-
Ekstranet dla zaufanych i wybranych
13:30 07.05.2004
Ekstranet to dedykowany serwis www lub część portalu korporacyjnego adresowanego do kooperantów i partnerów firmy. W ten sposób dostęp do prezentowanych zasobów posiadają jedynie autoryzowani przedstawiciele, dla których tworzona jest personalizowana informacja. Przyjmuje się, iż po raz ...
-
No i gdzie jest ten UMTS?
01:47 05.05.2004
Doskonale wszyscy pamiętamy zalew szumnych artykułów typu "Rewolucja UMTS", "Kiedy UMTS" itp. Kwestia była poruszana mniej więcej trzy lata temu i jakoś przycichła. Oczywiście pojawiają się często w różnorakiej prasie wzmianki o nowych, cudownych telefonach, opisujące, co takiego ...
-
Raport "Rynek pracy specjalistów"
14:01 22.04.2004
Rośnie liczba miejsc pracy w sektorze produkcyjnym i wzrasta odsetek firm wymagających od kandydata znajomości angielskiego. To najważniejsze wnioski z raportu "Rynek pracy specjalistów" przygotowanego przez portal Pracuj.pl. Raport przygotowano na podstawie analizy 3245 ogłoszeń, jakie ...
-
Mapa Rynku Pracy - Marzec 2004
01:14 20.04.2004
Pierwszy kwartał nowego roku, jak zapewniają analitycy zakończymy z 5% wzrostem gospodarczym. Z wielu firm płyną optymistyczne sygnały, dotyczące zwiększenia obrotów i związanego z tym powiększenia kapitału. Przedsiębiorcy zamierzają jednak przeznaczyć większość zysków na ...
-
Gorzka lekcja PR
12:52 05.04.2004
Tydzień temu znajomy wysłał mi ekscytującą wiadomość. "Napiszą o mojej firmie w (tytuł dużego dziennika)", przeczytałem. Mnie też udzielił się jego entuzjazm. Udzieliłem mu kilku porad jak rozmawiać z dziennikarzem i spokojnie czekałem na artykuł. Kiedy go przeczytałem nie ...
Tematy: pr, public relations -
Jak nie przegrać wojny cenowej
13:09 29.03.2004
"Wojny cenowe mogą doprowadzić do katastrofalnych z ekonomicznego punktu widzenia i obezwładniających pod względem psychologicznym sytuacji. Ich ujemne konsekwencje ponoszą nie tylko menedżerowie i firmy, ale i całe sektory. Niezależnie od tego, kto wygra, uczestnicy wojny znajdą się po ...
-
Postanowiłem włożyć kij w mrowisko!
13:02 25.03.2004
Postanowiłem włożyć kij w mrowisko! Jaki tak naprawdę jest nasz polski Internet. Gdzie głupota miesza się z cwaniactwem, a bezmyślność z indolencją? Kto na tym zarabia, a kto traci? Oto, jak wygląda szara polska rzeczywistość… Jak mówi stare porzekadło - wciąż powtarzane ...
-
To mój temat
13:08 22.03.2004
Wszystkie pomysły, które rodzą się w głowie praktyka public relations i zgodnie z jego intencją są podchwytywane przez media mają jeden wspólny wyróżnik. W każdym przypadku dziennikarz powiedział, "To ciekawe". Dziennikarze instynktownie rozpoznają interesujące tematy. Zwykle ...
-
Optymalny Model Sprzedaży
12:40 18.03.2004
Działanie OMS polega na przeprowadzeniu procesu sprzedaży w sposób zaplanowany, zintegrowany i w pełni raportowalny. Model znajduje zastosowanie w szczególności w branżach: finansowej (ubezpieczenia, bankowość, leasing), telekomunikacyjnej (stacjonarna, komórkowa), motoryzacyjnej ...
-
Jak napisać ofertę?
02:16 15.03.2004
Klient nie miał czasu wysłuchać Twojej propozycji. Przed odłożeniem słuchawki poprosił o przesłanie jej na piśmie. "O rany! Jak ja nie lubię pisać!" Tego już na szczęście nie usłyszał. Większość ludzi nie lubi pisać ofert, notatek, raportów i tysięcy innych dokumentów ...
-
Mapa Rynku Pracy - Luty 2004
17:39 10.03.2004
Wzrost gospodarczy jest już faktem. W Polsce mamy coraz lepsze wskaźniki makroekonomiczne. Jak zapewniają ekonomiści nie powinno być już gorzej - może być tylko lepiej. Mimo to poprawiająca się ciągle sytuacja gospodarcza nie ma przełożenia na rynek pracy. Pracodawcy ciągle ...
-
Lojalność partnerów w relacjach biznesowych
14:21 08.03.2004
Powodem, dla którego tak wielu sprzedawców zajmuje się zdobywaniem nowych klientów, a tak niewielu potrafi dobrze budować lojalność starych, jest fakt, że pierwsze zadanie wydaje się dużo ciekawsze i bardziej opłacalne, a do tego, w powszechnej opinii, stanowi znacznie większe wyzwanie. ...
-
Tylko nie nudź
12:24 04.03.2004
Wszyscy kiedyś tam byliśmy. Zasłonięte okna. Przyciemnione światła w sali konferencyjnej. Nudny mówca. Przydługi pokaz slajdów. Nawet najmocniejsza kawa nie wytrąci nas z letargu. Gdyby tylko to był pięściarski ring natychmiast uderzylibyśmy w gong skracając w ten sposób męki ...
-
Rynek VoIP rośnie, ale nie dzięki niższym kosztom
12:54 01.03.2004
Technologia VoIP staje się powoli jednym z głównych planów inwestycyjnych wielu firm. Jak się to ma do moich złych ocen z przed dwóch lat? Na szczęście dla mnie dobrze, gdyż krytykowałem przereklamowane korzyści a nie technologię sama w sobie. Otóż nie ma już wątpliwości, że ...
-
Firmowe biuletyny elektroniczne
10:30 27.02.2004
Każda akcja promocyjna wymaga zastosowania zróżnicowanych mechanizmów popularyzacji strony WWW w Internecie. Najczęściej służą temu indeksacje w systemach wyszukujących i udostępnianie on-line zasobów poszukiwanych przez grupę docelową oraz reklama z wykorzystaniem różnorodnych form ...
-
Krótki kurs rozwoju
14:19 23.02.2004
Jeszcze kilka lat temu wydawało mi się, że Pressence Public Relations powinna być małą agencją rozrastającą się do pewnego określonego (idealnego?) rozmiaru i formatu. To naiwne myślenie prysnęło jak bańka mydlana, kiedy zdałem sobie sprawę z oczywistej dziś dla mnie prawdy ...
-
Lojalność e-klienta
13:34 19.02.2004
Handel wirtualny stanowi obecnie jeden z najistotniejszych aspektów Internetu. Zajmuje nowe segmenty i nisze rynkowe. Imponująca dywersyfikacja produktów i usług zachęca e-klientów do dokonania zakupów. Dodatkowym impulsem stymulującym sprzedaż sieciową są zróżnicowane programy ...
-
3 grzechy główne PRZEDsprzedaży
10:44 16.02.2004
Pierwszym artykułem, jaki napisałem specjalnie dla PP.info, był tekst: "PRZEDsprzedaż - fundament sukcesu w PP". Wtedy jeszcze pojęcie PRZEDsprzedaży nie było w Polsce rozpowszechnione - dziś mówi się o nim coraz głośniej. Genialna w swej prostocie idea PRZEDsprzedawania produktów z ...
-
SMS-y marketingowych przyjaciół
13:38 13.02.2004
Aby komunikacja z klientami za pomocą marketingu mobilnego cieszyła się powodzeniem u konsumentów i przynosiła zyski reklamodawcy, marketingowiec musi przestrzegać pewnych zasad. Stosując się do nich będzie mógł osiągnąć zamierzone cele oraz wysoką skuteczność. Marketing mobilny ...
-
Jak naprawdę działa public relations?
11:26 11.02.2004
Prowadzisz firmę odnoszącą coraz większe sukcesy. Zyski przekraczają Twoje oczekiwania. Każdy z pracowników zna swoje miejsce. Planujesz ekspansję za granicę . Może kupisz konkurencyjną firmę lub otworzysz własną fabrykę. Gratuluję. Ale czy przemyślałeś dokładnie jak opowiesz o ...
-
Mapa Rynku Pracy - Styczeń 2004
11:16 09.02.2004
W styczniu na rynku przeważały optymistyczne nastroje, głównie za sprawą danych o produkcji przemysłowej, która w grudniu wzrosła aż o 13,9% w ujęciu rocznym. Tak wysoki wzrost rynek zawdzięcza głównie branżom, które produkują dobra przeznaczone na eksport, ponieważ polski eksport ...
-
Nowa strategia dla Polski
02:02 06.02.2004
Zapowiada się pracowity rok dla polskiej informatyki. Wzrostu przychodów oczekują firmy z sektora IT, których obroty wzrosną o środki z budżetu państwa. Aby dostosować sferę administracji rządowej do wymagań planu eEurope 2005 konieczne będą spore wydatki na infrastrukturę ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
13:17 04.02.2004
Ile można wydać na kampanię reklamową sklepu internetowego w okresie przedświątecznym? Czy i ile warto zapłacić za wykupienie słów kluczowych w wyszukiwarce? Czy warto decydować się na nietypowe modele wynagradzania reklamobiorcy? Na wszystkie te pytania można otrzymać precyzyjne ...
-
Co odróżnia PR od reklamy
12:49 02.02.2004
Każdy nowy dzień przychodzi po starym bez względu na kalendarz lub porę roku. Jest jednak coś ekscytującego i napawającego nadzieją w odkrywaniu pierwszej kartki w Nowym Roku. Uczucie nieskazitelnie czystej przestrzeni 366 dni w roku przestępnym daje nam motywację do nowych wyzwań i ...
-
Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2003
16:17 30.01.2004
Grudzień, jak co roku upłynął pod znakiem świąt Bożego Narodzenia i świątecznej gorączki jaka ogarnia w związku z nimi wiele osób. Dlatego niewiele branż rekrutowało nowych pracowników. Firmy, które zwiększają znacznie swoje obroty w tym czasie, przyjęły niezbędny personel w ...