-
Fałszywe antywirusy plagą 2010r.
... się między innymi surfując w sieci, pobierając kodeki do odtwarzaczy multimedialnych czy klikając w linki w e-mailach. Po zarażeniu systemu aplikacje rogueware podszywają się pod rozwiązania antywirusowe, wykrywające setki zagrożeń na komputerze ofiary. Kiedy użytkownik chce usunąć zagrożenia, jest proszony o zakup „pełnej” licencji na produkt ...
-
Rejestracja domen: subdomeny
... www topnieje w oczach. Gdy w "rejestrze" kończą się domeny, coraz więcej zainteresowanych miejscem w sieci sięga więc po subdomeny. Czy jednak jest to dobra inwestycja, ... dodatki mogą zwyczajnie utrudnić zapamiętywalność nazwy witryny. Decydując się na zakup lub rejestrację subdomeny, warto mieć świadomość jej mankamentów oraz tego, że potencjał ...
-
Sklepy osiedlowe I 2011
... różnicy między rachunkiem grudniowym i aktualnym wyjaśnia małe, 100-gramowe opakowanie kawy, uwzględnione we wcześniejszych zakupach. Supermarkety osiedlowe, nawet te działające w ramach sieci czy grup zakupowych mają bardzo ograniczone możliwości konkurować cenowo z dyskontami, które coraz liczniej lokują się na polskich osiedlach lub w mniejszych ...
-
Euro 2012: fałszywe bilety w Internecie
... sieci można natrafić na fałszywe strony oferujące bilety na turnieje Euro 2012. Oszuści umożliwiają ... oficjalną instrukcją UEFA: bilety można zamówić i zapłacić za nie jedynie poprzez stronę UEFA.com. Jeśli zdecydujemy się na zakup biletów oferowanych na innej stronie musimy liczyć się z możliwością utraty pieniędzy. Jeśli nawet bilety zostaną do nas ...
-
Zakupy spożywcze przez Internet powszednieją
... , oprócz wody i napojów, coraz częściej zamawiają także sery, kefiry, świeże warzywa, czy mięsa i wędliny. W miarę oswajania się klientów z zakupami spożywczymi w sieci oraz nabierania dobrych doświadczeń, znikają obawy dotyczące jakości produktów, co do niedawna było kluczowym źródłem wątpliwości – komentuje Grzegorz Bielecki, wiceprezes ...
-
Marki wspólne, coobranding, grupy zakupowe i dystrybucyjne
... odrzucenie oferty firmy. Można w końcu próbować budować wspólną sieć dystrybucji, jak to na przykład uczyniły Polskie Składy Budowalne, lansując markę sieci. Działanie takich grup oparte jest o bezpośrednie korzyści biznesowe. Zagrożeniem są tu oczywiście konflikty interesów, konkurencyjne produkty, dostęp do wspólnych zasobów ...
-
Dla kogo sprzedaż wysyłkowa?
... właścicieli samochodów, to aż 70% z nich robi zakupy przez internet lub w inny sposób na odległość (katalog, telefon). Zdecydowana większość kupujących w sieci internautów (89%) korzysta z Internetu codziennie lub prawie codziennie. 9% korzysta prywatnie z Internetu mobilnego na komputerze lub tablecie, a 56% z nich korzysta codziennie ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet 2011
... postrzegać konkurencyjności tych parytetów turystycznych przez pryzmat wydatków ponoszonych na zakup oferty. Zainteresowanie turystyką egzotyczną wzrosło tak bardzo, że touroperatorzy ... zmieniające się potrzeby klienta i samej branży stał się projekt sieci franczyzowej marki Wakacje.pl. W styczniu obchodzimy właśnie jego pierwsze urodziny. Z ...
-
Zakupy grupowe w Polsce 2011
... tych witrynach - podaje raport przygotowany przez Polskie Badania Internetu. Zakupy grupowe to jedno z najszerzej komentowanych zjawisk ostatnich kilkunastu miesięcy w polskiej sieci. Pierwsze serwisy zakupowe Gruper.pl oraz CityDeal.pl (obecnie Groupon.pl) pojawiły się w Polsce w kwietniu 2010 roku. Zaraz po nich ...
-
Contact center a media społecznościowe
... na temat produktów, pojawiające się w mediach społecznościowych. Badani z grupy wiekowej 18-34 aż w 29 proc. przypadków decydowali się na zakup pod wpływem rekomendacji znajomych z sieci . - Ten trend ma bezpośrednie przełożenie na branżę call/contact center. Tegoroczne badanie Fishburn Hedges i Echo Research wykazało, że już ...
-
Nowości w blueconnect od T-Mobile
... zakup urządzenia przez okres nawet do 48 miesięcy. W całym tym okresie T-Mobile zobowiązuje się do zachowania jednakowej stawki miesięcznego abonamentu zarówno przez dwa lata trwania umowy na usługę, jak i przez kolejne miesiące spłacania rat za urządzenie. Dzięki temu pozostając w sieci ...
-
Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?
... że taki marketing ma przyszłość. Różnice w podejmowaniu decyzji Producenci i sieci handlowe coraz częściej dokonują analiz zachowania kobiet i mężczyzn w procesie ... poświęcony na oględziny, w którym nastąpiło pierwsze dotknięcie produktu lub jego zakup. Określane są nawet dokładne profile klientów kupujących wybrane kategorie produktów. Super ...
-
Świąteczne zakupy Europejczyków 2013
... . Na tym tle wypadamy lepiej niż średni Europejczyk. W tym roku 46 proc. Polaków upominki dla najbliższych ma zamiar nabyć właśnie w sieci (wzrost o 2 pp. rok do roku). W Europie odsetek osób, które wybiorą tę opcję jest o 14 pp. niższy. W Polsce, w porównaniu z ubiegłym rokiem ...
-
Zakupy online: czego Polacy szukają w XII 2013?
... Internet mają wpływ także aplikacje mobilne na telefony lub tablety, co sprawia, iż północ i zachód Europy jest o wiele bardziej aktywna w sieci, niż poznający dopiero takie możliwości mieszkańcy południa i środkowej części kontynentu. Porównując Europę pod względem klimatu lub położenia poszczególnych krajów, można ...
-
Polacy wybierają najtańsze ubezpieczenie
... relację z ekspertem. Takie rozwiązanie niesie ze sobą jednak sporo niebezpieczeństw, gdyż w sieci nie brakuje także stron nierzetelnych. – Oferty zamieszczane w internecie wabią swoją atrakcyjnością, ... Osoby młodsze mogą liczyć na znacznie lepsze warunki ubezpieczenia niż seniorzy. Zakup polisy to swojego rodzaju inwestycja w bezpieczeństwo nie tylko ...
-
Zakupy przez internet: konsumenci coraz bardziej świadomi
... 5 lat). Bez wątpienia jest to podyktowane przede wszystkim faktem, iż sklepy drogeryjne i kosmetyczne dopiero od niedawna akcentują swoją obecność w sieci. Rosnące zainteresowanie widoczne jest również w przypadku sklepów wielobranżowych oraz oferujących asortyment przeznaczony dla najmłodszych. Internauci niemal zgodnie przyznają, że online ...
-
Centra handlowe: Polska w czołówce
... obserwowanej od 2010 r. obecnie oddaje się do użytku wiele nowych centrów handlowych. Jednak wobec aktualnej sytuacji wzrasta presja na sieci handlowe wskutek niepewności politycznej, postępującej deprecjacji rubla i spadku popytu konsumentów. Niemniej prognozy średnioterminowe napawają optymizmem i oczekujemy stabilizacji wskaźników pustostanów ...
-
Świąteczny koszyk cenowy - gdzie zrobimy najtańsze zakupy?
... i o 6 zł taniej niż rok temu. W sieci Netto za 50 produktów płacimy obecnie 262,02 - 262,25 zł, czyli o 1 zł drożej niż w listopadzie br. i dokładnie na poziomie cen z grudnia 2013 roku (262,5 zł). Lidl w grudniu zaproponował zakup 50 podstawowych produktów z Koszyka w cenie 263 ...
-
Beacony - pionierska dziedzina Polaków
... – przy zakupie specjalne nadajniki mogą przekazywać klientom punkty za dokonany zakup, zaś zgromadzenie ich konkretnej ilości może być nagradzane upominkiem lub rabatem. ... w formie, jaką będą oni respektować. W podobny sposób działają nadajniki beacon w sieci butików Riccardo. Użytkownicy rozpoznawani są przez nich już po wejściu do sklepu ...
-
7 sposobów na infekcje, czyli jak bezpiecznie kupować w aptekach online
... mobilne. Dlatego G DATA zaleca dużą ostrożność podczas wyszukiwania atrakcyjnych ofert w sieci. "W dzisiejszych czasach strony internetowe stają się podstawowym medium dla ... na oferty mailowe: E-maile pochodzące z wątpliwych źródeł i zawierające atrakcyjne oferty na zakup Viagry, Cialis lub podobnego leku, powinny być natychmiast usunięte. Tym ...
-
Zakupy online za granicą: jak robi to Kowalski?
... zakupów? Państwo Środka w TOP3 Jak dowodzą wyniki badania, niemal 3/4 polskich użytkowników sieci (73%) w ciągu ostatnich 12 miesięcy dokonała zakupów online, z niemal 1/3 tej grupy ... kategorią zakupową są zaznaczyła ubrania, obuwie i akcesoria - na ich zakup na zagranicznych stronach zdecydowała się w ostatnich 12 miesiącach niemal połowa osób ...
-
Po prezent na Walentynki udajemy się osobiście
... a 6% wybrało zakupy online. Ta ostatnia opcja najczęściej dotyczyła Europejczyków (21% to transakcje w sieci). Doświadczenia lepsze niż przedmioty: W przypadku Polski najwyższy wzrost stał się udziałem wydatków ... popularność rośnie w przypadku prezentów, jakie robimy bliskim z innych okazji, w Walentynki wybieramy osobisty zakup upominków” – mówi ...
-
Masz sklep online? Oto 3 kroki, które dzielą cię od zaufania klientów
... produktów. Według danych PWC dla 45 proc. użytkowników social media na zakup towaru online najbardziej wpływają recenzje, komentarze i dyskusje dotyczące danego towaru w mediach ... to aż 74 proc. Jednym z powodów jest skomplikowana ścieżka płatności. Zakupy w sieci są coraz popularniejsze m.in. dzięki ich wygodzie i szybkości. Dlatego należy zadbać o ...
-
E-zakupy za granicą: na co zwracamy uwagę?
... przed dokonaniem zakupu zapoznaje się z opiniami na temat e-przedsiębiorcy. Zunifikowane regulacje w zakresie prawa e-commerce oraz identyczne zasady dotyczące e-zakupów w sieci sprawiają, że grono Polaków kupujących w europejskich sklepach internetowych ciągle się poszerza. Największą sympatią polskich konsumentów cieszą się sklepy niemieckie ...
-
eBay czy Aliexpress? Jaki jest wybór Polaków?
O tym, że Polacy pokochali zakupy online, nie trzeba przekonywać już chyba nikogo. Gemius postanowił jednak sprawdzić, czy jesteśmy otwarci także na sklepy z zagranicy. Przeprowadzona analiza dowiodła, że do popularności rodzimych jeszcze im bardzo daleko - do transgranicznych zakupów przyznaje się obecnie zaledwie co dziesiąty kupujący. Wydaje ...
-
Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta
... sprawia, że e-mail uważa się za najlepszy kanał do prowadzenia bardzo spersonalizowanego dialogu z klientem. 57% mieszkańców Niemiec regularnie korzysta też z sieci społecznościowych, co pozwala marketerom angażować się w bezpośredni dialog, np. na Facebooku. Jednocześnie, dzięki materiałom drukowanym, możemy promować firmowe wydarzenia, zniżki ...
-
E-handel: smartfony wyprzedzają komputery
... stron wciąż bez wersji mobilnej Mimo rosnącej popularności m-commerce i chęci korzystania z tego typu rozwiązań, konsumenci napotykają szereg trudności podczas zakupów w sieci. Najczęściej wskazywane przeszkody są związane interfejsem stron. Ponad połowa kupujących za pośrednictwem urządzeń mobilnych skarży się na niewygodne formularze (58 ...
-
Ile pije statystyczny Polak?
... na zakup napojów bezalkoholowych. Najwięcej (8,3 mld zł) pochłonął zakup napojów gazowanych. Na kolejnej pozycji uplasowały się soki, nektary i napoje owocowe (5,9 mld ... produktów wysokiej jakości za możliwie najniższą cenę, który napędzany jest przez rozwój sieci dyskontowych – mówi Piotr Grauer, dyrektor w grupie Deal Advisory w KPMG w Polsce. 68% ...
-
Zakupy przez internet. Jak opinie o sklepach wyrażają Europejczycy?
... alles.“ Wielka Brytania: Uprzejmość ponad wszystko Brytyjskich konsumentów robiących zakupy w sieci z pewnością nie jest łatwo zadowolić. Jednak gdy są już zadowoleni z ... na pierwszym miejscu W Holandii większość produktów zamawiana jest przez internet. Niezależnie, czy chodzi o zakup nowego sprzętu do pielęgnacji ogrodu, noża do krojenia sera, ...
-
Rekordowe Boże Narodzenie. E-commerce odcina kupony
... zakupów online – wygody, możliwości przeszukiwania rynku i korzystania z najlepszych ofert, w tym także sklepów zagranicznych, a także składania zamówień last minute. Zakupy w sieci dają też nieporównanie większe możliwości oszczędzania niż w sklepach stacjonarnych. Wszystko to powoduje, że kupującym online łatwiej jest spełnić świąteczne życzenia ...
-
Woda butelkowana leje się strumieniami?
... , że jest to jeden z podstawowych produktów kupowanych przez Polaków. Jej zakup w minionym roku zadeklarowało aż 97% konsumentów. W tej kategorii mieści się woda ... analityk kategorii w Panelu Gospodarstw Domowych GfK, komentuje: „Wśród przeanalizowanych sieci hipermarketów bardzo dobrze radziła sobie sieć E’Leclerc. Przyciągnęła nowych nabywców wody ...
-
Zachowania konsumentów: czy kobiety kupują inaczej niż mężczyźni?
... . Odpowiedzi udzielone przez przeszło 3 tys. respondentów pozwalają zidentyfikować zachowania konsumentów, w tym również zwyczaje i oczekiwania obu płci wobec współczesnego handlu. W sieci czy sklepie stacjonarnym? Nie jest odkryciem Ameryki stwierdzenie, że mężczyźni to pasjonaci elektroniki, podczas gdy panie zdecydowanie częściej wybierają pogoń ...
-
5 sposobów na zostanie gigantem e-commerce
... jest w stanie zaznaczyć swoje istnienie i skutecznie rywalizować z rynkowymi tuzami. Oto kilka kluczowych elementów, które przybliżą cię do sukcesu w e-commerce: 1. Obecność w sieci – jeśli sprzedajesz online, strona internetowa twojego sklepu musi wyglądać tak dobrze jak u największych graczy – lub przynajmniej – jakby nie była uruchomiona ...
-
Boże Narodzenie 2017: wydamy średnio 882 zł
... Chmurzyński, Dyrektor w dziale Konsultingu, członek Zespołu ds. Sektora Dóbr Konsumenckich Deloitte. Prezentów szukamy w sieci Prezenty Polacy w tym roku kupią przede wszystkim w tradycyjnych lokalnych sklepach. Gdy jednak rozważamy zakup multimediów, to stawiamy na sklepy internetowe. Z roku na rok udział e-commerce w handlu rośnie. Nie ...
-
Media to sfera wrażliwa. Wywiad z prezesem UOKiK
... finansowych decyduje jednocześnie UOKiK i Komisja Nadzoru Finansowego. Przykładem z ostatniego roku jest np. zakup przez PZU banku Pekao SA, a wcześniej Alior Banku. Rozpatrywaliśmy tę transakcję ... internetu; renesans papierowej prasy lokalnej nie nastąpi, ale inaczej jest w sieci. Często nawet małe miejscowości mają trzy albo cztery portale lokalne. ...