-
Monitoring mediów: cytowania XI 2018
09:21 13.12.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w listopadzie 2018 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich jest wciąż Gazeta Wyborcza. Rzeczpospolita bez zmian na miejscu drugim. Na trzecie wskoczył Super Express. Fakt z trzeciego miejsca spadł na pozycję ...
-
12 prognoz dla rynku mediów 2019
11:30 10.12.2018
Jakim wpływom w nadchodzących miesiącach ulegać będą media? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowsza publikacja firmy Kantar. Spójrzmy na trendy, które w najbliższym czasie kształtować będą krajobraz na rynku mediów, nie pozostając obojętnymi na działalność właścicieli ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
13:00 07.12.2018
Z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom wynika, że po 9 miesiącach br. wartość wydatków reklamowych osiągnęła poziom 6,7 mld zł. Dynamika spadła z 9,6% w drugim kwartale do 8,0% w trzecim. Jeżeli jednak przyjrzeć się całemu analizowanemu okresowi, to okaże się, że rynek ...
-
Najczęściej cytowane media X 2018
11:43 30.11.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w październiku 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów na pozycji lidera znajduje się portal Onet.pl. Na miejscu drugim znalazła się Wirtualna Polska, a na trzecim uplasował się dziennik Rzeczpospolita ...
-
Jak korzystamy z mediów w pracy?
10:51 29.11.2018
Jak Polacy korzystają z mediów w pracy? Okazuje się, że nie rozstajemy się ze smartfonem, słuchamy radia i korzystamy z internetu, bardzo często do celów prywatnych. Agencja mediowa Starcom opublikowała wyniki najnowszego badania z serii HX Study na ten temat.
-
Monitoring mediów: cytowania X 2018
08:16 22.11.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w październiku 2018 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich jest wciąż Gazeta Wyborcza. Zmiany zaszły na kolejnych miejscach podium. Rzeczpospolita wróciła na miejsce drugie. Na trzecie wskoczył Fakt. Super ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
10:10 21.11.2018
Użytkownicy social mediów, podobnie zresztą jak i znacznie szerszy ogół odbiorców internetu, tworzą własne bańki informacyjne. Z jednej strony marki mogą starać się do nich dotrzeć, z drugiej - mogą dokładać starań, aby wyrwać się poza kolektywną bańkę jednej grupy.
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
08:56 13.11.2018
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował październikowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazały się branże handlowa oraz farmaceutyczna, które odpowiadały łącznie za 64% ...
-
Monitoring mediów: cytowania IX 2018
09:27 25.10.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że we wrześniu 2018 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich jest wciąż Gazeta Wyborcza. Zmiany zaszły na kolejnych miejscach podium. Rzeczpospolita spadła na pozycję trzecią. Na miejscu drugim uplasował się ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
09:59 10.10.2018
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się wrześniowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków pozostawała branża handlowa, a po piętach - podobnie jak w minionych ...
-
Monitoring mediów: cytowania VIII 2018
13:39 21.09.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w sierpniu 2018 roku mamy zmianę na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich - tym razem jest to Gazeta Wyborcza. Rzeczpospolita spadła na pozycję drugą. Na miejscu trzecim uplasował się Dziennik Gazeta Prawna ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2018
12:54 20.09.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w sierpniu 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów na pozycji lidera znajduje się portal Wirtualna Polska. Na miejscu drugim uplasował się dziennik Rzeczpospolita, a na trzecim portal Onet.pl. Kolejne ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
11:20 14.09.2018
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sierpniowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazały się branże handlowa oraz farmaceutyczna, które odpowiadały łącznie za 70% ...
-
Monitoring mediów: cytowania VII 2018
13:29 20.08.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w lipcu 2018 roku mamy zmianę na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich - tym razem jest to Rzeczpospolita. Na miejscu drugim Gazeta Wyborcza. Na miejscu trzecim uplasował się Przegląd Sportowy. Wśród dzienników ...
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
10:48 11.08.2018
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się lipcowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków pozostawała branża handlowa, ale po piętach deptała jej farmacja ...
-
Które polskie seriale tracą widownię?
10:55 07.08.2018
„Klan”, „Na dobre i na złe”, „M jak miłość”, „Barwy szczęścia” czy „Na wspólnej” to polskie seriale, które zasługują na miano niemal kultowych. Jak prezentuje się ich oglądalność? Czy w czasach, kiedy uwagę widzów coraz bardziej odwraca Netflix, rodzime hity z ...
-
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
12:31 27.07.2018
Dom mediowy Codemedia przeprowadził analizę najaktywniejszych marek w telewizji, z której wynika, że w I półroczu 2018 roku liderem został Lidl. Na podium znalazły się także Orange i T-mobile.
-
Monitoring mediów: cytowania VI 2018
13:35 20.07.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w czerwcu 2018 roku mamy zmianę na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich - tym razem jest to Fakt. Majowy lider - Gazeta Wyborcza - spada na pozycję trzecią. Na miejscu drugim uplasowała się Rzeczpospolita. Wśród ...
-
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
13:56 18.07.2018
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował czerwcowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża handlowa, która odpowiadała za aż 38% ogółu analizowanych wydatków ...
-
Monitoring mediów: cytowania V 2018
10:14 27.06.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w maju 2018 roku mamy zmianę na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich - tym razem jest to Gazeta Wyborcza awansująca z pozycji trzeciej. Na miejscu drugim uplasował się Super Express, a na pozycji trzeciej lider ...
-
Czy RODO zmieniło media społecznościowe?
11:00 26.06.2018
Przepisy RODO obowiązują już od ponad miesiąca. Jego wejście w życie wymusiło wiele zmian, którym nie oparły się również portale społecznościowe. Swoje regulaminy musieli zmienić tacy giganci jak Facebook, Twitter czy Google. Kamil Sadkowski z ESET uważa, że wprowadzony przez ...
-
Najczęściej cytowane media V 2018
00:36 26.06.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w maju 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów zaszły niewielkie zmiany. Na pozycję lidera wskoczył z miejsca drugiego TVN24. TVN spadł na pozycję trzecią. Natomiast radio RMF FM uplasowało się na ...
-
Aktywność sportowa i diety Polaków
11:04 25.06.2018
Moda na zdrowy styl życia dotarła również do Polski. Siłownie i kluby fitness pełne są trenujących, baseny pękają w szwach, a ścieżki rowerowe są wręcz zatłoczone. Taki obrót spraw może cieszyć. Nie od dziś wiadomo, że systematycznie uprawiane sporty zmniejszają ryzyko ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
11:51 22.06.2018
Instytut Monitorowania Mediów kolejny już raz przeanalizował wydatki na reklamę w pięciu branżach (handel, farmacja, finanse, Telekomunikacja oraz motoryzacja). Przeprowadzone badanie dowodzi, że w maju na promocję nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża ...
-
Kim są użytkownicy social media w Polsce?
12:33 13.06.2018
Kim są użytkownicy mediów społecznościowych? To zależy których. Z najnowszego badania platformy do zarządzania komunikacją w social media NapoleonCat wynika m.in., że z Facebooka i Messengera najaktywniej korzystają użytkownicy w wieku 25-34 lata. Z kolei Instagram szczególną ...