-
Reklama osobista – zabójca spamu
12:59 29.04.2015
Coraz częściej można odnieść wrażenie, że w internecie jest mniej reklam, a te, które widzimy, trafiają w nasze gusta lub pokazują nam akurat to, czym jesteśmy zainteresowani i czego szukamy. Skąd reklamodawcy wiedzą czego właśnie potrzebujemy? Jak wygląda reklama osobista od kuchni?
-
Analiza potrzeb klienta kluczowa w procesie sprzedaży
10:05 24.04.2015
Właściwa, profesjonalna sprzedaż powinna być poprzedzona analizą potrzeb klienta, z którym chcemy nawiązać biznesową relację. Bez tego sprzedający nie będzie w stanie przeprowadzić transakcji, a jeśli nawet się to uda, to na etapie końcowym pojawią się wątpliwości klienta ...
-
Tam, gdzie Customer Intelligence spotyka Marketing Automation
09:43 23.04.2015
Podczas gdy Marketing Automation znajduje się na liście najważniejszych współcześnie trendów, według badaczy rynku Grupy Aberdeen, tylko 43% firm wdraża go obecnie w perspektywie długoterminowej.
-
Zarządzanie ryzykiem: jak to robić efektywnie?
09:28 22.04.2015
W dzisiejszych bardzo dynamicznych czasach, kiedy wiele instytucji finansowych oraz agencji ratingowych zawiodło zaufanie opinii publicznej - co ostatecznie spowodowało straty finansowe inwestorów i negatywnie odbiło się na kondycji wielu przedsiębiorstw i państw – rola zarządzania ...
-
Landing page: mała litera przyciąga uwagę
14:26 20.04.2015
Dlaczego nazwy lotnisk, ulic i drogowskazy z nazwami miast na autostradach pisane są małymi literami? Warto wiedzieć, bo takie same zasady obowiązują na landing pages, których celem jest zbieranie leadów.
-
Handel zagraniczny: wypłukani z kapitału
00:13 13.04.2015
Eksport daje bogactwo i rozwój gospodarczy. Polak nie jest tu mądry ani przed, ani po szkodzie. Nasz kraj nieustannie – od wielu już lat – więcej importuje niż eksportuje.
-
Na karmę dla psa i kota wydamy w 2015 roku 2 miliardy zł
10:34 07.04.2015
Nieprzypadkowo karma, produkty i usługi dla zwierząt domowych okazały się kategorią najbardziej odporną na kryzys i recesję. Rynek to duży i pewny. Zarówno masowy, jak i luksusowy. To już nie jest nisza dla małych sklepików.
-
Lobbing cichociemny
13:52 01.04.2015
Rzetelny lobbing z powodu złego prawa w Polsce nie istnieje. Za to interesy różnych grup w uchwalanych przez parlamentarzystów przepisach są starannie zapisywane i chronione, często kosztem interesu publicznego.
-
Polityka klimatyczna UE, czyli zagazowani na amen
00:13 27.03.2015
Polityka klimatyczna Unii Europejskiej wpycha Polskę w rosnącą zależność energetyczną od Rosji. Bo Polska pod wpływem restrykcji UE zużywa coraz mniej węgla, co zabija nasze kopalnie, za to spalamy coraz więcej gazu, który w większości sprowadzamy ze Wschodu. Zaś energetyka jądrowa ...
-
E-maile z rekomendacjami: czy ich potencjał jest wykorzystywany?
10:07 24.03.2015
Chaos ofert i reklam atakujących na każdym kroku konsumentów sprawia, że coraz bardziej doceniają oni spersonalizowane e-maile z rekomendacjami. Wiele firm wciąż jednak nie wykorzystuje tego potencjału i popełnia podstawowe błędy. Stworzenie efektywnej kampanii rekomendacyjnej nie jest ...
-
Trzęsienie franka – wersja polska
00:49 19.03.2015
Finansowy szok, który zafundował światu Narodowy Bank Szwajcarii obnażył słabość polskiego państwa. Nagle okazało się bowiem, że ponad milion „nabitych we franka” Polaków od wielu lat bezskutecznie domaga się, żeby banki po prostu przestrzegały prawa…
-
Reklama wielką czy małą literą?
00:31 17.03.2015
Tekst reklamowy jest odbierany różnie przez różne osoby. Ale udowodniono, że łączenie elementów graficznych i tekstowych pomaga w zapamiętywaniu i podwyższa skuteczność dotarcia z komunikatem do czytelnika, bowiem angażuje obie półkule. Tworząc swój przekaz, warto więc znać i ...
-
Frankowicze z wszystkich banków, łączcie się?
12:15 11.03.2015
Zbiorowa walka klientów mających zaciągnięte kredyty walutowe z bankami może trwać latami i nie przynieść efektów. Mimo to w całym kraju tysiące zdesperowanych frankowiczów decydują się dołączać do pozwów. Tylko prawnicy zacierają ręce.
-
E-mail marketing w chmurze
14:24 05.03.2015
Współczesne możliwości outsourcingu w e-mail marketingu oferują wiele sposobów usprawnienia pracy marketerów i udoskonalają wysyłkę wiadomości. Jednym z najpopularniejszych rozwiązań w tym zakresie jest mailing za pośrednictwem serwera mailowego dostawcy usługi, popularnie nazywanego ...
-
LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają
01:10 05.03.2015
Wśród Polskich przedsiębiorców w dalszym ciągu panuje przekonanie, iż serwisy biznesowe nie przynoszą zadowalających efektów, co czyni je bezproduktywnym elementem strategii marketingowo-komunikacyjnej marek. Jest to duży błąd w planowaniu działań własnej firmy! Powód? Liczba ...
-
Firmy inwestują w kulturę i sztukę setki milionów złotych
08:46 03.03.2015
Związki banków i korporacji z instytucjami kultury i sztuki bywają nieprzewidywalne, kapryśne, a opierają się na długiej liście wzajemnych oczekiwań. Mimo to, ukryty pod warstwą niedopowiedzeń, rynek sponsoringu i mecenatu kultury ma się całkiem nieźle.
-
Załamanie kursu rubla. Jak Rosja poradzi sobie z kryzysem?
08:45 23.02.2015
Realny koszt pieniądza w Rosji wynosi ponad 7 proc., co jest niespotykane w świecie i nieuchronnie doprowadzi do spadku inwestycji i konsumpcji, a tym samym do dalszego pogłębienia się kryzysu w państwie, które do niedawna uchodziło za finansowo nietykalne.
-
Emotional branding dla kobiet
10:52 16.02.2015
Marzeniem każdego marketera jest stworzenie dla kobiecej marki, którą się zajmuje, społeczności fanek i ambasadorek. Ta marka ma stać się dla nich częścią codzienności, wyrazem światopoglądu i wyznawanych wartości. Granie na emocjach – emotional branding – pomaga to osiągnąć.
-
Rodzina w pętli długów
12:34 09.02.2015
Ponad jedną trzecią młodych Polaków utrzymują rodzice. By dać dzieciom szansę na życiowy start, a często wręcz ratować je finansowo, biorą kolejne pożyczki i kredyty, które wpędzają ich w spiralę zadłużenia.
-
Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.
00:45 05.02.2015
Skuteczny marketing. Firm, które w profesjonalny sposób chcą zadbać o swój wizerunek, ciągle przybywa. Często jednak na zamiarach się kończy. Dlaczego? Ponieważ w gąszczu dostępnych narzędzi marketingowych dość łatwo się zagubić. Próbujemy wybrać strategię idealną, ale trudno ...
-
Blog - 6 sposobów na zwiększenie ruchu
11:48 04.02.2015
Publikowanie nowych artykułów zawsze prowadzi do zwiększenia ruchu na blogu. Jeśli jeden post zapewni 200 odwiedzin, dwa posty powinny magicznie zamienić się w 400 wizyt. Niemniej, strategia ta nie zawsze działa tak, jak byśmy chcieli. Czy można w jakiś sposób zwiększyć liczbę wizyt ...
-
E-mail marketing: 8 kroków do efektywnej kampanii powitalnej
00:20 03.02.2015
Specjaliści od e-mail marketingu nie pozostawiają wątpliwości - najlepszy czas na rozpoczęcie budowania kontaktu z klientem następuje tuż po jego zapisaniu się na newsletter. Po pierwsze dlatego, że jest to wyraźny znak zainteresowania naszą marką, po wtóre - to sygnał gotowości na ...
-
5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce
11:00 02.02.2015
Polski rynek e-commerce rozwija się w niezwykle dynamicznym tempie. Tylko w minionym roku jego wartość wzrosła o 3,5 mld złotych i sięgnęła 25 mld. Okazuje się jednak,że w parze ze zwiększonymi wydatkami nie idzie niestety lojalność klientów, o których wyborach decyduje zazwyczaj ...
-
Controlling w strategii rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa
00:06 30.01.2015
Szybki rozwój gospodarczy spowodował wzrost zapotrzebowania na rzetelną i szybko dostarczaną informację biznesową na podstawie której możliwe jest zdiagnozowanie bieżącej sytuacji przedsiębiorstwa, a także prognozowanie przyszłych okresów. Zatem można stwierdzić, iż controlling ...
-
8 kroków do nawigacji
11:18 29.01.2015
Odkąd tylko człowiek zaczął podróżować szukał sposobu na skuteczne przemieszczenie się z punktu początkowego do punktu docelowego. Zaraz po ustaleniu środku transportu (statek, samolot czy też samochód) najistotniejszym stawało się to jak trafić do wyznaczonego celu. Nie inaczej ...