-
Najczęściej cytowane media VIII 2018
12:54 20.09.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w sierpniu 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów na pozycji lidera znajduje się portal Wirtualna Polska. Na miejscu drugim uplasował się dziennik Rzeczpospolita, a na trzecim portal Onet.pl. Kolejne ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
11:20 14.09.2018
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sierpniowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazały się branże handlowa oraz farmaceutyczna, które odpowiadały łącznie za 70% ...
-
Monitoring mediów: cytowania VII 2018
13:29 20.08.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w lipcu 2018 roku mamy zmianę na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich - tym razem jest to Rzeczpospolita. Na miejscu drugim Gazeta Wyborcza. Na miejscu trzecim uplasował się Przegląd Sportowy. Wśród dzienników ...
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
10:48 11.08.2018
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się lipcowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in., że liderem wydatków pozostawała branża handlowa, ale po piętach deptała jej farmacja ...
-
Które polskie seriale tracą widownię?
10:55 07.08.2018
„Klan”, „Na dobre i na złe”, „M jak miłość”, „Barwy szczęścia” czy „Na wspólnej” to polskie seriale, które zasługują na miano niemal kultowych. Jak prezentuje się ich oglądalność? Czy w czasach, kiedy uwagę widzów coraz bardziej odwraca Netflix, rodzime hity z ...
-
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
12:31 27.07.2018
Dom mediowy Codemedia przeprowadził analizę najaktywniejszych marek w telewizji, z której wynika, że w I półroczu 2018 roku liderem został Lidl. Na podium znalazły się także Orange i T-mobile.
-
Monitoring mediów: cytowania VI 2018
13:35 20.07.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w czerwcu 2018 roku mamy zmianę na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich - tym razem jest to Fakt. Majowy lider - Gazeta Wyborcza - spada na pozycję trzecią. Na miejscu drugim uplasowała się Rzeczpospolita. Wśród ...
-
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
13:56 18.07.2018
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował czerwcowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża handlowa, która odpowiadała za aż 38% ogółu analizowanych wydatków ...
-
Monitoring mediów: cytowania V 2018
10:14 27.06.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w maju 2018 roku mamy zmianę na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich - tym razem jest to Gazeta Wyborcza awansująca z pozycji trzeciej. Na miejscu drugim uplasował się Super Express, a na pozycji trzeciej lider ...
-
Czy RODO zmieniło media społecznościowe?
11:00 26.06.2018
Przepisy RODO obowiązują już od ponad miesiąca. Jego wejście w życie wymusiło wiele zmian, którym nie oparły się również portale społecznościowe. Swoje regulaminy musieli zmienić tacy giganci jak Facebook, Twitter czy Google. Kamil Sadkowski z ESET uważa, że wprowadzony przez ...
-
Najczęściej cytowane media V 2018
00:36 26.06.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w maju 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów zaszły niewielkie zmiany. Na pozycję lidera wskoczył z miejsca drugiego TVN24. TVN spadł na pozycję trzecią. Natomiast radio RMF FM uplasowało się na ...
-
Aktywność sportowa i diety Polaków
11:04 25.06.2018
Moda na zdrowy styl życia dotarła również do Polski. Siłownie i kluby fitness pełne są trenujących, baseny pękają w szwach, a ścieżki rowerowe są wręcz zatłoczone. Taki obrót spraw może cieszyć. Nie od dziś wiadomo, że systematycznie uprawiane sporty zmniejszają ryzyko ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
11:51 22.06.2018
Instytut Monitorowania Mediów kolejny już raz przeanalizował wydatki na reklamę w pięciu branżach (handel, farmacja, finanse, Telekomunikacja oraz motoryzacja). Przeprowadzone badanie dowodzi, że w maju na promocję nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża ...
-
Kim są użytkownicy social media w Polsce?
12:33 13.06.2018
Kim są użytkownicy mediów społecznościowych? To zależy których. Z najnowszego badania platformy do zarządzania komunikacją w social media NapoleonCat wynika m.in., że z Facebooka i Messengera najaktywniej korzystają użytkownicy w wieku 25-34 lata. Z kolei Instagram szczególną ...
-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
00:23 06.06.2018
Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się kwietniowym wydatkom reklamowym w pięciu branżach. Po lupę wzięto farmację, finanse, handel, motoryzację i telekomunikację. Analiza dowiodła m.in. ciągłego wzrostu wydatków w branży handlowej. Wiosna sprzyjała również działaniom ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2018
13:17 28.05.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w kwietniu 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów zaszły niewielkie zmiany. Na pozycję lidera wskoczył z miejsca trzeciego TVN, natomiast radio RMF FM spadło na pozycję trzecią. Na miejscu drugim bez ...
-
Monitoring mediów: cytowania IV 2018
08:40 25.05.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w kwietniu 2018 roku mamy zmianę na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich - tym razem jest to Rzeczpospolita. Na kolejnych miejscach podium także zmiany. Na miejscu drugim uplasował się Fakt, a Gazeta Wyborcza ...
-
YouTube angażuje bardziej niż Facebook
11:20 18.05.2018
YouTube wyraźnie depcze Facebookowi po piętach, intensywnie rozbudowując swoje funkcje społecznościowe. Co więcej, udaje mu się to świetnie. Analiza przeprowadzona przez LifeTube - partnerską sieć zrzeszającą youtuberów i agencji influencer marketingu - dowodzi, że materiały ...
-
Monitoring mediów: cytowania III 2018
09:48 26.04.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w marcu 2018 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwszym miejscu zadebiutował Super Express. Na kolejnych miejscach podium także zmiany. Na miejsce drugie spada z pierwszego Gazeta Wyborcza. Na pozycji ...
-
Najczęściej cytowane media III 2018
13:27 25.04.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w marcu 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów dwa pierwsze miejsca pozostały bez zmian. Liderem wciąż jest radio RMF FM, a na miejscu drugim bez zmian - TVN24. Natomiast na miejsce trzecie awansowała z ...
-
Social media 2017. Zasięg i intensywność korzystania
13:44 06.04.2018
Youtube to serwis z wyższym zasięgiem wśród internautów niż Facebook – zarówno ogólnie, jak i na urządzeniach mobilnych. Facebook natomiast cechuje się znacznie wyższą intensywnością korzystania niż Youtube – zarówno ogólnie, jak i na urządzeniach mobilnych – liczby te ...
-
Najczęściej cytowane media II 2018
12:14 28.03.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w lutym 2018 roku wynika, że w rankingu najczęściej cytowanych mediów znów nastąpiły zmiany. Liderem zostało radio RMF FM. Na miejsce drugie z trzeciego wskoczyła TVN24, a na trzecie awansowała Rzeczpospolita. Na czwartym i ...
-
Monitoring mediów: cytowania II 2018
09:33 27.03.2018
Z analizy przeprowadzonej przez Newton Media wynika, że w lutym 2018 roku na pozycji lidera cytowań wśród dzienników ogólnopolskich na pierwszym miejscu podobnie jak w styczniu była Gazeta Wyborcza. Na kolejnych miejscach podium zmiany. Na miejsce drugie wskakuje z szóstego - Dziennik ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
12:41 19.03.2018
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował lutowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się farmacja, która odpowiadała za niemal połowę ogółu analizowanych wydatków ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
10:24 06.03.2018
Przed nami najnowsze opracowanie agencji mediowej Starcom. Raport przygląda się kondycji, w jakiej w minionym roku znajdował się rodzimy rynek reklamy. Analiza dowodzi, że jego wartość sięgnęła 8,8 mld zł, co oznacza, że mamy do czynienia ze wzrostem na poziomie +2,3%. To dobry wynik ...