-
5 sposobów na skuteczny e-marketing
10:53 09.02.2016
Zainteresuj, nie reklamuj. Podpowiadamy, co zrobić, by przyciągnąć nowych klientów do twojego sklepu. Przyda się zwłaszcza początkującym e-przedsiębiorcom. Dlaczego? Na przykład dobry email marketing może generować nawet kilkadziesiąt procent sprzedaży.
-
ABC programmatic buying. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz
00:23 02.02.2016
W Polsce już niemal połowa reklamodawców uważa programmatic za skuteczniejsze narzędzie niż tradycyjna kampania w internecie. Kluczowe pojęcia dotyczące reklamy osobistej takie jak RTB, SSP i DSP zna dziś niemal każdy marketer. Branża reklamowa jednak stale się zmienia i pojawiają się ...
-
Wyszukiwarka w sklepie internetowym: must have?
10:09 28.01.2016
To, że klient trafił na naszą stronę internetową to tylko część drogi do sukcesu jakim jest udana transakcja. Według SalesBee tylko 3 na 100 klientów gości e-sklepów dokonuje zakupu. Zanim do niego dojdzie konsument musi znaleźć to czego szuka.
-
Rekomendacja kręci sprzedażą w e-commerce?
11:30 26.01.2016
Większość ludzi lubi, gdy przy wyborze ktoś im doradzi lub utwierdzi w tym, że podejmują właściwą decyzję. Rekomendacja w tradycyjnym handlu zawsze była ważnym kanałem „marketingowym”. Teraz odgrywa coraz większą rolę w e-handlu. Część z nas nie lubi podejmować decyzji i ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
12:19 25.01.2016
Rozwój sprzedaży w omnichannel, wzrost znaczenia kanału mobile oraz konieczność zrozumienia i dostosowania się do potrzeb nowoczesnego konsumenta to główne trendy dla branży e-commerce w 2016 r. Jak polski e-commerce będzie się rozwijał w bieżącym roku? Na to pytanie odpowiadają ...
-
Polska na bank. Wywiad z Wojciechem Sobierajem, prezesem Alior Banku
10:56 20.01.2016
Mając wybór między ekspansją zagraniczną, a konsolidacją rynku w Polsce, powinniśmy postawić najpierw na Polskę. Im szybciej się tutaj uporamy z polonizacją banków, tym łatwiej będzie nam wyjść na zagraniczne rynki kapitałowe – mówi Wojciech Sobieraj, prezes Alior Banku.
-
E-mail marketing: jak wybrać odpowiednie narzędzia w 2016 roku?
13:36 14.01.2016
E-mail marketing wyróżnia się bardzo konkurencyjnym stosunkiem ceny do efektów, więc wykorzystywany jest przez praktycznie wszystkie, nastawione na sukces firmy na świecie. Decyzja o dołączeniu do tego grona nie powinna budzić wątpliwości, jednak przed dokonaniem wyboru konkretnego ...
-
Będziemy bronić węgla. Wywiad z Krzysztofem Tchórzewskim
13:13 11.01.2016
Naszym głównym surowcem energetycznym jest dziś, i przez wiele lat będzie, węgiel i w produkcji energii z niego nie zrezygnujemy. Musimy to otwarcie i jednoznacznie partnerom z UE przedstawiać – mówi Krzysztof Tchórzewski, minister energii.
-
Smartfony przejmują marketing. Reklama mobilna zdobywa rynek
10:57 04.01.2016
To prawdopodobnie jedna z najmniejszych przestrzeni reklamowych świata, a mimo to z roku na rok rozwija się w dwucyfrowym tempie. O czym mowa? O reklamie na ekranie smartfona. Wedle eMarketera globalne wydatki na reklamę mobilną w roku 2015 sięgną 68,89 mld USD, ale już w 2016 wyniosą ponad ...
-
Marketing w e-commerce: jak przygotować dobry newsletter
00:15 02.01.2016
Poczta elektroniczna to podstawowy, dla niektórych wręcz niezastąpiony sposób komunikacji. Pomimo zyskujących na popularności portali społecznościowych, e-mail to wciąż najpopularniejszy kanał dotarcia z informacją do klientów. Doświadczenia SalesBee pokazują, że mało który sklep ...
-
Czy Autosan się odrodzi?
09:57 31.12.2015
Co łączy powstanie listopadowe, malarza Zdzisława Beksińskiego i Andrzeja Dudę? Zakłady Autosan w Sanoku!
-
Prostota ułatwia sukces w e-commerce. Klienci chcą przejrzystości
00:45 29.12.2015
Natłok informacji potrafi zmęczyć. Codziennie osaczają nas setki reklam i wiadomości w radiu, telewizji i Internecie. Nawet w miejskim autobusie ciężko o chwilę spokoju. Sklep internetowy mając świadomość informacyjnego natłoku powinien zadbać, aby zakupy były przede wszystkim ...
-
Iron Man z KGHM
00:40 27.12.2015
W ciągu siedmiu lat zarządzania z państwowego miedziowego molocha stworzył metalowe imperium, które ruszyło na podbój świata. Teraz ciągnie za sobą inne polskie firmy, bo chce, żeby powtórzyły jego sukces. Prezes KGHM Polska Miedź – Herbert Wirth, nietuzinkowy menedżer o nerwach ze ...
-
To zrobił Victor Orban, co zrobi rząd PiS?
00:50 26.12.2015
W kampanii wyborczej PiS zapowiadał przeprowadzenie reform podobnych do tych, które zrobił rząd Victora Orbana: podatek bankowy, opodatkowanie hipermarketów, mocne wsparcie polityki prorodzinnej. Fidesz rządzi już 5 lat, PiS dopiero zaczyna. Lepiej uczyć się na błędach innych, a nie ...
-
Kompetencje w zarządzaniu zasobami ludzkimi
08:36 21.12.2015
Kompetencja - zgodnie z syntezą poglądów kilkuset specjalistów zarządzania zasobami pracy biorących udział w konferencji w Johannesburgu w 1995 r. - jest zestawem powiązanej wiedzy, umiejętności i zdolności, który ma wpływ na znaczną część pracy jednostki, pozostaje w korelacji z ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
00:20 14.12.2015
Po co promować projekty? To pytanie powinien postawić sobie każdy przedsiębiorca realizujący projekt dofinansowany z funduszy europejskich. Stosowanie się do obowiązujących standardów i wytycznych w obszarze promocji projektów unijnych jest istotne, ale nie zagwarantuje dużej ...
-
Czy biometria to bezpieczny sposób na uwierzytelnianie transakcji?
00:50 12.12.2015
Prace nad doskonaleniem systemów potwierdzania tożsamości, stosowanych m.in. podczas płatności online, trwają właściwie bez ustanku. Do znanych wszystkim loginów, haseł, tokenów sprzętowych czy tokenów SMS dołączają biometryczne metody identyfikacji, a więc takie, które są w ...
-
Automatyzacja w outsourcingu. Dlaczego boimy się robotów?
08:59 11.12.2015
Pewien znany astrofizyk powiedział: „nie powinniśmy się bać robotów, ale kapitalizmu”. Dlaczego? Ponieważ jeżeli wykorzystamy roboty do tworzenia, przyniosą one wymierne efekty dla ludzkości.
-
E-commerce: jak budować relacje z klientem?
00:15 11.12.2015
Handel to nie tylko sama transakcja. Sprzedając produkt czy usługę dbamy o to, aby nasz klient był pozytywnie zaskoczony. Według badań przeprowadzonych przez SalesBee 76 proc. klientów sklepów internetowych w Polsce to klienci uśpieni – czyli tacy, którzy tylko raz dokonali zakupu i nie ...
-
Czy biometria wejdzie nam w krew?
11:08 10.12.2015
Biometria kojarzy się z amerykańskim serialem kryminalnym lub wizją dalekiej przyszłości z powieści science fiction. Brzmi niewiarygodnie jak historie rodem z filmu „Mission: Im-possible”. Rzeczywistość jednak pokazuje coś zupełnie innego. Rozwiązania biometryczne konsekwentnie ...
-
3 kroki do efektywnej kampanii w mobile
10:37 09.12.2015
Już 60 proc. Polaków posiada smartfon. Nic zatem dziwnego, że branża reklamowa przenosi się do mobile. W 2015 roku wydatki na reklamę mobilną wyniosą 51 proc. całości nakładów na e-reklamę w USA. W Polsce mobile stanowi jeden z najszybciej rozwijających się obszarów rynku reklamy ...
-
Polska droga mleczna
14:23 30.11.2015
Karol August Henneberg, pruski kupiec i przemysłowiec, w drugiej połowie XIX w. położył podwaliny pod profesjonalne przetwórstwo mleka na Mazowszu. Jego syn Karol Jan był pionierem produkcji mleka w proszku. Ale ten ród mleczarzy miał polski ogień we krwi – wnuk Zdzisław Karol ...
-
Mamy sposoby na skuteczny e-mail marketing
10:38 24.11.2015
12 miesięcy wystarczyło, aby wskaźnik dostarczenia wiadomości email marketingowych obniżył się z 83% do 79% - donosi najnowszy raport Return Path. W praktyce oznacza to nic innego niż to, że jedna na pięć wysłanych wiadomości nie dociera do odbiorcy. Czy dalszym spadkom w tym zakresie ...
-
Edukacja ekonomiczna Polaków, czyli misja Gatnara
10:00 24.11.2015
Prof. Eugeniusz Gatnar, członek zarządu NBP, został powołany na to stanowisko dwa tygodnie przed katastrofą smoleńską. Od trzech lat nadzoruje w banku centralnym działania w zakresie edukacji ekonomicznej Polaków – pełniąc misję, o której zawsze marzył jego tragicznie zmarły ...
-
Video maile, czyli jak wprawić swoje wiadomości w ruch?
13:01 23.11.2015
Włączenie wideo do mailingu to interesujący, wciąż jednak rzadko stosowany sposób na zwrócenie uwagi subskrybentów. Coraz więcej marketerów przekonuje się jednak, że rozwiązanie to jest atrakcyjniejsze, niż statyczny tekst i zdjęcia. Wideo pozwala bowiem wyróżnić nasz newsletter ...