-
Lead generation. Jak pozyskać klienta przez internet?
... patologie sprzedaży - nie tylko w branży finansowej - E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta Jak pozyskiwać leady? Firmy mają różne sposoby na pozyskiwanie leadów. ... typu lead generation. – W razie zainteresowania firma kupuje dane kontaktowe potencjalnego klienta i prowadzi z nimi rozmowy sprzedażowe. Co ciekawe, zlecenia dotyczą szerokiej ...
-
Prezentacja handlowa: kiedy oczaruje klienta?
... reakcjach, po tym że byłeś zadowolony czy raczej po reakcjach klienta? Jeśli po reakcjach klienta wówczas jesteś na właściwej drodze do tego by robić nie ... się ten klient, nie podpowiada też jak traktować tego konkretnego klienta. Tymczasem Twoje podejście i postawa wobec klienta jest podstawowym warunkiem dla budzenia zachwytu i oczarowywania. Jeśli ...
-
Jakość obsługi klienta w marketach
... i poprosiłem o zawołanie kogoś do obsługi. Moja prośba została spełniona dość szybko." Dużo gorzej wypadło jednak powitanie klienta przy kasach. Pracownik przywitał uprzejmie klienta dokładnie w połowie przypadków w hipermarketach, w 54,2% w supermarketach i 38,9% w dyskontach, np.: - "Kasjerka rozmawiała z ochroniarzem i nie przywitała mnie. Od ...
-
E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta
... nie przynoszą oczekiwanych wyników, a które z nich są dla niego najbardziej optymalne. Poznanie klienta Komunikacja, której podstawą jest cykl życia klienta, polega w zdecydowanej mierze na personalizacji. Skrupulatnie wypracowany profil klienta, poszerzony o informacje na temat jego zachowania, jest największą wartością w pracy e-mail marketera ...
-
Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice
... powiązaną z rozmówcą, formą komunikatów. Punktem wyjścia powinna tu być znajomość potrzeb klienta. Aby móc jak najtrafniej na nie odpowiedzieć, warto zapoznać się z ... Nawet jeśli masz już spore doświadczenie w skutecznym identyfikowaniu i zaspakajaniu potrzeb klienta, możliwe, że spotkasz się z jego zastrzeżeniami. Nie obawiaj się tego również, ...
-
Jak rozmawiać z klientem
... obsługą, niewłaściwym doradztwem, złą i niekompetentną obsługą, a dopiero potem cenami konkurencji czy znalezieniem artykułu zastępczego. DEFINIOWANIE POTRZEB KLIENTA Etap uszczegóławiania potrzeb klienta jest chyba najtrudniejszym momentem dla sprzedawcy, gdyż klienci często nie mają jasno sprecyzowanych potrzeb. Właściwe wychwycenie gustu ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... swoje zakupy do najbardziej znanych dostawców. Internetowy system sprzedaży musi zapewniać [4]: - poufność danych klienta - poufność wszelkich podanych przez klienta danych można zapewnić wprowadzając szyfrowanie SSL. Ponadto należy upewnić klienta, że podane przez niego informacje nie zostaną udostępnione osobom trzecim (szczególnie w celach ...
-
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
... tym rozumienie i umiejętne odpowiadanie na potrzeby rozmówcy są odpowiedzią na wiele sytuacji pojawiających się w kontekście obsługi klienta. Na podstawie charakterystyki pracy działów BOK (Biura Obsługi Klienta) można jednak wnioskować, że nie jest sztuką zawiązanie znajomości z klientem, ale fachowy, a jednocześnie życzliwy dialog, z zachowaniem ...
-
Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience
... . Jest to jednak sytuacja idealna, do której dążą producenci poprzez pracę na wszystkich etapach ścieżki klienta, od kampanii budującej świadomość marki w mediach po aplikację lojalnościową. W procesie lojalizacji klienta z pewnością pomaga kultura firmy zorientowana na jego potrzeby i pragnienia. Wyobraźmy sobie, że pracownicy BOK ...
-
Rynek pracy specjalistów w II kw. 2015
... wzrostem rok do roku. Specjaliści ds. obsługi klienta Głównymi pracodawcami dla specjalistów obsługi klienta są branże: handel i sprzedaż (6 519 ofert pracy, ... pracy). Tak jak w przypadku specjalistów handlu, tak i dla pracowników obsługi klienta największe wzrosty zaobserwowano w budownictwie i przemyśle ciężkim – były one rekordowe i wyniosły ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... w której użytkownicy głosują na najbardziej interesujące ich zdaniem linki, wątki bądź komentarze. Poprzez monitoring dyskusji prowadzonych na forach, przedstawiciele obsługi klienta wielu firm codziennie docierają do internautów korzystających z ich usług bądź związanych z branżą. I tak uczestnicy forum fanów słodyczy i słodkich przekąsek, którzy ...
-
Rynek pracy w I kwartale 2015 r.
... ilością odsłon w Q1 2015 r.: Przedstawiciel Handlowy Sprzedawca Specjalista ds. Administracyjnych Kierowca Specjalista ds. Obsługi Klienta Asystent, Asystentka Referent Robotnik Produkcyjny Magazynier Doradca Klienta Komentarz specjalistów Praca.pl Pierwszy kwartał 2015 roku nie przyniósł niespodzianek, jeśli chodzi o strukturę najbardziej ...
-
Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta
... internetowych albo dostawać notyfikacje push. Wieczorami często sięgamy po druk. Dzięki Marketing Automation możemy aktywować odpowiednie komunikaty bazując na zachowaniu klienta, na przykład wtedy, kiedy skorzysta on z kuponu zniżkowego bądź długo nie wchodził w interakcję z marką. Automatyzacja wielokanałowa pozwala też na prowadzenie ...
-
Marketing mobilny w Australii
... są ostrożnie wprowadzane i dobrze przygotowane, dają znaczny zwrot z inwestycji. Wśród tych korzyści należy wymienić interaktywność i rozrywkę dla klientów, dostęp do klienta 24 h dziennie, szybkość dotarcia do targetu, skuteczność przy relatywnie niskiej cenie, wysoki poziom zwrotów, wsparcie dla logo i produktów, lojalność konsumentów ...
Tematy: marketing mobilny, marketing -
Oferty pracy w maju 2020: ile i dla kogo?
... rolę odgrywało w maju m.in. ponowne zapotrzebowanie na nowe kadry w związku z otwarciem galerii handlowych i znoszeniem części obostrzeń w sklepach wielkopowierzchniowych. Z kolei w obsłudze klienta bardzo interesujące będą zmiany, jakie długoterminowo wniesie rosnąca popularność pracy zdalnej. Może mieć to wkrótce przełożenie np. na nowe wymogi ...
-
5 trendów w e-commerce w 2022 roku
... w sklepie stacjonarnym. Z pomocą przychodzi wszechmocny Google. To sprawia, że pojawienie się na różnych platformach, zwiększa szansę na skuteczne dotarcie do klienta. Jednym z kanałów, które pojawiają się w strategiach omnichannelowych są platformy sprzedażowe, czyli marketplace. Stają się coraz częściej dla tradycyjnych sprzedawców, jak ...
-
UMTS czas zacząć
... , szerokości zakresu usług, stabilności, prestiżu oraz innowacyjności we wprowadzaniu nowych technologii. Pozytywnie postrzegany jest również profesjonalizm Netii w obsłudze klienta. Wykres 2. Ocena poszczególnych elementów wizerunku Netii. Podstawa: Osoby zamieszkujące regiony działania Netii i znający tego operatora, październik 2004. „Wśród ...
-
Public relations wewnętrzny
... pracowników. Pomysły na temat takiego projektu można mnożyć zależnie od rodzaju działalności (np. pomysł na hasło reklamowe, czy usprawnienie obsługi klienta). Narzędzie to spełnia kilka funkcji, m.in. możliwość głębszego przyjrzenia się organizacji przez pracowników, pobudzenie kreatywności, wzrost zadowolenia z miejsca pracy. Aby ...
-
Dużo zwolnień, dużo przyjęć
... grupą są osoby zdolne sprzedawać usługi bankowe – tzw. doradcy klienta. Ich praca może polegać na wyszukaniu klienta i zachęceniu go do kupna określonych usług. Pracownicy ... w branży. Ważne jest również, aby miały mocno rozwinięte zdolności komunikacyjne, potrafiły przekonać klienta do swojej oferty, a zarazem wzbudzić zaufanie, gdyż bez tego klient ...
Tematy: -
Coaching - czy warto jeść tę żabę?
... następująca: Coachingiem nazywamy partnerstwo dwóch osób, w którym wiarygodna osoba pełniąca rolę coacha wspiera drugą osobę – klienta w osiąganiu jej celów, tak aby osiągnięta poprawa skuteczności działania klienta była trwała i żeby klient uzyskał większą autonomię w dalszym kierowaniu swoim rozwojem. Żadna definicja nie opisuje wszystkich ...
-
Praca w handlu najczęściej szukana w Internecie
... proc. osób chce pracować w administracji i logistyce. Co dwudziesty kandydat aplikuje na stanowisko pracownika fizycznego, a ok. 4,5 proc. chce zatrudnić się w obsłudze klienta lub finansach i bankowości. – W przypadku pracy w handlu potrzeby kandydatów i pracodawców są podobne. Z naszych obserwacji wynika, że co czwarta firma poszukuje pracowników ...
-
Doradztwo personalne 2012-2013
... kadr często stosują metodę prób i błędów. Obserwując ten trend postanowiliśmy wprowadzić usługę Adjust czyli nie tylko dostarczenie pracownika na zamówienie Klienta, ale także przeprowadzenie procesu optymalizacji zatrudnienia. Polega on na analizie struktury organizacyjnej firmy i związany jest z oceną danych liczbowych związanych z zatrudnieniem ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... dużej migracji użytkowników między operatorami niezwykle istotnym jest dbałość o obecnego klienta i jego utrzymanie. Cenione są te rozwiązania, które dają użytkownikowi najwięcej ... 20% użytkowników ważna jest przede wszystkim techniczna jakość usługi, dobra obsługa klienta czy też pozytywne opinie innych osób. Należy jednak zauważyć, że użytkownik ...
-
E-mail marketing: 8 kroków do efektywnej kampanii powitalnej
... to wyraźny znak zainteresowania naszą marką, po wtóre - to sygnał gotowości na przyjęcie oferty z naszej strony. Jak skutecznie powitać nowego klienta? Oto 8 porad przygotowanych przez ekspertów ds. e-mail marketingu i wielokanałowości z optivo.pl. Kampanie powitalne są jednym z najbardziej obiecujących rozwiązań w dziedzinie e-mail ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2015
... spraw handlu i sprzedaży. Na drugim miejscu plasuje się obsługa klienta, a na trzecim - finanse. Zwiększone zainteresowanie rynkiem pracy widoczne jest również po stronie pracowników ... specjaliści to, jak co kwartał, osoby odpowiedzialne za handel i sprzedaż, obsługę klienta, finanse i IT. Ofert pracy dla specjalistów ds. IT opublikowano ponad 15 000 ...
-
Komunikacja Voice Mailing System w biznesie
... dodatku VMS niesie ze sobą zalety typowe dla komunikacji mobilnej: pomaga zwiększyć u klienta doświadczenie naszej marki i pozwala na prowadzenie dwukierunkowej komunikacji. Jak to ... na urządzenie mobilne. Dla przykładu: sieć handlowa może „zadzwonić” do klienta i poinformować go o rozpoczynającej się akcji wyprzedażowej, a następnie wysłać do niego ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
... . 7 sposobów na komunikację in-store Retargeting dynamiczny polega na tworzeniu unikalnych reklam oddzielnie dla każdego klienta. W większości przypadków wykorzystuje technologię uczenia się maszyn, która analizuje indywidualne zachowania klienta i na tej podstawie określa, jakie elementy kreatywne sprowadzą go z powrotem na stronę internetową ...
-
Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?
... być podejrzliwy i wcale nie zajrzał do naszej wiadomości. Spojrzenie od strony klienta Nasz tytuł (jak i cały mail z ofertą) powinien być skoncentrowany na kliencie, na jego ... , że gdy zdecydujemy się na użycie pytania w temacie, nie możemy zawieść klienta i w treści wiadomości musi on rzeczywiście poznać odpowiedź lub wyjaśnienie. Przydatne do ...
-
E-commerce: co zrobić, żeby boom na zakupy online nie był przejściowy?
... identyfikować trendy, które będą miały wpływ na ich decyzje. Bezproblemowe rozpoznawanie klienta bez względu na kanał, programy lojalnościowe oparte na płatnościach, powstawianie ... może dostarczyć marce pełną informację o kontekście, czyli np. przebiegu wizyty danego klienta albo nawet jego historii zakupowej, jeśli jest zalogowany do e-sklepu. To ...
-
Zachowania konsumentów: tracą social media, zyskuje streaming video
... komunikacji także z byłymi subskrybentami serwisów VOD. Należy podkreślić, iż zgoda klienta na przetwarzanie danych osobowych będzie wymagana w celu przesyłania komunikatów ... wygaśnięciu lub odstąpieniu od umowy. Oznacza to, iż dane osobowe byłego klienta dla celów marketingowych należy przetwarzać jedynie po uzyskaniu na to jego zgody ...
-
eLinia za darmo
... operatorom interakcji z Klientami odwiedzającymi serwis internetowy. eLinia oferuje nowoczesne i efektywne narzędzia obsługi klienta m.in. wiele opcji komunikacji on-line. Program umożliwia również m.in. przekierowanie Klienta do innego operatora, inicjowanie przez operatora rozmowy z klientem, przesyłanie formularzy i otwieranie podstron ...
-
Inwestorzy i przedsiębiorcy w Fuzja.pl
... oferujemy pełne wsparcie w transakcji. W szczególności wiarygodną wycenę przedsiębiorstw w oparciu o 3 metody, szukanie inwestora/firmy do przejęcia i wsparcie w procesie negocjacji klienta” – dodaje Witold Hruzewicz, partner w Azimutus. Serwis M&A Polska działa od 2 miesięcy – dziś jest na nim ponad 10 ofert sprzedaży i kilka ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet LATO 2011
... i inne Emiraty potrafią skutecznie budować swój turystyczny wizerunek i rynek w środowisku polskiego klienta. Ich wynik za ten SEZON to 9 proc. udziału w sprzedaży kierunkowej ... cenie). Więksi gracze, wzmocnili swoje alternatywne propozycje. Równocześnie trwała ciekawa walka o klienta egipskiego. Żal tylko Tunezji, która mimo dobrych cen , nie zrobiła ...
-
Firmowa strona internetowa: co przyciągnie potencjalnych klientów?
... związanych z ofertą lub wyświetla przycisk „skontaktuj się z nami” prowadzący, do tzw. „landing page”. Za pomocą formularza kontaktowego można zapytać potencjalnego klienta o imię, nazwisko, e-mail firmowy, numer telefonu, nazwę firmy oraz liczbę pracowników. Warto również stworzyć miejsce na dodatkowe pytania i wątpliwości. 2. Możliwość ...
-
Oferta banków powinna być zróżnicowana
... przez banki, eksperci Deloitte wyodrębnili 4 główne modele obsługi: model podstawowy, charakteryzujący się standaryzacją i maksymalnym uproszczeniem oferty oraz obsługą klienta bez pośrednictwa dedykowanego doradcy. Nacisk jest położony na obniżenie kosztów obsługi tak, aby odpowiadał ograniczonym możliwościom generowania przychodów przez klientów ...