-
E-grocery w Polsce. Jak robimy zakupy spożywcze online?
... - Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej. Kluczowe korzyści dla kupujących żywność w sieci Zakupy spożywcze online to według badanych wygoda związana z możliwością kupowania „z kanapy ... tej kategorii w Polsce to obecnie ok. 0,7% rynku FMCG, a według danych Euromonitor International średnie tempo wzrostu e-grocery wynosi 15-20% rok do ...
-
Handel internetowy nie wyprze tradycyjnego
... Euromonitor International wynika, że sprzedaż stacjonarna do 2026 roku zwiększy się o 10,5 proc. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy e-handel wyprze zakupy stacjonarne? Jak sieci ...
-
Sklepy specjalistyczne nie rozwijają się
... zakupy w tanich sklepach dyskontowych. Według danych firmy Euromonitor International w ub.r. liczba sklepów specjalistycznych spadła o ponad 400, do 21,8 tys. Euromonitor ...
-
Czy małe sklepy przetrwają?
... Euromonitor International podaje (źródło: "Rzeczpospolita"), że do końca 2010 roku upadnie około 4 tysięcy małych punktów handlowych, a eksperci twierdzą, że liczba ta może być nawet większa. Powodem jest słaba koniunktura, wzrost cen niektórych artykułów wywołany intensywnymi deszczami i powodziami, a także dalsza ekspansja dużych sieci ... zakupy ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... m.in. Forrester, Datamonitor, Euromonitor, w USA oraz ... sieci. Już teraz Polska jest krajem o jednym z największych przyrostów sprzedaży on-line w całej Europie. To zachowanie ujawniło się dzięki kryzysowi, podczas którego zmienił się również charakter przesyłek. Było ich więcej, ponieważ zmniejszając koszty, więcej osób zdecydowało się na zakupy ...
-
Małe sklepy znikają z rynku
... firmy Euromonitor ... zakupy w dużych sklepach – mówi Jacek Fundowicz, ekspert Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową. Polski rynek, choć się szybko zmienia, nadal diametralnie różni się od większości innych w Europie. Pod względem liczby sklepów jesteśmy zdecydowanym liderem z racji ciągle wysokiej liczby najmniejszych placówek. Największe sieci ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2014
... „Poza tym producenci do tej pory uważali, że w sieci trudno poznać i docenić wysoką jakość ich towarów. ... , podczas gdy w 2008 roku było to jedynie 9 proc. Euromonitor prognozuje, że w roku 2025 będą one stanowiły ... . Wciąż jednak brakuje klientów, których byłoby stać na zakupy w takich miejscach. W naszym corocznym badaniu Christmas Survey tylko 2 ...