-
Treści wizualne a strategia social media
11:04 07.11.2014
Czy treści wizualne są częścią Twojej strategii social media? Czy Twoje treści są wystarczająco elastyczne, aby zaangażować fanów w czasie rzeczywistym? Publiczność nigdy nie wykazuje większej gotowości na dzielnie się treścią niż w trakcie jakiegoś wydarzenia, podczas ...
-
Perła w kokonie
12:52 05.11.2014
Dzieła rodzeństwa Witaczków nie zniszczyła ani wojna światowa, ani komuna, ale dobiły je po 1989 roku realia naszej wersji wolnego rynku. Dziś w podstołecznym Milanówku, kolebce polskiego jedwabnictwa, powstają anonimowe akcesoria z chińskiego surowca.
-
Social media i marketing treści: jak zwiększyć ich skuteczność?
10:03 04.11.2014
Wielu autorów i specjalistów ds. marketingu przeprowadziło badania na temat skuteczności wykorzystania marketingu treści (szczególnie w połączeniu z marketingiem w social media). Okazuje się, że można znaleźć pewne uniwersalne zasady, które odnoszą się do ogółu społeczności ...
-
Rynki finansowe to my
00:40 29.10.2014
Kryzys finansowy? Jaki kryzys?! Wybierzmy przyszłość! Menedżerowie banków inwestycyjnych w USA dalej otrzymują sowite wynagrodzenia i trzęsą światem.
-
Jak myśleć o Google?
13:31 23.10.2014
Google gwałtownie i bezceremonialnie ogłosiło, że jeden z kluczowych czynników wpływających na rankingi wyszukiwarek został wyrzucony z algorytmów.
-
Mroczne widmo wojny z Rosją
00:40 23.10.2014
Dawno temu w Moskwie Władimir Putin zaplanował sobie gry wojenne, które właśnie realizuje. Na oczach całego świata powstaje Nowa Rosja, która zaczyna rzucać na stół coraz mocniejsze karty.
-
Jak działają giełdy RTB?
00:16 21.10.2014
Zdaniem naukowców z Massachusetts Institute of Technology mgnienie oka trwa około 13 milisekund. To czynność tak ulotna, że nie rejestruje jej nawet nasz mózg. Podobny jest czas potrzebny na zakup reklamy odsłonowej w internetowych aukcjach typu Real-Time Bidding. Firmy chcące trafić ze ...
-
Ile kosztuje kampania SEM dla biura rachunkowego?
10:59 20.10.2014
Reklama w wyszukiwarce nie musi być dużą inwestycją, o ile jej treść i harmonogram będzie precyzyjnie pokrywać się ze specyficznymi potrzebami grup docelowych. Na bazie analizy wpisywanych zapytań, Blink.pl sprawdził preferencje internautów zamieszkujących różne regiony Polski ...
-
Srebrny konsument - fakty i mity
10:59 17.10.2014
Za pomocą jakich haseł i obrazów firmy próbują dotrzeć do osób, które młodość mają już za sobą? Jak tacy konsumenci postrzegani są przez pracowników działów reklamy - twórców licznych spotów, które mamy przyjemność oglądać na ekranach naszych telewizorów? Przeanalizujmy ...
-
Strony internetowe: personalizacja w 4 prostych krokach
13:08 16.10.2014
W przeszłości byliśmy zalewani reklamami. Aktualnie nie możemy się uwolnić od ogromnej ilości treści dostępnych w sieci. Problem polega na tym, że jeśli Twoi konsumenci zostaną przeciążeni zbytnią ilością zbędnych informacji bardzo szybko przeniosą się na inne, mniej chaotyczne ...
-
Dotacje unijne na innowacje: jak je pozyskać?
13:01 15.10.2014
Unia Europejska w innowacyjności upatruje główną przewagę konkurencyjną Europy. Dotuje projekty, które wpisują się w cel podniesienia konkurencyjności rynku europejskiego, wprowadzając nowe, innowacyjne rozwiązania. Innowacje stały się nieodłącznym elementem dotacji, stanowiąc ...
-
Chiny obiecane
00:22 15.10.2014
Chińska Republika Ludowa istnieje już od 65 lat. Od kiedy kraj ten w 1978 r. otworzył się po epoce komunizmu w wersji Mao, stał się ziemią obiecaną dla światowego biznesu. Ale nie dla firm z Polski. Czy teraz uda się nam przeskoczyć Wielki Mur?
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
01:22 10.10.2014
Marki, które nie ewoluują często ulegają stagnacji i tracą wartość rynkową. Rebrandig może okazać się jedynym sposobem na tchnięcie nowego życia w markę znajdującą się w ciężkiej sytuacji. Istnieje również sprawdzony proces, który możesz wykorzystać, aby nadać nowy ...
-
Marketing internetowy? Zaangażuj klientów
13:01 09.10.2014
Zaprojektuj sobie Porsche, powiedz jak się bawisz i pracujesz w kultowych dżinsach, stwórz reklamę ulubionych chipsów, namów bank, by Cię promował, oceniaj i opiniuj do woli. Dzisiaj możesz to wszystko. Bo to czas prawdziwych użytkowników.
-
10 mitów na temat SEO
10:50 07.10.2014
SEO to stosunkowa młoda forma reklamy internetowej. Zdążyła już jednak obrosnąć w mity, które wymagają wyjaśnienia. Oto 10 z nich.
-
Czy reklama na Facebooku ma sens?
11:03 02.10.2014
O tym, jak duże znaczenie w marketingu może mieć najpopularniejszy portal społecznościowy, nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Problem w tym, że zwykłe reklamy notują na Facebooku znikomą liczbę kliknięć. Czego zatem potrzeba, aby dotrzeć do szerszego grona konsumentów ...
-
Polska Afryka Jana Kulczyka
00:45 01.10.2014
Olbrzymie zasoby naturalne w połączeniu ze słabością instytucji państwowych dają mieszankę wybuchową, z którą musi nauczyć się żyć każdy biznesmen na Czarnym Lądzie. Mógł się o tym przekonać najbogatszy Polak – Jan Kulczyk.
-
Prudential House i przedwojenne polisy przetrwały
10:14 25.09.2014
Budowa „Prudential House” w Warszawie była jedną z najbardziej prestiżowych inwestycji w II Rzeczpospolitej. Stalowa konstrukcja budynku przetrwała wojnę, przetrwały ją również przedwojenne polisy.
-
Obsługa klienta: co zrobić, gdy przegapiłeś e-mail?
12:31 23.09.2014
Czy zdarzyło Ci się kiedyś nie odpisać na e-mail, który pojawił się w Twojej skrzynce? Nie dlatego, że z pełną świadomością podjąłeś taką decyzję, ale po prostu przez przypadek.
-
Opinie o sklepach internetowych nie do przecenienia
11:19 22.09.2014
Robiąc audyt własnego wizerunku w sieci, zawsze warto zadać sobie podstawowe pytanie: „Co widzi klient, gdy wpisuje nazwę mojego sklepu w wyszukiwarce?”. Odpowiedź niekiedy bywa szokująca…
-
Co biznesmen powinien wiedzieć o Afryce?
12:03 19.09.2014
W przypadku decydującej większości państw Czarnej Afryki, w oczy rzuca się przede wszystkim duży dystans hierarchiczny, który opisuje relację pomiędzy tymi, którzy mają władzę i tymi, którzy jej nie mają.
-
Marketing behawioralny w social media
01:10 18.09.2014
Czy wiesz jak bardzo pozytywnie może na interakcję z odbiorcami wpłynąć wykorzystanie zdjęć i wideo wzbudzających emocje? Chcesz wiedzieć jak nawiązać kontakt na poziomie emocjonalnym aby kształtować zachowania potencjalnych klientów? Nasze umysły podejmują decyzje głównie w ...
-
Działania marketingowe w Internecie testuj na 6 sposobów
00:19 16.09.2014
Idealne rozwiązanie to takie, w którym użytkownik wchodzący na stronę internetową wypełni formularz kontaktowy lub wejdzie w interakcję z jakimkolwiek rodzajem treści, a wszystkie podane informacje na temat wizyty zostaną zapisane i następnie przetransferowane do systemu CRM. Jak ...
-
Panel dyskusyjny w nowej odsłonie
00:09 14.09.2014
Przez ostatnich kilka lat byłem zarówno prowadzącym, jak i widzem wielu interesujących paneli dyskusyjnych. Dotyczyły one różnorodnych tematyk, a każdy z nich był prowadzony w inny sposób. Artykuł jest moją subiektywną analizą z wykorzystaniem studia przypadku eksperymentalnego ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
00:40 12.09.2014
„Nie jestem twoim targetem, mendo!” – kilka lat temu, dzięki internetowemu dziennikowi satyrycznemu związanemu z branżą reklamową, niemal cały świat obiegł rysunek przedstawiający zdesperowanego człowieka w czasach reklamowego tsunami. Na szczęście dziś, w dobie technologii Big ...