-
Liczą się nie tylko luksusowe hotele
... inwestycje. Eksperci CBRE prognozują, że coś innego przyciągnie zagraniczny kapitał do Polski w nadchodzących latach. – Obecnie najwięksi gracze finansowi inwestują w hotele o ... 2020 spodziewamy się otwarcia hotelu NOBU, a w 2023 roku pierwszego obiektu Four Seasons w Warszawie, którego debiut na polskim rynku będzie na pewno analizowany przez ...
-
Debiuty giełdowe w Europie w II kw. 2011 r.
... Budus (7,4 mln euro). W drugim kwartale na NewConnect zadebiutował też kolejny zagraniczny emitent – była to zarejestrowana w Wielkiej Brytanii spółka inwestycyjna AerFinance, która przeprowadziła ... w Polsce, dodał: „GPW rozpoczyna trzeci kwartał bardzo mocnym akcentem, jakim jest debiut Jastrzębskiej Spółki Węglowej. Liczę, że oferta JSW uplasuje ...
-
Nowe marki w Polsce w 2014 r.
... pierwszego w Europie ogólnodostępnego salonu Avon Studio, czy regularnych sklepów hiszpańskiej sieci Desigual, która wcześniej posiadała w Polsce jedynie 3 salony outletowe. Znaczący debiut miała również turecka sieć oferująca artykuły wyposażenia wnętrz – English Home, która w 2014 r. otworzyła kilka sklepów w Polsce. Powiększyła się również ...
-
Wakacje 2016: Grecja i Hiszpania z szansą na sukces
... podejścia Enter Air do giełdy Tym razem oferta publiczna największego w kraju przewoźnika czarterowego zakończyła się sukcesem, a zgodnie z uchwałą zarządu GPW debiut praw do akcji Enter Air nastąpi już w ten poniedziałek. Pierwsze podejście do wprowadzenia spółki na giełdę odbywało się na przełomie ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2016
Jak miewa się polski rynek nieruchomości handlowych? Z podsumowania przygotowanego przez firmę JLL wynika, że w minionym roku powiększył się o kolejne centra handlowe, których całkowita powierzchnia sięgnęła 330 tys. mkw. W związku z otwarciami nowych placówek w naszym kraju zadebiutowało 20 nowych, zagranicznych marek. Całkowita powierzchnia ...
-
10 nowych marek zadebiutowało, 5 zniknęło z Polski w 2020 r.
Ubiegły rok z uwagi na pandemię koronawirusa był szczególnie ciężki dla branży handlowej. Dlatego firmy dość rozważnie podejmują decyzje o rozszerzaniu działalności. W roku 2020 w Polsce zadebiutowało dziesięć marek zagranicznych, o osiem mniej niż przed rokiem - informuje CBRE. W minionym roku kilka marek premium zrezygnowało z otwarcia swoich ...