-
Uwaga na dialery - klikaj rozważnie
11:07 28.07.2006
Co to jest dialer, sposoby ochrony i usuwania dialerów z komputera oraz dostępne programy antydialerowe - trwa akcja "Klikaj rozważnie". Zapraszamy do zapoznania się z przygotowanymi przez UKE poradami na ten temat oraz odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.
-
Podpis elektroniczny znów odsunięty
13:56 27.07.2006
Administracja publiczna, zgodnie z obowiązującym dotychczas prawem od 16. sierpnia miała obowiązek przyjmować bezpiecznie podpisane dokumenty elektroniczne - deklaracje podatkowe, podania, wnioski. Już teraz wiadomo że nie będzie przyjmowała. Przyczyny opóźnienia są oczywiście dość ...
-
Strategia błękitnego oceanu
13:55 25.07.2006
W. Chan Kim i R. Mauborgne, twórcy strategii błękitnego oceanu, przeanalizowali 150 posunięć strategicznych w latach od 1880 do 2000, w ponad trzydziestu branżach. Okazało się, że kreowanie nowego popytu jest możliwe w każdej firmie. Istnieje 6 dróg pozwalających zrekonstruować rynek ...
-
Public relations dla banku
13:39 19.07.2006
Branża bankowa to rynek, na którym działania public relations mogą przynieść bardzo wymierne korzyści. Odpowiednio wykorzystane, nawet w krótkiej perspektywie stanowią silne wsparcie działań prosprzedażowych. W marketingu usług finansowych liczy się przede wszystkim zaufanie. To ...
-
Wypić reklamowane piwo
13:22 13.07.2006
Reklamy piwa są właściwie sezonowe - ich liczba zdecydowanie rośnie z nadejściem ciepłych dni. I sezon właśnie trwa. Ustawa w poprzednim kształcie (od września 2001 roku) zakazywała reklamy alkoholu. Jednak producenci różnymi zabiegami starali się zakaz ten ominąć. I tak pojawiła ...
-
E-podpis: historia i stan obecny
12:47 10.07.2006
Przyjęta niemal 5 lat temu ustawa o podpisie elektronicznym dała administracji państwowej czas do 16 sierpnia bieżącego roku na wdrożenie obsługi e-podpisu w obiegu dokumentów pomiędzy urzędami a obywatelami. Obowiązki narzucone urzędom okazały się jednak nierealne i już wiadomo, że ...
-
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
11:48 05.07.2006
Właściciel małej firmy musi być sprzedawcą. Być może nie będzie sprzedawcą wybitnym, ale to jego zadaniem jest sprawienie, żeby kasa dzwoniła. A kasa dzwoni dzięki zadowolonym klientom. Jeśli sprzedawanie nie należy do twoich mocnych stron, zatrudnij kogoś, kto to potrafi.
-
Techniki sprzedaży - strategia sprzedaży
13:55 04.07.2006
Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? Dlaczego podczas gdy jednym udaje się poczuć smak zwycięstwa, inni muszą przełknąć gorzką pigułkę porażki? Strategia sprzedaży to długofalowe planowanie sprzedaży. Zanim zaczniesz korzystać z konkretnych ...
-
Product placement w grach wideo
11:47 28.06.2006
Reklama i pozostałe formy promocji znalazły swoją drogę do wirtualnego świata. Product placement w grach wideo budzi coraz większe zainteresowanie. Zaletą komunikacji reklamowej z wykorzystaniem product placement (PP) w grach wideo jest dłuższy czas interakcji (długi kontakt z produktem ...
-
Techniki prezentacji - jak radzić sobie z tremą
11:51 26.06.2006
Serce zaczyna bić mocniej. Pocą ci się ręce. Robi ci się sucho w ustach, trzęsą ci się kolana. Ściska cię w gardle. W głowie masz zamęt. Jesteś spięty i denerwujesz się przed przemową, którą zaraz musisz wygłosić do 50-ciu osób. Dlaczego tak jest? Przecież nie wydarzy się nic ...
-
Jak poradzić sobie psychicznie z kryzysem medialnym
13:42 12.06.2006
Klient, który nagle znalazł się pod ostrym ostrzałem mediów, wyglądał na zdruzgotanego. Jego oczy szukały ostrości gdzieś daleko poza horyzontem, ramiona zwisały, oczy były zapadłe po godzinach bezsenności. Co kilka minut wzdychał głęboko tak jakby chciał oddać ostatnie ...
-
Mowa ciała w technikach sprzedaży
14:01 08.06.2006
Większość ludzi dokonuje zakupów nie z logicznych, a z emocjonalnych pobudek. Zdarza się, że klient kupuje produkt, ponieważ podoba mu się sprzedawca, a nie dlatego, że produkt jest najlepszy. By jednak tak się stało, komunikacja między sprzedawcą a klientem musi się odbywać w ...
-
Zrozumieć i zmierzyć lojalność klientów
12:22 07.06.2006
Kluczem do uzyskania lojalności marketingowej klientów jest rzetelne przeprowadzenie pomiarów satysfakcji pozwalających na właściwe zidentyfikowanie ich potrzeb i zaoferowanie optymalnego połączenia korzyści natury finansowej i niefinansowej.
-
Marketing - troska o klienta
13:23 05.06.2006
Troska o klienta jest jednym z głównych elementów składowych działań marketingowych. Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Łatwo wyjaśnić, dlaczego troska o klienta jest tak ważna: zdobycie nowych klientów jest bardzo kosztowne, podczas gdy dbanie o tych, których się już ...
-
Polska w Unii Europejskiej 2004-2006
09:27 01.06.2006
Miesiąc temu, 1 maja, minęły dwa lata od chwili przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Starania o członkostwo Polski podjął w 1992 roku, rozpoczynając negocjacje w sprawie Układu Europejskiego, rząd Tadeusza Mazowieckiego. Negocjacje te zostały uwieńczone wstąpieniem Polski do Unii ...
-
Sekrety wielkich handlowców
12:02 30.05.2006
Różnica między zwykłym sprzedawcą a wielkim handlowcem tkwi w jednym: wielki handlowiec sprzedaje więcej! On generuje większe wpływy ze sprzedaży niż ktokolwiek inny. Sprzedaje więcej zarówno w latach chudych, jak i tłustych, w okresach i dobrej, i złej koniunktury.
-
Co motywuje klientów do dokonania zakupu?
11:02 29.05.2006
Podstawową zasadą obowiązującą we wszystkich profesjonalnych transakcjach sprzedaży jest rozpoczynanie ich od analizy potrzeb klientów. Zanim nie porozmawiasz z klientem i nie zadasz mu pytań, na które chcesz uzyskać odpowiedzi, nie jesteś gotowy sprzedawać. Gdy już uzyskasz potrzebne ...
-
Negocjacje - gra psychologiczna
13:24 24.05.2006
W negocjacjach chodzi głównie o to, żeby przewidzieć reakcję strony przeciwnej na nasze działania. Negocjacje to psychologiczna gra. Każdy twój ruch podczas partii gry w negocjacje wywołuje określony ruch przeciwnika. To mniej więcej tak, jakbyście grali w szachy.
-
Ciemne strony internetu
11:46 16.05.2006
Czy internet może być narzędziem budowy przewagi konkurencyjnej? Odpowiedź nasuwa się sama - oczywiście tak. Ale czy jednocześnie może stać się źródłem poważnych problemów dla firmy czy też marki? Odpowiedź również brzmi "tak". Ta ciemna strona sieci daje o sobie znać ...
-
Błędy w informacjach prasowych
01:09 12.05.2006
Spędziłeś całe popołudnie pisząc informację prasową o nowym systemie motywowania pracowników w Twojej firmie. Następnego dnia byłeś jednak niezmiernie rozczarowany. Gazeta nie napisała o tym nawet linijki. Kolejnego dnia podobnie. Jak to możliwe?
-
Promocja w segmencie B2B
14:03 27.04.2006
Niewątpliwie, promocja w segmencie B2B wymaga marketingu wręcz snajperskiego - odpowiednio skonstruowanego komunikatu, który pozwoli dotrzeć do wszystkich. Ten rynek i sposoby dotarcia wciąż ewoluują - warto więc im się przyjrzeć. Podstawową różnicą między dobrami potrzebnymi do ...
-
Czy marce potrzebny jest bohater?
11:29 21.04.2006
W czasach, gdy półki sklepowe stają się coraz bardziej zatłoczone, wyróżnienie marki coraz trudniejsze, a szum reklamowy znacznie utrudnia zapamiętanie czegokolwiek, konieczne jest znalezienie elementu marki na tyle charakterystycznego, aby zapadł w pamięć nabywców, wyraźnie ...
-
Co shopper ma w koszyku?
00:03 17.04.2006
Shopper to ważna postać, zarówno dla producentów, jak i dla sieci detalicznych, ogniskująca ich wspólne działania. Toteż shopper budzi ciekawość wszystkich. W terminologii Category Management, shopper jest osobą podlegającą badaniu w miejscu sprzedaży. Dokonując pewnych uproszczeń ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
14:17 11.04.2006
Stwierdzenie przenoszące polskie strony internetowe z branży farmaceutycznej do marketingowego średniowiecza w rzeczy samej jest najłagodniejszą i najbardziej kurtuazyjną formą określenia obecnego stanu rzeczy. Serwisów promujących leki lub różnego rodzaju farmaceutyki było i jest ...
-
Open source i bezpieczeństwo
11:07 08.04.2006
Istnieje powszechne i całkowicie nietrafne wrażenie, że rozwój oprogramowania "open source" jest w pewnym sensie przypadkowy i niezdyscyplinowany, jest "wolną amerykanką" między błyskotliwymi, ale nieskoordynowanymi jednostkami. Faktycznie większość poważniejszych projektów "open ...