-
Zarządzanie marką pracodawcy: konieczność czy nie?
... że zarządzanie marką i troska o reputację organizacji często kuleje. Jak kandydat widzi markę pracodawcy? Przeprowadzone badanie jednoznacznie dowodzi, że umiejętne zarządzanie marką popłaca ... biorących udział w ankiecie jest skłonnych przyjąć ofertę pracy z niższym wynagrodzeniem od firmy z silną marką pracodawcy. Analiza ofert pracy zamieszczonych ...
-
5 sposobów na pozyskanie talentów. Elastyczny czas pracy to nr 1
... . 3. Komunikacja i zaufanie definiują markę pracodawcy Z badania Antal wynika, że poza atrakcyjniejszymi możliwościami kariery i wyższym wynagrodzeniem, na czele listy powodów wpływających na zmianę pracy znajduje się złe zarządzanie w organizacji. Ten czynnik był powodem odejścia z dotychczasowego miejsca pracy dla 41% respondentów. Wskazuje to na ...
-
Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta
... niezbyt duże pieniądze. Okazuje się, że znacznie ważniejszym dla nich wynagrodzeniem jest możliwość zobaczenia swojego nazwiska pod opublikowanym tekstem czy ... wszystkich reklamy word-of-mouth... Zjawisko angażowania konsumenta w proces powstawania produktów i usług oraz w zarządzanie marką z całą pewnością będzie przybierało na sile. Marketing ...
-
Zarobki Polaków coraz lepsze, ale i tak niewystarczające
... choroba w rodzinie. Natomiast tylko 4% ankietowanych wykazało się samokrytyką – wskazując na złe zarządzanie swoim budżetem. Powyższe wskazania jasno ukazują, że niska pensja lub ... , gdy w rzeczywistości nasze zarobki w dużej części pokrywają się z pożądanym wynagrodzeniem (w przedziale do 3000 zł). Naszym problemem nie jest więc wysokość dochodów ...
-
Stres w pracy: motywacja czy wypalenie zawodowe?
... ochrona zdrowia), stałym pośpiechem i długimi godzinami pracy (gastronomia), niezbyt wysokim wynagrodzeniem (pomocnicze zawody medyczne). Tak duże różnice w radzeniu sobie z napięciem w ... , zapewnienie większej elastyczności w zakresie planowania zadań, przez odpowiednie zarządzanie czasem pracy po wprowadzenie jasnej struktury organizacyjnej, bo to ...