eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomości › Publikacje
  • Integracja działań BTL online i offline

    Integracja działań BTL online i offline

    13:42 26.01.2004

    Konkursy są prostym i skutecznym narzędziem motywującym konsumenta do działań pożądanych przez nadawcę. Muszą jednak być przemyślane, odpowiednio skonstruowane i sprawnie przeprowadzone. Dzięki nowym technologiom takie konkursy możemy teraz organizować taniej, szybciej i skuteczniej ... WIĘCEJ

  • Wyzwania public relations 2004

    Wyzwania public relations 2004

    13:03 22.01.2004

    Ponieważ dziennikarze żyją w coraz większym pośpiechu i mają mniej czasu na weryfikację informacji w mediach pojawi się więcej nieprawdziwych informacji. Prawda czy fałsz? Kiedy pytałem znajomych z branży public relations co przyniesie ten rok wielu wzruszało ramionami, "Przyszłość ... WIĘCEJ

  • e-CRM i e-PR na mojej stronie

    e-CRM i e-PR na mojej stronie

    11:11 21.01.2004

    CRM to ostatnimi czasy "buzzword", jak mówią Anglicy. Najczęściej używane określenie, słowo wytrych, które ma być panaceum na rozczarowanie słabą sprzedażą przez Internet i spadające akcje spółek nowych technologii. Co e-CRM może mieć wspólnego z Public Relations? Jak wszystko w ... WIĘCEJ

  • Internet w procesie marketingowym

    Internet w procesie marketingowym

    12:59 19.01.2004

    Wraz z globalnym rozwojem sieci Internet zwiększa się liczba firm wykorzystujących marketing on-line. Wielu menedżerów uważa, że jest to potężna broń w walce z konkurencją. Ze względu na motywy, jakimi kierują się poszczególne firmy przy wyborze takiej strategii można podzielić je ... WIĘCEJ

  • Bazy danych wzajemnie udostępniane

    Bazy danych wzajemnie udostępniane

    13:29 15.01.2004

    Na polskim rynku działa bardzo wiele firm, dla których podstawowym narzędziem sprzedaży jest marketing bezpośredni, w tym telemarketing lub direct mailing. Zasobem, który umożliwia tym firmom sprzedaż własnych produktów lub usług, jest teleadresowa baza danych. Polski rynek baz danych ... WIĘCEJ

  • Ale wizytówka!

    Ale wizytówka!

    00:04 12.01.2004

    Jest mała. Waży gram. Kosztuje grosze. Do jej prezentacji nie potrzebujesz rzutnika. Działa na lądzie, na wodzie i w powietrzu o każdej porze dnia i nocy. I to jak działa! Wizytówka to Twoje podstawowe i najtańsze narzędzie w komunikacji marketingowej. To właśnie wizytówki są ... WIĘCEJ

  • CRM dla dużych i małych

    CRM dla dużych i małych

    12:47 09.01.2004

    Głównym celem wdrożeń CRM jest utrzymanie i zwiększenie sprzedaży. Aby móc zrealizować tę ideę, każde przedsiębiorstwo potrzebuje stworzenia indywidualnej koncepcji, tylko dla siebie. Inaczej będzie wyglądał CRM dla firm działających w układzie B2B, a zupełnie inaczej dla ... WIĘCEJ

  • Nowe inwestycje w Internet to będą...

    Nowe inwestycje w Internet to będą...

    01:05 07.01.2004

    Swego czasu pisałem na temat przydatności różnych technologii do tworzenia rozwiązań informatycznych wspomagających poszczególne procesy biznesowe. Było dość dawno, ponad dwa lata temu. Napisałem wtedy, że technologie webowe nie wyprą tradycyjnych systemów zdalnego dostępu do ... WIĘCEJ

  • Kilka słów prawdy o dziennikarzach

    Kilka słów prawdy o dziennikarzach

    01:07 05.01.2004

    Jeszcze niedawno doświadczenia w mediach były podstawowym kryterium rozpoczęcia pracy w public relations. Wychodzono z prostego założenia, że ktoś kto zarabiał na chleb jako dziennikarz z łatwością znajdzie wspólny język z kolegami po fachu. Dzisiaj coraz trudniej jest znaleźć w ... WIĘCEJ

  • Wizjoner czy marketingowy liczygrosz

    Wizjoner czy marketingowy liczygrosz

    00:03 02.01.2004

    Wieloma cechami można określać marketing - jaki jest, jaki być powinien. Jedną z nich bez wątpienia jest szeroko rozumiana kreatywność i innowacyjność - dostosowanie nowych rozwiązań do istniejących potrzeb. Jednak, skupiając się jedynie na tym obszarze, kreowalibyśmy się jako ... WIĘCEJ

  • Siła internetowego gadgetu

    Siła internetowego gadgetu

    00:03 31.12.2003

    Przyszli, zobaczyli, ale czy wynieśli ze spotkania coś co sprawi, że będą o Tobie pamiętać dłużej niż przez następny kwadrans? W tradycyjnym marketingu obdarowałbyś ich małym prezentem: długopisem, kalendarzem, podkładką pod myszkę; czymś, co oprócz swej funkcji użytkowej ... WIĘCEJ

  • Skuteczna strona WWW firmy

    Skuteczna strona WWW firmy

    00:01 29.12.2003

    Pierwszym krokiem podczas tworzenia własnego serwisu WWW przedsiębiorstwa, jeszcze na etapie jego planowania, jest znalezienie przez osoby odpowiedzialne za projekt internetowy, odpowiedzi na proste pytanie, otóż: "W jakim celu tworzymy nasz serwis?" Odpowiedź na to pytanie musi się pojawić ... WIĘCEJ

  • Skuteczne i dochodowe ministrony

    Skuteczne i dochodowe ministrony

    00:02 26.12.2003

    W ostatnim artykule napisałem o ministronach jako alternatywie dla PRZEDsprzedaży. Zapowiedziałem, że kolejny artykuł również będzie im poświęcony. Oto 5 czynników decydujących o sukcesie (skuteczności i opłacalności) partnerskich ministron: dobór grupy docelowej, dobry i atrakcyjny ... WIĘCEJ

  • Dużo zwolnień, dużo przyjęć

    Dużo zwolnień, dużo przyjęć

    00:02 24.12.2003

    Ostatnie miesiące nie były zbyt dobre dla banków i osób zainteresowanych pracą w instytucjach finansowych. Nawet ci, którzy w nich już pracują, nie mogą być pewni zachowania miejsca pracy. Przez ostatnie kilka lat banki łączyły się lub przejmowały mniejszych konkurentów ... WIĘCEJ

  • Marka i reputacja

    Marka i reputacja

    12:28 22.12.2003

    Na firmowym spotkaniu wigilijnym zapytałem prezesa dużej spółki giełdowej co spędza sen z jego powiek. Odpowiedź była błyskawiczna, "Duży kryzys zaufania do firmy". Średni czas zarządzania firmą jest teraz krótszy niż przed kilkoma laty. 5 lat to wieczność. Główną przyczyną ... WIĘCEJ

  • Jak kobiety kupują

    Jak kobiety kupują

    00:26 19.12.2003

    Kobietom najbardziej zależy na wiecznej tajemnicy. Gdzie ja to ostatnio słyszałem? Jeśli tak jest naprawdę, niezmiernie trudno będzie połączyć 10 najważniejszych kobiecych pragnień (jak na przykład, prawdziwa miłość, systematyczny pedicure i muskularne ramiona - przypadkowy wybór z ... WIĘCEJ

  • Jak było i co nas czeka, czyli 2003/2004

    Jak było i co nas czeka, czyli 2003/2004

    09:27 17.12.2003

    Ten artykuł to kilka wniosków, małe podsumowanie roku oraz plany i prognozy na rok przyszły. Starałem się tym razem skupić główne na ogólnych trendach i wybranych danych liczbowych tak by mieli Państwo materiał do tworzenia własnych planów. Do tego kilka komentarzy na temat ... WIĘCEJ

  • Moda na ACCA

    Moda na ACCA

    00:16 15.12.2003

    Ponad 500 osób w Polsce ma już dyplom ACCA, poświadczający zdobycie wiedzy przydatnej w pracy w zarządzaniu - nie tylko finansami, ale wszystkimi sferami działalności przedsiębiorstw. Minimum dwa lata nauki, 14 egzaminów, wszystko w języku angielskim - to czeka tych, którzy zdecydują ... WIĘCEJ

  • Mapa Rynku Pracy - Listopad 2003

    Mapa Rynku Pracy - Listopad 2003

    12:46 12.12.2003

    Koniunktura w listopadzie była nadal dobra, choć firmy wskazywały, że mają mniej zamówień z zagranicy niż przed miesiącem. Sytuacja – choć ciągle daleka od dobrej, systematycznie się poprawia. Pozytywnym sygnałem jest również utrzymujący się wzrost produkcji przemysłowej ... WIĘCEJ

  • Temat i adres w e-mailingu

    Temat i adres w e-mailingu

    12:15 10.12.2003

    David Ogilvy, jeden z najsłynniejszych ludzi reklamy, powiedział kiedyś, "Średnio biorąc pięć razy więcej ludzi czyta nagłówki niż resztę tekstu. Kiedy piszesz nagłówek, wydajesz 80 centów ze swojego dolara". Ten cytat idealnie pasuje, gdy mowa o tworzeniu nagłówka e-maila. Do ... WIĘCEJ

  • Ministrony zamiast PRZEDsprzedaży?

    Ministrony zamiast PRZEDsprzedaży?

    23:57 08.12.2003

    Wiele razy w listach i na Forum PP.info pojawiało się pytanie o alternatywy dla PRZEDsprzedaży. Wielu potencjalnych Partnerów nie może lub nie chce poświęcać odpowiedniej ilości czasu i wysiłku na tworzenie własnych serwisów www i e-zinów zmiast tego chcąc jak najszybciej zacząć ... WIĘCEJ

  • Czy powstanie alternatywa dla Windows?

    Czy powstanie alternatywa dla Windows?

    01:04 05.12.2003

    Rządy trzech azjatyckich krajów - Japonii, Chin oraz Korei Południowej poinformowały niedawno o planowanym projekcie, którego celem ma być stworzenie systemu operacyjnego alternatywnego wobec Windows. Na podstawie informacji serwisu "The Wall Street Journal Online", który powołuje się na ... WIĘCEJ

  • Markowe wydarzenia

    Markowe wydarzenia

    00:14 03.12.2003

    Gdy branding urósł do rangi strategicznego celu firm, event marketing wypracowuje sobie coraz silniejszą pozycję pośród najczęściej stosowanych narzędzi promocji. Przede wszystkim pozwala na kreatywne i skuteczne realizowanie celów związanych z zarządzaniem marką. WIĘCEJ

  • Pytania i odpowiedzi

    Pytania i odpowiedzi

    01:08 28.11.2003

    Sesja pytań i odpowiedzi na zakończenie prezentacji lub wystąpienia powinna być wykorzystana do powtórzenia i wzmocnienia Twoich celów i myśli. Z tego powodu powinno Ci zależeć na zachęcania ludzi do zadawania pytań. Jednak wiele osób z ulgą wita ciszę po usłyszeniu, "Czy są jakieś ... WIĘCEJ

  • Krótki list o zabijaniu

    Krótki list o zabijaniu

    01:57 26.11.2003

    Ten przewrotny tytuł tylko pozornie jest przenośnią. Tym razem będziemy mówić faktycznie o zabijaniu ale nie ludzi a własnych inwestycji mimo, że będzie o pracownikach a raczej ich zwalnianiu i tym co po nich zostaje a raczej właśnie ginie. Czymże jak nie inwestycją jest ponoszenie ... WIĘCEJ

poprzednia  

1 ... 20 ... 60 ... 66 67 68 ... 72

następna

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: