-
Najcenniejsze marki świata 2012 - produkty luksusowe
... się opinie klientów na temat kupowanych marek, w połączeniu z rygorystyczną analizą danych finansowych, wycen rynkowych, raportów analitycznych oraz profili ryzyka. Raport z badania, dostępny w Internecie, zawiera ranking oraz analizę najcenniejszych marek w kluczowych regionach świata dla 13 sektorów, w tym sektora dóbr luksusowych. Pełny ranking ...
-
Polscy przedsiębiorcy narzekają na system podatkowy
... i US (65%), kontakty z administracją (59%), ewentualne kary (59%), rozliczenie podatków (47%) - wynika z realizowanego przez 4P research mix wspólnie z Risk Partner badania Small Business DNA. „Państwo postrzegane jest przez przedsiębiorców jako coś opresyjnego, czego należy się obawiać.” – twierdzi Michał Pastuszka z Risk Partner ...
-
Polacy a wakacje na własną rękę
... i - co też nie bez znaczenia - są dużo tańsze - mówi Krzysztof Florek, Wydawca serwisu WakacyjnyWynajem.pl – Mamy nadzieję, że wyniki naszego badania posłużą z jednej strony jako inspiracja dla właścicieli nieruchomości, wskazując im jakich błędów powinni unikać i na co zwracają przede wszystkim uwagę ...
-
Rynki wschodzące gotowe na płatny cloud computing
... się danymi dostępu, co stwarza możliwość nadużyć licencji - informuje na swoim blogu BSA. BSA we współpracy z Ipsos Public Affairs przeprowadziło badania wśród niemal 15.000 użytkowników w 33 krajach pod kątem ich wiedzy na temat technologii cloud computingu i korzystania z niej. W skali światowej ...
-
Najdroższe powierzchnie biurowe 2012
... , Hiszpanii i Grecji. Z perspektywy międzynarodowych najemców, redukcja kosztów najmu w miastach regionu EMEA zwiększy ich konkurencyjność jako lokalizacje biurowe.” Podczas gdy na badania porównawcze w dolarach amerykańskich wpływ miały różnice kursowe, roczne zmiany procentowe stawek czynszów oparte są na lokalnych walutach i metodach badań i nie ...
-
Które marki najbardziej skorzystały na Euro 2012?
Biedronka jest marką najsilniej kojarzoną z EURO 2012, ale "czarnymi końmi" imprezy były przede wszystkim: Hyundai, Kia, Sharp i McDonald's - wynika z badania "Monitoring reklam na EURO 2012", prowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). Nie wszystkie marki jednakowo skorzystały z szansy, jaką stwarzały ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... rosnąca liczba internautów sprawia, że organizacje gospodarcze stają obecnie nieomal przed koniecznością uwzględniania tego medium w planowaniu strategii marketingowej. Wyniki cyklicznego badania Net Track realizowanego przez firmę MillwardBrown SMG/KRC wskazują, że na początku 2011 roku w Polsce z Internetu korzystało już 54,2 proc. Polaków ...
-
Przedsiębiorstwa w Polsce a wykorzystanie papieru
... w przedsiębiorstwach działających w Polsce” zostało przeprowadzone na próbie 600 przedsiębiorstw na przełomie czerwca i lipca 2012 roku metodą wywiadu telefonicznego CATI. Respondentami badania byli głównie dyrektorzy działów IT, administracji bądź członkowie zarządów lub właściciele firm. W oszacowaniach posługiwano się danymi na temat liczby oraz ...
-
Wiadomości phishingowe słabo rozpoznawalne
... serwisami była kradzież danych. Wyniki stanowią bezpośredni dowód na to, że metoda wykorzystująca masowe wysyłki przynosi efekty: około połowa respondentów badania O+K Research przyznała, że trafiła już na podejrzaną korespondencję na portalach społecznościowych i w poczcie e-mail. 47% użytkowników komputerów PC otrzymało wiadomość z podejrzanym ...
-
Polscy przedsiębiorcy a praca zdalna
... , dostawcy rozwiązania do spotkań i konferencji online, zbadała popularność i nastawienie do pracy zdalnej wśród osób zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Z badania wynika, że w ciągu minionych 6 miesięcy 10% przedsiębiorstw zatrudniało pracowników w systemie pracy zdalnej. Z czego 4% zatrudniały osoby pracujące zdalnie tylko ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... świadczy o tym, że sieci inwestują reklamę kinową rozszerzając zasięg o tzw. „light viewersów” telewizyjnych. Jeśli chodzi o niemonitorowany Internet, na podstawie cyklicznego badania wydatków reklamowych „IAB AdEx”, w tym medium zauważalny jest wyraźny wzrost udziału kategorii handel w latach 2008 – 2009. Od 2009 roku udział ...
-
Praca dla specjalistów: CSR i employer branding
... kilka lat temu nikt nie słyszał, zarządzającym często trudno jest określić usytuowanie danego specjalisty w strukturze firmy. Na przykład, jak wynika z badania „Wyzwania HR 2013” przeprowadzonego przez Pracuj.pl i IIBR, zdaniem 38% ankietowanych za działania employer brandingowe powinien odpowiadać dział HR, wspierany ...
-
Trend BYOD ma znaczący wpływ na firmy
... firmy oraz ich sposób zarządzania sieciami, urządzeniami przenośnymi, jak również samymi pracownikami, dla których wyrażenie "być w pracy" nabiera nowego znaczenia. Badania Cisco IBSG Horizons Study miały na celu pokazanie jaka jest intensywność trendu BYOD w firmach oraz jak działy IT radzą sobie ...
-
Rynek reklamy - prognozy
... chętniej sięgają do elektronicznych źródeł informacji. Co ważne, także w Polsce rynek reklamy mobilnej już teraz rozwija się bardzo dynamicznie. Według badania zanox Mobile Performance Barometer nasz kraj może pochwalić się największym wzrostem przychodów ze sprzedaży w sektorze mobilnym, aż o 722 procent. – Zajmujemy ...
-
Symantec: ochrona danych w sektorze MŚP w 2013
... przedsiębiorstw na pojawiające się problemy. W sytuacjach kryzysowych mogą one uzyskać szybki dostęp do pamięci masowej i maszyn fizycznych poza swoją siedzibą. Badania firmy Symantec pokazują, że 71 proc. małych i średnich przedsiębiorstw, które wdrożyły wirtualizację serwerów, deklaruje większą gotowość na awarie, podobnie jak ...
-
Bezpieczeństwo IT w 2030 roku
... wspólnego z rzeczywistością. Naturalnie przyszłość to coś więcej niż rzeczywistość rozszerzona. Jednak nawet jeśli pominąć fascynujące tematy futurystyczne, takie jak nanotechnologia, badania genetyczne czy drukarki 3D produkujące żywność, z pewnością nie będziemy się nudzić: przepowiadana od dawna Sztuczna Inteligencja nigdy nie była tak ...
-
Najdroższe powierzchnie biurowe IX 2012
... na całym świecie. W pierwszej 50-tce znalazło się 19 lokalizacji z regionu EMEA, 18 z Azji & Pacyfiku i 13 z obu Ameryk. Podczas gdy na badania porównawcze w dolarach amerykańskich wpływ miały różnice kursowe, roczne zmiany procentowe stawek czynszów oparte są na lokalnych walutach i metodach badań i nie ...
-
Kraje rozwinięte społecznie: ranking 2013
... Organizacji Zdrowia. „Wbrew pozorom wyższe dochody nie oznaczają automatycznie, że dany kraj osiąga wyższy stopień postępu społecznego. Co ciekawe nasze badania pokazują również, że rozwój społeczny krajów o zbliżonym poziomie PKB może się znacząco różnić. Dlatego na problem oceny czy dane społeczeństwo ...
-
Idealny Pracodawca 2013 wg studentów
... , której poczynania były bardzo widoczne jest Grupa PZU, notująca jeden z największych wzrostów w rankingu biznesowym. – zauważa Tomasz Krzywicki. Własny start-up Tegoroczne badania pokazują też wzrost ducha przedsiębiorczości wśród młodych osób, szczególnie wśród studentów IT. 17% z nich chce założyć swój biznes albo pracować ...
-
Atrakcyjność inwestycyjna Europy 2013
... kategoriach. Dobre dane o Polsce nie dziwią Jacka Kędziora, Partnera Zarządzającego zespołem Doradztwa Podatkowego Ernst & Young: - Rok temu, w 10 edycji badania Atrakcyjności Inwestycyjnej Europy, inwestorzy powiedzieli, że w ciągu najbliższych 3 lat Polska będzie drugą najbardziej atrakcyjną lokalizacją dla Bezpośrednich Inwestycji Zagranicznych ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 26/2013
... USD, co daje odpowiednio 2,4 i 0,8 proc. wartości aktywów netto. Eksperci zwracają uwagę, że odpływy z funduszy obligacji rynków wschodzących były największe w historii badania (to drugi największy odpływ miał miejsce we wrześniu 2011 r., kiedy wycofano 3,2 mld USD). Damaszek uważa, że kraje zachodnie prowadzą dziś ...
-
Najdroższe powierzchnie biurowe III 2013
... lokalizacji znalazło się 21 rynków z Azji i Pacyfiku, 18 z regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) i 11 z obu Ameryk. Podczas gdy na badania porównawcze w dolarach amerykańskich wpływ miały różnice kursowe, roczne zmiany procentowe stawek czynszów oparte są na lokalnych walutach i metodach badań i nie ...
-
Cyberprzestępczość: spear-phishing coraz częstszy
... się zmniejszenia skali tego rodzaju przestępstw, a wręcz jego nasilenia” – wyjaśnia Piotr Szeptyński, Menadżer w Dziale Zarządzania Ryzykiem, Deloitte. Potwierdzają to wyniki badania Kaspersky Lab. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy oszuści atakowali dziennie średnio 102 tys. osób, dwa razy więcej niż w analogicznym okresie rok ...
-
Profesjonalna obsługa klienta wspomaga budżet firmowy
... , jakie stawiają oni wybieranym przez siebie firmom, rosną dynamicznie. Znaczenia obsługi klienta dla powodzenia przedsiębiorstw udowadniają także inne, liczne najnowsze badania. Sytuacja ta wymaga od firm zwiększonych inwestycji w relacje z konsumentami. - Żyjemy w czasach nieograniczonego dostępu do informacji, których nie jesteśmy w stanie ...
-
Systemy klasy ERP docenione
... szczegółowa analiza procesów biznesowych danego przedsiębiorstwa. Pozwala ona na dopasowanie systemu ERP w taki sposób, aby jak najlepiej spełniał swoje funkcje. Z badania Panorama Consulting (2013) dotyczącego zarządzania reformą systemu wynika, że przedsiębiorcy najchętniej przeprowadzają ją przy użyciu szkoleń oraz regularnych spotkań i dyskusji ...
-
Polski Internet: najpopularniejsi celebryci
... i filmu. Celebrytyzm od kuchni – Magda Gessler bezkonkurencyjna w sieci IMM zbadał również zainteresowanie coraz popularniejszymi w ostatnim czasie celebrytami kulinarnymi. Do badania wybrano gwiazdy pojawiające się w rankingu Forbesa, czyli Magdę Gessler, Pascala Brodnickiego, Karola Okrasę i Roberta Makłowicza, jak również cztery nie notowane ...
-
Najlepsi pracodawcy 2013: Global Top 10
... kierunków biznesowych i inżynieryjnych z najlepszych uczelni oceniło, które spośród firm oraz jaka polityka zatrudnienia są najatrakcyjniejsze. Podobnie jak w poprzednich edycjach badania, rankingi zostały stworzone w oparciu o ankiety studentów z 12 największych gospodarek świata: Australii, Brazylii, Kanady, Chin, Francji, Niemiec, Indii, Włoch ...
-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
... branża deweloperska korzysta z reklamy w Internecie. Zostanie też pokazane, jaki udział ma w tym branża SEO/SEM. Dane, które zostały wykorzystane w tekście pochodzą z badania przeprowadzonego w marcu 2013 roku na próbie 20 przedsiębiorstw deweloperskich z Warszawy przez CeBRiS. (CATI,). 7 na 10 ankietowanych deweloperów reklamuje się w Internecie ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2013
... , na drugim miejscu znalazła się Biedronka z wydatkami rzędu 32 mln złotych, a na trzecim Żabka z ponad 17 mln złotych. Jak wykazały badania, z wymienionych powyżej reklamodawców tylko wydatki poniesione przez Biedronkę przełożyły się na zainteresowanie internautów. Korzystnie przedstawia się również sytuacja Tesco, które ...
-
Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?
... nich także określenie „smart shoppers” – korzystają z blogów i mediów społecznościowych, aby wyszukać opinie o produktach oraz poszukują przez internet najniższych cen. Wyniki badania pokazują także, że ludzie w wieku 16-24 lat kupują najwięcej i to we wszystkich kategoriach – przez internet, w centrach handlowych oraz lokalnych sklepach ...
-
Monitor Philips 241P4QRYES
... 80 procent pracowników biurowych deklaruje, że zdarzyło im się odczuwać zmęczenie oraz dolegliwości bólowe po całym dniu spędzonym przed komputerem (badania przeprowadzone przez firmę MMD w Niemczech, Danii oraz Szwecji). „Nasz nowy 24-calowy monitor z czujnikiem ErgoSensor potwierdza wkład firmy MMD w rozwój ergonomii ...
-
Trendy technologiczne 2014
... , domowe wydruki 3D i wykorzystanie najnowocześniejszych technologii w marketingu – przedstawiamy 5 trendów technologicznych na nadchodzący rok. Urządzenia mobilne ułatwią nam życie Najnowsze badania IDC, ośrodka zajmującego się sporządzaniem raportów dotyczących m.in. nowych technologii, wskazują, że do końca 2013 roku na całym świecie sprzedanych ...
-
E-mail marketing: lista odbiorców podstawą sukcesu
... . Po co imię? Adres e-mail to oczywista sprawa, ale po co imię? Po to, żeby móc personalizować wysyłane wiadomości. Liczne badania pokazują, że zastępowanie zwrotu „Szanowna Pani” bardziej osobistym, takim jak: „Pani Magdo” czy nawet zwracanie się po imieniu do odbiorcy ...
-
Europa Środkowa: najlepsze polskie spółki 2013
... więcej. To najlepszy dowód na to, że program z roku na rok przynosi coraz lepsze efekty. Wieloletnie doświadczenie PARP oraz prowadzone badania wskazują, że rozwój innowacyjnych firm wpływa korzystnie na całą polską gospodarkę” – mówi Bożena Lublińska-Kasprzak, prezes PARP. W latach 2007-2013 w ramach Programu ...
-
Polscy przedsiębiorcy a odzyskiwanie należności
... nie stosuje monitoringu faktur. Kolejne 30% obawia się, że wskutek takich działań utraci klientów. Profesjonalny monitoring poprawia relacje z kontrahentem Wyniki badania pokazują, że obawy przed utratą klientów są bezzasadne. Połowa przedsiębiorców, którzy korzystali z monitoringu firmy windykacyjnej przyznaje, że wpłynął on pozytywnie ...