-
Artykuł natywny, czyli jaki? Jak napisać dobry artykuł natywny?
22:22 05.03.2019
Artykuł natywny, czyli forma reklamy skupiająca się na dostarczeniu odbiorcy wartościowych i poszukiwanych treści, zyskuje coraz większą popularność. Według najnowszych badań, taki sposób komunikacji marki z odbiorcą będzie zyskiwał coraz większe znaczenie. Dzięki nieinwazyjnej ...
-
Content marketing - co to jest i od czego zacząć?
21:09 02.03.2019
Content marketing, czyli marketing treści, to promocja naszej oferty i firmy, polegająca na docieraniu do nowych klientów poprzez publikowanie wartościowych treści, które są przydatne i atrakcyjne dla użytkowników. Umiejętnie prowadzona kampania content marketingowa w dłuższym okresie ...
-
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
13:48 28.02.2019
Chyba nikt nie ma wątpliwości, że obecnie skuteczna reklama w internecie jest niezbędna w prowadzeniu biznesu. Pozwala nam ona zaprezentować naszą firmę szerokiemu gronu odbiorców, dotrzeć z naszą ofertą do osób potencjalnie zainteresowanych naszymi usługami lub produktami, pozyskać ...
-
Stany Zjednoczone "wdzięcznym" celem cyberszpiegostwa ekonomicznego
00:35 06.02.2019
Najnowszy raport Narodowego Centrum Kontrwywiadu i Bezpieczeństwa USA pt. „Zagraniczne szpiegostwo ekonomiczne w cyberprzestrzeni” nie pozostawia złudzeń: szpiegostwo ekonomiczne i przemysłowe wciąż stanowi poważne zagrożenie dla rozwoju, bezpieczeństwa i przewagi konkurencyjnej USA ...
-
7 błędów w nazwie firmy, marki lub bloga
11:12 04.02.2019
Nazwa firmy, usługi czy produktu to właściwie pierwszy komunikat, jaki przedsiębiorstwo wysyła w świat. Wykreowania jej nie należy bagatelizować - warto pamiętać, że klient, który ma do wyboru dwa produkty w zbliżonej cenie, najczęściej wybierze ten, którego nazwa lepiej mu się ...
-
5 ważnych trendów w web designie e-sklepów
10:40 08.01.2019
Nowe tendencje w web designie sklepów internetowych to nie sezonowe mody, ale trendy, które najprawdopodobniej zagrzeją miejsca na dłużej. I nie ma w tym nic zaskakującego, skoro miła dla oka grafika i sprawniejsza nawigacja to elementy, które bez wątpienia mogą poprawić doświadczenia ...
-
7 grzechów głównych zarządzania produktem cyfrowym
10:42 13.12.2018
Zarządzanie produktem nie jest łatwym zadaniem, zwłaszcza w tak szybko zmieniającym się świecie. Szczególnie jeżeli chodzi o branże cyfrową, która z każdym rokiem zaskakuje nas czymś nowym. W zarządzaniu produktem potrzeba intuicji, która wyjdzie naprzeciw potrzebom oraz dostarczy ...
-
Twórz content w oparciu o dane! Tylko jakie?
13:45 03.12.2018
Jesteś odpowiedzialny za planowanie i tworzenie contentu w swojej firmie? Bazuj na danych, a osiągane przez Ciebie wyniki będą współmierne do nakładu pracy! O czym pisać? Kiedy publikować? Jaki tytuł nadać treściom? Które z nich przynoszą najwięcej ruchu, a które zupełnie nie ...
-
5 porad, jak inwestować w e-commerce
10:47 20.11.2018
W minionym roku na zakupy online zdecydowało się 14,3 mln użytkowników Polaków, a wartość rodzimego e-commerce sięgnęła 40 mld zł. Każdego roku zamyka się ok. 5 tysięcy sklepów stacjonarnych przy jednoczesnym stałym wzroście liczby otwieranych e-sklepów. Z danych Bisnode wynika ...
-
Jak podnieść sprzedaż? Perswazją
10:08 16.11.2018
Czy stosowanie technik perswazji wyklucza szczerość i autentyczność? Wprawdzie w pierwszym odruchu na tak postawione pytanie można odpowiedzieć twierdząco, ale w praktyce ucieka się do tego każdy, kto próbuje przekonać kogoś do swoich racji. I wcale nie musi to mieć związku z ...
-
Gościnne blogowanie. Czy warto publikować artykuły na stronach partnerów?
13:11 13.11.2018
Prowadzenie bloga firmowego jest integralną częścią działań content marketingowych. Informujemy tam o nowościach, dzielimy się wiedzą i edukujemy klientów na temat swoich produktów. Własny blog ma mnóstwo zalet. Dzisiaj jednak kilka słów o blogowaniu gościnnym – dowiedz się, co ...
-
„Poaching” po polsku, czyli zmagania tuzów IT o ZUS
00:20 07.11.2018
Polski potentat ubezpieczeniowy ZUS stał się polem konkurencyjnych zmagań, smakowitym kąskiem dla wielkich oferentów z obszaru IT. Wydarzenie samo w sobie nie jest niczym nadzwyczajnym. Nadzwyczajne, jak na polskie warunki, są pieniądze towarzyszące walce oraz metody, po jakie sięgają ...
-
Obywatelstwo ekonomiczne - szansa na rozwój czy zagrożenie?
00:35 03.11.2018
Obywatelstwo ekonomiczne, które w uproszczeniu można nazwać obywatelstwem za pieniądze, to według „The Economist” (27.09.2018 r. Genewa) wielki biznes i łatwe pieniądze dla małych krajów, ale też potencjalna szansa dla kryminalistów. Były premier Tajlandii Thaksin Shinawatra ...
-
Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?
09:44 02.11.2018
To nie cena jest czynnikiem, który decyduje o zakupie. Z takim stwierdzeniem spotykamy się coraz częściej i - choć wielu firmom ciągle jest trudno przejść nad tym do porządku dziennego - jest ono prawdziwe, czego wyraźne potwierdzenie przynoszą obserwacje rynku. Dziś o konkurencyjności ...
-
3 kroki, które przygotują e-sklep na sezon świąteczny
08:55 31.10.2018
Sezon świąteczny zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nimi nadchodzi najbardziej gorący okres w branży handlowej. W wielu przypadkach pozwala on wypracować pokaźną część rocznego dochodu. Pierwszą okazją na zwiększenie sprzedaży jest już listopadowy Black Friday. Jak przygotować ...
-
Marketing bazuje na emocjach
09:20 30.10.2018
Współczesny konsument wraz z produktem kupuje dziś emocje i wrażenia, które niejednokrotnie już okazywały się istotą zakupu. W takich realiach na liście zadań stawianych specjalistom od marketingu jest kreowanie architektury intensywnych doświadczeń zakupowych czyli tzw. Experience ...
-
Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami
12:34 25.10.2018
Szacuje się, że 80% użytkowników korzysta z mediów społecznościowych za pomocą urządzeń mobilnych. Dlatego też działania Social Customer Care powinny być kierowane do użytkowników smartfonów i tabletów. Co warto wziąć pod uwagę, kierując komunikację do klientów nowej ...
-
Blockchain zapewni przejrzystość reklam i zgodność z RODO?
10:35 09.10.2018
Skandale związane z danymi, chociażby te dotyczące Facebooka, coraz częściej dotykają branżę reklamową. Dlatego eksperci szukają złotego środka, by ich uniknąć. Jednak istotą problemu pozostaje brak przejrzystości danych i reklam. Czy istnieje sposób, aby ją uzyskać?
-
Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice
12:58 08.10.2018
Klientów zainteresowanych produktami lub usługami potrzebuje każda firma i to bez względu na to, czy działa na rynku już wiele lat czy dopiero raczkuje. Jak zdobywać zainteresowanie? W jaki sposób budować długotrwałe relacje z klientami? Oto garść porad od Integra Consulting Poland.
-
Jakie pułapki kryje retargeting?
00:22 04.10.2018
Retargeting to narzędzie, po które coraz chętniej sięgają marki i marketerzy. Aby jednak okazał się on skuteczny, konieczny jest wybór odpowiedniego dostawcy usług. Najlepszym wyjściem jest firma, która nie tylko legitymuje się wiedzą i doświadczeniem, ale również wyposażona jest w ...
-
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
08:53 03.10.2018
Grzeszki zdarzają się wprawdzie każdemu, ale w biznesie ich konsekwencje bywają o tyle poważne, że mogą negatywnie zaważyć na wizerunku i wyniku finansowym firmy. Czego powinniśmy wystrzegać się w handlu internetowym, aby osiągać zyski i nie dać się konkurentom? Oto 6 grzechów ...
-
5 powodów, dla których zadbasz o politykę cenową w e-commerce
11:11 28.09.2018
Podczas prowadzenia sprzedaży internetowej czy stacjonarnej w czasach łatwo porównywalnych cen w Internecie oraz królujących obniżek do 70% polityka cenowa ma szczególne znaczenie. Z jednej strony mamy klientów szukających znacznych obniżek, z drugiej zmieniające się ceny mogą być ...
-
Jak optymalizować strony mobilne pod SEO?
11:00 26.09.2018
Z racji tego, że coraz więcej użytkowników konsumuje treści i dokonuje zakupów na urządzeniach mobilnych, kluczowe staje się dopasowanie stron do mniejszych ekranów smartfonów i tabletów, optymalizacja ich treści i prędkości działania. Co należy zrobić, żeby witryna była jak ...
-
Smart Commerce przyszłością handlu
09:39 25.09.2018
W ramach strategii sprzedaży omnichannel rzeczywiste sklepy coraz częściej tworzą swoje odpowiedniki w sieci. Raporty na temat kondycji e-commerce pokazują jednak, że same w sobie e-sklepy nie gwarantują przypływu klientów i wysokich obrotów, przez co coraz więcej z nich upada. Receptą ...
-
Jak budować relacje z klientami: Social Customer Care
11:16 21.09.2018
Coraz częściej mówi się o braku lojalności klientów oraz zmianie roli social media. Nie chodzi już tylko o budowanie społeczności, ale o prowadzenie działań zasięgowych. Należy więc zastanowić się, jaką formę powinny przyjąć nasze działania i w jakim kierunku będzie rozwijać ...