-
Galeria społecznościowa. Jakie będzie centrum handlowe nowej ery?
... zarządzanie tradycyjnymi galeriami. Galerie społecznościowe mogą stać się pożądanym produktem na rynku inwestycyjnym Czym jest galeria społecznościowa? Zgodnie z najnowszym raportem firmy Savills, galeria społecznościowa to nieruchomość, w której funkcje handlowe nie są nadrzędne w stosunku do usług dodatkowych. Nadrzędność ta nie musi być ...
-
Pokolenie 55+ zwiększa zakupy w internecie
... te wynosiły odpowiednio 69 i 75 proc. Widać więc wyraźnie, że dynamika wzrostu jest dużo mniejsza – mówi Marek Safiejko, CEO 9bits, firmy technologicznej specjalizującej się w tworzeniu aplikacji mobilnych i rozwiązań technologicznych dla e-handlu. Seniorzy chcą korzystać z e-usług, ale czy rynek jest gotowy? Pojawia ...
-
Polacy chcą wybierać metody płatności
... widoczny jest wzrost odsetka osób, dla których liczy się bezpieczeństwo transakcji, w efekcie czego zwracają one coraz większą uwagę na rzetelność firmy odpowiadającej za realizację płatności. Ważna okazuje się również możliwość wyboru - niemal połowa Polaków rezygnuje bowiem z zakupu, jeżeli sklep nie zaoferuje ...
-
Boże Narodzenie w popkulturze
... stworzył ilustrator Haddon Sundblom. 2. Czerwononosy renifer w zaprzęgu św. Mikołaja Duży wpływ na nasze postrzeganie świąt mają również gadżety rozdawane przez firmy. Najlepszym przykładem jest książeczka o reniferze św. Mikołaja, którą w 1939 roku napisał Robert L. May na zlecenie sieci sklepów Montgomery Ward. Opowieść ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 51/2017
... przejęciu przez PKN Orlen kontroli nad rafinerią w Możejkach, litewska spółka kolejowa Lietuvos Geleżinkeliai (LG) rozebrała odcinek torów uderzając w interesy polskiej firmy. Rafineria w Możejkach musiała zmienić system komunikacji i transportu zewnętrznego, co zwiększyło koszty kombinatu. Od 2008 roku trwa prawny spór i wreszcie KE ...
-
Jak nam upłynęła pierwsza niedziela bez handlu?
... . Krajobraz po pierwszej niedzieli bez handlu Selectivv zajmuje się pozyskiwaniem, analizą oraz profilowaniem danych na temat użytkowników urządzeń mobilnych. W posiadaniu firmy znajduje się obecnie zbiór informacji odnośnie 82 mln właścicieli smartfonów i tabletów, z czego aż 14 mln to Polacy. I to właśnie z części ...
-
Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?
... , E-commerce Manager sklepu Paese.com. Darmowa wysyłka Największym wyzwaniem dla właścicieli e-commerce jest oferowanie darmowych przesyłek. Dbanie wyłącznie o wynik finansowy firmy może jednak pozbawić sklep stałych dochodów od powracającego klienta. Według badań uniwersytetów w Waszyngotnie i Wirginii klienci, którzy mogli zwrócić towar z darmową ...
-
Aplikacje zakupowe, czyli jak wygrać w handlu
... , które widzieli w świecie sprzedaży detalicznej, które następnie marka łączy z podobnymi produktami dostępnymi w ich sklepie online. Klienci korzystający z aplikacji firmy zajmującej się dostawą kwiatów, Bloom & Wild, otrzymują również personalizowane doświadczenia – mogą zsynchronizować swój mobilny kalendarz z aplikacją i otrzymują powiadomienia ...
-
Aplikacje zakupowe walczą o klienta
... pochwalić się liczbą pobrań na poziomie ponad 50 tysięcy. Biorąc pod uwagę fakt, że tego typu rozwiązania są tworzone przez firmy z myślą o konkretnym celu – wsparciu sprzedaży, wzrost z inwestycji może być dla wielu bardzo trudny do osiągnięcia. „Rynek jest bardzo konkurencyjny i opanowany ...
-
E-commerce, czyli handel internetowy z długami w realu
... też sprzyjać rosnąca w gospodarce rola pokolenia Y i wejścia na rynek pokolenia Z. Połowa sklepów internetowych w dobrej kondycji finansowej - E-sklepy inwestują w rozwój, nowe firmy próbują swoich sił i zdarza się, że mają problem z udźwignięciem finansowych zobowiązań. W efekcie rośnie liczba dostawców usług i towarów dla firm branży ...
-
Atakuje fałszywa MEGA do przeglądarki Chrome
... serwisów lądowały wprost na ukraińskim serwerze: wwmegaopac.host. Włamanie na konto dystrybutora 4 września nieznany sprawca włamał się na oficjalne konto firmy MEGA w Google Web Store i przesłał złośliwy plik z wersją 3.39.4. W trakcie instalacji lub automatycznej aktualizacji, złośliwe oprogramowanie prosiło o dostęp do wszystkich ...
-
CBRE Retail 2030: co czeka centra handlowe?
... może zapewniać ciągłą dostępność produktów. - Interaktywne ekrany z ofertą sklepu, zakupy na tabletach, czy wirtualne przymierzalnie to elementy, które będą wprowadzać firmy by przyciągnąć klienta. Przyszłość ma także Internet Rzeczy, wykorzystywany do informowania kiedy dany produkt się zużyje, czy planowania zakupów. Aż ...
-
Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX
... wniosków prowadzi lektura raportu pt. „Zakupy pełne wrażeń”, który Colliers International opracował we współpracy z Kate Nightingale, założycielką specjalizującej się w CX firmy doradczej Style Psychology Ltd., firmą Nanovo Consulting oraz pracownią architektoniczną A+D Retail Store Design. Podstawą publikacji były wywiady przeprowadzone zarówno ...
-
Leasing samochodów: poznaj trendy i zmiany w prawie
... wyspecjalizowanych firm, które podpowiedzą, jaka forma leasingowania będzie dla przedsiębiorcy najkorzystniejsza. Z tym również warto się pospieszyć, ponieważ obecnie takie firmy mogą dostawać wiele zapytań. Metodologia badań Przedstawione dane pochodzą z analizy ponad 7600 zapytań ofertowych zamieszczonych w serwisie Oferteo.pl przez podmioty ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 48/2018
... stan gospodarki analitycy jednak zwracali na to, że nasza słabością jest niski poziom inwestycji, przy czym obecnie inwestują przede wszystkim firmy publiczne, prywatne wyczekują... Komentarz do wydarzeń gospodarczych Święta Bożego Narodzenia to dla Polaków wyjątkowy, spędzony z rodziną i przyjaciółmi czas, na którym ...
-
Cyberbezpieczeństwo 2019. Są prognozy Fortinet
... firmy Fortinet, w nadchodzącym roku cyberbezpieczeństwo nadwyrężać będą m.in. coraz bardziej zaawansowane i dotkliwe ... . Aby chronić się przed nimi, przedsiębiorstwa będą potrzebować nowych, bardziej zaawansowanych zabezpieczeń. Z kolei zakup roju przez przestępcę jest bardzo prosty – wystarczy wybrać produkt z listy. 3) „Zatrucie” procesu uczenia ...
-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
... handlu elektronicznego w Europie. Ciekawe wnioski wskazujące na rolę ecommerce w świątecznych zakupach przynosi badanie SAP Consumer Propensity Study, przeprowadzonego na zlecenie firmy SAP. Badacze przepytali konsumentów z 24 krajów, w tym 1000 polskich kupujących. Jak pokazują wyniki, choć zakupy online są dla Polaków wygodne ...
-
Polisa turystyczna, czyli bądź przezorny jak... polski turysta
... zrealizowane dla firmy Aviva przez SW Research. Dowodzi ono, że niemal co drugi podróżny (45,5%) kupuję polisę turystyczną już na dwa tygodnie przed wyjazdem, 47,5% robi to na kilka dni przed opuszczeniem kraju, a jedynie 6,6% odkłada kwestie ubezpieczeniowe na ostatnią chwilę. Zakup polisy ...
-
Internet: kobiety ze smartfonem, mężczyźni z komputerem
... , SMS-y czy typowo smartfonowe social media jak np. Instagram - mówi Andrzej Ogonowski z SMSAPI. Wnioski te są zbieżne z wynikami analizy brytyjskiej firmy badawczej UKOM, która w 2016 r. sprawdziła, jak wygląda ilość czasu spędzanego w sieci z różnymi urządzeniami ze względu na płeć użytkowników. Kobiety aż ...
-
Zachowania konsumentów: codzienne zakupy Polaków
... , agencje interaktywne, podmioty rynku e-commerce, inwestorzy oraz bezpośredni reklamodawcy. Projekt badawczy uruchomiono pod koniec maja 2016, a na początku czerwca 2016 firmy Gemius i PBI opublikowały wyniki pierwszego wspólnego pomiaru.
-
5 powodów, przez które dysk SSD nie działa tak jak powinien
... pamięci SD. Biorąc pod uwagę ogólny spadek cen dysków SSD na przestrzeni ostatnich miesięcy, warto nieco dopłacić i wybrać produkt znanej firmy. Podsumowanie Powyżej przedstawiliśmy pięć powodów, przez które dysk SSD może nie działać tak wydajnie, jak można byłoby tego oczekiwać. Niektóre ...
-
Jak wypromować aplikację mobilną, która angażuje?
... jej użytkownicy – zauważa. Promuj aplikację w kanałach offline i online Aplikacje mobilne należą do świata Internetu, ale to nie znaczy, że deweloperzy i firmy, które zdecydowały się w nie zainwestować nie mogą skutecznie promować ich tradycyjnymi kanałami komunikacyjnymi. Szczególnie sprawdzają się tutaj działania prowadzone w oddziałach ...
-
Insurtech. Konieczna rewolucja czy nadmierna ingerencja?
... 123 miliardów dolarów w 2022 roku, a liczba osób korzystających z rozwiązań telematycznych w 2016 roku na całym świecie wynosiła niemalże 33 miliony (według firmy Visiongain). IHS Automotive w swym ra-porcie przewiduje natomiast wzrost liczby konsumentów do 142 milionów (do 2023 roku). Model ten polega na ...
-
Programy lojalnościowe w B2B. Oczekiwania vs rzeczywistość
... rezultaty badania „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość” - polskie firmy często bazują na rozwiązaniach, które niekoniecznie zadowalają uczestników programu. ... jesienią) czy sprzętu elektronicznego i AGD (letni remont kuchni czy zakup telewizora przed mistrzostwami w piłce nożnej lub gwiazdką). Nagradzanie za ekspozycję w ...
-
Inwestycje w nieruchomości komercyjne. Mamy 1. miejsce w CEE
... firmy doradczej JLL wynika, że w ciągu sześciu pierwszych miesięcy tego roku na rynku nieruchomości regionu CEE finalizacji ... przekraczając tym samym wynik za cały rok ubiegły (119 mln euro). Do największych transakcji tego okresu należały zakup Sheraton Warsaw przez Patron Capital od Benson Elliot i Walton Street za ok. 90 mln euro. W sektorze ...
-
Do centrum handlowego po rozrywkę i dla sportu
... sale zabaw np. Fikołki, które w świetny sposób łączą zabawę z edukacją – mówi Magdalena Frątczak, Szefowa Sektora Handlowego CBRE. … i dla sportu Z raportu firmy doradczej Deloitte „The European Health & Fitness Market 2019” wynika, że blisko 3 mln Polaków korzysta z klubów fitness. W naszym kraju działa ich ...
-
Polacy zdradzają, jak robią zakupy online
... bardziej popularne, szczególnie w okresie przedświątecznym. Obserwujemy jednak duże różnice pomiędzy zakupami wśród kobiet i mężczyzn, a także w różnych grupach wiekowych. W raporcie firmy Inquiry znajdziecie Państwo szczegółowe informacje o obecnym kształcie rynku online. – mówi Agnieszka Górnicka, prezes agencji Inquiry. O raporcie Raport „Zakupy ...
-
Zakupy online. 7 (przedświątecznych) wskazówek dla e-sprzedawcy
... lepszych cen (53 proc.) i produktów niedostępnych lokalnie (33 proc.). Z drugiej strony, 66 proc. kupujących w sieci deklaruje, że woli wspierać lokalne firmy – szczególnie w okresie świątecznym. W okresie przedświątecznym coraz więcej konsumentów szuka oryginalnych, ręcznie wykonanych prezentów, co powinno wpłynąć na wzrost popularności zakupów ...
-
7 zasad bezpiecznych zakupów online
... każdorazowego wprowadzania danych karty. 7. Regularnie aktualizuj oprogramowanie i aplikacje – instaluj najnowsze wersje oprogramowania na swoim komputerze, tablecie lub telefonie. Firmy technologiczne ciężko pracują nad zapewnieniem bezpieczeństwa – aktualizując oprogramowanie poprawiasz ochronę swoich danych. Jeśli masz podejrzenie, że doszło do ...
-
Narodowa kwarantanna: inaczej żyjemy, inaczej wydajemy
... dla ogólnej sytuacji ekonomicznej naszego kraju - czytamy w najnowszym komunikacie BIG InfoMonitor. Ostatnie dane pokazują, że w szóstym tygodniu walki z koronawirusem rodzime firmy zanotowały 46-procentowy spadek sprzedaży. Nie jest on zaskoczeniem, skoro 6 na 10 Polaków zadeklarowało zamiar wprowadzenia oszczędności w budżecie domowym. Z drugiej ...
-
Magazyny miejskie: rozwój, ale bez eksplozji
... . Epidemia koronawirusa w dłuższej perspektywie wpłynie pozytywnie na ten segment poprzez trwałe zwiększenie udziału sektora e-commerce w strukturze handlu. Już teraz są firmy, które zwiększają swoją powierzchnię magazynową. Ruch po stronie popytu przekłada się na niesłabnące zainteresowanie inwestorów podmiejskimi gruntami. Pomimo, tego że ...
-
E-commerce: pandemia wzmaga działania marketingowe
... w czasie pandemii nie przestały wysyłać wiadomości do swoich klientów. Jednak zmieniło się trochę postrzeganie tej metody na zwiększenie sprzedaży. Obecnie firmy dążą do zwiększenia wartości koszyka i skalowania swojego biznesu, dlatego też w każdym elemencie swoich działań chcą osiągnąć jak najlepsze wyniki. Jeszcze ...
-
Pandemia: nowe zwyczaje zakupowe będą się utrwalać
... proc. respondentów; jedzenie na wynos (prawie 47 proc.), kosmetyki (46 proc.), artykuły spożywcze (43 proc.). Wyniki sondażu konsumenckiego potwierdzają statystyki firmy DS Smith, która od początku epidemii odnotowała 100-procentowy wzrost popytu m.in. na opakowania na żywność i produkty higieniczne sprzedawane w sieci. Nowa ...
-
Udział e-commerce w handlu rośnie do 8 proc. Rekord dzięki pandemii?
... , które stanowią swego rodzaju specjalizację polskiej gospodarki. – Może to również oznaczać, że sprzedaż w tym nowoczesnym kanale rozwijały dotychczas w Polsce większe firmy, które pod względem cyfrowych kompetencji być może nawet nieznacznie wyprzedzają swoich zachodnich konkurentów. Z kolei ze średniej unijnej można wywnioskować, że ...
-
Czy Amazon zatrzęsie polskim e-commerce?
... , ponad 1/3 ogółu Polaków kupujących w internecie jest zainteresowana zakupami na amazon.pl, a ich stosunek do marki jest zdecydowanie pozytywny. Polskie firmy e-commerce szykują się na walkę o rynek, czego dowodem jest choćby debiut Allegro na warszawskiej giełdzie. „Allegro, AliExpress, Amazon i przyszłość polskiego ...