-
Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?
15:11 21.07.2019
Gdy już wykonaliśmy mailing i próbujemy ocenić osiągnięte wyniki, często skupiamy się tylko na statystykach otwarć i kliknięć, zapominając o innych zagadnieniach z tym związanych. Na co jeszcze powinniśmy zwrócić uwagę, by właściwie ocenić efektywność naszych działań? O czym ...
-
Czy sztuczna inteligencja stanie się emocjonalna?
00:51 20.07.2019
Coraz większy wpływ sztucznej inteligencji na różne aspekty naszego życia prowadzi do zatarcia granicy między tym co wirtualne, a tym, co realne, zmniejszając dystans między technologią a człowiekiem. Przetwarzając, analizując i interpretując terabajty danych, wielokrotnie wie więcej ...
-
Ekologia w biznesie - od biura po logistykę
11:21 08.07.2019
Zachowania proekologiczne to dziś istotny element działalności biznesowej. O tym jednak, czy firma działa w sposób ekologiczny, nie przesądza organizacja festynu promującego ochronę środowiska, ale codzienność. Jeśli właściciele rzeczywiście przywiązują wagę do tej kwestii ...
-
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
11:48 05.07.2019
Zaledwie 1,3% respondentów biorących udział w ankiecie Winterberry and IAB z 2018 r. określiło się jako „absolutnie przekonani”, że ich organizacje miały odpowiednią wiedzę, doświadczenie i umiejętności pozwalające wykorzystać cały potencjał drzemiący w posiadanych przez nie ...
-
Jak wybrać platformę e-commerce?
10:14 27.06.2019
Firmy, które nie mają ugruntowanej pozycji i nie wypracowały długofalowej strategii biznesowej bardzo szybko zostają zweryfikowane przez rynkową rzeczywistość. Ich przyszłość okazuje się być mocno zależna od oczekiwań klientów, które stale rosną. Sam biznes stał się też ...
Tematy: e-commerce, platforma e-commerce -
Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników
10:49 16.06.2019
Po przeprowadzeniu mailingu czy innej kampanii reklamowej, warto przeanalizować uzyskane rezultaty. Pozwoli nam to ocenić skuteczność działań oraz znaleźć ewentualne błędy lub pola wymagające poprawy lub dopracowania przy następnych działaniach. Dzięki porównaniu wskaźników dla ...
-
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
10:47 04.06.2019
W strukturach firmy przeważnie funkcjonuje kilka wyspecjalizowanych w danym obszarze komórek. Ich harmonijne współdziałanie niewątpliwie maksymalizuje szanse na realizację założonej przez organizację strategii. Jest to wymagający ciągłego nadzoru system naczyń połączonych. Jednym z ...
Tematy: dział marketingu, marketing -
4 globalne trendy w Customer Experience
13:32 15.05.2019
Mood Media prezentuje Trendbook ukazujący główne, globalne trendy w zakresie customer experience. Opracowanie, bazujące na strategiach stosowanych przez firmy reprezentujące pięć kontynentów, przygląda się 30 przykładom doświadczeń klienta w punkcie sprzedaży. I to właśnie na tej ...
-
Znaczenie SEO w analizie inwestycyjnej biznesu
11:17 09.05.2019
Dlaczego inwestorzy powinni korzystać z narzędzi SEO podczas podejmowania decyzji inwestycyjnej? Badania due diligence obejmują zwykle obszary finansowe i prawne, a dość rzadko obszar biznesowy. Niesłusznie, ponieważ spadek ruchu z SEO może kosztować nawet 200 milionów euro i być ...
-
Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki
13:50 30.04.2019
Na drodze, która prowadzić ma do zbudowania silnej marki, często powtarzane są te same błędy. Jeśli planujesz taki krok, przede wszystkim zadaj sobie pytanie o cele, które ma ona osiągać. Niezależnie od skali, na jaką planowane jest przedsięwzięcie, warto pokusić się o ...
-
Jak wielkie organizacje marnują przełomowe innowacje?
10:18 24.04.2019
Sony, Kodak, Xerox. To światowi giganci, którzy jako pierwsi mieli na podorędziu przełomowe innowacje, ale niestety przegapili moment na ich wdrożenie. Jak do tego doszło? Jak to możliwe, że firmy dysponujące tak ogromnym potencjałem intelektualnym poniosły na tym polu porażkę? Jak ...
Tematy: nowe technologie, innowacje -
Jak przygotować mailing, aby nie trafić do spamu
05:45 12.04.2019
Aby zrealizować skuteczny mailing musimy pamiętać o różnych kwestiach. Wśród nich są: właściwy wybór bazy mailingowej i odpowiednie targetowanie wysyłki. W drugim etapie skupiamy się na odpowiednim przygotowaniu samej kreacji: przyciągającym tytule, atrakcyjnej grafice i ...
-
7 etapów skutecznej sprzedaży
12:32 08.04.2019
Jak zadbać o skuteczną sprzedaż? Wskazówek w tym zakresie dostarcza opublikowany przez Salesforce przewodnik dla sprzedawców. Opracowanie zawiera wytyczne dla sprzedawców, które powinny zwiększyć szanse na pomyślne zakończenie każdego etapu sprzedaży.
-
6 rzeczy, o których muszą pamiętać e-sklepy, ruszając na podbój świata
11:25 02.04.2019
Handel internetowy stwarza e-sklepom możliwość podbijania rynków zagranicznych. Z takim zamiarem nosi się co siódmy właściciel e-sklepu. I wprawdzie internet daje dziś ogrom możliwości, to jednak ekspansja za granicę wcale nie jest takim łatwym zadaniem, jakby się mogło wydawać. Jak ...
-
Jak temat maila wpływa na open rate i skuteczność mailingu?
12:39 25.03.2019
Przygotowanie i wysyłka skutecznego mailingu wiąże się z kilkoma etapami, na które musimy zwrócić uwagę. Gdy zdecydowaliśmy już do jakiej grupy docelowej powinniśmy go skierować, czas zadbać o to, by odbiorcy zainteresowali się naszym mailem i otworzyli go. Największy wpływ na ...
-
Skuteczny mailing. Jaka lista mailingowa i targetowanie będą najlepsze?
11:17 20.03.2019
Mailing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingu. Dzieje się tak mimo, że wiele osób w pierwszej chwili kojarzy go z niechcianymi wiadomościami, których wiele dostajemy na swoją skrzynkę. Powodem jest mnóstwo maili wysyłanych każdego dnia do wszystkich kont znajdujących ...
-
DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię
00:36 16.03.2019
Cyfrowa reklama zewnętrzna to dynamicznie rozwijające się medium, z którym mamy styczność każdego dnia. Spotykamy się z nią podróżując autem i środkami komunikacji miejskiej, przebywając w centrach handlowych, supermarketach czy na dworcach. Co sprawia, że DOOH jest coraz ...
-
Linki sponsorowane, dofollow, nofollow. Jak wykorzystać linkowanie w reklamie?
15:03 15.03.2019
Jednym z miejsc, gdzie możemy dotrzeć do naszych potencjalnych klientów jest wyszukiwarka Google. To tutaj często kierują oni swoje pierwsze kroki, poszukując jakiegoś towaru lub usługi. Wiele firm stara się więc zadbać o to, by w wynikach wyszukiwania znaleźć się możliwie najwyżej. ...
-
Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?
15:51 09.03.2019
Artykuł sponsorowany to dobry sposób na promocję naszej firmy - dzięki niemu budujemy pozytywny wizerunek marki, możemy dotrzeć do potencjalnych klientów i przekonać ich do naszych produktów lub usług. Czy artykuł sponsorowany może być skuteczną formą reklamy? Tak, jeśli dobrze go ...
-
Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?
22:22 05.03.2019
Artykuł natywny, czyli forma reklamy skupiająca się na dostarczeniu odbiorcy wartościowych i poszukiwanych treści, zyskuje coraz większą popularność. Według najnowszych badań, taki sposób komunikacji marki z odbiorcą będzie zyskiwał coraz większe znaczenie. Dzięki nieinwazyjnej ...
-
Content marketing - co to jest i od czego zacząć?
21:09 02.03.2019
Content marketing, czyli marketing treści, to promocja naszej oferty i firmy, polegająca na docieraniu do nowych klientów poprzez publikowanie wartościowych treści, które są przydatne i atrakcyjne dla użytkowników. Umiejętnie prowadzona kampania content marketingowa w dłuższym okresie ...
-
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
13:48 28.02.2019
Chyba nikt nie ma wątpliwości, że obecnie skuteczna reklama w internecie jest niezbędna w prowadzeniu biznesu. Pozwala nam ona zaprezentować naszą firmę szerokiemu gronu odbiorców, dotrzeć z naszą ofertą do osób potencjalnie zainteresowanych naszymi usługami lub produktami, pozyskać ...
-
Stany Zjednoczone "wdzięcznym" celem cyberszpiegostwa ekonomicznego
00:35 06.02.2019
Najnowszy raport Narodowego Centrum Kontrwywiadu i Bezpieczeństwa USA pt. „Zagraniczne szpiegostwo ekonomiczne w cyberprzestrzeni” nie pozostawia złudzeń: szpiegostwo ekonomiczne i przemysłowe wciąż stanowi poważne zagrożenie dla rozwoju, bezpieczeństwa i przewagi konkurencyjnej USA ...
-
7 błędów w nazwie firmy, marki lub bloga
11:12 04.02.2019
Nazwa firmy, usługi czy produktu to właściwie pierwszy komunikat, jaki przedsiębiorstwo wysyła w świat. Wykreowania jej nie należy bagatelizować - warto pamiętać, że klient, który ma do wyboru dwa produkty w zbliżonej cenie, najczęściej wybierze ten, którego nazwa lepiej mu się ...
-
5 ważnych trendów w web designie e-sklepów
10:40 08.01.2019
Nowe tendencje w web designie sklepów internetowych to nie sezonowe mody, ale trendy, które najprawdopodobniej zagrzeją miejsca na dłużej. I nie ma w tym nic zaskakującego, skoro miła dla oka grafika i sprawniejsza nawigacja to elementy, które bez wątpienia mogą poprawić doświadczenia ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność