitalizacji dla nieruchomości przy głównych ulicach handlowych ...
-
Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX
... przeprowadzone zarówno z ekspertami z branży, jak również z przedstawicielami sieci handlowych i samymi klientami. Raport wskazuje najnowsze tendencje w handlu detalicznym, ... emocji, zachowań i decyzji. Sieci handlowe dostrzegają znaczenie pozytywnych doświadczeń konsumenckich w kontekście budowania strategii marki i wpływu na wyniki sprzedaży. Samo ...
-
Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?
... sieci handlowych ...
-
Ciche straty, głośny problem. Kradzież w sklepie wymknęła się spod kontroli?
... z jakimi mierzy się branża. Zjawisko to generuje olbrzymie straty, spadek rentowności sieci handlowych, a także wpływa na wzrost cen produktów. Aby lepiej zrozumieć mechanizmy ... potwierdza efektywność bramek, a 73% ocenia pozytywnie działanie naklejek i etykiet. Wyniki badania ujawniają segmentację rynku detalicznego w zarządzaniu stratami. Małe ...
-
Ile chemii na naszych stołach? Sprawdź, co znalazła Fundacja Pro-Test w pomidorach z supermarketów
Najświeższe wyniki testu Fundacji Pro-Test pokazują, że połowa pomidorów malinowych dostępnych jesienią w największych sieciach handlowych w Polsce nie zawierała niebezpiecznych pozostałości związków chemicznych, takich jak etefon i glifosat. Jednakże w pomidorach z trzech sklepów wykryto ślady etefonu - środka przyspieszającego ...
-
Upadłości firm VII 2016
... skalę w latach ubiegłych… „Dużo mówi się o widocznym w przestrzeni procesie ekspansji sieci handlowych. Nie jest to jedyny czynnik inicjujący proces znikania z rynku ... także z wytwórcami pieczywa mrożonego, pieczonego następnie we wszystkich sieciach handlowych, nawet w najmniejszych punktach. Dotychczas produkcję lokalną wyrobów mrożonych uzupełniał ...
-
Rynek magazynowy w 2016 r.
... e-commerce oraz ekspansje firm już funkcjonujących na naszym rynku (logistycznych, sieci handlowych oraz przedsiębiorstw powiązanych z motoryzacją). Podaż przekroczyła 1,25 mln mkw., a w ... wszystkim konkurencyjne względem Zachodu stopy zwrotu z inwestycji, a także zadowalające wyniki, które notuje rynek najmu. W trakcie negocjacji jest kilka dużych ...
-
Upadłości firm 2017
... przyduszone rosnącą pozycją sieci handlowych. Liczba firm tracących płynność finansową w produkcji, jak i handlu jest stosunkowo wysoka. Problemy odczuli producenci żywności, zdominowani przez sektor dystrybucyjny opanowany przez sieci handlowe. Mniejsi handlowcy również nie zaliczą 2017 roku do udanych. W dystrybucji sieci handlowe i dyskonty ...
-
Firmy w Małopolsce aktywne gospodarczo
... podnosić cen swoich wyrobów (mają zobowiązania kontraktowe m.in. wobec sieci handlowych), dlatego wzrosty cen surowców uderzają w pierwszej kolejności w ich marżę. Wśród firm, których nie dotykały podobne kłopoty i poprawiły nie tylko obrót, ale i inne wyniki w 2010 roku należy wymienić m.in. producentów części motoryzacyjnych. A jakie ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - handel detaliczny
... prowadzącej konsumenta do zakupu. Potrzebę wychodzenia konsumentom naprzeciw jasno uwidoczniły wyniki siódmej dorocznej edycji badania BrandZTop 100, na podstawie którego ... . „Jakość obsługi bezpośredniej w sklepach stała się w tym roku oczkiem w głowie wielu sieci handlowych, w tym takich brytyjskich gigantów jak Marks & Spencer czy Tesco, a dzięki ...
-
Upadłości firm II 2017
... w hurcie, a obecnie w produkcji. Spada liczba małych sklepów, ich miejsce zajmują sieci i dyskonty (szacujemy ich udział w rynku na ponad 60%), a pozostałe lokalne ... odbiorca czyli hurtownik/detalista, czy producent. W tej chwili handel ma przewagę, gdyż sieci handlowych jest mniej niż producentów żywności. Producenci muszą więc rosnąć w ...
-
Wyprawka szkolna 2019. Tanio nie będzie
... wyniki pierwszej polskiej edycji raportu „Wyprawka szkolna 2019”. Opracowanie wskazuje, że wejście w nowy ... a trójki - 2 742 zł. – Początek roku szkolnego jest dużym obciążeniem budżetu domowego, a z drugiej strony ważnym okresem dla sieci handlowych. Dzieje się tak zresztą nie tylko w Polsce. Jak wynika z badania Deloitte w USA Amerykanie średnio ...
-
Internauci lubią hipermarkety
... proc.). Do zakupów skłania internautów przede wszystkim atrakcyjna cena produktów oraz, jak pokazują wyniki najnowszego raportu Gemius SA, skuteczne działania reklamowe. Co roku w Polsce powstaje wiele nowych hipermarketów. Rozwój zagranicznych sieci handlowych budzi sprzeciw lokalnych kupców, sprzyja natomiast klientom, ceniącym nie tylko wygodę ...
-
Bankructwa firm w Polsce I-III 2009
... – np. kredytujących ich działalność banków. Zarządy firm czy ich właściciele sumują wyniki działalności – gdy są one na minusie, muszą zdecydować się na podjęcie szybkich ... – z jednej strony muszą stawić czoła presji na obniżanie cen ze strony sieci handlowych i konsumentów, a z drugiej strony wysokim cenom krajowych półtusz. Stawia to pod znakiem ...


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?