-
Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX
... , że ludzie działają przede wszystkim podświadomie. Decyzję o wejściu do danego sklepu lub zakupie jakiegoś produktu podejmujemy często w ułamku sekundy. Jedno krótkie spojrzenie na fasadę sklepu lub opakowanie produktu wystarczy nam, by stwierdzić, że pasują lub nie pasują one do nas, naszych potrzeb ...
-
Analityka danych w retail to już konieczność?
... e-mail nawigujący do oferty sezonowej. Spersonalizowana reklama z akcesoriami jest zaprezentowana na stronie z ofertą sezonową. Klient klika w reklamę i przechodzi do strony produktu. Dodaje produkt do koszyka, ale ponieważ zaraz zaczyna spotkanie, nie finalizuje zakupu. Krok 3 - Zdarzeniowy mobile push Następnego dnia wiadomość mobile ...
-
Fikcyjne sklepy internetowe - jak je rozpoznać?
... czasu i pieniędzy. Jednak widząc wyjątkowo atrakcyjną cenę, nie dodawaj automatycznie produktu do koszyka. Najpierw sprawdź, czy to nie jest fikcyjny sklep internetowy. Podpowiadamy, ... jest on ważny. 9) Skontaktuj się z działem obsługi klienta Masz pytania dotyczące produktu lub jego wysyłki? Przed złożeniem zamówienia sprawdź, jak działa biuro ...
-
5 aplikacji wspierających oszczędzanie
... porównywanie cen podczas zakupów online. Zaraz po dodaniu do koszyka danego produktu Wikibuy skanuje sieć w poszukiwaniu tańszego odpowiednika, sklepów oferujących zniżki czy kodów promocyjnych. Cel jest jeden: umożliwić użytkownikowi kupienie wybranego produktu w niższej cenie. Revolut Wielu/e z Was może zdziwić się, widząc tę pozycję na liście. ...
-
Jakie działania ekologiczne podejmują kupujący i sprzedający online?
... wynikających z niemożności zweryfikowania przez konsumenta koloru, rozmiaru, czy innych ważnych cech produktu przy zakupie. Sami konsumenci wskazują na to, że lepsze opisy i ... sieci, wyznaczą dobre praktyki w zakresie odpowiedzialnego, zielonego biznesu. Właściwy opis produktu, w tym szczegółowe przedstawienie realnych korzyści, które daje on ...
-
Prezenty świąteczne: w tym roku więcej za mniej
... na prezent nie muszą być fabrycznie nowe, a zakup produktu używanego pozwala nieraz na znalezienie prezentu wyjątkowego, jedynego w swoim rodzaju (jak argumentuje niemal 4 na 10 wybierających takie upominki). Co czwarta osoba decydująca się na podarowanie produktu z drugiej ręki postrzega to jako sposób na oszczędności ...
-
Świąteczne zakupy online na ostatnią chwilę. Na co uważać?
... sytuacja zmusza do intensywnych poszukiwań, które mogą nieostrożnego użytkownika zaprowadzić na stronę fałszywego sklepu internetowego. Satysfakcja ze znalezienia potencjalnie niedostępnego produktu może wpłynąć na obniżenie naszej czujności, na co liczą nieuczciwi sprzedawcy oraz internetowi oszuści. Zanim dokonasz zakupu lub podasz swoje ...
-
Polacy o handlu internetowym
... mimo, że nie korzystali z usług danego sklepu lub nie kupili danego produktu. Usuwanie negatywnych opinii Ponad połowa badanych (59%) uważa, że sklepy usuwają negatywne ... bez oznaczenia Ponad połowa respondentów (59%) uważa, że wysokie wyniki danego sklepu lub produktu są wysoko w wyszukiwarce dzięki opłaceniu reklamy, mimo iż nie ma informacji o ...
-
Ranking najlepszych e-sklepów 2022 wg Ceneo
... możemy zaobserwować za to w przypadku pasty do zębów i kawy – kolejno o 6% i 5%. Wpływa to na zachowania kupujących. Już 41,1% ankietowanych śledzi cenę produktu przed dokonaniem zakupów, a 28,7% porównuje ją, żeby wybrać najkorzystniejszą ofertę. Dodatkowo, w wyniku sytuacji ekonomicznej w naszym kraju 18,7% użytkowników dokładniej planuje ...
-
Bezpieczne zakupy świąteczne - na co zwrócić uwagę?
... ale poproś o skorzystanie z innych metod płatności, takich jak PayPal czy karta płatnicza, które oferują zwrot pieniędzy kupującym, którzy nie otrzymali produktu, za który zapłacili. Wybierajmy bezpieczne metody płatności. Warto korzystać z płatności kartą płatniczą, która umożliwia skorzystanie z procedury „chargeback” i zwrot środków w przypadku ...
-
To influencerzy i social media kształtują zachowania konsumentów?
... 22% pomoc stanowili influencerzy i influencerki. 16% odbiorców podjęło decyzję o zakupie nowego produktu dzięki social mediom. Dane te są zbieżne z raportem brytyjskiej firmy ... jest ważne dla dzisiejszych konsumentów”, 32% osób z pokolenia Z dokonało zakupu produktu, o którym dowiedzieli się od influencera lub influencerki. 26% Millenialsów twierdzi ...
-
Q-commerce oceniane pozytywnie przez blisko połowę Polaków
... że przed marketerami otwiera się możliwość wprowadzenia nowej marki lub produktu. Q-commerce nowym obszarem styku z konsumentem Dla marek szczególnie atrakcyjna ... badanych gotowych jest zrezygnować z ulubionej marki, jeśli mają możliwość otrzymania zamiennego produktu w szybszym czasie. Te czynniki wyraźnie wskazują, że konsumentom coraz bardziej ...
-
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
... marketingowych i oferty produktów do unikalnych potrzeb i preferencji każdego segmentu. Jej celem jest skuteczne zaangażowanie konsumentów w przekaz dotyczący produktu i finalnie w zakup produktu. W ramach strategii definiowane są kanały komunikacji z klientami (social media, newsletter, itp), komunikaty (format i treść), rekomendacje produktów ...
-
Luksusowe marki: czy klasyka i prestiż potrzebują nowych technologii?
... sprzedawcy poprzez stronę internetową marki, wirtualna przymierzalnia czy usługa odbioru produktu w sklepie stacjonarnym sprawia, że zaciera się granica między zakupami online i ... a także zeskanować kod QR, by dowiedzieć się więcej o unikalności danego produktu, sposobie jego wykonania czy historii i wartościach marki. Te rozwiązania pomagają ...
-
Cechy dobrych programów partnerskich
... jest cookie z identyfikatorem partnera. Iksiński nie decyduje się jeszcze na zakup - postanawia dokonać go następnego dnia. Wyłącza komputer i idzie spać, ale cookie ... PP niezbędna jest pewna inwestycja. Może to być np. wykupienie abonamentu lub zakup produktu firmy. Program partnerski Piotra Majewskiego wymaga opłacenia abonamentu za dostęp do ...
Tematy: -
Nowe zakupy w wp.pl
... interesującego użytkownika produktu. Wśród 18 głównych kategorii produktowych siedem to tzw. kategorie specjalne (np. Muzyka, Książki, Film, Komputery) z obszernymi danymi na temat aktualnych promocji, najciekawszych towarów, nowości. Miejsca te stworzono przede wszystkim z myślą o wygodzie klienta, maksymalnie upraszczając mu wybór i zakup towaru ...
Tematy: wp.pl -
Lubimy wyroby markowe
... 80 proc. z nich deklaruje, że ma swoje ulubione marki, które zazwyczaj kupuje, a zakup produktów markowych wiąże się dla nich z przyjemnym doświadczeniem. W badaniach wyłonił się pewien kontrast między stereotypem produktu markowego, a konkretnymi wyborami konsumenckimi. Jeśli spytamy ogólnie o produkty markowe, to 41 proc badanych ...
-
Polskie Linie Lotnicze LOT online
... powinien podjąć podczas procesu zakupu biletu lotniczego.– mówi Dorota Haller, Dyrektor Biura Marketingu i Produktu w PLL LOT. Serwis podzielony jest na kilka podstawowych działów, m.in.: planowanie lotu (wyszukiwanie połączeń, rezerwacje i zakup biletów), podróż krok po kroku (wymogi dotyczące bagażu, szczegóły dotyczące obsługi, warunków ...
-
Polski e-commerce idzie w górę
... wyższym i zarabiające powyżej 3000 pln netto miesięcznie. Niezależnie od cech społeczno-demograficznych polscy konsumenci są raczej ostrożni - zarówno pod względem wyboru produktu, jak i dokonania płatności: aż 62 proc. klientów aukcji przyznaje, że zawsze bierze pod uwagę opinie innych użytkowników o sprzedającym, 58 proc ...
-
Microsoft Office w EduAkcji
... nośnika Office 2007 PL w promocyjnej cenie, w momencie udostępnienia nowego produktu w ramach programu „Microsoft Office w EduAkcji”. Uprawnionymi do zakupu licencji Microsoft ... oprogramowania w wersji 2003 oraz skorzystania z oferty promocyjnej na zakup nośnika Microsoft Office 2007 PL w momencie udostępnienia go w ramach programu „Microsoft Office ...
-
Gemius: e-commerce w Polsce 2007
... trzeci badany (33 proc.) skarżył się na zbyt długie oczekiwanie na dostawę. Co szósty respondent miał trudności ze znalezieniem właściwego produktu (16 proc.), a co ósmy spotkał się z niewłaściwą obsługą (12 proc.). Jakich zmian mogą się spodziewać konsumenci w przyszłości? Jak wynika z raportu ...
-
Polski konsument a zakupy: cena ważna dla 95% Polaków
... entuzjaści, którzy lubią zakupy, znają swoje prawa i konsekwentnie rozliczają z ich egzekwowania przedsiębiorców. Przedstawiciele tej grupy przywiązują dużą wagę do marki produktu – jej wizerunku, ale przede wszystkim jakości. Jedna czwarta z nas uważa, że towar markowy jest lepszy od innych. Znak handlowy ma ...
-
Sukces kampanii Kupuj Nasze.PL
... i wpływa na kondycję produkujących je firm, a przez to przekłada się na sytuację całej gospodarki. Kolejna istotna rzecz to wizerunek polskiego produktu, który w naszej świadomości często jest jeszcze daleki od ideału. Tymczasem jest bardzo wiele przykładów, które pokazują, że to co polskie ...
-
Analiza rynku kosmetycznego 2011
... się z silnym przywiązaniem do produktów ulubionej marki, co znalazło potwierdzenie w badaniu. Kolejna pod względem popularności forma promocji to niższa cena produktu, odpowiednio 27% kobiet oraz 25% mężczyzn. Najmniej wskazań uzyskała możliwość otrzymania gratisu przy zakupie określonego kosmetyku – tę formę promocji, jako ...
-
Zwyczaje zakupowe: gdzie kupują Polacy?
... gospodarstwa domowe; jednocześnie są to produkty, których zakup wiąże się ze stosunkowo wysokim ryzykiem finansowym, pociągającym za sobą dość duże wydatki, które mogą być znacznym obciążeniem.Tym większym, jeśli produkty nie będą spełniały oczekiwań. Zakupy produktu z tej kategorii są też dokonywane stosunkowo ...
-
Polacy a zakupy w sieci
... pierwszym miejscu w przypadku większości produktów ankietowani stawiają cenę, a następnie kolejno: koszt dostawy, opinie innych użytkowników na temat sklepu, szczegółowość prezentacji produktu na stronie, asortyment w sklepie, dostępne formy dostawy oraz dostępne formy płatności. Częściej z „zakupowych pomocy” korzystają kobiety niż mężczyźni, ale ...
-
Sklepy osiedlowe nadal popularne
... dyskontowych na prezent dla najbliższej osoby?”, 46% badanych odpowiedziało „raczej nie” i „zdecydowanie nie”. Niemal podobny wynik uzyskano, zadając pytanie o wybór produktu przeznaczonego dla niemowląt i małych dzieci. Aż 45% respondentów odpowiedziało, że wybrałoby produkty marki firmy specjalizującej się w tego typu produktach. Informacje ...
-
Dla kogo sprzedaż wysyłkowa?
... najnowszego raportu Acxiom wynika, że aż 60% internautów, którzy wypełnili kwestionariusz Offersclick.pl, dokonało zakupu produktu dostępnego w ofercie wysyłkowej w ciągu ostatniego roku. Korzystając z możliwości zamówienia przez telefon, katalog lub Internet, kupowali interesujące ich produkty. Taką formę ...
-
Polacy a zakupy świąteczne
... towar, który okazał się nietrafionym prezentem – w tym roku aż 37 proc. badanych błędnie przyznało sobie taki przywilej. Zgodnie z prawem zwrotu produktu można dokonać tylko jeśli sprzedawca się na to zgadza, np. poinformował wcześniej kupującego o takiej możliwości. Przed gorączką ostatnich przedświątecznych zakupów ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet 2011
... postrzegać konkurencyjności tych parytetów turystycznych przez pryzmat wydatków ponoszonych na zakup oferty. Zainteresowanie turystyką egzotyczną wzrosło tak bardzo, że touroperatorzy dostrzegając ... jakość przygotowanej przez niego oferty, dobra opinia o firmie i cena produktu, jaką przygotował dla danej oferty. O ile ta ostatnia jest kwestią ...
-
Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają
... aby umożliwiać skuteczne dotarcie z przekazem do grupy docelowej, ukazywać główną korzyść produktu, wyróżniać markę na tle konkurencji. Ale najważniejsze jest, aby slogan ... nowych samochodów. Jest coraz mniej klientów indywidualnych, którzy zdecydowali się na zakup nowego auta. Na rynku następują zmiany. Po raz pierwszy w minionym miesiącu ...
-
Porównywanie cen najpopularniejszym sposobem oszczędzania
... zakup produktu w promocyjnej cenie jako oszczędność i rzeczywiście często tak jest. Są jednak sytuacje, w których biorąc udział w promocji tak naprawdę wydajemy więcej niż zakładaliśmy. Jeśli promocja polega na oferowaniu dwóch produktów i otrzymania trzeciego gratis warto się zastanowić, czy gdyby nie promocja w ogóle rozważalibyśmy zakup ...
-
Showrooming z telefonem w dłoni
... produktów w sklepach jest napędzane przez dwie potrzeby: poczucie pewności, że cena produktu jest najlepszą możliwą ofertą oraz że produkt ten spełni nasze ... czas, pieniądze i stres będą przyczyniały się do zmniejszenia liczby osób finalizujących zakup gdzie indziej. Głębokie zrozumienie tego, jak polscy konsumenci wykorzystują swoje telefony ...
-
Tablety: preferencje konsumentów IV kw. 2013
... . Tym razem publikacja została w całości poświęcona tematowi tabletów. Statystyki Skąpiec.pl z ostatniego kwartału 2013 roku wskazują, że internautów, którzy planowali zakup nowego tabletu, najbardziej interesowała wielkość ekranu tego urządzenia. Kwestia ta okazała się kluczowa dla prawie ¼ użytkowników serwisu. Podobną – bo oscylującą ...
-
Strona internetowa w obcym języku może odstraszać
... większy komfort, za który jest gotów więcej zapłacić. Im wyższa cena produktu, tym większe oczekiwanie, że informacje będą dostępne w języku ojczystym konsumenta. Aż ... w naszym własnym języku. Nie zastanawiamy się zbyt długo i szybciej decydujemy się na zakup. Należy także pamiętać, że brak przetłumaczonej strony internetowej na język konsumenta ...