-
TOP 10 sieci handlowych według Polaków
Przed nami wyniki tegorocznej edycji "OC&C Retail Proposition Index". W 10. fali tego badania respondenci tradycyjnie zostali poproszeni o wskazanie najlepszych ich zdaniem sieci handlowych. Raport nie tylko ujawnia zwycięzców rankingu, ale również zawiera praktyczne wskazówki dla detalistów, którym zależy na szybkim odnalezieniu się w nowej ...
-
Zakaz handlu w niedziele a wyniki centrów i sieci handlowych
... roku obroty sieci handlowych operujących na terenie 120 centrów handlowych wzrosły o -+ ... wyniki. Najwyższe obroty nadal odnotowują operatorzy spożywczy oraz specjalistyczne sklepy spożywcze, które osiągnęły +8,4% wzrost rok do roku. Nie licząc firm z kategorii: moda damska, mieszana i elektronika, branże rozwijające się na terenie galerii handlowych ...
-
Sieci handlowe a preferencje konsumenta
... Wyniki tego samego raportu pokazują, że badani, podobnie jak w 2006 roku, uznają jakość produktów za najważniejszą cechę sieci handlowych. Jak wynika z raportu „Wizerunek sieci handlowych ... Ecco Network. Wyniki tego samego raportu pokazują, że badani, podobnie jak w 2006 roku, uznają jakość produktów za najważniejszą cechę sieci handlowych. Twierdzi ...
-
Sieci handlowe a rynki międzynarodowe
... sieci handlowych w 2012 r. Zaznacza jednak, że marki wciąż ostrożnie podejmują decyzje inwestycyjne, dążąc do ograniczania kosztów przy jednoczesnej maksymalizacji wartości posiadanych portfeli sklepów. W związku z tym ich uwaga skupia się przede wszystkim na największych miastach, głównych ulicach handlowych i najlepszych centrach handlowych ...
-
Top Marka w mediach 2017 – sieci handlowe
... klientom oraz innowacyjnego, opartego na collaborative economy programu SąSiatki - komentuje wyniki rankingu Top Marka Jerzy Wolf, analityk mediów PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Z ... które najczęściej występowały w prasie: motoryzacji, energetyki, telewizji, bankowości, stacji paliw, telekomunikacji, ubezpieczeń, sieci handlowych, radia, artykułów ...
-
Top Marka w mediach 2015 – sieci handlowe
Jak wynika z rankingu Top Marka, przygotowanego przez magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, wśród sieci handlowych największą popularnością niezmiennie cieszy się Biedronka. W trzech kategoriach zdobyła łącznie więcej punktów niż drugie w zestawieniu Tesco. Na trzecim miejscu z niewiele ...
-
Sieci handlowe: najsilniejsze marki 2019 r. to Rossmann, Lidl oraz Empik
... do następujących sieci handlowych: Rossmann (YouGov BrandIndex - 47,3) Lidl - 45,0 Empik - 31,8 IKEA - 30,7 Biedronka - 30,5 CCC - 28,3 Decathlon - 26,6 Castorama - 26,2 RTV Euro AGD - 26,0 Kaufland - 25,1 Jeżeli natomiast przyjrzeć się częstotliwości odwiedzania sieci handlowych (według odsetka klientów), to w tym ujęciu wyniki prezentują się ...
-
Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014
... w procesie podejmowania decyzji. Najlepsze sieci osiągają dobry wynik we wszystkich dziedzinach! Analizując badanie, możemy zauważyć, że sprzedawcy pięciu najlepszych sieci handlowych osiągają dobre wyniki w każdym z elementów obsługi poddawanym ocenie w ramach badania. Z drugiej strony, warto zauważyć, że pięć sieci, które otrzymały najniższe noty ...
-
Największe sieci handlowe walczą o wyniki
... Europie wzrost wyniósł jedynie 2,1 proc.” – mówi Jończak. W ubiegłym roku znaczący wpływ na wyniki finansowe firm z sektora handlu detalicznego miały: spadek inflacji oraz ... śmierci sprzedaży w tradycyjnych sklepach są mocno przesadzone. Dodatkowo, coraz więcej sieci handlowych, które dotąd były dostępne tylko online, w ostatnich kilkunastu ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... Sieci Detalicznych pokazuje, że w klasyfikacji generalnej zestawienia przywództwo zdecydowanie należy do sieci handlowych ...
-
Sieci handlowe chcą inwestować w Polsce
... i Hiszpania. Badanie, którego wyniki właśnie opublikowano, przeprowadzono latem br., gdy kryzys finansowy ostudził chęć do podejmowania ryzykownych inwestycji i skierował zainteresowanie sieci handlowych w kierunku dojrzałych, stabilnych rynków. Mimo tego Polska zajęła wysoką czwartą lokatę. Jako miejsce ekspansji sieci sprzedaży nasz kraj wskazało ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2012
... pkt.) i Polomarketem (71,43 pkt.). W tej kategorii większość sieci poprawiła swoje wyniki, przy czym największą dynamikę wzrostu zanotowała sieć supermarketów delikatesowych ... sieci handlowych. Polacy nadal preferują niskie ceny, jednakże przykładają coraz większą wagę do jakości produktów i wygody dokonywania zakupów. W efekcie wiele wiodących sieci ...
-
Powierzchnie handlowe. Dobre wyniki i wielkie wyzwania
... & Wakefield, autorka raportu, komentuje: „Wyniki polskich firm, jak ... Handlowych, Cushman & Wakefield, mówi: „W przypadku sklepów modowych, zakupy w niedziele odpowiadają za 20% tygodniowego obrotu, którego nie są one w stanie nadrobić w całości w inne dni tygodnia. Niewykluczone, że najemcy będą ograniczać ekspansję i kontynuować optymalizację sieci ...
-
Zakupy online tracą klientów. Polacy wracają do centrów handlowych?
... własnych sieci handlowych. Wyniki badania pokazują, że segment marek własnych może znów zwiększyć swoją dynamikę – przed pandemią w niektórych kategoriach produktowych zauważyć można było stabilizację albo wręcz spadek segmentu private label. Wzrost popularności marek własnych może być szansą dla jednych podmiotów, a zagrożeniem dla innych. Sieci ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2016
... % powstającej obecnie powierzchni w centrach handlowych pojawi się właśnie w głównych aglomeracjach”, komentuje Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Czwarty ... reprezentują w większości segment średni i wysoki, co świadczy o tym, że sieci dostrzegają potencjał zakupowy oraz zapotrzebowanie wśród polskich konsumentów na ...
-
UOKiK wziął pod lupę rynek piwa i chmielu. Są wyniki badania
... przewagi kontraktowej – mówi Prezes UOKiK Tomasz Chróstny. Jednym z problemów relacji na rynku piwa, na które wskazywali producenci, jest rosnąca siła sieci handlowych, sojuszy zakupowych, które wywierają presję na obniżanie cen pomimo wzrostu kosztów wytwarzania. Plantatorzy i przetwórcy chmielu Relatywnie najsłabszą grupą na rynku ...
-
Polska w TOP 10 centrów handlowych przyszłości
... na liście - zamykając pierwszą dziesiątkę światowych centrów handlowych nowej generacji Allianz Trade - znalazła się Polska. Wyniki badań nad światowym handlem i rolą w nim ... interesów narodowych za wszelką cenę, (ii) zapewnieniu lojalności w ramach sieci historycznych sojuszów, (iii) aktywnej postawie gospodarczej i wojskowej wobec rywali ...
-
Które sieci handlowe wygrały z pandemią? Żabka liderką
... wykorzystały ponadto niektóre sieci handlowych z kategorii DIY, przede wszystkim Castorama i OBI, a także sieć RTV Euro AGD. Agnieszka Górnicka, prezes agencji Inquiry, komentuje: Silna marka pomaga przetrwać trudny okres, ale bardzo dobre wyniki osiągnęły niektóre marki o słabszym wizerunku. Wszystkie omawiane tu sieci handlowe wykonały ogromną ...
-
Na rynku centrów handlowych wyraźna polaryzacja
... mają dobre wskaźniki takie jak wzrost wydatków konsumpcyjnych i solidne wyniki branży turystycznej. Dobra koniunktura gospodarcza przekłada się na rosnącą ... handlowych typu convenience. W krajach, w których poziom nasycenia powierzchnią handlową w głównych aglomeracjach jest wysoki, inwestorzy zwracają coraz większą uwagę na mniejsze miasta. Sieci ...
-
Prezenty świąteczne na ostatnią chwilę. Ponad 1 mln Polaków w galeriach handlowych
... handlowych. Wszystko zaczyna się od Black Friday i trwa przez cały grudzień. Sklepy starają się zachęcić konsumentów do większych zakupów, stąd często pojawiają się oferty typu „Kup dwa produkty, trzeci dostaniesz gratis”. Galerie handlowe odnotowują w grudniu także rekordowe wyniki ...
-
E-commerce motorem wzrostu największych sieci detalicznych
... . Tym, co w największym stopniu przełożyło się na wyniki finansowe, jakie osiągnęły największe sieci detaliczne, były: powolne tempo wzrostu ekonomicznego w gospodarkach rozwiniętych ... . Dla porównania w przypadku FMCG było to 5 proc. Nadal najbardziej rentownym z handlowych działów jest moda i akcesoria, której średnia marża zysku netto wyniosła ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... na aktywizacji sprzedaży poprzez budowanie lojalności partnerów handlowych, prowadzenie działań promocyjnych w punktach sprzedaży oraz rozwinięty marketing usług ... i wsparcia sprzedaży zależą wyniki finansowe. Firmy leasingowe prowadzą marketingowe kampanie efektywnościowe, wykorzystują sieci afiliacyjne, pozycjonują swoje zasoby i inwestują w ...
-
Co prognozuje dyrektor finansowy? Są nowe wyniki badań CFO
... , a 47 proc. zamierza zwiększyć inwestycje w oprogramowanie, analizę danych i sieci IT. Wśród dyrektorów finansowych widać większy optymizm niż w okresie wiosennym. Myślę ... bezpieczeństwa i ograniczenia w zakresie liczby osób w placówkach handlowych bezpośrednio wpływają na nasze wyniki sprzedażowe. Jeśli zostanie wprowadzony tzw. „twardy lockdown ...
-
Programy lojalnościowe kuszą nawet małe sieci sprzedaży
... odgrywają również kanały sprzedaży. Im lepsza motywacja i wsparcie sieci dystrybucji i przedstawicieli handlowych, tym gwarancja lepszych wyników dla firmy. Jak motywować kanały sprzedaży? Ważne, aby nagradzać nie tylko tych najbardziej aktywnych, osiągających najwyższe wyniki, lecz także tych słabszych do zwiększania obrotów. Tworzenie warunków ...
-
Małe centra handlowe tracą klientów
... na indeks obrotów miały doskonałe wyniki sieci handlowych w kwietniu (+3,7 proc.) oraz w czerwcu (+5,5 proc.), niestety maj był już na dużym minusie (-2,6 proc.) co istotnie pokrywało się ze słabymi wynikami odwiedzalności centrów handlowych w tym czasie. Pozytywnie na Indeks obrotów wpłynęły wyniki sklepów modowych (+1,1 proc.) w tym: moda ...
-
Hipermarkety w oczach klientów
... większości Polaków odpowiedzialność nie należy jednak do obowiązkowego zestawu atrybutów sieci handlowej. Można też zakładać, że wiadomości o złym traktowaniu pracowników w niewielkim stopniu wpływają na wyniki sprzedażowe sieci handlowych. Dodatkowo potwierdzają to też wyniki badania przedstawione w raporcie On Board PR „Konsument i media” ze ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2010
... kosztem obciążeni są uczciwi klienci robiący zakupy w sieciach handlowych – po 140,65 EUR na przeciętną europejską godzinę. Wyniki badania wskazują, że klienci polskich sieci handlowych nadal są jednymi z najuczciwszych w Europie, odpowiadają bowiem za tylko 42,2% strat sieci handlowych. To trzeci wynik na kontynencie, po Słowacji i Rosji ...
-
Centra handlowe w I-III kw. 2020: 30% spadek odwiedzin, obroty niższe o 25%
... centrów handlowych w pierwszych trzech kwartałach 2020 roku? Jakie były obroty najemców centrów handlowych? Jakie były obroty w poszczególnych kategoriach sprzedażowych? Trzy pierwsze kwartały roku 2020 zostały zdominowane przez pandemię COVID-19, która poważnie ograniczyła działalność centrów i sieci handlowych. Przełożyło się to na ich wyniki ...
-
Rynek detaliczny liczy na e-commerce
... ekonomicznej w Japonii, wywołanej trzęsieniem ziemi i tsunami. „Te dobre wyniki są przede wszystkim efektem ekspansji sieci handlowych na rynkach wschodzących, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Płd., regionie Azji i Pacyfiku, ale też w Europie Wschodniej. W omawianym okresie 40 sieci rozpoczęło działalność na nowych rynkach otwierając 107 nowych ...
-
Omnichannel w obliczu pandemii: z ewolucji w rewolucję
Colliers International przedstawia wyniki badania, w którym działających na polskim rynku reprezentantów sieci handlowych i marek zapytano o prognozy i plany odnośnie inwestycji w rozszerzanie kanałów sprzedaży i komunikacji z klientem. Rezultaty ankiet złożyły się na raport „Omnichanel – z ewolucji w rewolucję”. ...
-
Wzrost sprzedaży online w Polsce
... handlowych na regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód i Afryka) w firmie CB Richard Ellis dodał: “Obecnie w Europie obserwujemy ogromne możliwości wzrostu dla międzynarodowych sieci handlowych w zakresie sprzedaży on-line, szczególnie na rynkach rozwijających się w Europie Środkowo-Wschodniej. Sieci ... towarów. Jednak wyniki z naszego regionu były znowu ...
-
Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę
... przez naszych zleceniodawców – potwierdza Adam Puciata, prezes CTRL System, jednej z największych spółek zajmujących się dystrybucją gazetek promocyjnych dla sieci handlowych. – Ale pogarszające się wyniki sprzedażowe powodują, że po krótszym lub dłuższym czasie, poszczególni decydenci wracają do promocji opartej również na gazetce. Zmiana jednak ...
-
Inquiry: jak pandemia obniżyła znajomość reklam?
... sieci handlowych i gastronomicznych wśród polskich konsumentów. Które marki odnotowały największe spadki, a którym udało się ich uniknąć? Jak pisze Inquiry, w następstwie pandemii spora rzesza sieci handlowych ... nie znalazła się w pierwszej piątce, ale także zanotowała wyraźny wzrost. Wyniki z czerwca pokazują, ż branża handlowa wraca do poprzedniego ...
-
Branża handlowa vs zakaz handlu. Jest 1:0?
... niedzielę stanowiły około 10 proc. przychodów osiąganych w ciągu całego tygodnia. Wyniki finansowe za ostatnie półrocze pokazują, że zakaz handlu w niedzielę ... Białek. Zmiana ta wynika m.in. z intensywnej polityki reklamowej największych sieci handlowych. Według danych Kantar, suma wydatków reklamowych pięciu graczy o największym budżecie (Lidl, ...
-
Rozwój e-commerce: czy polskie magazyny są na to gotowe?
... kurierskie i sortownie, miejskie centra logistyczne oraz centra obsługi zwrotów, a także magazyny artykułów spożywczych sprzedawanych online. Wyniki ankiety przeprowadzonej przez JLL pośród operatorów logistycznych oraz sieci handlowych w Polsce wskazują, że te specjalistyczne funkcje magazynów będą coraz częściej wprowadzane również w naszym kraju ...