-
GfK: e-commerce podwoi udział w polskim rynku FMCG?
... bardzo wysokim potencjałem do wzrostu. – Firmy, które już teraz są obecne w sieci, podkreślają, że nie mają wystarczających zasobów, by płynnie realizować zamówienia. ... dostarczający kompleksową ofertę przez internet (od zamówienia do transportu), a także sieci oferujące wariant Click&Collect. Większą popularnością cieszyć się będą także rozwiązania ...
-
Centra handlowe: odwiedzalność i obroty rosną, ale kupujemy inaczej
... branży niemal od razu odnotowano znaczny wzrost aktywności kupujących w Internecie. Nieco później do sieci przeniosła się sprzedaż na przykład w segmencie odzież i obuwie, ale wraz ... wynika jednak wyraźnie, że nie wszystkie branże cieszą się zwiększoną popularnością w sieci. O ile klienci coraz częściej wybierają ten kanał do zakupu elektroniki ...
-
Handlowe ulice w Warszawie: stracą czy zyskają na pandemii?
... arteriami komunikacyjnymi dużych osiedli mieszkaniowych, z intensywnym ruchem pieszym i komunikacją publiczną. Obecność w takich miejscach stanie się dodatkowym sposobem dywersyfikacji ryzyka dla sieci handlowych – dodaje Małgorzata Kobziakowska, dyrektor w Dziale Powierzchni Handlowych w Colliers International.
-
Sprzedawcy gotowi na nowe zachowania konsumentów. Co zrobili?
... . ulepszenia stron internetowych (50 proc.) i nowe opcje dostawy (87 proc.). Co 3. sklep podjął też kroki zmierzające ku zwiększeniu przepustowości ruchu w sieci. Z badania wynika, że w tym roku większość sprzedawców (78 proc.) postawiła na zintensyfikowanie akcji rabatowych i to zarówno w sklepach internetowych, jak i stacjonarnych ...
-
Shoper: jaki okazał się Black Friday w czasach pandemii?
... listopada. Jednak przede wszystkim widzimy, jak samo zjawisko Black Friday w sieci z roku na rok się nasila. W tym roku towarzyszyła mu odrobina niepewności. Z jednej strony mamy czas pandemii, co naturalnie przekierowuje klientów do sieci - w październiku wartość transakcji na naszej platformie zwiększyła się o blisko 80 proc. w ...
-
Bon do IKEA? Nie dostaniesz 2000 zł, to spam
... graficzną IKEA, zawierające bon o wartości 2000 zł do wykorzystania w tej szwedzkiej sieci meblowej. To oczywiście oszustwo - przestrzega ESET. Ma na celu tylko i ... , starszy analityk zagrożeń ESET. Podobne kampanie wykorzystywały wcześniej wizerunek innych popularnych sieci handlowych, takich jak m.in. Decathlon, Biedronka czy Amazon. W tej „edycji” ...
-
Zakupy online: co kupujemy częściej niż przed pandemią?
... jest nawet 3-4-krotnie więcej. Już wcześniej widzieliśmy, że jeden asortyment sprzedaje się w sieci lepiej niż inny, więc sam fakt, że w także pandemii każda z ... czyli - szeroko patrząc - dotyczące codziennego życia. To pokazuje, że zakupy w sieci stał się sposobem na załatwianie zwykłych sprawunków - zauważa Oliwia Tomalik, Marketing Manager ...
-
Wyprzedaże, czyli okazja czyni hakera. Jak się chronić?
... że ze względu na obostrzenia w handlu zakupy w dużej części przeniosły się do sieci. Jakie pułapki zastawiali na nas atakujący? Odpowiedź na to pytanie ... w handlu stacjonarnym sprawiły, że zakupy o wiele chętniej niż w minionym roku robiliśmy w sieci. Nie umknęło to oczywiście uwadze cyberprzestępców, którzy - żerując na naszych emocjach i stosując ...
-
Menedżer haseł - czy warto z niego korzystać?
... hasła”: supertajne – do banku, standardowe – serwisy, media społecznościowe, „jakieś tam”- do zakupów przez Internet. Jak w prosty sposób zadbać o bezpieczeństwo w sieci? Z menedżerem haseł. Menedżer haseł to w najprostszym ujęciu aplikacja komputerowa, mobilna, lub łącząca oba warianty, która będzie zaszyfrowanym i bezpiecznym magazynem-plikiem ...
-
Handel elektroniczny: ogromne wzrosty sprzedaży
... , jak pandemia przyniosła ze sobą nową falę kupujących online, którzy pozostaną w sieci na dobre. Główny wniosek, który pokazał Shopping Index za pierwszy kwartał ... o 58% rok do roku. Złożyły się na to dwa czynniki: ogólny wzrost ruchu w sieci (27%) i zwiększenie kwoty pieniędzy wydawanej przez kupujących w przeliczeniu na wizytę w witrynie (31%). W ...
-
Rynek handlowy I kw. 2021. Branża się nie poddaje
... r. pogłębiły się również problemy branży rozrywkowo-rekreacyjnej i F&B. Trzy największe sieci kin obecne w Polsce nie wznowiły działalności. Rozpoczyna się również oczekiwana konsolidacja sektora - odnotowano już pierwsze transakcje sprzedaży, w tym zakup sieci Fitness World oraz Holmes Place przez Medicover. Związek Przedsiębiorców i Pracodawców ...
-
Inwestycje w e-commerce to konieczność. Co warto zrobić?
... a sami producenci - szukający łatwiejszego, bezpośredniego dotarcia do klientów. Te szacunki okazały się nazbyt ostrożne. Mnóstwo firm w czasie lockdownu sprzedawało głównie w sieci - często po raz pierwszy - nieraz z trudem obsługując zwiększony popyt. Aby go utrzymać, niezbędne staje się rozbudowanie infrastruktury sprzedaży internetowej. Badanie ...
-
Zakupy online w czasie pandemii - jak kupujemy odzież i obuwie?
... online. Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że w ciągu ostatniego roku odzież w sieci kupowało 3/4 Polaków, a obuwie - ponad połowa. W czasie pandemii z oczywistych ... Rynek i Opinia najczęściej wskazywali Allegro, jako miejsce robienia zakupów odzieżowych w sieci (30% badanych). Drugim najczęściej wskazywanym miejscem (14%) było Zalando, a trzecim ...
-
Jakie zmiany w logistyce wymusza rozwój e-commerce?
... terminowość dostaw. Z opracowanego dla Santander Bank Polska raportu „E-commerce B2B – Biznes w sieci” wynika, że trendem przyszłości jest m.in. skracanie czasu dostawy. Na razie ... dostawy i jej terminowość jest najważniejszym czynnikiem dla firm składających zamówienia w sieci. Rosnące oczekiwania klientów B2B i B2C wobec sektora e-commerce będą w ...
-
Polacy o handlu internetowym
... internautów w ciągu ostatnich 30 dni kupiło coś przez internet. Najbardziej aktywną grupą kupującą w sieci są osoby w wieku od 35 do 44 lat – aż 86% z nich kupowało ... połowa badanych (59%) uważa, że sklepy usuwają negatywne opinie, jakie pojawią się w sieci na ich temat. Opłacanie pozycji w wyszukiwarce bez oznaczenia Ponad połowa respondentów (59%) ...
-
Rozwój e-commerce napędza logistykę ostatniej mili
... platformach takich jak Vinted czy OLX – podkreśla Mirek Gral, wiceprezes Last Mile Experts. – Sprzedawcy internetowi oraz przewoźnicy potrzebują wystarczającej pojemności sieci dystrybucyjnych, aby zapewnić terminowe i wygodne dostawy dla konsumentów. Jednym z rozwiązań są dostawy poza domem, które zyskują coraz większą popularność zarówno ...
-
Wzrost cen hamuje, a zakupy nie tanieją
... zestawiono ze sobą ponad 77 tys. cen detalicznych z przeszło 35 tys. sklepów należących do 62 sieci handlowych. Badaniem objęto wszystkie na rynku dyskonty, hipermarkety, supermarkety, sieci convenience oraz cash&carry docierające ze swoją ofertą do większości konsumentów w Polsce. Uwaga! Autorzy badania zastrzegają, że ...
-
Trendy w e-commerce 2024
... , którzy poszukują szybkiego i wygodnego sposobu robienia zakupów. Same-day delivery zmienia standardy usług dostawczych, zapewniając natychmiastową gratyfikację i zwiększając zadowolenie z zakupów w sieci. Dla sprzedawców oznacza to szansę na budowanie silniejszych relacji, co może znacząco wpływać na reputację marki. Dostawa tego samego dnia ...
-
Światłowód Play dla Firm z promocją rok bez opłat
... rok internetu bez opłat. Oznacza to nieograniczony dostęp do sieci pozwalający na zwiększenie wydajności pracy i produktywności. Przedsiębiorcy, którzy nie korzystali dotąd ... parametry usługi będą spełniały potrzeby biznesu. Gwarancja nieustającego dostępu do sieci Nowe oferty Światłowodu Play dla Firm zawierają w sobie gwarancję SLA, która zapewnia ...
-
Zakupy online po sąsiedzku: czy lokalny biznes cieszy się popularnością?
... ? Eksperci TRUSTMATE wskazują, że przybywa Polaków, którzy zamawiają produkty w sieci, ale odbierają je w pobliżu miejsca zamieszkania. Ta nowa moda, ... przede wszystkim w okresie pandemii, np. BOPIS (Buy Online, Pickup In-Store – kupowanie w sieci z odbiorem własnym), ROPIS (Reserve Online, Pickup In-Store – rezerwowanie towaru online i odbiór w ...
-
Zakupy online, a lokalny biznes ciągle offline
... popularności. Nie jest zatem żadnym zaskoczeniem, że opinii o lokalnym biznesie poszukuje w sieci już ponad 2/3 Polaków. Tymczasem zaledwie co czwarta firma działająca lokalnie ... przenika z realnym. Lokalne biznesy, które chcą zaistnieć w świadomości konsumentów, muszą być widoczne w sieci i dbać o opinie na swój temat. To jest ich być lub nie. - ...
-
Rekordowe święta
... , muzykę i filmy wzrosły o 40%, a na ubrania - o 20%. Inna firma analityczna - ComScore - poinformowała, że w okresie świątecznym do 29 grudnia na zakupy w Sieci (bez uwzględnienia branży turystycznej) wydano 13,8 mld USD, czyli o 27% więcej niż pod koniec roku 2001. Z kolei Jupiter Research ogłosiło ...
Tematy: świąteczna sprzedaż internetowa -
System z dotacją
... wielowymiarowych analiz na potrzeby kierownictwa oraz instalacji oprogramowania adekwatnego do szybkiego postępu technologiczny wykorzystanych w przedsiębiorstwach urządzeniach peryferyjnych i sieci korporacyjnych. Od momentu zastosowania w naszej organizacji rozwiązań Novell 5.0 okazało się, iż niezbędna jest również wymiana systemu." - mówi ...
-
Broker ubezpieczeniowy w wp.pl
... początkiem długofalowej współpracy firm w zakresie ubezpieczeń. Spółki liczą, że efektem podjętych wspólnie działań będzie zarówno popularyzacja realizacji transakcji finansowych z wykorzystaniem Sieci, jak i zwiększenie liczby polis sprzedawanych za pośrednictwem obu stron.
-
Obligacje dostępne przez Internet
... zakup.obligacjeskarbowe.pl działa internetowy serwis transakcyjny, dzięki któremu za pośrednictwem Internetu ... wizyty w punkcie sprzedaży obligacji i umożliwia dokonywanie operacji z każdego komputera podłączonego do sieci Internet. Przeprowadzenie zakupu wymaga uprzedniej rejestracji użytkownika na stronach serwisu transakcyjnego i uaktywnienia ...
-
Era sprzedana
... zakup 51 procent udziałów w Polskiej Telefonii Cyfrowej. DT zapłaci za ten pakiet udziałów 1,1 mld euro. ... milionów. Niemiecki koncern telekomunikacyjny stanie się teraz posiadaczem wszystkich akcji Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci telefonii komórkowej Era GSM. Dotychczas Deutsche Telekom posiadała 49 procent udziałów w PTC. Spółka ta ...
Tematy: deutsche telekom, polska telefonia cyfrowa -
Sklep dla wędkarzy
... wirtualnej sieci wkroczyła firma Abramis, jeden z największych importerów i producentów sprzętu wędkarskiego w Polsce. Firma posiada bardzo szeroki asortyment ... dział wyprzedaży. Specjalnie dla wszystkich klientów detalicznych odwiedzających sklep marki Mikado przygotowano specjalna promocję. Każdy zakup dokonany do 20 października 2003 r. premiowany ...
-
Netia kupiła El-Net
... Regionalne Sieci Telekomunikacyjne El-Net oraz jej wierzytelności wobec Elektrimu Telekomunikacja i wobec konsorcjum banków. Cena zapłacona za wszystkie nabyte prawa wyniosła 96,5 milionów złotych, a koszty transakcji stanowią ok. 3% ceny nabycia. Wartość transakcji nie przekracza 10% wartości kapitałów własnych Spółki. Netia sfinansowała zakup ze ...
-
Pasaż handlowy w mBanku
... pasażu znajdują się oferty następujących partnerów mBanku: - www.merlin.pl - największa księgarnia internetowa w Polsce, - www.pedet.pl - jedna z najpopularniejszych perfumerii w sieci - www.helion.pl - polska księgarnia informatyczna - www.pedigree.pl - uruchomiony niedawno internetowy sklep Pedigree z pokarmem dla psów - www.iriver.com ...
-
Brytyjki kupują więcej
... , w roku 2002r. Statystyczny Anglik wydał tylko 470 funtów. Na pocieszenie płci brzydkiej pozostaje fakt, że panowie stanowili ponad połowę kupujących w Sieci. Niestety Verdict przewiduje, że proporcje zmienią się na niekorzyść mężczyzn już w tym roku. W 2003r. całkowita wartość sprzedaży na rynku detalicznym ...
-
Polskie zakupy online
... Dokonywanie zakupów on-line. Podstawa: internauci N = 2499. Towarem najczęściej kupowanym przez Internet są książki – kupiło je 32% internautów, którzy robią zakupy w sieci. Ponadto drogą elektroniczną chętnie kupujemy także sprzęt elektroniczny i elektryczny (22%), ubrania (18%), sprzęt komputerowy (14%) oraz muzykę/płyty kompaktowe (13%). Wykres ...
-
Spam dla inwestorów
... , niezależną, niekomercyjną organizacją, której celem jest budowanie zaufania wśród użytkowników internetu poprzez promowanie zasad dotyczących zachowania prywatności oraz poufności danych w sieci. Według najnowszych wyników "Spam Index" w marcu tego roku ilość spamu o tematyce finansowej wzrosła i stanowiła 26 proc. ogółu niepożądanych wiadomości ...
-
Tanie bilety w Aero.pl
... tanich linii można zapłacić także przelewem – zachęca to do zakupu także klientów, którzy mają obawy przed podawaniem swojego numeru karty w sieci." W chwili obecnej Aero.pl posiada w swojej ofercie tanie linie lotnicze oferujące wyloty zarówno z Polski, jak i z lotnisk zagranicznych – np. Berlina. Jak ...
-
Kosmetyki luksusowe w Polsce
... udają się do tradycyjnych perfumerii lub drogerii (42 procent). Zakup w drogeriach lub perfumeriach zdecydowanie preferują kobiety - 46 procent w porównaniu z 36 procentami dla mężczyzn. Drugim pod względem popularności miejscem zakupu kosmetyków luksusowych są sklepy sieci perfumerii Empik (15 procent wskazań), tam częściej kupują ...
-
Prezenty świąteczne z Wp.pl
... i tak zwykle za mało. W serwisie wyodrębniono osobny dział poświęcony aktualnym promocjom oraz wyselekcjonowano sklepy cieszące się największa popularnością wśród użytkowników sieci. Wkrótce ruszy specjalny przedświąteczny konkurs, w którym udział wziąć będą mogli wszyscy dokonujący zakupów za pośrednictwem WP. Wystarczy jeden zakupiony produkt ...