-
Jak promować sklep internetowy przez direct mailing?
... internetowy może zrealizować przy pomocy tradycyjnej poczty. Taka forma marketingu angażuje zdecydowanie skuteczniej, niż same działania w sieci. Pokazały to już badania z 2018 roku, kiedy responsywność na przesyłki pocztowe oszacowano na 3,7 proc., gdy w przypadku wiadomości e-mail było to zaledwie 1 proc.[1]. Wiele firm ...
-
Najsilniejsze marki w e-commerce 2022. Allegro numerem jeden
... najmniej raz w miesiącu (źródło: raport CBRE „Trendy w omnichannel w Polsce”). Zmianę sposobu zakupów było już widać w czasie pandemii. Jak przekonują organizatorzy badania, także wybuch wojny w Ukrainie i napływ uchodźców z tego kraju przyczyniły się do wzrostu firm e-commerce, których rynek zbytu znacznie się powiększył ...
-
Phishing znowu żeruje na znanych markach
... ? Cyberprzestępcy zaczynają wracać na utarte, przetestowane ścieżki. W czasie pandemii oszuści bazowali na zamieszaniu związanym ze szczepionkami, lekami czy zdalną pracą. Badania przeprowadzone przez systemy telemetryczne Bitdefender od maja do października pokazują wyraźną zmianę trendu. Napastnicy znowu najchętniej podszywają się pod znane ...
-
AI w miejscu pracy zauważa 48% pracowników
... kadry – mówi Katarzyna Pączkowska, ekspertka rynku pracy i dyrektor ds. zatrudnienia stałego w Manpower. Jak dodaje, powoduje to, że duży odsetek uczestników badania mówi o stabilności zatrudnienia i nie zgłasza obaw związanych z utratą pracy. – Jest to grupa pracowników, którzy realizują się zawodowo poprzez ciekawy zakres ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... w produkcji, analizach danych, projektowaniu nowych rozwiązań i usług. Widać, że specjaliści ds. komunikacji dostrzegli w tym temacie duży potencjał komunikacyjny. Metodologia badania Kluczowym wskaźnikiem, według którego powstaje ranking najsilniejszych brandów w Polsce, jest siła marki. Na ten wielowymiarowy indeks składają się wartości takie ...
-
Jakość życia: Wiedeń na szczycie, Warszawa na odległej pozycji
... i zdrowotne, szkoły i edukacja, usługi publiczne i transport, rekreacja, dobra konsumpcyjne, mieszkalnictwo i środowisko naturalne. Dane zebrane w ramach tegorocznego badania zostały przeanalizowane między wrześniem a listopadem 2023 r. i będą regularnie aktualizowane, aby uwzględnić zmieniające się okoliczności. W szczególności, oceny zostaną ...
-
10 najlepiej i najgorzej ocenionych zawodów 2024
... widać dominację zawodów medycznych. Najgorzej ocenione profesje to w tym roku influencer, youtuber, działacz partii politycznej i poseł na Sejm - wynika z 4. edycji badania "Ranking prestiżu zawodów i specjalności" zrealizowanego przez agencję SW Research. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie zawody cieszą się największym poważaniem ...
-
Najlepsi pracodawcy 2024 według Polaków
... znalazły się na podium rankingu Randstad Employer Brand Research 2024, który wyróżnia najatrakcyjniejszych zdaniem Polaków pracodawców. To 14. już edycja badania Randstad Employer Brand Research. Ankietowani oceniają firmy na podstawie wielu czynników, które według nich w największym stopniu decydują o atrakcyjności pracodawcy, takich ...
-
Koszty życia: najdroższy Hongkong, Warszawa daleko w tyle
Firma Mercer opublikowała właśnie najnowsze zestawienie 2024 Cost of Living City, czyli ranking tych miast na świecie, które generują najwyższe koszty życia. Okazuje się, że aż 5 z 10 najdroższych miast zlokalizowanych jest w Europie, a aż 4 z nich leżą na terenie Szwajcarii. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: W których miastach koszty życia są ...
-
10 trendów marketingowych na 2025 rok
... nowych przestrzeni, w których można osiągać wzrost. Generatywna sztuczna inteligencja – bezpieczeństwo ponad wszystko: W 2025 roku ważnym tematem będzie kwestia źródeł danych. Badania Kantar pokazują, że ponad dwie piąte konsumentów nie ufa reklamom generowanym przez sztuczną inteligencję. W miarę postępów w rozwoju sztucznej inteligencji coraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... badania rynku reklamy internetowej, telewizyjnej i radiowej. To solidna porcja informacji o najbardziej aktywnych i najhojniejszych ... wyniósł 3,1% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,05%. Trzecie miejsce należało do ING Bank Śląski z udziałem 1%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych w lutym ...
-
Depresja to milionowe straty w gospodarce, a wellbeing to inwestycja nie benefit
... , a nie benefitem? Jak różnią się potrzeby psychiczne i fizyczne pracowników na różnych szczeblach? Kondycja psychiczna pracowników w Polsce pozostaje na niskim poziomie Z badania przeprowadzonego w 2023 roku przez firmę Mindgram wynika, że aż 78% polskich pracowników deklaruje niski lub umiarkowany poziom dobrostanu psychicznego, a 45 ...
-
Sztuka mówienia "nie" w pracy. Lekcja produktywności zespołowej bez stresu od Davida Allena
... to ich problem. Jeśli jednak badanie Gallupa, o którym wspomnieliśmy wcześniej, pokazuje, że 79 procent ankietowanych pracowników nie wykazuje zaangażowania, a inne badania konsekwentnie donoszą, że ludzie czują się zbyt zajęci, przytłoczeni lub wypaleni, to mamy do czynienia z problemem systemowym. Jako społeczeństwo uznaliśmy ...
-
Agentic AI w marketingu: nowe możliwości, stare problemy z zaufaniem
... danych i sztucznej inteligencji, opublikował raport „Marketers and AI: Navigating New Depths”, przygotowany we współpracy z firmą badawczą Coleman Parkes Research. Wyniki badania wskazują, że świat marketingu znalazł się w punkcie zwrotnym na swojej drodze wykorzystywania AI. Przechodzi od generatywnej AI (GenAI) do eksploracji ...
-
Pytania o CRM
... o produktach oraz kojarzone są zapisy dotyczące kontaktów, problemów i ich rozwiązań. Co dalej? W dzisiejszych czasach zorientowanie firmy "na klienta" jest nieuniknione. Badania rynku, reklama bezpośrednia, reklama internetowa, handel elektroniczny - to dziedziny, w których oprogramowanie typu "back office" już nie wystarcza. Z drugiej strony bez ...
Tematy: -
Największe błędy w marketingu
... sprawdzonych, dających rzekomo stuprocentowy efekt rozwiązań, każda firma powinna przeprowadzić swoje własne badania nad tym, jaka strategia jest dla niej najlepsza. Pominięcie tego ... chce kupić dobry i tani produkt zaspokajający jego konkretną potrzebę. W przypadku, gdy badania wykażą, iż firma ma kilka grup klientów, którzy mają całkowicie ...
Tematy: -
Czy IT ma znaczenie?
... stronach, zamiast na nowych możliwościach. Dla poparcia swego stanowiska dodaje: "Badania wydatków przedsiębiorstw na IT konsekwentnie pokazują, iż większe wydatki rzadko ... w przyszłości innymi - takimi, które będą odgrywać strategiczne znaczenie w przyszłości. Inwestycje w badania i rozwój nad IT powodują, że jest jeszcze dużo do przemyślenia ...
Tematy: -
Raport specjalny Internet 2003
... 12 miesiącach? Oto prognoza Adama Dyby z IDMnetu: "Wszyscy oczekujemy na badania NetPanel, które będą badać także portale. Może to spowodować przetasowania w ... na to, że Internet będzie stanowić 1,5% w torcie reklamowym." Internauci... Jak wynika z badania Interbus przeprowadzonego przez TNS OBOP w listopadzie 2003 roku - liczba Internautów w Polsce ...
Tematy: -
Firmy, spyware i komunikatory
... . Raport sporządzony przez Dell’a ujawnił natomiast, że programy szpiegujące są powodem 12 proc. wszystkich zgłoszeń serwisowych dotyczących niesprawności komputerów. Według badania przeprowadzonego przez Opinion Research Corporation 62 proc. respondentów, którzy używają komunikatorów internetowych w pracy, używa ich do celów nie związanych z pracą ...
-
Inżynieria socjalna w spamie
... komputery przenośne, rozdawanych np. w zamian za przetestowanie danego produktu w ramach testu konsumenckiego. W wiadomościach tych podszywają się pod organizacje prowadzące badania związane np. z wprowadzaniem produktu na rynek i w ten sposób wyłudzają poufne informacje. Raport Clearswift ujawnia także nowe zjawisko wśród niechcianych wiadomości ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... , co pokazują wyniki badań, poprawna forma i styl dopasowany do kontekstu przekazu i wymagań Internetu. Opublikowane niedawno (październik 2004) przez firmę EmailLabs badania, przedstawiają, które z e-maili kierowanych do klientów są najskuteczniejsze. Uznano, co nie powinno być wielkim zaskoczeniem, że dwoma najbardziej istotnymi elementami ...
-
Anonimowe randki w sieci
... ze swych danych osobistych, to jedynie 6% było tak nieostrożnych, że ujawniło je wszystkie - wynika z badania prof. Z. Izdebskiego "Seks w Internecie", zrealizowanego przez TNS OBOP na zlecenie firmy Schering Polska. Najwięcej, ... programy edukacyjne dotyczące potrzeby bezpiecznego korzystania z Internetu” – komentuje Zbigniew Izdebski, autor badania ...
-
Firmy europejskie i marketing
... kanałów działań marketingowych, struktury wydatków na działania medialne i marketingowe oraz miejsca mediów cyfrowych i Internetu w „mix marketingowym”. Najważniejsze wnioski z badania: • Szefowie ds. marketingu z Europy Środkowo-Wschodniej wykazują optymizm co do możliwości zwiększania budżetów na działania marketingowe, natomiast ich odpowiednicy ...
-
Tydzień 21/2005 (23-29.05.2005)
... (w 2004 roku wyniosła 4,7%). Przychody ze sprzedaży wzrosły o 3,1%, a koszty wzrosły o 3,9%. Według ING latem inflacja spadnie do ok. 1%, a według Merrill Lynch w tym roku stopy ... krótkie informacje: pierwsza dobra i druga chyba nie bardzo. Nasz przemysł na badania i rozwój w porównaniu z innymi krajami przeznacza niewiele, bo tylko ok. 0,2% PKB. ...
-
Satysfakcjonująca praca
... z sektora produkcji przemysłowej oraz handlu hurtowego i detalicznego - wynika z ogólnopolskiego badania satysfakcji pracowników przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut ... wysokość wynagrodzenia oraz relacje ze współpracownikami i przełożonymi. Jak pokazują wyniki badania, zdecydowana większość zatrudnionych (73,6 proc.) jest zadowolona ze swojej ...
-
Kto kupuje on-line?
... zakupy online często i sporadycznie. Do grona MVP zaliczonych zostało 18% respondentów badania, którzy łącznie wygenerowali 46% dochodów sektora. MVP kupują często i za duże ... sporadycznie i za niewielkie sumy. Ta grupa zgromadziła w sobie aż 55% respondentów badania, którzy dokonali łącznie 21% wszystkich transakcji handlowych online. Okazuje się ...
-
Firmy zwiększą wydatki na innowacje
... badanie przeprowadzone przez The Boston Consulting Group (BCG). Pełen zestaw wniosków z badania, opartych na odpowiedziach od ponad 1000 wyższych rangą menadżerów pochodzących z 63 ... jest możliwe i to, że firmy muszą sprostać wymaganiom giełdy". Inne wnioski z badania przeprowadzonego przez BCG to: Innowacje są rosnącym priorytetem strategicznym dla ...
-
Najbardziej wpływowe marki świata
... brandchannel.com, często prezentują zaskakujące wyniki. Jednym z najciekawszych rezultatów badania było pojawienie się w 2004 roku arabskiej telewizji Al Jazeera w na piątym ... nie brało pod uwagę aspektów ekonomicznych i finansowej wartości marki. Tego typu badania zazwyczaj umieszczają na pierwszym miejscu sztandarowy napój firmy Coca-Cola Co. ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... Podstawowym narzędziem kontrolnym stosowanym w PR jest monitoring mediów oraz - rzadziej - badania opinii. Internet naturalnym środowiskiem dla PR Ponieważ elementami ... zależności od pory dnia, kolejności czytanych informacji, powinna być podstawowym elementem badania skuteczności internetowej witryny firmowej. Co o nas piszą czyli monitoring mediów ...
-
Nowe zagrożenie drive-by pharming
... konfiguracji domowych routerów przez spreparowaną witrynę internetową. Według odrębnego badania, przeprowadzonego przez Uniwersytet stanu Indiana, nawet 50 procent ... znanego hasła domyślnego, które nie zostało zmienione przez użytkownika. "Nowe badania ujawniają problem, który dotyczy milionów użytkowników połączeń szerokopasmowych na całym ...
-
Rozrywkowa reklama z marką
... Segmentacja konsumentów wg postawy wobec reklam Dobrym punktem wyjścia do zmiany myślenia o reklamie wyłącznie w kategoriach informacyjno-perswazyjnych jest zaproponowana przez Centrum Badania Opinii Społecznej segmentacja konsumentów na podstawie ich postawy wobec reklamy. 39 proc. konsumentów uważa reklamę za cenne źródło informacji o produktach ...
-
comScore: Młodzi entuzjastami podcastingu
... z badań comScore. Badania przeprowadzone przez comScore i Ad Infuse w 2006 r. pokazują, że największą grupę odbiorców podcastów stanowią mężczyźni w ... podcastów jest znacznie szersza niż do tej pory sądzono - komentuje Nick Tabbal, wiceprezes comScore. Badania wskazują, że grupa wiekowa 35-54 lata stanowi 54 proc. wszystkich odbiorców podcastów. ...
-
Polki i kosmetyki
... . W wielu przypadkach odsetek ten jest obecnie większy niż w roku 2005 r., gdy przeprowadzono pierwszą edycję badania. W niektórych kategoriach produktowych nawet co drugi kosmetyk znaleziony w domu pochodził od konsultantki! Z badania „Kosmetyczka Polki” wynika, że dwie najpopularniejsze kategorie produktów wśród kosmetyków do pielęgnacji ciała to ...
-
Telefonia komórkowa: rośnie popyt na multimedia
... dla urządzeń mobilnych jest znacznie lepiej akceptowany przez użytkowników. Według badania przeprowadzonego na 10.000 uczestnikach w czerwcu tego roku, content TV będzie ... podczas gdy 36% przyznaje się do pobierania plików z sieci peer-to-peer. Według badania telefony 3G są najbardziej poszukiwanym urządzeniem przenośnym na świecie. 3G to numer ...
-
Lewiatan: sektor małych i średnich przedsiębiorstw 2007
... zdecydowało się na zaoferowanie nowych produktów i usług. Zmniejszył się odsetek MSP inwestujących w badania i rozwój, zwiększył się odsetek MSP, które stwierdziły, że inwestycje takie ... na zlecenie PKPP Lewiatan oraz Europejskiego Funduszu Leasingowego przez Centrum Badania Opinii Społecznej w okresie 19 lipca – 5 września 2007 r., przeprowadzono ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei