-
Zmiana wizerunku aplikacji BI
Codec Systems wprowadził na rynek nowy system klasy Business Intelligence - Inflection Point. Rozwiązanie projektowano z myślą o zmianie wizerunku typowej aplikacji BI, tak by bezpośrednio z niej mogły korzystać obok analityków kadry kierownicze i zarządcze. System jest skierowany do dużych i średnich ...
-
Budowanie wizerunku firmy i produktów
... zmiany wizerunku firmy jest zmiana strategii biznesowej firmy. Rozszerzenie działalności, wprowadzenie nowych ofert, wejście na nowe rynki czy komunikacja z nową Grupa klientów prowadzi do konieczności zmiany, dostosowania wizerunku do nowej pozycji rynkowej, czyli do repozycjonowania marki i rebrandingu. Innym powodem zmian w wizerunku firmy ...
-
Czemu służy zmiana nazwy spółki giełdowej?
... wizerunku i wprowadzeniu nowej strategii rynkowej. Zmiana nazwy i prezentacja nowej strategii są dla inwestorów sygnałem, że firma ma ambitne plany i chce agresywnie działać na rynku. Zmiana ...
-
Zmiana pracy: bardziej niż niskie pensje doskwiera nam nuda?
... ważny sygnał dla pracodawców. Tym bardziej, że 1/3 Polaków jest przekonana, że zmiana pracy nie jest trudna, a poszukiwania nowego zatrudnienia zajmą im co najwyżej ... ścieżkami, którymi poruszają się kandydaci, przez co stawiają na rozwijanie swojego wizerunku w sieci i budowanie nowych narzędzi promujących ich warunki zatrudnienia. Na tym trendzie ...
-
Czy zmiana pracy kogoś jeszcze interesuje?
... społecznościowe. Są one wykorzystywane głównie przez dobrze wykształconych specjalistów, którzy cenią sobie możliwości budowania własnego wizerunku i przy tym bezpośrednie dotarcie do rekruterów – mówi Ślęzak. Zmiana zawodu przy nowej pracy? Jedynie 18% Polaków rozważa przekwalifikowanie się na potrzeby znalezienia nowego miejsca zatrudnienia ...
-
Marketing wspiera rebranding starszych biurowców
... się rynek, a – co za tym idzie – stale zmieniające się oczekiwania i potrzeby najemców, decydują o konieczności wprowadzania nowych rozwiązań w starszych budynkach. Modernizacja i zmiana wizerunku staje się dla nich szansą na drugie życie i daje możliwość konkurowania z nowszymi obiektami. Na rodzimym rynku kompleksowy rebranding biura to ...
-
Fuzje i przejęcia firm a renaming
... geograficznymi i nazwami miejscowości. Renaming nie dotyczy, więc nazw portów. Renaming niewiele zmieni w wizerunku portów. Mało, kto z klientów wiedział, że Heatrow to jedynie nazwa ... miejsce w wielu wypadkach. Konsekwencjami, jakie niesie renaming jest prawie zawsze zmiana wizerunku. Marka Christian Dior została skrócona do słowa Dior. Marka Loris ...
-
Powody zmiany nazwy firmy
... zmiana nazwy? Dlaczego grupa finansowa ujednolica swój sposób prezentacji? Polfactor nie miał ani złego wizerunku ani złej pozycji rynkowej. Według zarządu firmy, zmiana ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... przykładem tego jak zmiana wizerunku może wpłynąć na sukces rynkowy. Na początku lat 90., marka powoli, lecz nieuchronnie traciła udziały na rynku komputerowym. Aby lepiej zasygnalizować zmianę wizerunku, Apple zaktualizowało swoje ikoniczne logo, rezygnując z przestarzałej tęczy, na rzecz nowego, monochromatycznego wizerunku. Oczywiście nie była ...
-
Rebranding na rynku motoryzacyjnym
... wizerunku marki. Logo ma podążać za wzornictwem samochodów. W tej branży dzieje się to raz na kilka, kilkanaście lat. Zmiana logo jest najprostszym ale i najskuteczniejszym sposobem na poprawę lub udoskonalenie wizerunku ...
-
Jak budować wizerunek firmy w sieci?
... zapamiętać i wyróżnić wśród konkurencji. 4 etapy budowania wizerunku Zanim zabierzesz się do jakichkolwiek działań, zaplanuj 4 proste kroki budowania wizerunku. Każdy z nich jest równie ... i zadecyduj, kiedy będzie odpowiedni czas na zmianę wizerunku. Z jednej strony nie może to być drastyczna zmiana, ale z drugiej pewne delikatne poprawki, ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... sytuacji warto pomyśleć o rebrandingu? Zmiana strategicznych celów firmy może być impulsem do rebrandingu. Jeśli brand kieruje się nowymi wartościami, zasięgiem działalności czy chce dotrzeć do innej grupy docelowej, zmiana wizerunku może skutecznie wspierać te transformacje. W przypadku negatywnego wizerunku, skandalu lub kryzysu wizerunkowego ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
Rebranding Biedronki
... , ale rozwoju opartym na zmianie postrzegania i wizerunku samej marki. W odróżnieniu od wielu marek, które ... wizerunku. Bez zmiany oferty, bez zmiany sposobu działania i traktowania klienta, bez lepszego zaspokajania jego potrzeb nie jest to rebranding tylko stylizacja symboliki firmowej. Klienci nauczyli się już porównywać oferty i sama zmiana ...
-
Serwisy społecznościowe a wizerunek firmy
... czy LinkedIn. Jest to duże wyzwanie dla pracodawców w obszarze budowania wizerunku firmy w sieci. Wymaga wprowadzenia zmian w komunikacji z pracownikami i potencjalnymi kandydatami, opartych ... sobie, iż nie jest to chwilowy trend, ale nieunikniona zmiana sposobu komunikacji oraz pozyskiwania i przetwarzania informacji, w tym również danych o pracy ...
-
Parlamentarzyści a wizerunek Polski
... działania komunikacyjne, mające na celu budowanie pozytywnego wizerunku naszego kraju na arenie międzynarodowej. - Po wejściu Polski do Unii Europejskiej nasz kraj rozpoczął nowy etap budowania swojego wizerunku. Zadbał o przemyślaną i rozwiniętą promocję, czego skutkiem była znaczna zmiana percepcji Polski. W kolejnych latach obserwowaliśmy wzrost ...
-
Tydzień 34/2005 (22-28.08.2005)
... z psychiatrą... Medialne manipulacje we współczesnych nam czasach są dokonywane na wizerunku osób publicznych na dużą skalę. Media mogą zdolnego, inteligentnego i wartościowego człowieka ... programy edukacyjne umożliwiające uaktualnienie wiedzy, czy też rozszerzenie kwalifikacji. Potrzebna jest też zmiana stosunku pracodawców do tej grupy pracowników i ...
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi: czas na miękki HR
... przedsiębiorstw – dobra atmosfera pracy, będąca ważnym elementem wizerunku pracodawcy. W perspektywie opisanych wyżej obserwacji budowanie wizerunku firmy staje się coraz bardziej ... okresu zwiększonej rotacji pracowników. Informacje o badaniu Badanie „HR – zmiana klimatu” przeprowadził dla Randstad Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 28/2016
... Do Czech pojadą m.in. Michał Rzewuski, który wspólnie z kolegami zasłynął ułożeniem wizerunku Michała Pazdana z prawie tysiąca kostek Rubika, Michał Pleskowicz, aktualny mistrz Europy w " ... , a nawet stworzenie nowych, lepszych perspektyw dla kraju. Spodziewana jest zmiana w polityce budżetowej (nowa premier usunęła z gabinetu kanclerza skarbu George ...
-
Czy budowlanka wpływa na kiepski wynik w Doing Business?
... odnotował dość bolesny spadek o sześć pozycji (na 33 miejsce). To niepokojąca zmiana zważywszy na fakt, że rok wcześniej też odnotowano spadek Polski ... , że brak szerzej zakrojonych reform może skutkować stopniowym pogarszaniem się inwestycyjnego wizerunku Polski. Dobry przykład stanowi kategoria dotycząca podłączenia prądu do modelowego magazynu ...
-
Kształtowanie cen: modele i funkcje ceny
... wpływ na wynik przedsiębiorstwa, a kosztował tak niewiele - przecież ustalenie albo zmiana ceny w praktyce nic nie kosztuje. Optymalna cena Efektywne kształtowanie cen obejmuje ... umiaru. Wizerunek firmy Cena produktów firmy ma duże znaczenie dla jej wizerunku. Różnica między wizerunkiem firmy KLER i firmy JYSK jest ewidentna. Sklepniskocenowy nie ...
-
Promocje cenowe: magia końcówki 99
... produktów spożywczych elastyczność cenowa przyjmuje w praktyce wartości zbliżone do -2. Czyli zmiana ceny z poziomu 2,20 na 2,00 (obniżka 9 proc.) zaowocuje około 18‑ ... handlowe (nie tylko spożywcze): końcówki cenowe służą oczywiście budowie wizerunku cenowego w oczach klientów. Ale potrafią one również odgrywać istotną rolę w komunikacji wewnętrznej. ...
-
Firmy nie wiedzą, że nie odwiedzi ich już syndyk masy upadłościowej
... (7% respondentów), że ustąpił on miejsca doradcy restrukturyzacyjnemu. Czy ta zmiana to tylko PR-owy zabieg, czy też próba wdrożenia ... 42 proc. (czyli wiara w nową szansę jest ogromna) d) 20% - 3 proc. e) 50% - 0 Informacje o badaniu Badanie wizerunku syndyka i doradcy restrukturyzacyjnego wśród polskich przedsiębiorców w związku z wejściem w życie ...
-
Tydzień 46/2006 (13-19.11.2006)
... komuś możliwości uzyskania także innych korzyści wynikających z podziału różnych efektów przyszłego sukcesu, a w tym też możliwości wyróżnienia i umocnienia się, polepszenia swojego wizerunku w środowisku, lub szybszego wzrostu jego pozycji – awansu. Decydent rozumuje dalej prosto: przez sam fakt szansy już zmieniam sytuację w środowisku, bo ...
-
Strategie i techniki cenowe
... oferowania danego towaru po różnych cenach (choć dzięki internetowi w postaci porównywarek cenowych i for wymiany opinii jest to łatwiejsze niż kiedyś), zmiana wizerunku cenowego nie jest łatwa i zazwyczaj wymaga znacznych, długotrwałych nakładów na promocję przy jednoczesnym braku gwarancji uzyskania pożądanego efektu. Tyle o strategiach ...
-
Atrakcyjność inwestycyjna regionów Polski rośnie
... . O tym, jak ważne są promocje, przekonuje zakończona na początku czerwca ogólnopolska kampania pt. "Śląskie. Pozytywnie nakręceni polecają". Jej celem była zmiana wizerunku województwa i upowszechnianie przekonania, że jest to region atrakcyjny także turystycznie, który warto poznawać i w nim wypoczywać, i w znacznej mierze go osiągnęliśmy ...
-
Strategie marketingowe: zawężanie marki
... wysokomarżowych produktów. Koncentracja kompetencji na opracowywaniu i wdrażaniu specjalistycznych opon, ma podnieść rentowność biznesu. Konieczna jest przy tym także zmiana wizerunku marki. Firma planuje to realizować zarówno działaniami wizerunkowymi, pozostawiając w swojej ofercie słynny kalendarz, ale i promocjami wybranych unikatowych ...
-
Batalia Tuska o budżet UE
... Tym ciekawsze były tegoroczne negocjacje, całkowicie odbiegające od takiego wyklarowanego już wizerunku. Sam budżet zaś - zamiast jednoczyć, jak to było dotychczas - ... walki o unijny budżet takim zwrotem akcji była nagła, choć przewidywalna przecież, zmiana stanowiska Angeli Merkel. Kanclerz Niemiec do ostatniej chwili stawiała się w opozycji do ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
... kampanie wizerunkowe, w tym również te oparte na wykorzystaniu znanych sportowców w roku Olimpijskim (Londyn 2012), co miało na celu budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako stabilnego dostawcy dla klientów indywidualnych oraz silnego partnera biznesowego. Podobnie jak w przypadku PGE, TV stanowi relatywnie niewielki udział ...
-
Google ogłasza koniec zdjęć autorskich w wynikach wyszukiwania
... celu osiągnięcia potencjalnie wyższych wskaźników CTR, jak również zbudowania pozytywnego wizerunku marki i pokazania swojej prawdziwej twarzy w wynikach wyszukiwania. Niestety, zdjęcia ... articles"). Nieraz zdjęcie prowadziło do większej liczby kliknięć, jednak sama zmiana nie powinna mieć wpływu na kolejność stron w wyszukiwarce. 4. Nadal trzeba ...
-
Polscy przedsiębiorcy nieufni wobec siebie
... na niskim poziomie, z olbrzymią szkodą dla całej gospodarki. – Od początku istnienia programu Rzetelna Firma naszym celem jest budowanie kapitału zaufania i zmiana wizerunku polskich przedsiębiorców. Z jednej strony robimy to poprzez promowanie rzetelnych, sprawdzonych i uczciwych przedsiębiorstw. A z drugiej – poprzez zwracanie uwagi na etykę ...
-
Jak zostać królem customer experience?
... i gazu, którzy najwyraźniej nie do końca zdają sobie sprawę, że dbałość o customer experience to w dzisiejszych czasach warunek konieczny budowania wizerunku marki i przewagi konkurencyjnej. Przed nami wyniki badania, które KPMG zrealizował na pokaźnej, pięciotysięcznej grupie konsumentów. Respondenci oceniali swoje doświadczenia z markami ...
-
Nowe technologie na rynku pracy 2019
... z powodzeniem są one wykorzystywane m.in. w rekrutacji pracowników czy budowaniu wizerunku pracodawcy. Postęp technologiczny otwiera nowe możliwości także przed ... również przygotować na nią swoich pracowników. – Wraz z postępującą automatyzacją nastąpi zmiana w zakresie umiejętności, jakich potrzebować będą profesjonaliści i ich pracodawcy ...
-
5 sposobów na pozyskanie talentów. Elastyczny czas pracy to nr 1
... wizerunku marki pracodawcy oraz zakrojona na jak najszerszą skalę rekrutacja pracowników. To niektóre z trendów, które ... o 5 p.proc. mniej niż rok temu, podobny odsetek badanych deklaruje otrzymanie podwyżki; zmiana pracy dyktowana jest przede wszystkim: bardziej atrakcyjnymi możliwościami rozwoju zawodowego, propozycją wyższego wynagrodzenia oraz ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... ludziom czuć się dobrze, wyglądać dobrze i pełniej korzystać z życia. Zmiana misji i wizerunku zakrojona na szeroką skalę zdecydowanie informuje o rozwoju organizacji. Dokładne sformułowanie nowego komunikatu ma ogromne znaczenie przy odświeżaniu wizerunku i jego ugruntowaniu w świadomości odbiorcy, ponieważ jest to najprostszy sposób informowania ...
-
Rynek pracy: najatrakcyjniejsze branże 2014
... 40%. W czołówce rankingu też widać wyraźny wzrost atrakcyjności branży samochodowej – zmiana wyniosła 7 punktów procentowych – z 45% w ubiegłym roku, do 52% obecnie. Jak wskazuje Kajetan Słonina: „Obserwowana w naszym badaniu poprawa oceny wizerunku pracodawców może mieć złożone konsekwencje. Spodziewamy się jej odzwierciedlenia w ogólnej poprawie ...