-
Czy można zarobić na YouTube Shorts?
08:39 06.04.2023
Konsumpcja treści w Internecie wyraźnie wskazuje na rosnącą popularność materiałów filmowych. Co więcej, wielu użytkowników sieci nie ma dostatecznie dużo czasu, aby skupiać na czymś swoją uwagę nie dłużej niż kilka minut. Nic więc dziwnego, że na początku lutego bieżącego ...
-
Najczęściej cytowane media II 2023. Na podium RMF FM, Wirtualna Polska i Rzeczpospolita
08:27 31.03.2023
RMF FM, Wirtualna Polska i Rzeczpospolita to podium lutowego rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów.
-
Energetyka jądrowa w mediach. Wzrost publikacji po wybuchu wojny w Ukrainie
00:33 25.03.2023
Ubiegły rok przyniósł wzrost liczby publikacji w mediach na temat energetyki jądrowej - donosi raport przygotowany przez PSMM Monitoring & More. Większe zainteresowanie tą tematyką było spowodowane wybuchem wojny w Ukrainie, atakiem na Zaporoską Elektrownię Atomową oraz kryzysem ...
-
Sztuczna inteligencja w polskim internecie. Dyskusja trwa
09:33 23.03.2023
Sztuczna inteligencja to jedna z tych technologii, która wzbudza ożywioną dyskusję w polskim internecie. Szeroko komentowana jest m.in. jej „walka” z ludzkim umysłem. Z analizy opracowanej przez SentiOne wynika, że w ostatnim czasie szczególne zasięgi zyskiwały takie frazy jak „AI ...
-
10 mitów i 3 fakty na temat abonamentu RTV
00:33 12.03.2023
Na temat kontroli obowiązku rejestracji odbiorników radiowych i telewizyjnych narosło wiele mitów i przeinaczeń. Poczta Polska prezentuje najpopularniejsze mity oraz fakty, które dotyczą tej usługi.
-
Media społecznościowe: coraz więcej zakupów na Instagramie i TikToku
11:34 09.03.2023
BrandLift prezentuje wyniki badania rzucającego światło na sposób, w jaki kupują współcześni konsumenci. Okazuje się, że media społecznościowe to miejsce, w którym coraz częściej dokonujemy zakupów. Na Instagramie kupuje już blisko 43 proc. Polaków. Popularnym źródłem ...
-
Najpopularniejsze filmy o miłości na Walentynki 2023
09:00 09.02.2023
Zbliżają się Walentynki. Z tej okazji SentiOne sprawdził, jakie filmy o miłości są najczęściej wzmiankowane przez polskich internautów. Okazało się, że to głównie klasyki. Na podium znalazły się Titanic, Śniadanie u Tiffany’ego i Dirty Dancing.
-
Czy w mediach jest już głośno o ESG?
08:48 31.01.2023
O konieczności wdrażania kwestii związanych z ESG do strategii biznesowych firm i czynienia z nich narzędzia do budowy przewagi konkurencyjnej mówi się nie od dziś. Jak często wspominają o tym media? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowszy raport przygotowany przez PSMM Monitoring & ...
-
Najpopularniejsi influencerzy medyczni polskich social mediów
09:51 25.01.2023
Grono influencerów nieustannie rośnie. Pojawiają się wśród nich i nowe twarze i reprezentanci coraz to szerszego wachlarza branż. Nie brakuje wśród nich przedstawicieli sektora zdrowotnego. W polskiej przestrzeni internetowej jest już kilka bardzo znanych twarzy zajmujących się ...
-
Branża medialna i audiowizualna - trendy 2023
11:00 16.01.2023
Jednym z najważniejszych zagrożeń dla zasad funkcjonowania rynku mediów odbiorców programów telewizyjnych w 2023 roku jest rządowy projekt ustawy wdrażającej Prawo komunikacji elektronicznej (PKE) w zakresie zmian w ustawie o radiofonii i telewizji, inaczej nazywany "lex pilot". Zdaniem ...
-
W polskim internecie kwitnie dezinformacja nt. Ukrainy
12:00 13.01.2023
Instytut Monitorowania Mediów zwraca uwagę na zauważalne w polskich mediach społecznościowych nasilenie skali dezinformacji dotyczącej Ukrainy i jej obywateli. Badanie opracowane przez IMM wespół z Demagogiem dowodzi, że w listopadzie minionego roku antyukraińska narracja pojawiła się ...
-
Sztuczna inteligencja w polskim internecie. Zainteresowanie Polaków rośnie
13:12 02.01.2023
Polacy coraz bardziej interesują się sztuczną inteligencją i chętnie o niej rozmawiają w Internecie - wynika z analizy SentiOne. Polska wyrasta także na lidera regionu pod względem liczby ekspertów od AI.
-
Biedronka, Lidl, Żabka - o nich Polacy rozmawiają w internecie
00:50 15.12.2022
Biedronka, Lidl, Żabka, Kaufland i Auchan to sieci, o których najczęściej dyskutuje się w internecie - wynika z analizy SentiOne. O Biedronce Polacy najwięcej rozmawiają na Facebooku i TikToku.
-
Kryptowaluty w sieci 2022: o czym mówią internauci?
09:49 24.11.2022
SentiOne, polska firma trudniąca się m.in. monitoringiem Internetu z wykorzystaniem zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji, postanowiła sprawdzić, jakie emocje wzbudzał wśród polskich internautów temat kryptowalut. Oto kluczowe wnioski z tej analizy.
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
11:18 22.11.2022
Schyłek roku zbliża się nieubłaganie i tradycyjnie już jest to czas podsumowań. Temu trendowi poddaje się Kantar, który jak co roku publikuje raport zawierający prognozę rozwoju rynku mediów w kolejnych 12 miesiącach. Pod jakim znakiem upłynie 2023 rok? Autorzy opracowania zwracają ...
-
Najsilniejsze marki w e-commerce 2022. Allegro numerem jeden
00:30 18.11.2022
Allegro zostało liderem rankingu Top Marka w kategorii e-commerce, opublikowanego przez magazyn „Press” oraz PSMM Monitoring & More. W pierwszej piątce najsilniejszych marek w tej kategorii znalazły się także: Amazon, OLX, AliExpress oraz Zalando.
-
Najczęściej cytowane media IX 2022. Na podium Rzeczpospolita, RMF FM oraz Wirtualna Polska
08:27 17.11.2022
Rzeczpospolita, RMF FM oraz Wirtualna Polska to podium październikowego rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów.
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
09:50 15.11.2022
Najnowsze badanie Kantara rzuca światło na marki medialne generujące najbardziej interesujący zwrot z lokowanych w ich przestrzeni reklam. Zdecydowanym numerem jeden okazuje się Amazon. Reklama na tej platformie ma największe szanse na to, aby być znaczącą i przydatną dla konsumenta ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
09:43 10.11.2022
Clue PR prezentuje wyniki zleconego agencji badawczej WiseRabbit raportu rzucającego światło na konsumpcję treści internetowych przez reprezentantów pokolenia Z. Okazuje się, że młodzi internauci informacje czerpią najczęściej z YouTube’a, Facebooka i Instagrama, ale częstokroć ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2022. PKO Bank Polski liderem
12:27 04.11.2022
Zaprezentowane zostały wyniki XV już edycji raportu Top Marka przygotowanego przez Magazyn Press oraz PSMM Monitoring & More. Najnowsze badanie objęło swoim zasięgiem 500 brandów i 50 branż oraz ponad 70 mln informacji. Zwycięzcą został, podobnie jak przed rokiem, PKO Bank Polski. Na ...
-
Najlepsze horrory wg Polaków. Zwycięzcą Teksańska masakra piłą mechaniczną
09:15 28.10.2022
"Teksańska masakra piłą mechaniczną", "Pogromcy duchów. Dziedzictwo" oraz "Czarny telefon" to podium rankingu ulubionych horrorów Polaków przygotowanego przez SentiOne na podstawie wypowiedzi internautów. W kontekście platform streamingowych najwięcej wypowiedzi o tego typu produkcjach ...
-
Ceneo najpopularniejszą platformą e-commerce wg internautów
12:29 26.09.2022
Najpopularniejszą platformą e-commerce wśród internautów jest Ceneo. Największą sympatią cieszy się TaniaKsiazka.pl. Najczęściej wzmiankowane w mediach są Allegro i Amazon. Tak wynika z najnowszego rankingu popularności platform e-commerce przygotowanego przez SentiOne.
-
Najczęściej cytowane media VIII 2022. Rzeczpospolita wraca na miejsce lidera
00:55 14.09.2022
W sierpniu 2022 Rzeczpospolita wraca na miejsce lidera w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów. Na podium znalazły się także TVN24 i Onet.
-
Media społecznościowe zbudują zaufanie do rządu?
09:07 07.09.2022
40 proc. respondentów z całego świata przyznaje, że ich skłonność do głosowania w dużej mierze uwarunkowana jest zaufaniem. Aby to zaufanie budować, konieczny jest odpowiedni przekaz, a ten powinien płynąć m.in. poprzez media, w tym również społecznościowe. Tego właśnie życzą ...
-
Politycy w mediach w 2021 roku: liderami Morawiecki, Duda i Dworczyk
11:07 18.08.2022
W 2021 roku w mediach pojawiło się 1,3 mln wypowiedzi polityków. Najbardziej medialni byli Mateusz Morawiecki, Andrzej Duda i Michał Dworczyk. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że ich wypowiedzi w różnych środkach masowego przekazu pojawiły się aż 300 tysięcy razy.