-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2013 r.
12:49 29.01.2014
Znaczące wydatki na reklamę nie gwarantują zainteresowania internautów. Przekonało się o tym kilku, badanych w IV kwartale, reklamodawców finansowych. Natomiast PKO BP i ING Bank Śląski mogą być zadowolone ze swoich wyników w sieci.
-
Najczęściej cytowane media XII 2013
13:42 24.01.2014
Rzeczpospolita i Gazeta Wyborcza to media, na informacje z których powoływano się najczęściej w grudniu – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Najczęściej poruszane tematy krążyły głównie wokół polityki i spraw wewnętrznych oraz kwestii związanych z OFE.
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2013
10:47 17.01.2014
Biedronka i Tesco wzbudziły duże zainteresowanie internautów, nie wydając „majątku” na reklamę. Co więcej te dwa sklepy były polecane przez użytkowników jako najlepsze miejsce zakupu … świątecznego karpia!
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2013 r.
14:00 16.01.2014
Zmiany na podium w rankingu najcenniejszych medialnych gwiazd – Ewa Drzyzga nową najbardziej dochodową telewizyjną celebrytką 2013 roku. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów w 2013 roku.
-
Gender Słowem Roku 2013
13:55 15.01.2014
Naukowcy z Uniwersytetu Warszawskiego i Fundacji Języka Polskiego z udziałem internautów wybrali Słowo Roku 2013, a PRESS-SERVICE Monitoring Mediów i widzialni.pl przebadali medialność i popularność zwycięskiego słowa oraz wszystkich wyróżnionych w plebiscycie.
-
Rok 2013 w social media: wygrana Lewego
12:59 13.01.2014
Robert Lewandowski jest największym wygranym wśród polskich stron na Facebooku. Według danych NapoleonCat.com w 2013 roku zyskał aż 2 319 963 fanów! W sumie, w największym serwisie społecznościowym świata, są już 3 polskie fan page z ponad 2 milionami fanów: Robert Lewandowski, Serce ...
-
Gwiazdy Internetu: czego Polacy szukają w sieci?
12:07 09.01.2014
Z badań programu Trusted Trader wynika, że pizzerii i zakładów fryzjerskich Polacy szukali w ubiegłym roku średnio ponad milion razy miesięcznie, czyli częściej niż np. informacji o Ewie Chodakowskiej – niekwestionowanej gwieździe polskiego Internetu.
-
Świąteczne piosenki: czego słuchają internauci?
10:23 24.12.2013
Nieodłącznie kojarzą się ze Świętami. Nie chodzi tu jednak o Mikołaja i renifery, kolędy, reklamy Coca-coli, czy filmy o Kevinie, ale o anglojęzyczne piosenki, które na dobre zagościły już w naszej świątecznej świadomości. Każdy ma ulubioną, jednak nie każdy się do tego ...
-
Najlepsze reklamy telewizyjne X 2013
08:10 24.12.2013
Dom mediowy Lowe Media bada to jakie spoty reklamowe najbardziej lubią Polacy. Najnowszy ranking z cyklu Spot Liga by Lowe Media dotyczy telewizyjnych reklam, które pokazywały telewizje w październiku. Ulubione reklamy Lowe Media podzieliło na dwa podsumowania.
-
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
00:33 21.12.2013
Firmy farmaceutyczne to zdecydowani i niezmienni od lat liderzy sezonu jesienno-zimowego w reklamie. Dane Instytutu Monitorowania Mediów zebrane w ramach systemu Admonit wskazują jednak, że choć trwa szczytowy czas wydatków na reklamy leków na grypę i przeziębienie, to reklamodawcy z innych ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2013
13:09 17.12.2013
Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita to media, na informacje z których powoływano się najczęściej w listopadzie – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Najczęściej poruszane tematy krążyły głównie wokół polityki – rekonstrukcji rządu, sytuacji w PiS oraz możliwego ...
-
Rynek mediów: trendy 2014
13:24 13.12.2013
Millward Brown, będąca wiodącym globalnym ekspertem w zakresie budowania wzrostu i siły marek, opublikowała swoje doroczne prognozy na przyszły rok w zakresie rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych. W raporcie, którego współautorami są eksperci Millward Brown z wielu krajów świata ...
-
Twitter: kogo obserwują polscy politycy?
10:10 02.12.2013
Agencja Public Relations Hill+Knowlton Strategies przebadała, kogo na Twitterze obserwują polscy parlamentarzyści. Efektem badania, które przeprowadzono w listopadzie br. we współpracy z serwisem Twiangulate, jest pierwszy w Polsce ranking kont twitterowych najchętniej śledzonych przez ...
-
Fanpage: jak marki komunikują się na Facebooku?
12:57 29.11.2013
Jaka jest cecha wspólna najbardziej skutecznych postów na Facebooku? Fani jakiej kategorii są najbardziej zaangażowani, a która odnotowała w przeciągu ostatniego pół roku największy ich przyrost. Na te i wiele innych pytań dotyczących komunikacji marek na Facebooku odpowiada najnowszy ...
-
Najczęściej cytowane media X 2013
12:54 27.11.2013
Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita to media, na informacje których powoływano się najczęściej w październiku – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Najczęściej poruszane tematy to referendum odwoławcze w Warszawie oraz niezmiennie - sytuacja polityczna w kraju.
-
TVP wychodzi z dołka finansowego?
16:39 24.11.2013
Telewizja Polska w ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy roku 2013 zanotowała dodatni wynik finansowy brutto w wysokości 20,9 mln zł. W ubiegłym roku w tym samym okresie TVP miała 150,3 mln złotych straty, a w całym roku 2012 odnotowała stratę w wysokości 218,8 mln zł.
-
Jak Google widzi banki?
11:02 20.11.2013
Najgorszy wizerunek w sieci WWW mają te instytucje, które podkreślają swoją innowacyjność i nastawienie na komunikację z klientem poprzez Internet. Listopadowe wydanie „Gazety Bankowej” prezentuje ciekawy ranking - wizerunek banków w Internecie.
-
Social media: jak banki wykorzystują swoje kanały?
11:57 15.11.2013
Po co bankom media społecznościowe? Tak, jak w przypadku innych mediów, celem jest sprzedaż, pozyskanie i utrzymanie klientów. Aby było to możliwe, banki muszą najpierw jednak skierować na siebie uwagę internautów, a potem ich zaangażować. Obecnie instytucje finansowe poświęcają aż ...
-
Social media po śmierci
01:10 01.11.2013
Wszystko wskazuje na to, że w świecie mediów społecznościowych bycie sławnym za życia już nie wystarcza. Kolejnym etapem w walce o popularność i bycie permanentnie lubianym są wpisy pojawiające się po śmierci ich autorów. Na pierwszy rzut oka wydaje się to przekroczeniem granicy ...
-
Halloween 2013 w Internecie
13:53 31.10.2013
Internauci dwa razy chętniej wzmiankują o Halloween niż o pozostałych tematach związanych z polską wersją święta - wynika z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów.
-
Banki i produkty bankowe w mediach
13:14 31.10.2013
Średnio 764 informacje dziennie dotyczą banków – wynika z badania „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, w którym przeanalizowano publikacje na temat 23 marek banków i 11 produktów bankowych, które ukazały się we wrześniu br. Blisko 90 proc. publikowanych jest w internecie i social ...
-
Ubezpieczenia AC/OC w sieci
00:59 26.10.2013
Firma SentiOne opracowała raport pokazujący, czym kierują się internauci podczas wyboru ubezpieczenia AC i OC. Analizie poddane zostały opinie internautów opublikowane w okresie od 1 lipca do 30 września 2013 roku.
-
Najczęściej cytowane media IX 2013
13:29 25.10.2013
Rzeczpospolita i Gazeta Wyborcza to media, na informacje których powoływano się najczęściej we wrześniu – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Jesień nie dała mediom powodów do nudy, głównie dzięki krajowym wydarzeniom politycznym.
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2013
12:50 14.10.2013
We wrześniu sieci handlowe podniosły wydatki na reklamę. Konkurencję zdeklasował Lidl, wydając w III kwartale ponad 75 mln zł. Co ciekawe konsumenci nie szukają w sklepach jedynie atrakcyjnych cenowo produktów spożywczych ale także… miłości. W tym rankingu wygrywa Biedronka.
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2013 r.
13:01 08.10.2013
Szeroko zakrojone kampanie, pomysłowe spoty i znane twarze – tak wyglądały reklamy branży finansowej w 3 kwartale 2013 roku. Firmy prześcigają się w pomysłach i nie szczędzą wydatków. Rekordziści wydali ponad 15 milionów złotych miesięcznie. Okazuje się jednak, że nie zawsze ...