-
Jak wielkie organizacje marnują przełomowe innowacje?
10:18 24.04.2019
Sony, Kodak, Xerox. To światowi giganci, którzy jako pierwsi mieli na podorędziu przełomowe innowacje, ale niestety przegapili moment na ich wdrożenie. Jak do tego doszło? Jak to możliwe, że firmy dysponujące tak ogromnym potencjałem intelektualnym poniosły na tym polu porażkę? Jak ...
Tematy: nowe technologie, innowacje -
Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu
05:45 12.04.2019
Aby zrealizować skuteczny mailing musimy pamiętać o różnych kwestiach. Wśród nich są: właściwy wybór bazy mailingowej i odpowiednie targetowanie wysyłki. W drugim etapie skupiamy się na odpowiednim przygotowaniu samej kreacji: przyciągającym tytule, atrakcyjnej grafice i ...
-
7 etapów skutecznej sprzedaży
12:32 08.04.2019
Jak zadbać o skuteczną sprzedaż? Wskazówek w tym zakresie dostarcza opublikowany przez Salesforce przewodnik dla sprzedawców. Opracowanie zawiera wytyczne dla sprzedawców, które powinny zwiększyć szanse na pomyślne zakończenie każdego etapu sprzedaży.
-
6 rzeczy, o których muszą pamiętać e-sklepy, ruszając na podbój świata
11:25 02.04.2019
Handel internetowy stwarza e-sklepom możliwość podbijania rynków zagranicznych. Z takim zamiarem nosi się co siódmy właściciel e-sklepu. I wprawdzie internet daje dziś ogrom możliwości, to jednak ekspansja za granicę wcale nie jest takim łatwym zadaniem, jakby się mogło wydawać. Jak ...
-
Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?
12:39 25.03.2019
Przygotowanie i wysyłka skutecznego mailingu wiąże się z kilkoma etapami, na które musimy zwrócić uwagę. Gdy zdecydowaliśmy już do jakiej grupy docelowej powinniśmy go skierować, czas zadbać o to, by odbiorcy zainteresowali się naszym mailem i otworzyli go. Największy wpływ na ...
-
Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?
11:17 20.03.2019
Mailing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingu. Dzieje się tak mimo, że wiele osób w pierwszej chwili kojarzy go z niechcianymi wiadomościami, których wiele dostajemy na swoją skrzynkę. Powodem jest mnóstwo maili wysyłanych każdego dnia do wszystkich kont znajdujących ...
-
DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię
00:36 16.03.2019
Cyfrowa reklama zewnętrzna to dynamicznie rozwijające się medium, z którym mamy styczność każdego dnia. Spotykamy się z nią podróżując autem i środkami komunikacji miejskiej, przebywając w centrach handlowych, supermarketach czy na dworcach. Co sprawia, że DOOH jest coraz ...
-
Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?
15:03 15.03.2019
Jednym z miejsc, gdzie możemy dotrzeć do naszych potencjalnych klientów jest wyszukiwarka Google. To tutaj często kierują oni swoje pierwsze kroki, poszukując jakiegoś towaru lub usługi. Wiele firm stara się więc zadbać o to, by w wynikach wyszukiwania znaleźć się możliwie najwyżej. ...
-
Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?
15:51 09.03.2019
Artykuł sponsorowany to dobry sposób na promocję naszej firmy - dzięki niemu budujemy pozytywny wizerunek marki, możemy dotrzeć do potencjalnych klientów i przekonać ich do naszych produktów lub usług. Czy artykuł sponsorowany może być skuteczną formą reklamy? Tak, jeśli dobrze go ...
-
Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?
22:22 05.03.2019
Artykuł natywny, czyli forma reklamy skupiająca się na dostarczeniu odbiorcy wartościowych i poszukiwanych treści, zyskuje coraz większą popularność. Według najnowszych badań, taki sposób komunikacji marki z odbiorcą będzie zyskiwał coraz większe znaczenie. Dzięki nieinwazyjnej ...
-
Content marketing - co to jest i od czego zacząć?
21:09 02.03.2019
Content marketing, czyli marketing treści, to promocja naszej oferty i firmy, polegająca na docieraniu do nowych klientów poprzez publikowanie wartościowych treści, które są przydatne i atrakcyjne dla użytkowników. Umiejętnie prowadzona kampania content marketingowa w dłuższym okresie ...
-
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
13:48 28.02.2019
Chyba nikt nie ma wątpliwości, że obecnie skuteczna reklama w internecie jest niezbędna w prowadzeniu biznesu. Pozwala nam ona zaprezentować naszą firmę szerokiemu gronu odbiorców, dotrzeć z naszą ofertą do osób potencjalnie zainteresowanych naszymi usługami lub produktami, pozyskać ...
-
Stany Zjednoczone "wdzięcznym" celem cyberszpiegostwa ekonomicznego
00:35 06.02.2019
Najnowszy raport Narodowego Centrum Kontrwywiadu i Bezpieczeństwa USA pt. „Zagraniczne szpiegostwo ekonomiczne w cyberprzestrzeni” nie pozostawia złudzeń: szpiegostwo ekonomiczne i przemysłowe wciąż stanowi poważne zagrożenie dla rozwoju, bezpieczeństwa i przewagi konkurencyjnej USA ...
-
7 błędów w nazwie firmy, marki lub bloga
11:12 04.02.2019
Nazwa firmy, usługi czy produktu to właściwie pierwszy komunikat, jaki przedsiębiorstwo wysyła w świat. Wykreowania jej nie należy bagatelizować - warto pamiętać, że klient, który ma do wyboru dwa produkty w zbliżonej cenie, najczęściej wybierze ten, którego nazwa lepiej mu się ...
-
5 ważnych trendów w web designie e-sklepów
10:40 08.01.2019
Nowe tendencje w web designie sklepów internetowych to nie sezonowe mody, ale trendy, które najprawdopodobniej zagrzeją miejsca na dłużej. I nie ma w tym nic zaskakującego, skoro miła dla oka grafika i sprawniejsza nawigacja to elementy, które bez wątpienia mogą poprawić doświadczenia ...
-
7 grzechów głównych zarządzania produktem cyfrowym
10:42 13.12.2018
Zarządzanie produktem nie jest łatwym zadaniem, zwłaszcza w tak szybko zmieniającym się świecie. Szczególnie jeżeli chodzi o branże cyfrową, która z każdym rokiem zaskakuje nas czymś nowym. W zarządzaniu produktem potrzeba intuicji, która wyjdzie naprzeciw potrzebom oraz dostarczy ...
-
Twórz content w oparciu o dane! Tylko jakie?
13:45 03.12.2018
Jesteś odpowiedzialny za planowanie i tworzenie contentu w swojej firmie? Bazuj na danych, a osiągane przez Ciebie wyniki będą współmierne do nakładu pracy! O czym pisać? Kiedy publikować? Jaki tytuł nadać treściom? Które z nich przynoszą najwięcej ruchu, a które zupełnie nie ...
-
5 porad, jak inwestować w e-commerce
10:47 20.11.2018
W minionym roku na zakupy online zdecydowało się 14,3 mln użytkowników Polaków, a wartość rodzimego e-commerce sięgnęła 40 mld zł. Każdego roku zamyka się ok. 5 tysięcy sklepów stacjonarnych przy jednoczesnym stałym wzroście liczby otwieranych e-sklepów. Z danych Bisnode wynika ...
-
Jak podnieść sprzedaż? Perswazją
10:08 16.11.2018
Czy stosowanie technik perswazji wyklucza szczerość i autentyczność? Wprawdzie w pierwszym odruchu na tak postawione pytanie można odpowiedzieć twierdząco, ale w praktyce ucieka się do tego każdy, kto próbuje przekonać kogoś do swoich racji. I wcale nie musi to mieć związku z ...
-
Gościnne blogowanie. Czy warto publikować artykuły na stronach partnerów?
13:11 13.11.2018
Prowadzenie bloga firmowego jest integralną częścią działań content marketingowych. Informujemy tam o nowościach, dzielimy się wiedzą i edukujemy klientów na temat swoich produktów. Własny blog ma mnóstwo zalet. Dzisiaj jednak kilka słów o blogowaniu gościnnym – dowiedz się, co ...
-
„Poaching” po polsku, czyli zmagania tuzów IT o ZUS
00:20 07.11.2018
Polski potentat ubezpieczeniowy ZUS stał się polem konkurencyjnych zmagań, smakowitym kąskiem dla wielkich oferentów z obszaru IT. Wydarzenie samo w sobie nie jest niczym nadzwyczajnym. Nadzwyczajne, jak na polskie warunki, są pieniądze towarzyszące walce oraz metody, po jakie sięgają ...
-
Obywatelstwo ekonomiczne - szansa na rozwój czy zagrożenie?
00:35 03.11.2018
Obywatelstwo ekonomiczne, które w uproszczeniu można nazwać obywatelstwem za pieniądze, to według „The Economist” (27.09.2018 r. Genewa) wielki biznes i łatwe pieniądze dla małych krajów, ale też potencjalna szansa dla kryminalistów. Były premier Tajlandii Thaksin Shinawatra ...
-
Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?
09:44 02.11.2018
To nie cena jest czynnikiem, który decyduje o zakupie. Z takim stwierdzeniem spotykamy się coraz częściej i - choć wielu firmom ciągle jest trudno przejść nad tym do porządku dziennego - jest ono prawdziwe, czego wyraźne potwierdzenie przynoszą obserwacje rynku. Dziś o konkurencyjności ...
-
3 kroki, które przygotują e-sklep na sezon świąteczny
08:55 31.10.2018
Sezon świąteczny zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nimi nadchodzi najbardziej gorący okres w branży handlowej. W wielu przypadkach pozwala on wypracować pokaźną część rocznego dochodu. Pierwszą okazją na zwiększenie sprzedaży jest już listopadowy Black Friday. Jak przygotować ...
-
Marketing bazuje na emocjach
09:20 30.10.2018
Współczesny konsument wraz z produktem kupuje dziś emocje i wrażenia, które niejednokrotnie już okazywały się istotą zakupu. W takich realiach na liście zadań stawianych specjalistom od marketingu jest kreowanie architektury intensywnych doświadczeń zakupowych czyli tzw. Experience ...