-
„Poaching” po polsku, czyli zmagania tuzów IT o ZUS
00:20 07.11.2018
Polski potentat ubezpieczeniowy ZUS stał się polem konkurencyjnych zmagań, smakowitym kąskiem dla wielkich oferentów z obszaru IT. Wydarzenie samo w sobie nie jest niczym nadzwyczajnym. Nadzwyczajne, jak na polskie warunki, są pieniądze towarzyszące walce oraz metody, po jakie sięgają ...
-
Obywatelstwo ekonomiczne - szansa na rozwój czy zagrożenie?
00:35 03.11.2018
Obywatelstwo ekonomiczne, które w uproszczeniu można nazwać obywatelstwem za pieniądze, to według „The Economist” (27.09.2018 r. Genewa) wielki biznes i łatwe pieniądze dla małych krajów, ale też potencjalna szansa dla kryminalistów. Były premier Tajlandii Thaksin Shinawatra ...
-
Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?
09:44 02.11.2018
To nie cena jest czynnikiem, który decyduje o zakupie. Z takim stwierdzeniem spotykamy się coraz częściej i - choć wielu firmom ciągle jest trudno przejść nad tym do porządku dziennego - jest ono prawdziwe, czego wyraźne potwierdzenie przynoszą obserwacje rynku. Dziś o konkurencyjności ...
-
3 kroki, które przygotują e-sklep na sezon świąteczny
08:55 31.10.2018
Sezon świąteczny zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nimi nadchodzi najbardziej gorący okres w branży handlowej. W wielu przypadkach pozwala on wypracować pokaźną część rocznego dochodu. Pierwszą okazją na zwiększenie sprzedaży jest już listopadowy Black Friday. Jak przygotować ...
-
Marketing bazuje na emocjach
09:20 30.10.2018
Współczesny konsument wraz z produktem kupuje dziś emocje i wrażenia, które niejednokrotnie już okazywały się istotą zakupu. W takich realiach na liście zadań stawianych specjalistom od marketingu jest kreowanie architektury intensywnych doświadczeń zakupowych czyli tzw. Experience ...
-
Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami
12:34 25.10.2018
Szacuje się, że 80% użytkowników korzysta z mediów społecznościowych za pomocą urządzeń mobilnych. Dlatego też działania Social Customer Care powinny być kierowane do użytkowników smartfonów i tabletów. Co warto wziąć pod uwagę, kierując komunikację do klientów nowej ...
-
Blockchain zapewni przejrzystość reklam i zgodność z RODO?
10:35 09.10.2018
Skandale związane z danymi, chociażby te dotyczące Facebooka, coraz częściej dotykają branżę reklamową. Dlatego eksperci szukają złotego środka, by ich uniknąć. Jednak istotą problemu pozostaje brak przejrzystości danych i reklam. Czy istnieje sposób, aby ją uzyskać?
-
Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice
12:58 08.10.2018
Klientów zainteresowanych produktami lub usługami potrzebuje każda firma i to bez względu na to, czy działa na rynku już wiele lat czy dopiero raczkuje. Jak zdobywać zainteresowanie? W jaki sposób budować długotrwałe relacje z klientami? Oto garść porad od Integra Consulting Poland.
-
Jakie pułapki kryje retargeting?
00:22 04.10.2018
Retargeting to narzędzie, po które coraz chętniej sięgają marki i marketerzy. Aby jednak okazał się on skuteczny, konieczny jest wybór odpowiedniego dostawcy usług. Najlepszym wyjściem jest firma, która nie tylko legitymuje się wiedzą i doświadczeniem, ale również wyposażona jest w ...
-
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
08:53 03.10.2018
Grzeszki zdarzają się wprawdzie każdemu, ale w biznesie ich konsekwencje bywają o tyle poważne, że mogą negatywnie zaważyć na wizerunku i wyniku finansowym firmy. Czego powinniśmy wystrzegać się w handlu internetowym, aby osiągać zyski i nie dać się konkurentom? Oto 6 grzechów ...
-
5 powodów, dla których zadbasz o politykę cenową w e-commerce
11:11 28.09.2018
Podczas prowadzenia sprzedaży internetowej czy stacjonarnej w czasach łatwo porównywalnych cen w Internecie oraz królujących obniżek do 70% polityka cenowa ma szczególne znaczenie. Z jednej strony mamy klientów szukających znacznych obniżek, z drugiej zmieniające się ceny mogą być ...
-
Jak optymalizować strony mobilne pod SEO?
11:00 26.09.2018
Z racji tego, że coraz więcej użytkowników konsumuje treści i dokonuje zakupów na urządzeniach mobilnych, kluczowe staje się dopasowanie stron do mniejszych ekranów smartfonów i tabletów, optymalizacja ich treści i prędkości działania. Co należy zrobić, żeby witryna była jak ...
-
Smart Commerce przyszłością handlu
09:39 25.09.2018
W ramach strategii sprzedaży omnichannel rzeczywiste sklepy coraz częściej tworzą swoje odpowiedniki w sieci. Raporty na temat kondycji e-commerce pokazują jednak, że same w sobie e-sklepy nie gwarantują przypływu klientów i wysokich obrotów, przez co coraz więcej z nich upada. Receptą ...
-
Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care
11:16 21.09.2018
Coraz częściej mówi się o braku lojalności klientów oraz zmianie roli social media. Nie chodzi już tylko o budowanie społeczności, ale o prowadzenie działań zasięgowych. Należy więc zastanowić się, jaką formę powinny przyjąć nasze działania i w jakim kierunku będzie rozwijać ...
-
3 zasady skutecznego planowania projektu
00:50 26.08.2018
Zarządzanie projektami to coś, z czym w dzisiejszych czasach musi zmagać się większość firm. Niestety praktyka pokazuje, że nierzadko jest to zadanie trudne i przerastające nasze możliwości. Jak mu podołać? Jak zarządzać projektami, aby niestraszne były nam deadline'y, a całość ...
-
5 etapów obsługi klienta
00:20 20.08.2018
Proces obsługi klienta ściśle związany jest z kołem zakupowym klienta, a więc z procesem podejmowania decyzji zakupowej. Niezwykle istotne jest pozytywne doświadczenie klienta, analizowane nie z perspektywy sprzedawcy ale od strony samego klienta. Czasem możesz nieopatrznie zepsuć ...
-
Boże Narodzenie tuż tuż. TOP 7 trendów dla marketerów
12:44 13.08.2018
Coraz wcześniejsze rozpoczynanie przygotowań do świąt Bożego Narodzenia, intensyfikacja zakupów w kanale mobile, rosnąca popularność Czarnego Piątku, potencjał Cyber Week II oraz silniejsze relacje z klientami. To kluczowe, choć nie jedyne trendy, na które powinni być gotowi ...
-
Sztuczna inteligencja, czyli użyteczność kontra prywatność
12:30 10.08.2018
Zobaczył ją w tramwaju, to była miłość od pierwszego wejrzenia. Wystarczyło jedno zdjęcie wykonane ukradkiem i system sztucznej inteligencji do rozpoznawania twarzy natychmiast odszukał jej nazwisko, profile na portalach społecznościowych i dane kontaktowe. Zarysowany scenariusz może ...
-
6 narzędzi SEO, których nie używasz, a pewnie powinieneś
13:00 09.08.2018
Na rynku istnieje wiele narzędzi, które pomagają optymalizować strony www i zwiększać ich pozycje w Google. Niektóre z nich pozwalają pracować nad aspektami technicznymi, inne nad profilem linków, słowami kluczowymi lub contentem. Poniżej subiektywny wybór 6 najciekawszych narzędzi ...
-
Inżynier, pilot oraz coach, czyli o nowych rolach CFO
12:33 07.08.2018
Firma doradztwa personalnego Michael Page, przeprowadziła wywiady z dyrektorami finansowymi reprezentującymi firmy z różnych branż i regionów. Na bazie wniosków wyciągniętych z rozmów – w tym odmiennego podejścia do pełnionej funkcji, kwestii rozwiązywania problemów oraz ...
-
Jak podwyższyć sprzedaż: promocje i rabaty
12:00 02.08.2018
O tym, że różnego rodzaju promocje oraz rabaty to dobry pomysł na podwyższenie sprzedaży, nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Ich skuteczność nie jest jednak pewnikiem. Aby słupki sprzedażowe faktycznie drgnęły działania należy prowadzić z głową. Nieprzemyślana akcja promocyjna ...
-
Czy GamerHash zrewolujonizuje mikropłatności w sieci?
11:30 31.07.2018
Od kilkunastu do 300 zł miesięcznie może na kopaniu kryptowalut zarobić użytkownik GamerHash korzystający z nadwyżek mocy obliczeniowej swojego komputera. Należąca do CoinAxe aplikacja wymienia bitcoiny m.in. na doładowania do telefonów, vouchery Allegro lub konta Netflix Premium ...
-
6 błędów, które popełniasz w marketingu mobilnym
13:26 06.07.2018
Marketing mobilny to narzędzie coraz częściej wykorzystywane w komunikacji z klientem. I nie ma w tym właściwie nic zaskakującego, skoro większość z nas nie rozstaje się z telefonem ani na chwilę. Warto jednak zdawać sobie sprawę, że sam wybór tego narzędzia nie jest gwarancją ...
-
Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?
09:55 22.06.2018
Zdobycie wiernej rzeszy klientów może udać się każdej firmie niezależnie od jej rozmiarów. Nie obędzie się jednak bez starań oraz uczciwego dialogu z otoczeniem, a to wymaga zaangażowania i cierpliwości. Jak sprawić, aby klienci poczuli więź z marką? Czy mogą tego dokonać ...
-
System wczesnego ostrzegania, czyli jak nie zostać "podgrzewaną żabą"
11:46 14.06.2018
Firma, która nie śledzi i nie ocenia zmian w otoczeniu jest jak „podgrzewana żaba”. Ignorowanie trendów może w końcu doprowadzić do utraty pozycji konkurencyjnej nawet przez najsilniejszych graczy.
Tematy: system wczesnego ostrzegania, EWS