-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
10:10 21.11.2018
Użytkownicy social mediów, podobnie zresztą jak i znacznie szerszy ogół odbiorców internetu, tworzą własne bańki informacyjne. Z jednej strony marki mogą starać się do nich dotrzeć, z drugiej - mogą dokładać starań, aby wyrwać się poza kolektywną bańkę jednej grupy.
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
08:56 13.11.2018
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował październikowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazały się branże handlowa oraz farmaceutyczna, które odpowiadały łącznie za 64% ...
-
Monitoring mediów: cytowania IX 2018
09:27 25.10.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że we wrześniu 2018 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich jest wciąż Gazeta Wyborcza. Zmiany zaszły na kolejnych miejscach podium. Rzeczpospolita spadła na pozycję trzecią. Na miejscu drugim uplasował się ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
09:59 10.10.2018
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się wrześniowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków pozostawała branża handlowa, a po piętach - podobnie jak w minionych ...
-
Monitoring mediów: cytowania VIII 2018
13:39 21.09.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w sierpniu 2018 roku mamy zmianę na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich - tym razem jest to Gazeta Wyborcza. Rzeczpospolita spadła na pozycję drugą. Na miejscu trzecim uplasował się Dziennik Gazeta Prawna ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2018
12:54 20.09.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w sierpniu 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów na pozycji lidera znajduje się portal Wirtualna Polska. Na miejscu drugim uplasował się dziennik Rzeczpospolita, a na trzecim portal Onet.pl. Kolejne ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
11:20 14.09.2018
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sierpniowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazały się branże handlowa oraz farmaceutyczna, które odpowiadały łącznie za 70% ...
-
Monitoring mediów: cytowania VII 2018
13:29 20.08.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w lipcu 2018 roku mamy zmianę na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich - tym razem jest to Rzeczpospolita. Na miejscu drugim Gazeta Wyborcza. Na miejscu trzecim uplasował się Przegląd Sportowy. Wśród dzienników ...
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
10:48 11.08.2018
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się lipcowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków pozostawała branża handlowa, ale po piętach deptała jej farmacja ...
-
Które polskie seriale tracą widownię?
10:55 07.08.2018
„Klan”, „Na dobre i na złe”, „M jak miłość”, „Barwy szczęścia” czy „Na wspólnej” to polskie seriale, które zasługują na miano niemal kultowych. Jak prezentuje się ich oglądalność? Czy w czasach, kiedy uwagę widzów coraz bardziej odwraca Netflix, rodzime hity z ...
-
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
12:31 27.07.2018
Dom mediowy Codemedia przeprowadził analizę najaktywniejszych marek w telewizji, z której wynika, że w I półroczu 2018 roku liderem został Lidl. Na podium znalazły się także Orange i T-mobile.
-
Monitoring mediów: cytowania VI 2018
13:35 20.07.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w czerwcu 2018 roku mamy zmianę na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich - tym razem jest to Fakt. Majowy lider - Gazeta Wyborcza - spada na pozycję trzecią. Na miejscu drugim uplasowała się Rzeczpospolita. Wśród ...
-
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
13:56 18.07.2018
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował czerwcowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża handlowa, która odpowiadała za aż 38% ogółu analizowanych wydatków ...
-
Monitoring mediów: cytowania V 2018
10:14 27.06.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w maju 2018 roku mamy zmianę na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich - tym razem jest to Gazeta Wyborcza awansująca z pozycji trzeciej. Na miejscu drugim uplasował się Super Express, a na pozycji trzeciej lider ...
-
Czy RODO zmieniło media społecznościowe?
11:00 26.06.2018
Przepisy RODO obowiązują już od ponad miesiąca. Jego wejście w życie wymusiło wiele zmian, którym nie oparły się również portale społecznościowe. Swoje regulaminy musieli zmienić tacy giganci jak Facebook, Twitter czy Google. Kamil Sadkowski z ESET uważa, że wprowadzony przez ...
-
Najczęściej cytowane media V 2018
00:36 26.06.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w maju 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów zaszły niewielkie zmiany. Na pozycję lidera wskoczył z miejsca drugiego TVN24. TVN spadł na pozycję trzecią. Natomiast radio RMF FM uplasowało się na ...
-
Aktywność sportowa i diety Polaków
11:04 25.06.2018
Moda na zdrowy styl życia dotarła również do Polski. Siłownie i kluby fitness pełne są trenujących, baseny pękają w szwach, a ścieżki rowerowe są wręcz zatłoczone. Taki obrót spraw może cieszyć. Nie od dziś wiadomo, że systematycznie uprawiane sporty zmniejszają ryzyko ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
11:51 22.06.2018
Instytut Monitorowania Mediów kolejny już raz przeanalizował wydatki na reklamę w pięciu branżach (handel, farmacja, finanse, Telekomunikacja oraz motoryzacja). Przeprowadzone badanie dowodzi, że w maju na promocję nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża ...
-
Kim są użytkownicy social media w Polsce?
12:33 13.06.2018
Kim są użytkownicy mediów społecznościowych? To zależy których. Z najnowszego badania platformy do zarządzania komunikacją w social media NapoleonCat wynika m.in., że z Facebooka i Messengera najaktywniej korzystają użytkownicy w wieku 25-34 lata. Z kolei Instagram szczególną ...
-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
00:23 06.06.2018
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się kwietniowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in. ciągłego wzrostu wydatków w branży handlowej. Wiosna sprzyjała również działaniom ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2018
13:17 28.05.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w kwietniu 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów zaszły niewielkie zmiany. Na pozycję lidera wskoczył z miejsca trzeciego TVN, natomiast radio RMF FM spadło na pozycję trzecią. Na miejscu drugim bez ...
-
Monitoring mediów: cytowania IV 2018
08:40 25.05.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w kwietniu 2018 roku mamy zmianę na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich - tym razem jest to Rzeczpospolita. Na kolejnych miejscach podium także zmiany. Na miejscu drugim uplasował się Fakt, a Gazeta Wyborcza ...
-
YouTube angażuje bardziej niż Facebook
11:20 18.05.2018
YouTube wyraźnie depcze Facebookowi po piętach, intensywnie rozbudowując swoje funkcje społecznościowe. Co więcej, udaje mu się to świetnie. Analiza przeprowadzona przez LifeTube - partnerską sieć zrzeszającą youtuberów i agencji influencer marketingu - dowodzi, że materiały ...
-
Monitoring mediów: cytowania III 2018
09:48 26.04.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w marcu 2018 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwszym miejscu zadebiutował Super Express. Na kolejnych miejscach podium także zmiany. Na miejsce drugie spada z pierwszego Gazeta Wyborcza. Na pozycji ...
-
Najczęściej cytowane media III 2018
13:27 25.04.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w marcu 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów dwa pierwsze miejsca pozostały bez zmian. Liderem wciąż jest radio RMF FM, a na miejscu drugim bez zmian - TVN24. Natomiast na miejsce trzecie awansowała z ...