-
Zagraniczne zakupy online: co kupują Polacy?
Jak wynika z najnowszego raportu Gemiusa o rynku e-commerce, 13 proc. polskich internautów kupuje na zagranicznych stronach WWW. Najczęściej wymienianą platformą jest eBay, przed Amazonem i AliExpress. Co kupujemy? Najchętniej odzień, dodatki i akcesoria, ale powodzeniem cieszą się również książki czy multimedia. Użytkownicy sieci z Polski, ...
-
Video online. Co i gdzie oglądamy?
Polskich użytkowników urządzeń mobilnych charakteryzuje wysoka konsumpcja internetowych treści video. Co oglądamy najchętniej? Jak często? W jakich sytuacjach? Które aplikacje wybieramy? Odpowiedzi na te i inne pytania przynosi analiza, którą IRCenter opracował na podstawie projektu Multiscreening 2016 oraz danych behawioralnych Mobigate. Jak ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 39/2010
... sierpniu. Również dla działalności finansowej i ubezpieczeniowej zanotowano wzrost o 5 do +34 we wrześniu. Klimat w sektorze handlu detalicznego był pozytywny i wyniósł +3. Według Analiz Online i Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami poziom sprzedaży netto w miesiącu sierpień był na poziomie 479,2 mln PLN, natomiast od stycznia 2010 r. wielkość ...
-
Co muszą detaliści, czyli wyzwania sprzedaży detalicznej
... wolumeny sprzedaży i wciąż wysokie koszty operacyjne powodują erozję marż. Zakupy online pozostaną, ale odpowiedzialne zakupy schodzą na dalszy plan. Handel elektroniczny ... z której korzystali producenci w okresie szoków podażowych w 2021 i 2022. Z analiz Allianz Trade wynika, że przed największymi wyzwaniami związanymi z utrzymaniem swoich ...
-
Mobilny Internet: porównanie cen V 2010
... tendencji ograniczania liczby miesięcy z obniżoną opłatą. Jedynie w przypadku klientów biznesowych korzystający z Play Online 5GB, gdzie okres promocji trwa 4 miesiące, udział ten wynosił (aż!) 1%. Dodatkowo, oferty ... też Prezes UKE zamierza prowadzić dalszy monitoring w tym zakresie, przy okazji kolejnych analiz cen usług mobilnego Internetu oraz ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... analiz Publicis Groupe wynika, że w pierwszych trzech kwartałach 2024 r. wartość inwestycji reklamowych w internecie w nowym ujęciu, a zatem bez wideo online ... poprzednim roku, ten wzrost został wygenerowany przede wszystkim na nośnikach digitalowych. Z analiz IGRZ oraz Publicis Groupe wynika, że udział nośników digitalowych w przychodach reklamowych ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 46/2015
Ceny w internecie zanotowały większe spadki niż w tradycyjnych sklepach - wynika z danych Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych. W październiku ceny w sieci były średnio o 0,7 proc. niższe niż miesiąc wcześniej. Różnica w poziomie cen między sklepami online a offline nie przekracza jednak 1 pkt proc. Według NBP tempo wzrostu PKB w Polsce w latach ...
-
Reklama kinowa wyprzedza internet i radio. Jak zmienia się rynek?
... Z analiz Publicis Groupe wynika, że w okresie od stycznia do września 2025 r. wartość inwestycji reklamowych w internecie w nowym ujęciu, a zatem bez wideo online ... roku, ten wzrost został wygenerowany przede wszystkim na nośnikach digitalowych. Z analiz OOHlife Izby Gospodarczej oraz naszych wynika, że udział nośników digitalowych w przychodach ...
-
Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011
... w podziale na godziny. Wskaźnik umożliwia analizę jak w ciągu dnia zmienia się zainteresowanie internautów daną kreacją, jak również umożliwiają porównywanie kampanii online z kampaniami realizowanymi w innych mediach dla tego samego produktu i pozwalają ocenić ich wpływ na siebie. Reklama mailingowa W raporcie gemiusAdMonitor znalazły się ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania II kw. 2015
... Gostiew, główny ekspert ds. bezpieczeństwa z Globalnego zespołu ds. badań i analiz, Kaspersky Lab. II kwartał w liczbach Według danych z systemu KSN rozwiązania firmy Kaspersky Lab wykryły i odparły łącznie 379,9 milionów szkodliwych ataków przeprowadzonych z zasobów online zlokalizowanych na całym świecie – o 19% mniej niż w I kwartale. W badanym ...
-
Sieci handlowe: jak odbudować zaufanie konsumentów po pandemii?
... bezpieczeństwa. Usługi typu curbside pick-up (zakup online, odbiór autem przed sklepem), BOPIS (zakup online, odbiór w sklepie) oraz dostawy ze sklepów lokalnych na ... zintegrowane, aby spotęgować pozytywne odczucia klientów związane z marką. Wykorzystanie danych i analiz. Informacje z systemów CRM i aplikacji mobilnych oraz dane branżowe będą miały ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%
... , do czego przyczyniły się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Z analiz Publicis Groupe wynika, że kibice poszukiwali krótkich materiałów po meczach ... r. Wprowadzone w pierwszym kwartale pojęcie 'wideo', obejmuje zarówno telewizję, jak i wideo online. Dotychczasowe sklasyfikowanie wideo online do kategorii Internet stało się nieaktualne w dobie smart ...
-
Aktualizacja i rozwój serwisu WWW
... determinuje rozwiązanie, dlatego warto dobrać narzędzia i wnikliwość przeprowadzanych analiz do szerokości oferty, metod dystrybucji, istotności internetu z punktu widzenia prowadzenia biznesu itp. Aby ułatwić sobie analizę statystyk, warto zintegrować serwis WWW z działającym online systemem Gemius firmy Global eMarketing S.A. O pozycjonowaniu ...
-
Internet w regionie CEE 2010-2011
... przynajmniej raz w miesiącu. Rynek Internetu w regionie CEE jest przedmiotem regularnych analiz realizowanych przez firmę Gemius, a ich wyniki prezentowane są na ... o jedną trzecią mniejszy wzrost procentowy. W krajach regionu CEE udział wydatków na reklamę online, jest wciąż niższy niż w krajach Europy Zachodniej. Takie wnioski można wyciągnąć ...
-
Branża IT w 2014 r. - prognozy
... m.in. Internet wszechrzeczy, inteligentne samochody czy trójwymiarowy druk. Według analiz Gartnera rynek rozwiązań 3D urośnie w ciągu najbliższego roku o 75%, a do ... urządzeniach mobilnych także w pojazdach. - Jak wynika z tegorocznego raportu Capgemini Cars Online, 51 proc. klientów oczekuje, że następny samochód, jaki kupią będzie wyposażony ...
-
Czarny Piątek bez tajemnic: kim jest łowca okazji?
... . Z danych McKinsey wynika, że połowa kupujących spróbuje uniknąć tłumów, kupując online. A kim jest internetowy łowca okazji? W poszukiwaniu odpowiedzi na to pytanie ... wydatki w tej grupie amerykańskich konsumentów wyniosły średnio 419,5 dolara na osobę. Z naszych analiz wynika, że to właśnie młodzi konsumenci polują na okazje w Internecie. Aż 83% ...
-
Zagrożenia internetowe I kw. 2013
... . Państwa, w których znajduje się najwięcej szkodliwego oprogramowania w zasobach online Dane te wskazują państwa, w których fizycznie zlokalizowane są strony internetowe, ... których użytkownicy byli najbardziej narażeni na ryzyko infekcji online W celu oszacowania poziomu ryzyka infekcji online, na które narażone są komputery użytkowników w różnych ...
-
Jak dostosować e-commerce do wymogów B2B?
... B2B online? Jakie innowacje będą napędzać rozwój zakupów online B2B w nadchodzących latach? Jakie są największe bariery w zakupach B2B dokonywanych online? ... które upraszcza złożone procesy i pomaga efektywnie zarządzać funkcjami biznesowymi. Według analiz, w 2019 roku wielkość globalnego rynku oprogramowania do handlu elektronicznego została ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I-VI 2008
... stosowany wcześniej schemat ataków. Do rozprzestrzeniania swoich tworów zaczęli wykorzystywać zhakowane strony. O ile trojany tworzone w celu kradzieży haseł do gier online stanowiły wcześniej zagrożenie jedynie dla graczy takich gier, obecnie zagrażają wszystkim użytkownikom, ponieważ ogromna większość trojanów atakujących gry, które zostały ...
-
E-commerce: na zakupy ubrań i kosmetyków wydajemy miliardy
... branży, jak i samych konsumentów sprawiają, że wydatki na modę i akcesoria w kanale online nieustannie rosną – szacuje się, że w 2020 roku przekroczyły one 5,7 mld dolarów ... wydać na treści cyfrowe 1,41 mld dolarów do końca bieżącego roku – wynika z analiz. Największych wzrostów w regionie oczekuje się natomiast w Rumunii (54%). Edukacja Raport PayU ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2 410 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,34% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 ... 0,52 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Ceneo.pl, która znalazła się ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2670 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 85,15% populacji Polaków w wieku od 7 do ... odnotowała 0,6 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Ceneo.pl, która znalazła się ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... branż wyróżniły się na tle innych pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które z marek brylowały reklamowo w radiu, a które w internecie? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W ... 0,7 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Media Expert, która znalazła ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3002 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,69% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 ... 0,69 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Media Expert, która znalazła się ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... m.in.: Jacy reklamodawcy byli najbardziej aktywni w internecie? Kto najwięcej wydał w styczniu na reklamę online? Kto najczęściej reklamował się w telewizji, a kto w radio? Kto wydał najwięcej ... częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3035 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,59% populacji Polaków w wieku od 7 ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania III kw. 2015
... online, co przyciąga cyberprzestępców. Spośród szkodliwych programów wykorzystywanych do atakowania użytkowników bankowości online najbardziej rozpowszechniony był Trojan-Downloader.Win32.Upatre, wykorzystywany w 63,1% ataków w celu kradzieży danych dotyczących płatności. Cyberataki ukierunkowane W III kwartale Globalny Zespół ds. Badań i Analiz ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... przez reklamodawców działania reklamowe online? Które branże wyróżniały się na tle innych pod względem liczby kontaktów reklamowych online? Które marki postawiły na ... motoryzacyjnej – Volkswagen na miejscu 9. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Media Expert, która znalazła ...
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
... spotyka się z zainteresowaniem internautów. W badaniu Mediapanel sklepy online zostały zgrupowane w kategorii “zakupy online” (przy czym dzieli się ona jeszcze na kilka ... Narodzenie. Decyzje zakupowe podejmuje się w niedziele W przypadku kategorii zakupy online można zauważyć jeszcze jedną prawidłowość, niezwiązaną z ostatnimi świętami handlowymi. ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... m.in.: Jacy reklamodawcy byli najbardziej aktywni w internecie? Kto najwięcej wydał w styczniu na reklamę online? Kto najczęściej reklamował się w telewizji, a kto w radio? Kto wydał najwięcej ... częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2809 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87% populacji Polaków w wieku od 7 do ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... byli najbardziej aktywni w internecie? Kto w marcu tego roku najwięcej wydał na reklamę online? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? Która marka ... a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3064 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,54% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... najbardziej aktywni w internecie? Kto w maju bieżącego roku zarezerwował największy budżet reklamę online? Czyje reklamy najczęściej pojawiały się w telewizji, a czyje w radio? RYNEK ... średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2986 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 85,67% populacji Polaków w wieku od 7 do ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3243 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 87,04% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 ... Rossmann, który odnotował 0,85 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Na pierwszym miejscu zestawienia wydatków reklamowych display w grudniu 2024 znalazła się ...
-
Ranking najlepszych kont osobistych
... i nie mają w banku konta w PLN [osobistego lub wspólnego]). • warunkiem jest zawarcie umowy o konto wraz z kartą debetową oraz usługami Santander online wyłącznie online • w trakcie składania wniosku należy zaakceptować wszystkie zgody marketingowe, podać poprawny numer telefonu oraz adres e-mail i nie składać sprzeciwu na przetwarzanie ...
-
Księgarnie internetowe 2006-2010
... mln zł. Podsumowanie: co z tego wynika dla polskich księgarń i e-księgarń Biblioteka Analiz, firma monitorująca polski rynek książki, podaje, ze zeszłoroczne (2006) ... com chce wyprzedzić Merlina”, ) Zasugerował, że zostanie uznane za sukces, gdy sprzedaż online osiągnie poziom 10-15 % całkowitej sprzedaży jego firmy (jak rozumiem, chodziło tu ...
-
Oszustwa internetowe: jak ich uniknąć?
... Pamiętaj, że oszustów interesuje nie tylko twoje konto w systemie bankowości online czy systemie płatności elektronicznych. Phisherzy nie pogardzą żadnymi informacjami osobistymi ... http://fasebook.com/ zamiast http://facebook.com/ Phishing: gry online Nawet darmowe gry online często zawierają elementy, za które użytkownicy muszą zapłacić: np. ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem