-
M-commerce rośnie w siłę. Kto i jak kupuje przez telefon?
... 49% e-kupujących, ale także przez co trzeciego konsumenta niekupującego w sieci. Jest decyzja, jest zakup Różne aktywności zakupowe na urządzeniu mobilnym wykonuje 97% ich posiadaczy. ... niż jedno urządzenie z dostępem do sieci kupuje te same marki w wielu kanałach i w zasadzie do końca nie wiadomo, gdzie ostatecznie ten zakup nastąpi. Rok temu było ...
-
Inflacja zwalnia, ale koszyk zakupowy nadal drożeje. Raport o cenach w sieciach handlowych
... Czerwiec potwierdził, że w przypadku minimalnych cen produktów, liderem ponownie jest Auchan, który oferował aż 29 produktów w cenach minimalnych. Kolejno uplasowały się sieci Biedronka i Netto z 3 produktami z najniższymi cenami. W sklepach Dino i Lidl znalazły się po 2 produkty w cenach minimalnych na 40 analizowanych. W sieciach ALDI, Carrefour ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... jest podobnie jak w całej Europie również pod względem tego, kto w sieci kupuje najczęściej. Najczęściej na zakupy w sieci udaje się młody mężczyzna, w wieku 25-34 lata, z ... ale odsetek ten rośnie. Z badań wynika, że kobiety chętniej niż mężczyźni wybierają w sieci kosmetyki, perfumy, książki i sprzęty do wyposażenia mieszkań. Mężczyźni za to kupują ...
-
Najpopularniejsze sklepy wg internautów
... sklepów zaskakuje: niekwestionowanym liderem debat internautów jest IKEA, za nią Empik, a zaraz potem dyskonty: Biedronka i Lidl. Czołówka zestawienia najczęściej omawianych w sieci sklepów zaskakuje: niekwestionowanym liderem debat internautów jest IKEA, za nią Empik, a zaraz potem dyskonty: Biedronka i Lidl, gonione przez super- i hipermarkety ...
-
Rynek B2B w Polsce, pojawi się VAN?
... okaże się, że zakup jest nieekonomiczny w porównaniu z korzystaniem z usługi to firmy wybierają usługę. W tym przypadku dotyczy to transakcji elektronicznych w sieci Internet lub z uwagi na bezpieczeństwo w wydzielonej sieci, np. z pomocą technologii VPN. W ten sposób powstają idee sieci "z wartością dodaną". Idea takiej sieci polega na stworzeniu ...
Tematy: -
E-klienci. Wydają, ale wymagają
... , a obecnie przyznaje się do nich aż 9%. Dodatkowo, ostatni zapamiętany przez konsumentów zakup w 2/3 przypadków został sfinalizowany w sieci, a wyłącznie offline - zgodnie z informacją od konsumentów - dokonanych zostało jedynie 29% zakupów. W przypadku osób, które kupują w sieci, czyli e-klientów, było to jeszcze mniej, bo 10%, czyli 9 na ...
-
Jakie sklepy na świąteczne zakupy?
... są bardziej zaangażowane w świąteczne przygotowania. Program Jakość Obsługi zapytał konsumentów o to, jakie sieci sklepów wybiorą na świąteczne zakupy spożywcze, gdzie kupią sprzęt RTV AGD ... zakup sprzętu RTV AGD i komputerowego w sklepach sieci Media Markt. Na kolejnych miejscach w rankingu znalazły się: RTV Euro AGD oraz Media Expert. Te trzy sieci ...
-
Jak bezpiecznie kupować prezenty świąteczne?
... danych bankowych przez e-mail. 5. Bezpieczeństwo również na telefonie: Zadbaj o bezpieczeństwo swojego telefonu komórkowego – upewnij się, że jest podłączony do bezpiecznej sieci WiFi lub sieci 3G operatora zanim wprowadzisz poufne informacje lub hasła. Sprawdź czy przy nazwie ...
-
Zakupy online: w Indiach najwięcej cyfrowych konsumentów
... online, a 45% zadeklarowało zakup odzieży (+3pp. w porównaniu z poprzednią edycją badania). Polacy zaopatrują się w elektronikę i ubrania w sieci nawet częściej niż ... zakup elektroniki w tradycyjnym sklepie, odzieży zaś 79%. Jednak w pierwszym przypadku było to o 10pp. mniej niż w 2012 roku, a w drugim mniej o 8pp. Produkty spożywcze w sieci ...
-
Świąteczne zakupy internetowe: jak ustrzec się przed oszustwem?
... sieci przed świętami różni się od tego, w jaki robią to na co dzień. Sezon świąteczny charakteryzuje się tym, że klienci mniej czasu potrzebują na wybranie produktów i ich zakup ... prostu szybciej decydują się na konkretny zakup. Choć w grudniu e-zakupy oczywiście cieszą się większym zainteresowaniem użytkowników sieci, Polacy chętnie kupują w ...
-
Zachowania konsumentów: obawy na rekordowym poziomie, tniemy wydatki
... z kolei najczęściej kupują jedzenie w Internecie Chińczycy (27 proc.), a w Europie liderami kupowania żywności w sieci pozostają Brytyjczycy (20 proc.). Aż 89 proc. polskich konsumentów decyduje ... (+2 pp.) konsumentów marek własnych sieci handlowych. 21 proc. (-3 pp.) wybiera tańsze produkty, ponieważ nie mogą sobie pozwolić na zakup droższych marek ...
-
(Nie)bezpieczna sieć Wi-Fi
... się, że cena lokalna jest znacznie wyższa, więc decydujesz się na zakup w Internecie. I ponownie płacisz kartą kredytową, ponieważ jest to bardzo wygodne. ... udostępniane w sieci. Obiekty takie stają się dostępne niezależnie od rodzaju sieci (przewodowa lub Wi-Fi). W zależności od tego, jak skonfigurowane jest udostępnianie, członkowie sieci mogą ...
-
Dlaczego konsumenci porzucają zakupy w internecie?
... ̇y i jest dość podobny niezależnie od tego, czy zakup jest dokonywany na urządzeniu mobilnym czy pełnowymiarowym, z niewielką ... zakup, ale też szukają możliwości rabatowych, a 14% wręcz takich rabatów oczekuje. Z przyczyn losowych koszyk porzuca jedynie 14% badanych. Jedną z okoliczności powodujących porzucenie koszyka zakupowego w sieci ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... kupujących w Internecie, oraz wśród e-sklepów. CZĘŚĆ I Co i jak często kupujemy w sieci? Liczba Internautów w Polsce wciąż rośnie. Co więcej, z jednej strony maleje ... Mimo różnych, drobnych, nieprzyjemnych sytuacji, tylko 1% ankietowanych definitywnie boi się zakupów w sieci. Kolejne 9% obawia się ich jedynie nieznacznie, a 74% uważa za raczej ...
-
Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?
... częściej zastępowanych przez mniejsze sklepy, np. mniejszy format marki Carrefour, sklepy sieci Piotr i Paweł czy Intermarché lub delikatesy typu Alma. Kolejny istotny trend to ... wzrostu popytu na duże powierzchnie magazynowe (powyżej 50.000 m.kw.). Kształt sieci logistycznych zależy od szeregu czynników, takich jak stale rosnący asortyment i coraz ...
-
Zakupy online: liczą się koszty dostawy
... jak wydawało się na początku i klient decyduje się na zakup w tradycyjnym sklepie ─ komentuje Patrycja Sass-Staniszewska, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej. ... odpowiednio 48, 37 i 24 proc. internautów, którzy korzystają z serwisów oferujących zakupy w sieci. ─ Istotną rolę w e-handlu odgrywa dostawa, z którą to wiążą się dwa najczęściej ...
-
Za zakupy online płacimy tyle co za stacjonarne
... koszyk zakupowy. Moda napędza zakupy online Przed nami rezultaty opracowanego przez przez e-Izbę raportu „Omnicommerce. Kupuję wygodnie”. Opracowanie wskazuje, że w sieci najczęściej kupujemy artykuły z kategorii moda, elektronika i wyposażenie domu, a także uroda. I nie jest to w zasadzie zaskoczeniem - w tym kontekście preferencje konsumentów są ...
-
Zachowania konsumentów w pandemii: zdrowie i bezpieczeństwo na 1. miejscu
... zakup żywności drogą online. Przekonanie do tej formy zakupów spożywczych spada wraz z wiekiem. Podczas, gdy 6-7 proc. Włochów i Niemców, 8 proc. Hiszpanów, 13 proc. Francuzów i aż jedna czwarta Brytyjczyków kupuje jedzenie w sieci ... niepokój przede wszystkim u konsumentów, którzy zakupów w sieci obawiali się także przed pandemią, a pojawienie się ...
-
W Plusie świąteczne promocje na urządzenia
... zakup Motoroli Edge lub Moto g 5G plus otrzymają bezprzewodowe słuchawki Motorola Escape 220 również za 1 zł, a przy zakupie online na plus.pl w ramach zestawu. Co ważne oba te telefony wspierają dostęp do szybkiej sieci ... zdecydują się na zakup dowolnej oferty abonamentu głosowego lub internetu mobilnego w Plusie, otrzymają dostęp do sieci 5G przez ...
-
Wzrost e-commerce będzie trwał w 2021 r.? Co sądzą eksperci?
... sieci, ani w ogóle. Warto pamiętać, że część branż, które również generowały obrót w sieci, właściwie z dnia na dzień przestała sprzedawać. To m.in. sektor tradycyjnej rozrywki, który umożliwiał zakup ... Kategorie, które w ciągu ostatnich miesięcy najmocniej urosły w sieci w Polsce to głównie odzież, obuwie, kosmetyki, elektronika użytkowa, produkty ...
-
Rynek handlowy 2021 i prognozy na rok 2022
... zakup 301 sklepów przez duńską sieć Netto. Sklepy Tesco zostały przejęte także przez sieci ...
-
Zakupy online coraz częstsze
... perspektywiczni klienci, ponieważ mają już wyrobiony zwyczaj dokonywania zakupów w sieci, a ich siła nabywcza będzie rosła z wiekiem” – uważa Łukasz Krasnopolski, prezes ... przemawiać będzie konieczność osobistego doświadczenia produktu przed zakupem (np. zakup nowego samochodu), impulsowy charakter decyzji zakupowej, czy w końcu sama przyjemność ...
-
Polacy wybierają zakupy online
... zakup prezentów świątecznych przez Internet - wynika z badania zrealizowanego na zlecenie firmy Symantec, właściciela marki Norton. Zakupy online są dla nas przede wszystkim szybsze i tańsze. Polacy chętnie wydają pieniądze w sieci ... z najlepiej sprzedających się informacji w sieci. Używaj zawsze kompleksowych haseł – powinny mieć przynajmniej 8 ...
-
Rynek detaliczny liczy na e-commerce
... mld dolarów). Sprzedawcy muszą więc inwestować w nowe kanały sprzedaży poprzez zakup technologii, ale także szkolenie pracowników, którzy często nie są przygotowani, by ... Informacje o raporcie 16. edycja opracowania przedstawia ranking 250 największych światowych sieci detalicznych na podstawie osiągniętych przychodów (powszechnie dostępne dane firm ...
-
E-commerce kontra zakupy tradycyjne
... te w tradycyjnym wydaniu porównuje PayU - dostawca płatności online. Korzystanie z wirtualnego shoppingu deklarują najczęściej osoby, które planują zakup prezentów lub gadżetów oraz gier komputerowych - tego rodzaju asortymentu szuka w sieci aż 75 proc. respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PayU. – Innymi produktami, które wolimy kupować ...
-
Sklepy internetowe: jak zwiększyć skuteczność sprzedaży?
... na podstawie 30 000 transakcji w polskich sklepach internetowych. Okazuje się, że Polacy najczęściej kupują w sieci na początku tygodnia, a najrzadziej w weekendy. W poniedziałki finalizowany jest niemal co piąty zakup w Internecie (19,5%). Co ciekawe, w niedzielę dokonywanych jest tylko 12% transakcji, a w sobotę jeszcze mniej- 9%. W dni ...
-
Zakupy online: najwięcej wydajemy na RTV i AGD
... zakupie to mężczyźni są bardziej rozrzutni. 80% proc. badanych przyznaje, że kupuje w sieci odzież, dodatki i akcesoria. Trochę mniejszy odsetek (77%) decyduje się pozyskiwać tą ... Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych (IIBR), panie częściej niż panowie kupują w sieci obuwie, jednak na zakup wydają 112 zł, podczas gdy mężczyźni ponad 160 zł. Inny ...
-
Zakupy grupowe po 4 latach - usługi turystyczne
... Jeśli do wspomnianych okoliczności dodamy jeszcze zmasowaną kampanię reklamową w sieci, promującą największe portale tego typu - efekt był zaskakujący dla ... sieci przynajmniej raz w miesiącu), które mają doświadczenie z portalami zakupów grupowych od 2-3 lat. Z uwagi na fakt że oferty na portalu są ograniczone w czasie konsumenci decydują się na zakup ...
-
Click & collect przyszłością e-commerce?
... , którzy mogą sobie pozwolić na budowę własnych mechanizmów transakcyjnych. Nowoczesna technologia e-commerce jest również dostępna dla małych sklepów, czy regionalnych sieci detalicznych, które dzięki wdrożeniu takiego rozwiązania, mogą zyskać przewagę konkurencyjną i na równi z wielkimi graczami walczyć o zamówienia internautów. Sklep online może ...
Tematy: Click & collect, handel detaliczny, handel, e-commerce, zakupy online, sklepy online, sklepy -
Jaki jest polski e-commerce?
... . Pomagamy też przedsiębiorcom podejmować korzystne biznesowo decyzje, a to skutkuje ożywieniem handlu w sieci – wyjaśnia Joanna Skierska, prezes polskiego oddziału firmy Gemius. Wygoda motywuje do zakupów w sieci Do robienia zakupów w sieci internautów najbardziej motywuje całodobowa dostępność e-sklepów (88 proc.), brak konieczności jechania do ...
-
Prawie połowa Polaków robi zakupy przez internet
... . „Konsumenci, którzy czują się bezpiecznie w sklepie internetowym, chętniej decydują się na zakup. Co więcej, jeśli sklep internetowy zdobędzie ich zaufanie skłonni są ... – komentuje Anna Rak, Country Manager Trusted Shops w Polsce. Polacy w sieci kontra reszta świata Wydatki w sieci Polaków ciekawie prezentują się na tle innych krajów europejskich. ...
-
Wyprawka szkolna 2019. Tanio nie będzie
... w tym przypadku są najmłodsi. Za zakup wyprawek szkolnych odpowiedzialne są przede wszystkim kobiety. – I to do nich sieci handlowe powinny kierować swoją ofertę. Dotyczy ... którą bardziej angażują się mężczyźni są pakiety danych do urządzeń cyfrowych, w tym abonamenty sieci komórkowych bądź dostęp do Internetu – mówi Patrycja Venulet. Po wyprawkę w ...
-
10 trendów w e-commerce w 2021 roku
... tylko” ściągnąć do niego klientów, czyli nauczyć się zasad promocji w sieci. Widzimy, że ten przyspieszony kurs odbywa się całkiem sprawnie. Odnotowaliśmy w ... coraz więcej e-sklepów z odzieżą używaną. Częściej niż dotąd decydujemy się też na zakup kursów i innych form kształcenia dostępnych online. 4. Zanika granica między kupowaniem online i offline ...
-
Konsumenci częściej wybierają marki własne
... labels, a więc marki własne sieci handlowych, ale od ostatniego badania zauważalnie ono stopniało. O 5 p.p. ubyło konsumentów, którzy decydują się na ich zakup wybierając rzeczy do domu – to dziś ... jedna czwarta badanych odpowiedziała natomiast, że nie stać ich na zakup marek znanych, a więc często droższych. To więcej o 5 p.p. niż miesiąc temu. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 50/2014
... miejsca: dostęp do sieci (lokata 28.); wolność i otwartości sieci (30. ... sieci tramwajowych zostało zmodernizowane, a 40 proc. taboru wymienione. Teraz stoją niejako pod przymusem Unii Europejskiej wydatkowania co najmniej 13 mld zł wyłącznie na tramwaje. Już w tej chwili są projekty i plany na około 11 mld. Jak podkreśla, obejmują one m.in. zakup ...