-
Wakacje 2014 w Google. Czego szukają Polacy?
... znaczenia dochodzi również przełom marca i kwietnia, kiedy użytkownicy rozglądają się za propozycjami wyjazdów na weekend majowy. Największy ruch w branży turystycznej online odnotowuje się w lipcu i sierpniu. – Z uwagi na dużą konkurencyjność branży, która przekłada się także na wzmożoną aktywność reklamodawców w Internecie, szczególnie ważne ...
-
Szara Sobota znacznie bezpieczniejsza niż Czarny Piątek
... , ale także cyberprzestępców, którzy wyłudzają ich dane finansowe, zastawiając różnego rodzaju pułapki phishingowe. Wzrost liczby osób korzystających z płatności, bankowości i zakupów online oznacza, że liczba ataków w ramach phishingu finansowego utrzymuje się na stale wysokim poziomie przez cały rok, jednak w sezonie świątecznym o wiele ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... , a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3205 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 86,85% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 ... ERLI, który odnotował 0,82 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Na pierwszym miejscu zestawienia wydatków reklamowych display w listopadzie 2024 znalazła się ...
-
Kasyna internetowe: miliony strat w budżecie państwa
... kasynem, konieczna jest koncesja. Zupełnie inaczej sytuacja wygląda na rynku kasyn online, gdzie funkcjonuje państwowy monopol. Zgodnie z prawem, jedynie Total Casino ... „Ostatni taki monopol w Europie. Skutki zniesienia monopolu państwowego na rynku kasyn online w Polsce”. Total Casino w praktyce konkuruje z nielegalną konkurencją, która stanowi aż ...
Tematy: gry hazardowe, gry losowe, zakłady hazardowe, hazard, kasyna online, kasyna, podatek od gier -
Reklama w internecie, telewizji i w radio w X 2025
... , a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 3077 kontaktów. Działania reklamowe online dotarły łącznie do 88,1% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. ... liczby kontaktów reklamowych online była branża „Trade” (38,9 mld), dla której Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych online w sierpniu wyniósł 44,1%. Średni ...
-
Branża turystyczna a potencjał Internetu
... , z których już korzystają hotele i biura podróży. Cytując wspomniany wcześniej raport Google: „Użytkownicy sami wykazują zapotrzebowanie na informacje online, obserwujemy wzrost odsetka osób poszukujących online informacji związanych z usługami turystycznymi wśród wszystkich polskich internautów. W 2007 roku było to 81 proc., w 2008 już 86 proc ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2012
... użytkownik (nie dostrzegając niczego podejrzanego) jest przekierowywany do szkodliwych zasobów online. Podobne szkodliwe skrypty pojawiają się również na 13 i 14 ... Niestety, mimo pewnych sukcesów w walce z cyberprzestępczością odsetek użytkowników, którzy padli ofiarą ataków online, nadal zwiększał się w 2012 roku i wynosił 34%. Żadne europejskie ...
-
To już moda na zakupy na raty przez internet?
... online, które pozwalają na szybkie i dogodne sfinansowanie najlepszej w danym momencie oferty. W ciągu ostatnich 5 lat wartość zakupów finansowanych w ten sposób wzrosła 7-krotnie. Z naszych analiz ... – mówi Łukasz Piotrowski, dyrektor e-commerce Huawei CBG Polska. Wzrost zakupów online na raty widoczny jest także w sklepach z dobrami luksusowymi. ...
-
Kandydaci do UE i e-zakupy
... do Unii Europejskiej panuje niezwykłą gorączka ostatnich przygotowań. Równocześnie kraje te stały się teraz modnym obiektem analiz pod różnym kątem. Jedno z najnowszych badań dotyczyło poziomu zakupów online w krajach kandydujących. Niezwykle istotnymi w tej kwestii okazały się m. in. przyzwyczajenia kulturowe – otóż brak popularności zakupów ...
Tematy: kraje członkowskie ue, ue -
Ewolucja złośliwego oprogramowania I-III 2007
... użytkownicy. W wyniku większości incydentów maszyna ofiary została zainfekowana kilkoma wariantami trojana szpiegującego stworzonego w celu kradzieży danych użytkownika dotyczących kont gier online (World of Warcraft, Lineage). Wydawało się, że problem ten może przerodzić się w globalną epidemię. eEye Digital Security opublikował nieoficjalną łatę ...
-
Globalni konsumenci a kanały sprzedaży
... . mężczyzn). Personalizacja tak, ale bez przesady. 61 proc. respondentów chce, aby sklepy online pamiętały historię ich zakupów, ale tylko 41 proc. chciałoby ... o niewielkim zainteresowaniu zakupami cyfrowymi i nowymi technologiami – najczęściej kobiety (63 proc.). Kupują online głównie, by znaleźć najlepszą ofertę na produkt, który wiedzą, że chcą ...
-
Spam w VI 2012 r.
... spadek aktywności biznesowej, a uczniowie i studenci spędzają więcej czasu, komunikując się za pośrednictwem portali społecznościowych, grając w gry online oraz dokonując zakupów online. Zgodnie z przewidywaniami, w czerwcu portale społecznościowe powróciły na pierwsze miejsce w rankingu organizacji najczęściej atakowanych przez phisherów (25 ...
-
Spam w II kw. 2013 r.
... rozpowszechnione rodziny to te, które kradną dane w celu uzyskania dostępu do kont użytkowników (nazw użytkownika i haseł), szczególnie do serwisów bankowości online. Znacznie wzrosła również liczba e-maili ze szkodliwymi załącznikami adresowanych do użytkowników w Rosji. Ostatnio spamerzy zaczęli wysyłać e-maile ze szkodliwymi załącznikami ...
-
Uppies czy oldschoolowiec? Sprawdź, jak konsumujesz media
... – wyraźnie widać duże przywiązanie do drukowanych tygodników i miesięczników (38%). Kanały online plasują się u nich na drugim miejscu (42%). Dla Rozrywkowych najważniejsze ... kanały informacji. Oprócz czytania codziennych gazet, Oldschoolowcy chętnie korzystają z kanałów online (49%) i przeglądają tygodniki oraz miesięczniki (37%). O badaniu Badanie ...
-
Brytyjczyk 12 razy częściej kupuje ubezpieczenie przez internet
... Ubea.pl W Wielkiej Brytanii to porównywarki przejęły sprzedaż online Dla podmiotów działających na polskim rynku ubezpieczeń online (np. ubezpieczycieli oraz porównywarek OC), ciekawy ... kupują polisy przez Internet. Charakterystyczną cechą brytyjskiego rynku ubezpieczeń online, jest też kluczowa rola lokalnych porównywarek. Te serwisy generują 60% - ...
-
E-commerce: zagranicznym klientom zaoferuj ich lokalne metody płatności
... metod płatności, które oferują im ich lokalne rynki. Z naszych analiz wynika, że zapewnienie wyłącznie płatności kartami globalnych organizacji płatniczych może ... jednak wyraźnie, że nie można bagatelizować znaczenia lokalnych rozwiązań płatniczych. Dla kupujących online ogromne znaczenie ma dostępność lokalnych metod płatności, czyli np. przelewów ...
-
Nowy broker internetowy
... oznacza to gwarancję obiektywizmu. Dla wydawców - klarowne zasady współpracy – powiedział Michał Dzienisz, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Galposter Online. Poza usługami brokerskimi Galposter Online zapewnia klientom doradztwo strategiczne przy zakupie mediów, polegające na tworzeniu, na podstawie analizy badań polskiego Internetu, szczegółowego ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2006
... wirusów nadal będą tworzyli trojany wykorzystywane do kradzieży informacji użytkownika. Głównym celem pozostaną użytkownicy różnych systemów bankowych i płatności online, jak również gier online. Symbioza pomiędzy twórcami wirusów i spamerami spowoduje, że zainfekowane komputery będą wykorzystywane do wywoływania nowych epidemii, przeprowadzania ...
-
Polscy internauci a usługi turystyczne
... internetowe zakupy - aż 29% badanych zadeklarowało nabywanie usług turystycznych online, co oznacza wzrost o 10 punktów procentowych w stosunku do roku 2006. ... pośrednictwem firmy Gemius w dwóch turach: w 2006 roku i w 2007 roku. Do analiz wybrano takich internautów, którzy kiedykolwiek szukali informacji o produktach turystycznych w Internecie ...
-
Kontrola rodzicielska - statystyki III-VIII 2012
... , a także ograniczanie metod komunikacji, jakich dziecko może używać (na przykład czaty i portale społecznościowe). Kontrola rodzicielska może także zapisywać całą korespondencję online i blokować dostęp do stron internetowych, które mogą zawierać szkodliwe lub niepożądane treści. Produkty Kaspersky Lab rozróżniają 14 kategorii takich stron ...
-
Blokowanie reklam: Polska liderem. Blokujemy najczęściej na świecie
... taką skalę i sprawdzające faktyczną a nie deklaratywną popularność rozwiązań blokujących reklamy online. – Aby uzyskać pełny obraz sytuacji, wzięliśmy pod lupę liczbę odsłon, a nie ... internauci byli gotowi ponieść takie koszty. Dlatego jedynym wyjściem wydaje się reklama online. Internauta, który jej nie blokuje, płaci de facto wydawcy swoim czasem, ...
-
Jak Youtube reklamuje farmaceutyki?
... odtwarzało prawie 34,3 proc. polskich użytkowników sieci oglądających kreacje online farmaceutyków (3,9 mln realnych użytkowników, z czego 54 proc. to kobiety). Drugą pozycję w ... się w wideo online zdominowały produkty wspomagające walkę z grypą i przeziębieniem ─ wyjaśnia Marta Sułkiewicz, ekspert od reklamy wideo online w Gemiusie. Reklamy z TOP3 na ...
-
Zachowania konsumentów: mniej na żywność, więcej na paliwo
... alkohol wciąż jest na korzyść tych pierwszych i wynosi 2 proc. Więcej na online? Niezmiennie kategorią zakupową, po którą najchętniej sięgamy w Internecie są książki. O ... w sieci i odbioru w sklepie artykułów spożywczych. Teraz, kiedy robimy więcej zakupów online, 48 proc. klientów deklaruje, że bardziej martwi się o bezpieczeństwo danych osobowych. ...
-
Bankowość elektroniczna, e-zakupy, oszczędzanie. Chwilowe trendy w pandemii?
... również przyczyniła się do utrwalenia jej popularności - z analizy GFK wynika, że co trzeci Polak pozytywnie ocenia też załatwianie spraw urzędowych online i zamierza nadal korzystać z tej formy. Trend, który obserwujemy to przyspieszenie płatności bezgotówkowych i większe zainteresowanie klientów kanałami cyfrowymi. Również tych, którzy ...
-
Rynek reklamy wideo nic nie zwalnia. Total streaming na prowadzeniu
... rynku wideo wraz z pierwszą edycją Raportu o Rynku reklamy w 2024 r. Wprowadzone w pierwszym kwartale pojęcie 'wideo', obejmuje zarówno telewizję, jak i wideo online. Dotychczasowe sklasyfikowanie wideo online do kategorii Internet stało się nieaktualne w dobie smart TV i CTV, gdzie granice pomiędzy tradycyjną telewizją a konsumowaniem treści wideo ...
-
Rodzice ograniczają czas w internecie, ale czy wiedzą, co robią ich dzieci?
... pełnić funkcję właściwego drogowskazu do poruszania się w sieci – mówi Diana Rychter, menedżerka ds. badań rynkowych i analiz w Nationale-Nederlanden. Pełne zaufanie do systemu Oprócz ograniczania dostępu do treści online, rodzice jeszcze chętniej kontrolują czas, jaki ich dzieci przeznaczają na korzystanie z urządzeń cyfrowych. Takie działanie ...
-
Big Data nie tylko dla dużych
... lub usługi bankowości internetowej, wtedy gdy zaczyna korzystać z zakupów online. Kopalnią informacji o konsumentach: ich zwyczajach zakupowych, potrzebach, pasjach, kontaktach towarzyskich ... wiele nagród, częściowo była oparta o analizę dużych baz danych. Sukces analiz często opiera się o możliwość przetwarzania danych w czasie rzeczywistym. Dobrym ...
-
Ranking wirusów VI 2006
... i akcesoria związane z tymi grami osiągają ceny kilku tysięcy dolarów, co czyni kradzież haseł z tego sektora równie opłacalną, jak w przypadku bankowości online. Szkodniki z kategorii Trojan-Downloader w czerwcu były znacznie mniej aktywne niż w ubiegłych miesiącach. W najświeższym rankingu znalazły się zaledwie trzy takie programy - pierwszy ...
-
Ranking wirusów IX 2007
... programy monitorujące, jeden program przywracający hasła oraz jeden legalny dialer. Niespodzianką jest tylko jeden przedstawiciel trojanów szpiegujących we wrześniowym zestawieniu "Online Scanner Top 20" – modyfikacja Perfloggera, legalnego keyloggera. Jest za to wiele robaków. Oprócz wspomnianego już Brontoka i Raysa, wrześniowa lista zwiera ...
-
Komunikator ICQ a ataki internetowe
... Miranda, ale również do kont poczty elektronicznej, różnych programów FTP, gier online itd. Istnieją wyspecjalizowane konstruktory programów do tworzenia określonych typów szkodliwych ... podzielić na dwie duże grupy. Wiadomości z pierwszej grupy reklamują różne gry online oparte na przeglądarce, wiadomości z drugiej grupy - serwery gier, głównie dla ...
-
Przyzwyczajenia Polaków a nowinki technologiczne
... mobilne banków – powiedziała Dagmara Robak, Partner, Business Planning, dom mediowy Mindshare Polska. Rozrywka – tak, sport – niekoniecznie Głównym narzędziem, z którego korzystamy online są wyszukiwarki – używa ich 82,8 proc. polskich użytkowników, a w skali świata – 81 proc. Internautów. Polacy, podobnie jak większość narodowości biorących udział ...
-
Aplikacje mobilne raczej darmowe
... programów, wynika m.in. z tego, że niemal każdy produkt obecny w sklepach online posiada swój bezpłatny odpowiednik, którego twórcy dopatrują się szans zysku ... – opowiada Przemysław Berendt, Globalny Wiceprezes ds. Marketingu w Luxoft. W biznesie siła Według analiz firmy Gartner, masowy użytkownik aplikacji mobilnych coraz częściej o ich pobraniu ...
-
Bezpieczna komunikacja internetowa wg Kaspersky Lab
... na co dzień. Przeglądanie zasobów online Nie akceptuj ciasteczek, nie zezwalaj na wykonywanie skryptów JavaScript i nie pozostawaj zalogowany do kont online. Wyłącz ... powiedział Vicente Diaz, główny badacz ds. bezpieczeństwa z Globalnego Zespołu ds. Badań i Analiz (GReAT), Kaspersky Lab. Powyższe porady powstały głównie z myślą o osobach, które ...
-
Branża e-commerce na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat
... sprzedaży. Komu udało się odnieść w nim sukces? Jakie zmiany zaszły w polskim handlu online przez ostatnie 10 lat? Jakie trendy dotyczące e-commerce można zauważyć w ... sytuacji nie porównać do bomby z opóźnionym zapłonem – dodaje ekspert. Pasaże handlowe online – zwycięża Domodi.pl Okazuje się, że popularnością cieszą się wirtualne odpowiedniki ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I kw. 2016
... bieżącego roku rozwiązania tej firmy zablokowały 228 milionów szkodliwych ataków online. Niechlubną gwiazdą analizowanego okresu stało się oprogramowanie typu ransomware - analitycy odkryli ... Aleks Gostiew, główny ekspert ds. bezpieczeństwa IT, Globalny Zespół ds. Badań i Analiz (GReAT), Kaspersky Lab. Istnieje jeszcze jeden powód wzrostu liczby ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem