-
Najbardziej ryzykowne domeny internetowe
... wszystkim administratorzy domen najwyższego poziomu. W niektórych krajach kwestie bezpieczeństwa są rozumiane bardzo dobrze. „Dla administratorów domen najwyższego poziomu wyniki tego badania powinny być pobudką. W niektórych krajach administracja domen jest traktowana z dużą powagą, w innych jest duże pole do wprowadzenia zmian” – dodał Robert ...
-
Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers
... , społecznych sytuacjach do których mogą się odnieść.” Oto niektóre wnioski płynące z badania B2F mogące pomóc firmom lepiej ukierunkować działania marketingowe w stosunku do ... na dyskusjach o różnych aspektach swojego życia, niezwiązanych z kwestiami finansowymi. Wyniki badania wskazują na istnienie komunikacyjnej luki, którą firmy muszą wypełnić, ...
-
Internet w Polsce i na świecie 2006
... 49 proc. Czas spędzony w sieci przez Polskich Internautów Jak wynika z badania Megapanel PBI/Gemius, w grudniu 2006 przeciętny użytkownik Internetu spędzał w sieci 28 godzin i ... się na 11 mln użytkowników. Rynek handlu elektronicznego Według badania Gemius, odsetek internautów, którzy kiedykolwiek dokonali zakupów w Internecie wyniósł 55 proc ...
-
Polskie firmy i zarządzanie kryzysowe
... regulacyjnych” – powiedział Adam Łaszyn, Prezes ALERT MEDIA Communications. „Badania pokazały wyraźną konieczność podjęcia działań edukacyjnych w polskich przedsiębiorstwach. Okazuje ... , czy opinii publicznej. Co dwudziesta firma w Polsce dopiero przy okazji tego badania w ogóle dowiedziała się, że takie plany istnieją. Grubo ponad jedna trzecia ...
-
Marketerzy a kreatywność w reklamie
... % polskich marketerów uważa kreatywność za istotną w swojej pracy. Aż 60% uczestników badania deklaruje, że jest to jedna z najważniejszych umiejętności jakie muszą posiadać. ... Wielu marketerów (85%) często stosuje techniki znajdowania kreatywnych rozwiązań. Wyniki badania wskazują najpopularniejszą technikę – burzę mózgów, którą zna i stosuje aż 84% ...
-
Outsourcing usług: kto korzysta?
... na usługi rejestracji danych w systemach informatycznych (51%) i automatycznego obiegu dokumentów (45%). Call Center będzie kluczową usługą dla branży usługowej (41%). Badania dowodzą, że w ponad 50 % instytucji decyzje o przekazaniu procesów outsourcingowych na zewnątrz podejmuje Zarząd, a w 33 % odpowiedzialność za to ponosi szef danego ...
-
Dzienniki telewizyjne X 2008
... września, poruszyły "Fakty". Serwis TVN-u podjął 262 kwestie - wynika z badania PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Z raportu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wynika, że ... pt. „Beniowski” autorstwa Juliusza Słowackiego. I Mikołaj Rej nie miał z tym nic wspólnego! Z badania wynika, że dziennikarze „Faktów” najczęściej posługiwali się sarkazmem, ironią i ...
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2008
... i komórkowe. Tylko niewielki odsetek firm korzysta wyłącznie z telefonów stacjonarnych (14,0%) lub wyłącznie z telefonów komórkowych (12,6%). Głównym celem badania było poznanie opinii użytkowników biznesowych/firm w zakresie funkcjonowania telefonii stacjonarnej i ruchomej. RYNEK TELEFONII STACJONARNEJ Operatorem telefonii stacjonarnej, z usług ...
-
Imprezy firmowe w opinii pracowników
... imprezach firmowych, bo dzięki temu może spędzić więcej czasu z kolegami z pracy. Z badania wynika, iż większość ankietowanych nie wyobraża sobie, że impreza ... tylko 6% badanych. Informacje o badaniu Agencja Show Service Events Marketing przeprowadziła badania ankietowe na tzw. „kliencie końcowym”, czyli pracowniku, potencjalnym uczestniku imprezy ...
-
Efektywność pracy a nowa era zarządzania
... potencjał gospodarczy widzą nie tylko w liczbie przepracowanych dni, lecz we wprowadzeniu skutecznych strategii zarządzania w środowisku pracy. Przeprowadzone przez nas ogólnoświatowe badania wykazały, że 83% managerów dostrzega konieczność zmian w sposobie zarządzania, z czego 66,5% ankietowanych twierdzi, że środowisko pracy oparte na zaufaniu ma ...
-
Bloki reklamowe oglądane niechętnie
... ). W ostatnich latach trend ten ustabilizował się i utrzymuje na podobnym poziomie. Według badania Ipsos 43% Polaków w wieku 15 lat i więcej przyznaje, że gdy tylko ... %). Komentarz Michała Kota, Kierownika Zespołu Badań Ilościowych w Ipsos: "Na podstawie wyników badania widzimy, że odbiór reklam telewizyjnych w ciągu ostatnich 3 lat ustabilizował się ...
-
Duże firmy a zapotrzebowanie na kredyty w 2010 r.
... związane z tym zwiększone zapotrzebowanie na kredyt obrotowy - wynika ze wspólnego badania PKPP Lewiatan oraz firmy doradczej Deloitte pt. "Monitoring kondycji sektora ... stabilne finansowo i sektor finansowy powinien oceniać ich zdolność kredytową bardzo wysoko. Badania NBP potwierdzają taką ocenę, co oznacza także gotowość banków do udzielania ...
-
Jakie opłaty za parkowanie na świecie?
... , jak i miesięcznych abonamentów. Żaden region nie zdominował tegorocznej edycji badania. W pierwszej dziesiątce znalazły się zarówno miasta Ameryki Północnej, Europy, Azji, ... oraz West End, następnie Amsterdam, Wiedeń, Ateny, Sztokholm i Kopenhaga. Wg tegorocznego badania, najtańszym miastem do parkowania jest Chennai w Indiach z dzienną stawką na ...
-
Polskie firmy a outsourcing back-office
... procesów back-office decydują się przeważnie: branża finansowa - 77% w porównaniu do 59% z 2008 roku oraz telekomunikacyjna - ponad dwukrotny wzrost od ostatniego badania, obecnie 90% wskazań. W ciągu dwóch lat przedsiębiorstwa zamierzają zwiększyć wydatki na elektroniczne archiwum dokumentów oraz skanowanie. Procesy back-office są administracyjną ...
-
Podwyżki wynagrodzeń w Europie 2010/2011
... także przejaw większej dbałości firm o poziom zaangażowania swoich pracowników - mówi Karolina Skrzyńska z zespołu analiz w Aon Hewitt. Nie tylko podwyżka „inflacyjna” Badania pokazały, że w Polsce zdecydowana większość przebadanych firm planuje podwyżki. Ogólnie zakładany jest wzrost budżetów wynagrodzeń na poziomie 4,2%, i co ciekawe, nie ...
-
Jakie świadczenia pozapłacowe wybierają pracownicy?
... , radca prawny współpracujący z Aon Hewitt. Pracownicy doceniają świadczenia Wyniki Badania Najlepsi Pracodawcy 2010 pokazały, że nakłady na świadczenia pozapłacowe u ... Aon Hewitt. Informacje o badaniu Analiza europejskich tendencji została przygotowana na podstawie badania Aon Hewitt – European Employeee Benefits Benchmark Survey (EEBB) 2010, które ...
-
Niepopularna bankowość mobilna
... dla naszych finansów, rośnie - wyjaśnia Mariusz Orczyk, dyrektor zarządzający w instytucie MANDS. Z badania wynika, że z bankowości mobilnej korzystają przede wszystkim osoby młode, między 25 ... PKO BP. 12,5 procent osób ma konto w mBanku, natomiast 7,5 procent - w ING. - Może trochę dziwić wysoka pozycja Banku Zachodniego, ponieważ w odróżnieniu od ...
-
Najcenniejsze marki świata 2011 - handel detaliczny
... z najnowszej edycji dorocznego badania stu najcenniejszych marek na świecie BrandZ Top 100 realizowanego przez Millward Brown. Jak wynika z badania, wartość marki Amazon wzrosła o 37% ... wnętrz rośnie wartość marek IKEA i Home Depot. Inne ważne wyniki badania dotyczące rankingu detalistów: Doskonały okres dla marek luksusowych i ekonomicznych – W ...
-
Idealny Pracodawca 2011 wg studentów
... łączyć te pozornie sprzeczne ze sobą wartości. W tegorocznej edycji badania Universum Student Survey wzięło udział ponad 15 300 studentów ze 100 najważniejszych ... pracodawcy. Tendencję tę zaobserwować można w wypowiedziach studentów kierunków biznesowych – ING Bank Śląski oraz Bank Zachodni WBK podskoczyły aż o 7 oczek w stosunku do ubiegłego ...
-
Rośnie zaufanie do cloud computing
... się na przeniesienie do modelu pracy w chmurze. "Patrząc na wyniki tego globalnego badania wierzymy, że nadszedł czas by zmienić podejście całej branży IT do technologii ... danych na więcej niż 250 tys. USD. Na podstawie danych zebranych podczas badania można oszacować, że wartość danych w chmurze jest liczona w miliardach dolarów. Szefowie działów ...
-
Firmy doceniają marketing społecznościowy
... % polskich firm zdobyło przychylność klientów dzięki działalności prowadzonej za pośrednictwem serwisów społecznościowych. Na początku 2011 roku odnotowano wzrost do 44%. Badania ujawniły, że tendencja ta obserwowana jest na całym świecie — liczba firm korzystających ze środków społecznego przekazu w celu przyciągnięcia i zapewnienia kontaktu ...
-
Spółki giełdowe a komunikacja z mediami
... Giełdowych. Dopiero na kolejnych miejscach we wskazaniach respondentów znalazł się zarząd spółki oraz jej biuro IR/PR. Wyniki pierwszego tego typu badania w Polsce zaprezentowano na III Kongresie Relacji Inwestorskich Spółek Giełdowych organizowanym przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych. Martis CONSULTING był partnerem merytorycznym Kongresu ...
-
Kluby piłkarskie a zainteresowanie mediów
... stopniu. Wartość wizerunkowa takich klubów kształtuje się na znacznie niższym poziomie. Jak wynika z badania, w ostatnich trzech miesiącach (od marca do maja 2011) najwięcej pisało się o Lechu Poznań (10,5 ... portali internetowych. W maju 2011 przeanalizowano 16,5 tys. publikacji. Łącznie od początku badania - czyli od 1 marca 2010 do 31 maja 2011 ...
-
Polscy studenci a atrakcyjność branż
... zatrudnienie. Jakie są najbardziej atrakcyjne branże według polskich studentów - dowiadujemy się z wyników badania Universum Student Survey 2011. Na szklany ekran i do polityki Badanie wykazało ... roku PKO Banki Polski (9. miejsce w rankingu Biznes), tuż za nim plasują się: ING Bank Śląski (14. miejsce) oraz Bank Zachodni WBK (16. miejsce). Wśród firm ...
-
Marketingowcy tracą czas pracy
... 44% pracowników firm marketingowych ma poczucie, że często lub bardzo często traci bezproduktywnie czas. Nigdy nie doświadcza tego jedynie 2% uczestników badania. Jednocześnie tylko niespełna 1/10 firm korzysta ze specjalistycznych narzędzi do zarządzania prowadzonymi projektami. „Produktywność zespołów agencyjnych łatwo zwiększyć nawet o 10-20 ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów 2011
... specjalistów i menedżerów z różnych branż. Podobnie jak w ubiegłorocznej edycji badania w czołówce w poszczególnych branżach znalazły się takie firmy jak: 3M, Amway ... Axel Springer, Bombardier Transportation, Coca Cola, Delphi Poland, Grupa Lotos, Ikea, ING, Jeronimo Martins Distribution, Kaufland, KPMG, LOT, Maersk Fiege, McKinsey, Nordea, Novartis, ...
-
48% polskich internautów to piraci komputerowi
... w połowie rankingu, zajmując 16 pozycję. Business Software Alliance (BSA) opublikowało wyniki badania na swoim oficjalnym blogu BSA TechPost. Badanie zostało przeprowadzone przez ... krajach. W każdym kraju w ankiecie wzięło udział od 400 do 500 osób. Z badania wynika, że niemal połowa użytkowników komputerów osobistych na całym świecie 47 procent ...
-
Innowacyjne firmy a rozwój organiczny
... więc optymizm przedsiębiorców – uczestników programu Fast 50” – mówi Dariusz Nachyła, Partner odpowiedzialny za sektor Technologii Mediów i Telekomunikacji w Europie Środkowej, Deloitte. Z badania przeprowadzonego przez Deloitte wynika, iż trzy czwarte CEO przewiduje, że poprawa wyników w ich firmach będzie wynikała przede wszystkim ze wzrostu ...
-
Polskie firmy a zarządzanie talentami
... oceną (11 proc.). Zaledwie 16 proc. przedsiębiorstw postrzega zarządzanie talentami jako rozwój silnych stron pracowników poprzez optymalny dobór szkoleń. - Wyniki badania pokazują, że polskie przedsiębiorstwa nie doceniają jeszcze w pełni potęgi zarządzania talentami. Pracodawcy często zapominają, że zadowolenie ludzi wzrasta, gdy wykorzystuje ...
-
E-learning a studia tradycyjne
... proc. ankietowanych studia w trybie e-learning mogą w przyszłości zastąpić studia tradycyjne. Wyniki badania pokazują, że polscy studenci mają nowatorskie podejście do studiowania – mówi prof. ... tym samym być atrakcyjną alternatywą także dla najbardziej ambitnych studentów. Wyniki badania pokazują, że istnieje spory potencjał dla rozwoju tego sposobu ...
-
Budowanie lojalności klientów to podstawa
... że jest to czynnik mający duży wpływ na marketing) - wynika z globalnego badania IBM CMO Study. „Porównanie czynników wpływających na pracę marketerów i niedostatecznego ... znaczenie – wskazało go aż 65% badanych. „Jak wynika z analizy wyników badania, przed dyrektorami marketingu stoją obecnie trzy główne wyzwania: dostarczanie wartościowych ...
-
TVN zwycięzcą Randstad Award 2012
... szkoleń czy korzystne warunki finansowe. Wyniki pokazywały jednocześnie które czynniki są najistotniejsze dla pracowników przy wyborze przyszłego pracodawcy. W tej edycji badania ankietowani spośród wszystkich aspektów branych pod uwagę przy wyborze pracodawcy, na pierwszym miejscu wskazali wysokość wynagrodzenia. Badanie odnotowało jednak różnicę ...
-
Działy IT akceptują prywatne urządzenia mobilne
... rozwiązań biznesowych Cisco (Cisco Internet Business Solutions Group - Cisco IBSG ), w którym wzięło udział 600 szefów działów informatyki i działów biznesowych. Z badania tego wynika, że działy informatyki przedsiębiorstw akceptują wykorzystywanie w pracy prywatnych urządzeń mobilnych (bring your own device - BYOD), a w niektórych przypadkach ...
-
Przygotowania do Euro 2012 udane?
... organizatorów okazały się wydarzenia po meczu Polska-Rosja (12 czerwca). Jak pokazują wyniki badania IIBR – ankietowani pozytywnie ocenili poziom przygotowania do Mistrzostw, nawet ... spadek podobnych przekonań (z 16% do 8%) tuż po meczu Polska-Rosja. Zgodnie z wynikami badania IIBR na dzień 19 czerwca - tylko 6% badanych żałuje, że Mistrzostwa ...
-
Wydatki na działania PR nie spadają
... odpowiedzi udzielonych na to pytanie. Natomiast w odniesieniu do komunikacji korporacyjnej, zarządzania reputacją i komunikacji kryzysowej, zgodnie z opiniami niemal połowy uczestników badania, obserwujemy brak zmian w bieżących nakładach na ten cel. Sektor technologii, mediów oraz telekomunikacji stara się wyjść z recesji poprzez inwestycje, czego ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei