-
Jak opinie o firmie wpływają na jej wizerunek i sprzedaż?
... oceniona przez użytkowników. Z kolei według badania Reevo.com pozytywne opinie zwiększają sprzedaż przeciętnie o 18%. Dwukierunkowa komunikacja Opinie o usługodawcy bądź dostawcy produktu są bogatym źródłem wiedzy nie tylko dla kolejnych potencjalnych klientów, ale też dla samych przedsiębiorców, którzy dzięki nim otrzymują informacje ...
-
Przejęcia firm. Na Zachód marsz
... przejęciach nad Renem wybuchła panika. Tamtejszych patriotów gospodarczych szczególnie rozdrażnił zakup producenta robotów przemysłowych firmy Kuka, firmy założonej jeszcze w ... w niemieckim rynku sody, a jednocześnie stali się drugim największym producentem tego produktu w Europie. Na podobny krok zdecydował się w 2011 r. Boryszew, przejmując ...
-
Inteligentne prezenty. A co z bezpieczeństwem i prywatnością?
... jest na tyle szeroka, że ich zakup nie powinien stanowić większego problemu. Ci jednak, którzy planują zakup „technicznego” upominku, powinni poświęcić chwilę ... Dlatego też lepiej jest dobrze zastanowić się przed zakupem nad zaletami i wadami produktu, i wybrać najbezpieczniejszy wariant. Bezpieczeństwo i prywatność Twojej rodziny to sprawy zbyt ważne ...
-
Piwowarstwo jednym z filarów polskiej gospodarki
... mld zł zostało u polskich producentów. – To pokazuje, że 90 proc. pieniędzy wydanych na zakup, w tym m.in. opakowań, usług profesjonalnych i marketingowych, surowców z branży rolniczej i przetwórstwa spożywczego ... z różnorodnością wyboru (w tym związanych ze zdrowszymi wyborami), przejrzystością w działaniu, bezpieczeństwem i jakością produktu, ...
-
Mało chętnych na ubezpieczenia online. Polisy kupujemy od agenta
... oraz preferencja spotkań w oddziale, którą wskazało 16% respondentów. W przypadku klientów preferujących zakup polisy online, głównym powodem wyboru takiej formy zamknięcia transakcji ... tylko jednego innego ubezpieczyciela. Dziś klienci są przywiązani do konkretnego produktu u danego ubezpieczyciela. Należy jednak pamiętać, że statystycznie klienci ...
-
E-commerce: co zrobić, żeby boom na zakupy online nie był przejściowy?
... planowana. Internauci wskazują na zaplanowany zakup jako okoliczność zakupową 1,5 raza częściej niż zachciankę czy zakup z powodu ciekawej promocji. E-kupujący budżetują ... opierając się na ich liście zakupowej – pokazywałyby im optymalne miejsce zakupu danego produktu. 46% internautów i 64% e-kupujących chętnie skorzystałoby z opcji zakupów online ...
-
Zakupy online: jak zatrzymać klientów porzucających koszyki?
... w przypadku zakupów online wygoda użytkowania serwisu jest równie ważna, jak jakość produktu jest jednym z najwyższych na świecie- 84%) niedociągnięcia mogą kosztować ... gdy jedna metoda płatności zawodzi udostępnienie alternatywnych metod może uratować dany zakup. Obsługa „podróżnych” . Ważne jest, aby ułatwić zakupy online zarówno turystom, jak i ...
-
Zachowania konsumentów: tania czy zdrowa żywność?
... proc.) jest skłonna ponieść dodatkowe koszty (min. 5 proc. lub więcej) za zakup żywności i artykułów produkowanych lokalnie. Spośród wszystkich osób biorących udział w badaniu 72 proc ... istotną rolę w całej Europie. Jednakże kiedy respondenci stoją przed decyzją kupna produktu tańszego czy zdrowszego, wybierają ten drugi. Towary spożywcze fair trade ...
-
Handel w Internecie
... robienia zakupów lepszą obsługę szybką dostawę dodatkowe usługi związane z zakupem danego produktu zagwarantować większą przyjemność Wiele firm próbujących swoich sił na rynku ... serwisu, z którego mogą np. dowiedzieć o premierze nowej książki czy innego produktu. Kolejną ludzką potrzebą o której nie mogą zapominać przedsiębiorcy wirtualni jest chęć ...
Tematy: -
Zaufanie w handlu elektronicznym
... on-line wykazuje tę tendencję. - zamieszczanie precyzyjnie opracowanych katalogów z ofertą - klient nie może mieć wątpliwości co do parametrów oraz wizualnej postaci produktu. Charakterystyka oferowanych towarów i usług, powinna wykazać się na tyle szczegółowością, aby umożliwić klientowi podjęcie decyzji zakupu bez konieczności konsultacji ze ...
-
Więź klienta z luksusową marką
... rzeczy. Po pierwsze, odpowiednio kierować ceną, aby jej wysokość stanowiła o prestiżu produktu. Po drugie, tak sterować połączonymi siłami PR-u i reklamy, aby danej marki nie ... nowy obszar dla zwiększania skuteczności reklamy, rozumianej jako wzrost sprzedaży danego produktu czy usługi. Firmy mogą, więc odnieść podwójną korzyść w postaci zmniejszenia ...
-
UOKiK: zabawki a bezpieczeństwo dzieci
... z ich używaniem przez dzieci poniżej trzeciego roku życia lub korzystania z produktu bez nadzoru osoby dorosłej. Często jednak sami przyczyniamy się do ... podczas dokonywania decyzji o zakupie danej zabawki. Zwiększa to ryzyko wyboru niewłaściwego produktu dla naszego dziecka. Im starszy użytkownik, tym bardziej skomplikowany mechanizm zabawki ...
-
Rynek e-commerce: w 2009 r. stagnacja?
... (tj. 66 proc.) deklarowało, że choć raz skorzystało z możliwości zakupu produktu lub usługi za pośrednictwem sieci – wynika z raportu „E-commerce w Polsce”, przygotowanego ... sklepów internetowych. Rozpoczynając zakupy w sieci wiedzą gdzie poszukiwać danego produktu lub informacji o nim. W porównaniu z rokiem ubiegłym wyraźnie spadła popularność ...
-
Czego dotyczą skargi europejskich konsumentów?
... tradycyjnych zakupów. W czym tkwi problem? Jak podaje raport, przyczyną większości skarg składanych do Europejskich Centrów Konsumenckich w całej Europie jest niezadowolenie z produktu lub usługi, zakupionych u zagranicznego przedsiębiorcy (29% przypadków), brak lub opóźnienie dostawy (21%), warunki umowy (18%), kwestie dotyczące ceny i/lub ...
-
Warto dbać o wizerunek firmy w sieci
... często odbiegają od rzeczywistości. Mało osób zdaje sobie sprawę, a większość przeczyta z niedowierzaniem, że jedna negatywna opinia może zniszczyć wizerunek danego produktu i firmy w sieci a następnie w przysłowiowym realu- podkreśla Paweł Bieniek z Agencji AdHorizon. Wprawiony „Internauta” może zniszczyć daną markę na lata w zaledwie pięć ...
-
Polska liderem handlu detalicznego
... zupełnie nowych na polskim rynku artykułów lub nieoferowanych wcześniej wariacji produktu – mówi Łukasz Gajewski. – Utrudnieniem dla zagranicznych koncernów jest ogromne rozproszenie rynku, ... zakupu i poszukiwania informacji o produktach. Coraz chętniej poszukując danego produktu sięgamy do Internetu, stąd wartość branży e-commerce stale rośnie. ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2011
... obuwie to specyficzna sprzedaż. Wielu klientów wyraża niepewność czy jakość kupionego produktu będzie adekwatna do prezentowanych zdjęć, czy rozmiar będzie zgodny z ... postawić w tej branży by odnieść sukces -gwarancja oryginalności produktu, odpowiedni opis ( nierzadko z instrukcją obsługi ), fachowe ( medyczne ) doradztwo oraz szybka realizacja ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
... obuwie” to bardzo specyficzna branża. Wielu klientów wciąż wyraża niepewność, czy jakość kupionego produktu będzie adekwatna do prezentowanych zdjęć, czy rozmiar będzie zgodny z ... w tej branży, by odnieść sukces. Są to: gwarancja oryginalności produktu, odpowiedni opis (nierzadko zawierający instrukcję obsługi), fachowe (medyczne) doradztwo oraz ...
-
Jakość obsługi: cena i oferta najważniejsze
... informacje przekazywane przez firmę. Ze sporym sceptycyzmem podchodzą do informacji zamieszczanych na stronach internetowych firm, w reklamach, ulotkach i innych materiałach ofertowych, a zakup produktu lub usługi wolą skonsultować ze swoimi znajomymi lub rodziną niż ze sprzedawcą. Aż 94% klientów, biorących udział w badaniu, najbardziej ufa ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2011/2012
... i obuwie" Wielu klientów wciąż wyraża niepewność czy jakość kupionego produktu będzie adekwatna do prezentowanych zdjęć, czy rozmiar będzie zgodny z rzeczywistym ... należy postawić w tej branży by odnieść sukces -gwarancja oryginalności produktu, odpowiedni opis (nierzadko z instrukcją obsługi), fachowe (medyczne) doradztwo oraz szybka realizacja ...
-
Apple sprzedało 49 milionów iPhonów. Ale dało się wyprzedzić LG
... klientów nie decyduje się na zakup najnowszego modelu iPhone 5, wybierając nieco tańsze starsze wersje sztandarowego produktu firmy z Cupertino. Rekord ilości ... stosunku do spodziewanych. Kolejny rekord padł jeśli chodzi o sprzedaż innego sztandarowego produktu - iPada. W czwartym kwartale 2012 roku klienci kupili łącznie 22,9 miliona egzemplarzy ...
-
Zakupy online za granicą: dyskryminacja problemem
... usługi bądź produktu ze względu na miejsce Twojego zamieszkania? Czy zagraniczny e-przedsiębiorca odmówił Ci kiedyś dostarczenia towaru? Jak ... . Konsumentka poprosiła więc o przysługę znajomego mieszkającego w Polsce, aby je odebrał Brytyjski sklep internetowy odmówił sprzedaży produktu konsumentowi z Estonii, gdyż ten nie posiadał karty kredytowej ...
-
Firmowa strona internetowa: co przyciągnie potencjalnych klientów?
... lub do contentu specyficznego tylko dla danej usługi bądź produktu. Nie ma jednej właściwej drogi. Najlepiej jest przeprowadzić kilka eksperymentów i ... wszystkie pytania i wątpliwości. 4. Benchmarki, oceny lub kwestionariusze W zależności od oferowanego produktu lub usługi, możesz zapewnić odwiedzającym dodatkową wartość, w postaci banchmarków, ocen, ...
-
6 rad jak wybrać backup
... producent ma odpowiedzi na wszystkie twoje wątpliwości może to właśnie jego produktu szukasz. 5. Obowiązkowa jazda testowa Jeżeli wytypowałeś już swoje rozwiązanie, kolejnym krokiem ... już rozwiązanie kupisz – czy ktoś pomoże ci ze sprawnym wdrożeniem nowego produktu w twojej sieci? Warto też sprawdzić, czy twoje rozwiązanie jest rozwijane zgodnie ...
-
Rynek e-commerce w Polsce i na świecie
... lub zgiń) stanie się jeszcze bardziej istotna. Odszukanie „swojego” produktu na półce będzie musiało być możliwe w jak najkrótszym czasie. Opakowanie prezentowane w ... Internecie musi zatem w szybki, jednoznaczny i wyrazisty sposób komunikować markę i najważniejsze cechy produktu. Informacje o badaniach Badanie „Nielsen Global E-commerce and the New ...
-
Niska cena, czyli jak namówić klientów na zakupy w Internecie
... politykę dostaw, są chętniej i częściej odwiedzane przez e-konsumentów – komentuje Karolina Karaś z firmy Gemius. – Niektóre e-sklepy ukrywają koszty dostawy w cenie produktu. Taki zabieg nie przynosi jednak długofalowych korzyści. Wynika to z tego, że ponad połowa internautów odwiedzających sklepy internetowe korzysta także z porównywarek ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... , 56% zamożnych i bogatych nabywców twierdzi, że oznaczenie „Made in Poland” zachęca ich do zakupów. Jedynie 6% respondentów uważa, że polskie pochodzenie produktu zniechęca do zakupu. Najwięcej polskich marek premium i luksusowych obecnych jest w segmentach odzieży, biżuterii i zegarków oraz alkoholi. Większość zamożnych i bogatych osób ...
-
Polacy i prezenty świąteczne: liczy się cena, ale i reputacja marki
... zakup świątecznych upominków to przyjemność. Nic więc dziwnego, że i w tym roku pod polskimi choinkami znajdzie ... cenowa (39%). Kolejnymi kwestiami, z którymi liczą się kupujący są: reputacja marki (24%), polskie pochodzenie produktu (20%), opinia znajomych (19%), prestiż (14%). W opinii prof. UW Dominiki Maison, eksperta ds. zachowań konsumenckich ...
-
Chcesz kupić program antywirusowy przez internet? Sprawdź, na co zwrócić uwagę
... sprzedawane po promocyjnych cenach ze zniżkami sięgającymi 70-80% standardowej ceny produktu. Przed zakupem warto sprawdzić ceny oferowane u kilku dostawców. Z reguły różnice w cenie ... i nie wymaga specjalistycznej wiedzy technicznej. Do każdego zakupionego produktu dołączona jest szczegółowa instrukacja instalacji. Sklepy internetowe często oferują ...
-
Odbiór osobisty czy paczkomaty? Co lepsze?
... , czyli „kliknij i odbierz”. Oznacza to oferowaną konsumentom możliwość zamówienia produktów online i odebrania ich w sklepie. Jest to zdecydowanie najtańsza z form dostawy produktu. Jedynie w czterech ujętych w badaniach idealo sklepów konsumenci zobowiązywani zostali do poniesienia za nią kosztów, wynoszących w tych przypadkach od 8,90 zł ...
-
5 błędów w AdWords, których lepiej nie popełniać
... do najbardziej pożądanej grupy odbiorców, a więc osób poszukujących właśnie określonego produktu czy usługi. Drugi to opcja zaplanowania zasięgu geograficznego kampanii ... by odnosiła efekty, musi mieć jasno sprecyzowane cele. Pożądaną akcją może być zakup produktu, zapis na newsletter, wypełnienie formularza kontaktowego, ankiety etc. Błędem jest ...
-
Czy e-commerce zastąpi handel tradycyjny?
... bez rozróżnienia, który z nich będzie istotniejszy w osiągnieciu celu, jakim jest sprzedaż produktu. „Część sieci handlowych, jak np. sklepy meblowe, nie wyobrażają sobie rezygnacji z ... w jaki robimy zakupy. Klient przychodząc do sklepu, oprócz możliwości wypróbowania produktu, będzie oczekiwał dodatkowych korzyści, takich jak rabaty czy fachowe ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 24/2017
... obowiązujące oznakowania. Nie zastępuje ich, ale przyspiesza i usprawnia proces podejmowania nieprzypadkowych decyzji zakupowych. Ponadto, dostarcza informacji w odniesieniu do całego produktu i obejmuje artykuły zarówno jedno-, jak i wieloskładnikowe. SENS jest systemem pozytywnym. Nie wyklucza żadnego artykułu spożywczego. Grupuje produkty pod ...
-
Jak przygotować sklep internetowy na Czarny Piątek?
... internetowego zarówno internetowego, jak i mobilnego z zaawansowanymi funkcjami i opcjami, opracowanymi w sposób nieszablonowy. 2. Uproszczenie zakupów i płatności Jeżeli klienci nie będą mogli kupić produktu za pomocą kilku kliknięć, porzucą swój koszyk. Badania pokazują, że ponad 45 procent wszystkich przypadków porzucenia koszyka ma miejsce na ...
-
Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?
... - mógł on źle zrozumieć opis lub zdjęcie towaru, mieć na temat produktu pewne skojarzenia, oczekiwania, które nie pokrywają się z rzeczywistością. Odpowiedzią na ... naszą główną rolą jest edukacja klienta, jak najdokładniejsze zaprezentowanie właściwości produktu oraz poinformowanie o zasadach zwrotów, które przedstawiamy już w trakcie checkoutu. ...