-
Sztuka konwersacji
11:37 26.09.2003
Komunikacja to dużo więcej niż tylko mówienie do ludzi i do rzeczy. To coś więcej niż gesty towarzyszące wypowiedzi. Efektywna komunikacja dotyczy tego, co powiedziałeś, jak to zrobiłeś i wrażliwej interpretacji odzewu. Pamiętaj. Sam jesteś pierwszą wiadomością! Przypomnij sobie ...
-
Mapa Rynku Pracy - Sierpień 2003
01:11 23.09.2003
Sierpień, jako ostatni miesiąc wakacji nie przyniósł istotnych zmian w ocenach bieżącej sytuacji. Z danych opublikowanych przez Główny Urząd Statystyczny wynika, że w sierpniu w przemyśle dominowały optymistyczne oceny ogólnego klimatu koniunktury - poziom optymizmu wzrósł w stosunku ...
-
Siedem mitów o MLM
11:34 19.09.2003
Przez ponad 20 lat spędzonych w USA miałam okazję przyjrzeć się z bliska tej formie biznesu. Kiedyś sama byłam z tym związana, nawet miałam bardzo pokaźne "downline" (w NuSkin i w TPN), a w ostatnich latach często miewam klientów którzy zajmowali się tą dziedziną handlu. Bywam tez ...
-
Kryzys online
10:23 17.09.2003
Szukając informacji o nowym kliencie sięgnąłem do zasobów Internetu. Wpisałem nazwę organizacji klienta do wyszukiwarki, która kataloguje grupy dyskusyjne. Na pierwszym miejscu pojawiło się kilka miażdżących komentarzy pióra klienta, który nie był zadowolony z usług sprzedawcy ...
-
Twoje strony = TY!
13:28 15.09.2003
W moim artykule "Zaufanie - supernarzędzie partnera" pisałem o tym, jak ważna jest ciągła praca nad budowaniem zaufania wśród odwiedzających Twoje strony. Nie ma w tym żadnej wielkiej filozofii - czytelnik, który Ci ufa, o wiele łatwiej i szybciej zaufa polecanym przez Ciebie produktom ...
-
MLM - rewelacyjny system sprzedaży czy oszustwo?
01:24 13.09.2003
O firmach działających w systemie MLM (marketing wielopoziomowy) napisano już wiele - z reguły zresztą bardzo niepochlebnie. Zarzuca się im tworzenie piramid finansowych, gdzie produkt jest mało istotnym dodatkiem lub wręcz tylko pretekstem, "pranie mózgu" za pomocą specjalnych technik ...
-
Jak skłonić klienta do ponownego zakupu?
12:13 10.09.2003
Przyjaciel przeczytał w lokalnej bezpłatnej gazecie ogłoszenie: "Zrób zakupy w naszym sklepie. Jeśli kasjerka nie uśmiechnie się do Ciebie, kiedy będziesz płacić, wszystko w Twoim koszyku masz za darmo." Mocne, prawda? Szybko poszedł do sklepu, wypełnił koszyk po brzegi i stanął w ...
-
Jak zdobyć zaufanie w Internecie
12:26 08.09.2003
Internet robi taką kolosalną karierę, że chyba wszystkim, którzy wybrali sobie to miejsce na rozwijanie biznesu, kręci się trochę w głowie. Potencjał jest niesłychany, ale są oczywiście i problemy. Jednym z największych jest brak zaufania wśród odbiorców. Każdy wie, że jeśli ...
-
Jak często kupujemy nowe systemy
12:26 06.09.2003
Windows NT jest doskonale znany użytkownikom na całym świecie już od przeszło siedmiu lat. W tym czasie Microsoft wprowadził na rynek dwa kolejne produkty, określane jako "następcy" słynnego NT. Jednak pomimo tego, iż Windows 2000, jak i seria Windows 2000 Serwer zawiera całą gamę ...
-
Sens pisania informacji prasowej
12:15 03.09.2003
Szef działu PR w księgarni wysyłkowej w Warszawie pyta: "Pisanie informacji prasowych wydaje się pozbawione sensu. Dziennikarze i tak ich nie czytają. Dlaczego mam tracić na nie czas, skoro 90 procent informacji ląduje w koszu?" Wiele osób sądzi, że celem wywiadu jest zwrócenie na nich ...
-
Zaufanie - supernarzędzie partnera
11:32 01.09.2003
SuperPartnerzy wszystkich programów partnerskich to w gruncie rzeczy normalni ludzie - tacy jak Ty i ja. Jest jednak kilka cech, które ich wyróżniają i które składają się na ich przedrostek "Super-". Wszyscy SuperPartnerzy mają szeroką wiedzę o e-biznesie i e-marketingu. Wszyscy ...
-
25 zasad pisania listów reklamowych
11:42 28.08.2003
Przed decyzją o napisaniu listu reklamowego zdecyduj jaki jest jego cel. Może chcesz odwiedzin na swojej witrynie. Może chcesz promować kupno konkretnego produktu. Może oczekujesz telefonów do ciebie... Bądź świadom jakich reakcji oczekujesz od klienta. Kiedy już jesteś pewien czego ...
-
Będzie śmiesznie
11:05 25.08.2003
Czy boisz się gwizdów i obrzucenia jajkami podczas występu przed rozczarowaną publicznością? Nie musisz. Audytorium przecież nie wie co chcesz powiedzieć. Jeżeli się pomylisz ... mów dalej. Twoim kołem ratunkowym może okazać się humor. Żart będzie tym bardziej doceniony, im lepiej ...
-
Telefonia Internetowa - genialny sposób przekazu czy kolejny modny trend?
12:30 23.08.2003
Rozmowy telefoniczne, któż z nich nie korzysta? Rozwój sieci telekomunikacyjnych pozwolił na szybki wzrost gospodarek wielu państw na całym świecie. Kilkadziesiąt lat temu telefony zaczęły podbijać świat. Stały się sposobem na szybki przekaz informacji, tak ważnych dla prowadzenia ...
-
Siedem Mitów o Biznesie
12:07 20.08.2003
Mit Pierwszy: "Pieniądz robi pieniądz." Gdyby pieniądz mógł naprawdę się rozmnażać, wszyscy ci, którzy wygrali miliony na loterii byliby dziś milionerami, a wcale tak nie jest. W Stanach prześledzono ostatnio losy wszystkich milionerów, którzy wzbogacili się wygrywając znienacka ...
-
Bannery a programy partnerskie - raz jeszcze
12:23 16.08.2003
W artykule "PRZEDsprzedaż - fundament sukcesu w PP" napisałem krótko, dlaczego bannery nie są dla partnera dobrym narzędziem. Przewaga PRZEDsprzedaży i linków tekstowych (popartych treścią) nad bannerami jest oczywista. Banner nie może przekazać wartościowych informacji, nie może też ...
-
Mapa Rynku Pracy - Lipiec 2003
10:12 12.08.2003
Zarówno polscy, jak i zagraniczni analitycy zgodnie stwierdzają, że ożywienie polskiej gospodarki stało się faktem. Choć nie można przewidzieć, czy gospodarka utrzyma tempo wzrostu w kolejnych miesiącach, większość wskaźników makroekonomicznych świadczy o wyraźnym i trwałym ...
-
Wysokie płace przedsiębiorczych naukowców
00:10 10.08.2003
Zostać przyjętym do grona pracowników naukowych macierzystych uczelni nie jest łatwo, a świeżo upieczony asystent nie może liczyć na wysokie wynagrodzenie. Jeśli jednak ktoś jest przedsiębiorczy, może sobie nieźle radzić.
-
Po co mi w firmie serwis WWW? Kiedy ma sens?
07:37 08.08.2003
W Kwietniu 2003 IPSOS przeprowadził badania internautów w Polsce. Jedna czwarta Polaków korzysta z internetu. Są to przede wszystkim ludzie młodzi, z wyższym i średnim wykształceniem, mieszkańcy dużych miast. Niemal wszyscy internauci przeglądają strony internetowe, większość ...
-
Ubezpieczenie od kryzysu
07:43 06.08.2003
Jeden z moich klientów wyszedł niedawno obronną ręką z potencjalnie groźnej sytuacji kryzysowej. Jak to się udało? Nie dlatego, że jak asa z rękawa wyjąłem specjalnie na tę okazję przygotowane cudowne rozwiązanie. Klient właściwie obronił się sam. Powiem to jeszcze raz. Klient ...
-
Czy popełniasz klasyczne pomyłki w sprzedaży?
08:12 04.08.2003
Oto 10 największych błędów popełnianych przez ludzi sprzedających produkty i usługi. Zwracaj uwagę na te pułapki, które mogą stworzyć pozory że jesteś na doskonalej drodze...
-
Internet Banking B2C w Polsce
00:09 02.08.2003
Co czwarty internauta, który nie korzysta z bankowości internetowej, jest zainteresowany korzystaniem z usług bankowych przez Internet - wynika z badania I-Metrii. Dla 89 proc. respondentów wygoda jest czynnikiem zachęcającym do skorzystania z bankowości internetowej. 68 proc. badanych nie ...
-
Cechy dobrych programów partnerskich
11:30 31.07.2003
Co to znaczy "dobry program partnerski"? Z pewnością taki, na którym możesz dużo zarobić. To fakt. Ale co dokładnie sprawia, że dany PP jest lepszy od innych?
-
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2003
11:48 29.07.2003
Sezon urlopowy sprzyja optymistycznemu spojrzeniu na rzeczywistość co potwierdza czerwcowy wynik wskaźnika optymizmu konsumentów, który wzrósł o kolejny punkt. Polepszyła się także ocena klimatu gospodarczego. Niewątpliwie miał na to wpływ wynik referendum akcesyjnego i nadzieje, jakie ...
-
Jak odzyskać zaufanie
00:48 26.07.2003
Było tak. Załamana przeciągającym się rozwodem klientka rozpoczęła terapię u psychologa. Jej mąż umówił się w tajemnicy na spotkanie z psychologiem, który - pech chciał - nie zorientował się w podstępie. Kobieta dowiedziała się o tym spotkaniu od ... męża. Czuła się nie ...