eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomości › Publikacje
  • Ekstranet dla zaufanych i wybranych

    Ekstranet dla zaufanych i wybranych

    13:30 07.05.2004

    Ekstranet to dedykowany serwis www lub część portalu korporacyjnego adresowanego do kooperantów i partnerów firmy. W ten sposób dostęp do prezentowanych zasobów posiadają jedynie autoryzowani przedstawiciele, dla których tworzona jest personalizowana informacja. Przyjmuje się, iż po raz ... WIĘCEJ

  • No i gdzie jest ten UMTS?

    No i gdzie jest ten UMTS?

    01:47 05.05.2004

    Doskonale wszyscy pamiętamy zalew szumnych artykułów typu "Rewolucja UMTS", "Kiedy UMTS" itp. Kwestia była poruszana mniej więcej trzy lata temu i jakoś przycichła. Oczywiście pojawiają się często w różnorakiej prasie wzmianki o nowych, cudownych telefonach, opisujące, co takiego ... WIĘCEJ

    Tematy: umts, 3g, sms, gsm
  • Raport "Rynek pracy specjalistów"

    Raport "Rynek pracy specjalistów"

    14:01 22.04.2004

    Rośnie liczba miejsc pracy w sektorze produkcyjnym i wzrasta odsetek firm wymagających od kandydata znajomości angielskiego. To najważniejsze wnioski z raportu "Rynek pracy specjalistów" przygotowanego przez portal Pracuj.pl. Raport przygotowano na podstawie analizy 3245 ogłoszeń, jakie ... WIĘCEJ

  • Mapa Rynku Pracy - Marzec 2004

    Mapa Rynku Pracy - Marzec 2004

    01:14 20.04.2004

    Pierwszy kwartał nowego roku, jak zapewniają analitycy zakończymy z 5% wzrostem gospodarczym. Z wielu firm płyną optymistyczne sygnały, dotyczące zwiększenia obrotów i związanego z tym powiększenia kapitału. Przedsiębiorcy zamierzają jednak przeznaczyć większość zysków na ... WIĘCEJ

  • Gorzka lekcja PR

    Gorzka lekcja PR

    12:52 05.04.2004

    Tydzień temu znajomy wysłał mi ekscytującą wiadomość. "Napiszą o mojej firmie w (tytuł dużego dziennika)", przeczytałem. Mnie też udzielił się jego entuzjazm. Udzieliłem mu kilku porad jak rozmawiać z dziennikarzem i spokojnie czekałem na artykuł. Kiedy go przeczytałem nie ... WIĘCEJ

    Tematy: pr, public relations
  • Jak nie przegrać wojny cenowej

    Jak nie przegrać wojny cenowej

    13:09 29.03.2004

    "Wojny cenowe mogą doprowadzić do katastrofalnych z ekonomicznego punktu widzenia i obezwładniających pod względem psychologicznym sytuacji. Ich ujemne konsekwencje ponoszą nie tylko menedżerowie i firmy, ale i całe sektory. Niezależnie od tego, kto wygra, uczestnicy wojny znajdą się po ... WIĘCEJ

  • Postanowiłem włożyć kij w mrowisko!

    Postanowiłem włożyć kij w mrowisko!

    13:02 25.03.2004

    Postanowiłem włożyć kij w mrowisko! Jaki tak naprawdę jest nasz polski Internet. Gdzie głupota miesza się z cwaniactwem, a bezmyślność z indolencją? Kto na tym zarabia, a kto traci? Oto, jak wygląda szara polska rzeczywistość… Jak mówi stare porzekadło - wciąż powtarzane ... WIĘCEJ

  • To mój temat

    To mój temat

    13:08 22.03.2004

    Wszystkie pomysły, które rodzą się w głowie praktyka public relations i zgodnie z jego intencją są podchwytywane przez media mają jeden wspólny wyróżnik. W każdym przypadku dziennikarz powiedział, "To ciekawe". Dziennikarze instynktownie rozpoznają interesujące tematy. Zwykle ... WIĘCEJ

  • Optymalny Model Sprzedaży

    Optymalny Model Sprzedaży

    12:40 18.03.2004

    Działanie OMS polega na przeprowadzeniu procesu sprzedaży w sposób zaplanowany, zintegrowany i w pełni raportowalny. Model znajduje zastosowanie w szczególności w branżach: finansowej (ubezpieczenia, bankowość, leasing), telekomunikacyjnej (stacjonarna, komórkowa), motoryzacyjnej ... WIĘCEJ

  • Jak napisać ofertę?

    Jak napisać ofertę?

    02:16 15.03.2004

    Klient nie miał czasu wysłuchać Twojej propozycji. Przed odłożeniem słuchawki poprosił o przesłanie jej na piśmie. "O rany! Jak ja nie lubię pisać!" Tego już na szczęście nie usłyszał. Większość ludzi nie lubi pisać ofert, notatek, raportów i tysięcy innych dokumentów ... WIĘCEJ

  • Mapa Rynku Pracy - Luty 2004

    Mapa Rynku Pracy - Luty 2004

    17:39 10.03.2004

    Wzrost gospodarczy jest już faktem. W Polsce mamy coraz lepsze wskaźniki makroekonomiczne. Jak zapewniają ekonomiści nie powinno być już gorzej - może być tylko lepiej. Mimo to poprawiająca się ciągle sytuacja gospodarcza nie ma przełożenia na rynek pracy. Pracodawcy ciągle ... WIĘCEJ

  • Lojalność partnerów w relacjach biznesowych

    Lojalność partnerów w relacjach biznesowych

    14:21 08.03.2004

    Powodem, dla którego tak wielu sprzedawców zajmuje się zdobywaniem nowych klientów, a tak niewielu potrafi dobrze budować lojalność starych, jest fakt, że pierwsze zadanie wydaje się dużo ciekawsze i bardziej opłacalne, a do tego, w powszechnej opinii, stanowi znacznie większe wyzwanie. ... WIĘCEJ

  • Tylko nie nudź

    Tylko nie nudź

    12:24 04.03.2004

    Wszyscy kiedyś tam byliśmy. Zasłonięte okna. Przyciemnione światła w sali konferencyjnej. Nudny mówca. Przydługi pokaz slajdów. Nawet najmocniejsza kawa nie wytrąci nas z letargu. Gdyby tylko to był pięściarski ring natychmiast uderzylibyśmy w gong skracając w ten sposób męki ... WIĘCEJ

  • Rynek VoIP rośnie, ale nie dzięki niższym kosztom

    Rynek VoIP rośnie, ale nie dzięki niższym kosztom

    12:54 01.03.2004

    Technologia VoIP staje się powoli jednym z głównych planów inwestycyjnych wielu firm. Jak się to ma do moich złych ocen z przed dwóch lat? Na szczęście dla mnie dobrze, gdyż krytykowałem przereklamowane korzyści a nie technologię sama w sobie. Otóż nie ma już wątpliwości, że ... WIĘCEJ

  • Firmowe biuletyny elektroniczne

    Firmowe biuletyny elektroniczne

    10:30 27.02.2004

    Każda akcja promocyjna wymaga zastosowania zróżnicowanych mechanizmów popularyzacji strony WWW w Internecie. Najczęściej służą temu indeksacje w systemach wyszukujących i udostępnianie on-line zasobów poszukiwanych przez grupę docelową oraz reklama z wykorzystaniem różnorodnych form ... WIĘCEJ

  • Krótki kurs rozwoju

    Krótki kurs rozwoju

    14:19 23.02.2004

    Jeszcze kilka lat temu wydawało mi się, że Pressence Public Relations powinna być małą agencją rozrastającą się do pewnego określonego (idealnego?) rozmiaru i formatu. To naiwne myślenie prysnęło jak bańka mydlana, kiedy zdałem sobie sprawę z oczywistej dziś dla mnie prawdy ... WIĘCEJ

  • Lojalność e-klienta

    Lojalność e-klienta

    13:34 19.02.2004

    Handel wirtualny stanowi obecnie jeden z najistotniejszych aspektów Internetu. Zajmuje nowe segmenty i nisze rynkowe. Imponująca dywersyfikacja produktów i usług zachęca e-klientów do dokonania zakupów. Dodatkowym impulsem stymulującym sprzedaż sieciową są zróżnicowane programy ... WIĘCEJ

  • 3 grzechy główne PRZEDsprzedaży

    3 grzechy główne PRZEDsprzedaży

    10:44 16.02.2004

    Pierwszym artykułem, jaki napisałem specjalnie dla PP.info, był tekst: "PRZEDsprzedaż - fundament sukcesu w PP". Wtedy jeszcze pojęcie PRZEDsprzedaży nie było w Polsce rozpowszechnione - dziś mówi się o nim coraz głośniej. Genialna w swej prostocie idea PRZEDsprzedawania produktów z ... WIĘCEJ

  • SMS-y marketingowych przyjaciół

    SMS-y marketingowych przyjaciół

    13:38 13.02.2004

    Aby komunikacja z klientami za pomocą marketingu mobilnego cieszyła się powodzeniem u konsumentów i przynosiła zyski reklamodawcy, marketingowiec musi przestrzegać pewnych zasad. Stosując się do nich będzie mógł osiągnąć zamierzone cele oraz wysoką skuteczność. Marketing mobilny ... WIĘCEJ

  • Jak naprawdę działa public relations?

    Jak naprawdę działa public relations?

    11:26 11.02.2004

    Prowadzisz firmę odnoszącą coraz większe sukcesy. Zyski przekraczają Twoje oczekiwania. Każdy z pracowników zna swoje miejsce. Planujesz ekspansję za granicę . Może kupisz konkurencyjną firmę lub otworzysz własną fabrykę. Gratuluję. Ale czy przemyślałeś dokładnie jak opowiesz o ... WIĘCEJ

  • Mapa Rynku Pracy - Styczeń 2004

    Mapa Rynku Pracy - Styczeń 2004

    11:16 09.02.2004

    W styczniu na rynku przeważały optymistyczne nastroje, głównie za sprawą danych o produkcji przemysłowej, która w grudniu wzrosła aż o 13,9% w ujęciu rocznym. Tak wysoki wzrost rynek zawdzięcza głównie branżom, które produkują dobra przeznaczone na eksport, ponieważ polski eksport ... WIĘCEJ

  • Nowa strategia dla Polski

    Nowa strategia dla Polski

    02:02 06.02.2004

    Zapowiada się pracowity rok dla polskiej informatyki. Wzrostu przychodów oczekują firmy z sektora IT, których obroty wzrosną o środki z budżetu państwa. Aby dostosować sferę administracji rządowej do wymagań planu eEurope 2005 konieczne będą spore wydatki na infrastrukturę ... WIĘCEJ

  • Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej

    Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej

    13:17 04.02.2004

    Ile można wydać na kampanię reklamową sklepu internetowego w okresie przedświątecznym? Czy i ile warto zapłacić za wykupienie słów kluczowych w wyszukiwarce? Czy warto decydować się na nietypowe modele wynagradzania reklamobiorcy? Na wszystkie te pytania można otrzymać precyzyjne ... WIĘCEJ

  • Co odróżnia PR od reklamy

    Co odróżnia PR od reklamy

    12:49 02.02.2004

    Każdy nowy dzień przychodzi po starym bez względu na kalendarz lub porę roku. Jest jednak coś ekscytującego i napawającego nadzieją w odkrywaniu pierwszej kartki w Nowym Roku. Uczucie nieskazitelnie czystej przestrzeni 366 dni w roku przestępnym daje nam motywację do nowych wyzwań i ... WIĘCEJ

  • Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2003

    Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2003

    16:17 30.01.2004

    Grudzień, jak co roku upłynął pod znakiem świąt Bożego Narodzenia i świątecznej gorączki jaka ogarnia w związku z nimi wiele osób. Dlatego niewiele branż rekrutowało nowych pracowników. Firmy, które zwiększają znacznie swoje obroty w tym czasie, przyjęły niezbędny personel w ... WIĘCEJ

poprzednia  

1 ... 20 ... 60 ... 65 66 67 ... 72

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: