-
Firmy farmaceutyczne - wyzwania 2014
... dostosować się do nowych wyzwań, mogą w najbliższych latach stać się liderami. Jak wynika z badania przeprowadzonego w 2013 roku przez Deloitte 58 proc. firm w ciągu najbliższych ... sprzedaży. Branża farmaceutyczna zmaga się także z koniecznością ciągłej innowacyjności i inwestycji w badania i rozwój. To skłania ją do większej aktywności na rynku M&A, ...
-
BMW zwycięzcą Global Randstad Award 2014
... respondentów i przekonania o poprawie sytuacji ekonomicznej na rynkach zarówno lokalnie, jak i międzynarodowo. Zarobki równie ważne dla wszystkich krajów Wyniki ogólnoświatowe badania Randstad Award są również spójne z wynikami polskimi w obszarze podstawowych oczekiwań pracowników od pracodawców. Po dwóch latach skupienia przede wszystkim na ...
-
Tweeter: jak zautomatyzować publikację treści?
... wpisów dziennie, i to na przestrzeni wielu tygodni. Dlaczego? Ponieważ użytkownicy którzy częściej tweetują, posiadają zazwyczaj o wiele większą liczbę obserwatorów. Według badania przeprowadzonego przez Beevolve, użytkownicy Tweetera którzy opublikowali mniej niż 1000 tweetów, mają zazwyczaj mniej niż 100 obserwujących. Z drugiej strony, osoby ...
-
Fora turystyczne: czego poszukujemy?
... nie znalazły się w pierwszej dziesiątce zestawienia. To niektóre z wniosków płynących z badania zrealizowanego przez Mondial Assistance. #HELPME, jak nazwano to badanie, ... górach. - Takie wyniki analizy polskich forów turystycznych odpowiadają wynikom naszego badania turystycznego, w którym w tym roku wyjątkowo dużo pytanych zadeklarowało, że ...
-
Firmy stawiają na technologie mobilne
... aplikacji mobilnych związanych z obsługą klienta, ponad 70% czasu pochłaniają integracja, zabezpieczenia, testowanie jakości i prace projektowe. Aplikacje mobilne nieprzerwanie się zmieniają. Z badania wynika, że 35% firm średniej i dużej wielkości co miesiąc aktualizuje swój zestaw aplikacji, dodatkowe 34% aktualizuje natomiast swoje aplikacje co ...
-
Najlepsze Międzynarodowe Miejsca Pracy na Świecie 2014
... firm. Są to SAS Institute, Microsoft, S.C. Johnson, EMC, Daimler oraz Mars. Informacje o badaniu Badania jakości miejsc pracy prowadzone są przez Instytut Great Place to Work od ... , ale wyniki ankiety pracowniczej stanowią aż 2/3 końcowej oceny. Kluczowy dla badania Great Place to Work Trust Index wyliczany jest na podstawie odpowiedzi pracowników ...
-
Marketing treści: budowanie wiarygodności w sieci
... w swoich dziedzinach, często posługują się tą techniką. Miej pasję i buduj zaufanie Badania naukowe z uniwersytetów Syracuse i Pennsylvania pokazują, że pasja jest kluczowym elementem ... jedną a drugą cechą, co prowadzi do powstania tzw. efektu Halo. Badania wykazują, że atrakcyjni ludzie często otrzymują wyższe wynagrodzenie i są widziani, jako ...
-
Jaka reklama zyskuje zaufanie?
... marketingowców? Okazuje się, że ciągle reklamą, którą wzbudza największe zaufanie konsumentów, są rekomendacje znajomych - takiej odpowiedzi udzieliło niemal 2/3 respondentów badania zrealizowanego przez IRCenter. W pozostałych przypadkach wszystko uzależnione jest od wieku - różne grupy wiekowe preferują różne rodzaje reklamy. Badanie pokazuje, że ...
-
Firmy rodzinne potrzebują zmian w stylu zarządzania
... , z jaką przebiega transfer władzy, raczej nie należy do oszałamiających. Badania przeprowadzone przez PARP pokazują, że proces ten rozpoczął się w zaledwie 15 ... z ostrożnością, doświadczeniem oraz znajomością rynku starszej generacji” – komentuje wyniki badania Paweł Rabiej, partner zarządzający ośrodka dialogu i analiz THINKTANK. O skali ...
-
Najlepsze firmy dla rozwoju liderów 2014
... ), sukcesji i rozwoju przywództwa. Polska pod lupą Polskie firmy mają wiele mocnych stron. Z badania wynika, że ich liderzy starają się tworzyć motywujące środowisko pracy, które ... ich specjalizacji – komentuje Wojciech Popławski. Działaj jak lider Jak wynika z rezultatów badania, najlepsze firmy przyjmują podejście 70 : 20 : 10, które oparte jest ...
-
Outsourcing IT okiem dużych firm
... niekontrolowanych kosztów. To niektóre z wniosków, jakie nasuwają się po lekturze raportu z badania zrealizowanego w ramach cyklu Orange Insights. Orange Polska zaprezentował trzecią już ... . Charakterystyka firm korzystających z outsourcingu IT Zgodnie z wynikami badania Orange Insights firmy korzystające z outsourcingu IT to w większości ...
-
Najpopularniejsze portale dla rodziców
... Edziecko.pl (0,56 mln; 2,6 proc.). O badaniu Megapanel PBI/Gemius Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius we współpracy ze spółką Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność ...
-
ITwiz Best100: największe firmy IT w Polsce
... czego 10 procent wypracował zwycięzca. Ranking stał się również okazją do przeprowadzenia badania wśród CIO i dyrektorów IT polskich firm. Zapytano ich m.in. o kluczowe ... w Polsce, w raporcie ITwiz Best 100 znalazły się także wyniki badania opinii ich klientów. Na ankietę odpowiedziało blisko 100 osób odpowiedzialnych za IT w firmach i instytucjach ...
-
Uchodźcy niemile widziani
... , a czasami również niezwykle agresywne. Wypowiedzi osób próbujących podjąć rzeczową dyskusję, zagłuszane są przez język pełen przemocy i nienawiści. Jak wynika z badania internetowych wypowiedzi, Polacy w związku z planami rządu i Unii Europejskiej najbardziej obawiają się problemów ekonomicznych, a także wzrostu przestępczości i terroryzmu. Jak ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2015
... luksusowych jest zdobywanie klientów wśród przedstawicieli pokolenia Y. Jak wynika z badania Deloitte Luxury Consumption among European High Earners prawie sześciu na ... pozyskiwania przez nich informacji o markach luksusowych, to aż 45 proc. uczestników badania Luxury Consumption among European High Earners czerpie wiedzę na ten temat z Internetu ...
-
BYOD - firmy bagatelizują bezpieczeństwo
... wprowadzania dodatkowych zabezpieczeń. Z kolei pracownicy uważają, że odpowiedzialność w tej kwestii spoczywa na barkach pracodawcy - wynika z badania zrealizowanego przez Kaspersky Lab. Zważywszy że, jak pokazują badania, prywatne urządzenia mobilne są obecnie wykorzystywane do celów związanych z pracą przez dwie trzecie (62%) właścicieli firm ...
-
B2B marketing - trendy 2015
... klientów? W końcu, w jaki sposób powinien dokonywać pomiarów swojej efektywności? Na te wszystkie pytania próbowali odpowiedzieć autorzy badania Salesforce „2015 State of B2B Marketing”. Coroczne badania przeprowadzane przez Salesforce koncentrują się na analizie trendów marketingowych w różnych zakątkach świata. W tym roku jego autorzy postanowili ...
-
Top Marka w mediach 2015
... uwagę wzięto ogólnopolskie dzienniki i tygodniki opinii, tytuły ekonomiczne, specjalistyczne (branżowe), magazyny lifestylowe kierowane do kobiet i mężczyzn oraz tabloidy. W Internecie podstawą badania był monitoring 850 tys. polskojęzycznych serwisów. Raport objął również główne serwisy społecznościowe oraz fora.
-
E-mail marketing w Polsce 2015
... Na potrzeby bieżącej edycji przepytano ponad 2000 respondentów. Cykliczność badania jest niezwykle istotna, ponieważ zezwala na zestawienie bieżących wyników z ... na określenie potrzeb rynku oraz kierunków, którymi podąża e-mail marketing. Autorzy badania pytali m.in., w jaki sposób wykorzystują e-mail marketing osoby pracujące w działach marketingu ...
-
"Nienawidzę swojej pracy" – taki wpis najczęściej spotkamy na Twitterze
... . Monitorowane były deklaracje takie jak „nie lubię” bądź „nienawidzę” swojej pracy lub swojego szefa. Z badania wynika, że aż 50% wszystkich komentarzy tego typu ukazało się na Twitterze. Na kolejnych ... 01.01 – 28.12.2015 r. Monitorowano frazę „nie lubię swojej pracy” i kilkanaście deklaracji bliskoznacznych. Autor badania: Łukasz Jadaś, ekspert ds. ...
-
Witold Waszczykowski negatywnym bohaterem w social media
... Ochłodzenie nastrojów? Na medialne doniesienia szybko zareagowały media społecznościowe. Jak wynika z badania IMM, słowa „Bild”, „rowerzyści” lub „wegetarianie” pojawiły się w 59% ... portalach informacyjnych. Fala krytyki oznacza odwrót od wcześniejszego trendu w social media. Z poprzedniego badania IMM z dni 16 listopada - 16 grudnia wynika bowiem, ...
-
Smartwatch, czyli zegarek idealny dla cyberprzestępcy
... aczkolwiek nie ma żadnych przeszkód, aby powstały podobne rozwiązania dla innych modeli inteligentnych zegarków. Badania nie pozostawiają żadnych złudzeń Niepokój wśród użytkowników elektronicznych gadżetów powinny także budzić badania przeprowadzone przez niezależną instytucję AV-Test, która przyjrzała się opaskom fitness. Autorzy testu sprawdzali ...
-
AszDziennik, czyli jak fikcja miesza się z rzeczywistością
... opozycji parlamentarnej oraz politycznych organizacji i inicjatyw pozarządowych. Jak nie pomylić fikcji z faktem? Jakie lekcje dla użytkowników mediów społecznościowych mogą płynąć z badania IMM? Przede wszystkim, zanim skomentujemy i wyrazimy opinię na temat przeczytanego artykułu lub informacji, sprawdźmy jej źródło. Upewnijmy się, że podane ...
-
Employer branding - sposób na zatrzymanie pracownika
... do obsługi prostych procesów np. finansowo-księgowych.” – mówi Przemysław Broniszewski, Employer Branding Manger, Antal. Dlaczego pracownicy odchodzą z firmy? Jak wynika z badania Antal Attrition, wśród przyczyn odejścia pracowników z firmy większość badanych (92%) wymienia lepsze, oferowane wynagrodzenie. Prawie ¾ respondentów (74%) wskazało na ...
-
Pokolenie Y, czyli pracodawco nie licz na lojalność
... ma możliwości rozwijania swoich zdolności przywódczych. To jednak nie wszystko - z globalnego badania „The 2016 Deloitte Millennial Survey. Winning over the next ... rozwój w dużym stopniu. Przeciwnego zdania jest 21 proc. „Zgodnie z wynikami badania Deloitte, pracodawcy, którzy oferują możliwości rozwoju umiejętności przywódczych, sprzyjają zachowaniu ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... oznacza większą szansę na zaangażowanie klienta w interakcję z marką, uzyskanie jego pełnego, 360-stopniowego profilu, a tym samym – większy potencjał monetyzacji. Z kolei według badania IDG Enterprise w najbliższych latach wydatki na projekty związane z Big Data spajał będzie jeden wspólny mianownik: monetyzacja danych. Podobnie twierdzi Deloitte ...
-
Paweł Kukiz i Ryszard Petru podbili marcowe media
... i dotyczyło głównie Prawa i Sprawiedliwości. Tylko tego dnia na temat ugrupowania pojawiło się przeszło 3,5 tys. materiałów. Tak duża popularność to wynik badania zgodności z konstytucją grudniowej ustawy o TK autorstwa PiS.
-
Produkcja przemysłowa: najbardziej konkurencyjne kraje
... Chiny na miejsce drugie. Jak przedstawia się sytuacja Polski i jakie czynniki decydują o konkurencyjności danego kraju? Publikacja oparta jest na analizie badania przeprowadzonego wśród ponad 500 prezesów i doświadczonych liderów firm produkcyjnych na całym świecie, którzy oceniali konkurencyjność przemysłową 40 krajów. Każdy z respondentów ...
-
Roszada na rynku. E-sklepy i dyskonty wypierają hipermarkety?
... stojących przed branżą handlu detalicznego. Wzięli w nim udział przedstawiciele 30 czołowych producentów artykułów codziennego użytku dostępnych w sklepach spożywczych w Europie. Wyniki badania wskazują trzy tendencje, które będą mieć istotny wpływ na kształtowanie się rynku handlu w Europie. Kryzys modelu big-box. Hiper i supermarkety, oferujące ...
-
Atrakcyjność inwestycyjna Europy 2016
... inwestycyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej - wynika z czternastej już edycji badania "Atrakcyjność Inwestycyjna Europy" przygotowywanego corocznie przez firmę doradczą Ernst ... ), które zebrane zostały w ramach EY Global Investment Monitor. Druga - badania nad postrzeganiem przez inwestorów poszczególnych krajów oraz miast. Dokładność gromadzonych ...
-
5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR
... się uzupełniają i nie ma sensu mówić o zastąpieniu jednej przez drugą. Z badania Content Marketing Trends 2016 wynika, że do największych priorytetów stojących przed ... merytoryczny content to podstawa. 2. Zintegrowana komunikacja kluczem do sukcesu Jak pokazują badania, w dobie wielokanałowości i rosnącego znaczenia nowych technologii, dla 63 proc ...
-
mBank zalany falą hejtu
... przewyższyła liczbę pozytywnych. Dla tej marki to ewenement. Jak wynika z ostatniego badania benchmarkowego IMM, mBank należy bowiem do trójki marek finansowych najczęściej chwalonych ... jakby tych zapisów w ogóle nie było. mBank nadal w czołówce Z najnowszego badania IMM wynika, że liderem zestawienia benchmarkowego działających w Polsce banków jest ...
-
Podróbki czy oryginały? Polacy nie mają nic przeciwko tańszym odpowiednikom
... organizacja działająca na rzecz brandingu. Raport powstał w oparciu o wyniki badania przeprowadzonego przez Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia oraz dokonanej przez ... życiu świadomie kupiło podróbkę, a ich wybór najczęściej motywowany był ceną (80%). Co ciekawe – z badania wynika, że poziom dochodów nie ma związku ze skłonnością do zakupu ...
-
Nowe technologie w firmach: jak przebiega cyfrowa transformacja?
Firma IFS opublikowała wyniki badania poświęconego cyfrowej transformacji we współczesnych przedsiębiorstwach. Pytania o sposoby jej wprowadzania zadano ponad 500 respondentom z 20 krajów. Odpowiedzi udzielali przedstawiciele kadry ...
-
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
... czasu, aby się z nią oswoić i zrozumieć jak wielki tkwi w niej potencjał. Ostatnie badania IAB Polska pokazały, że reklamę w modelu programmatic kupuje już 89 proc. ... np. laptop średnio zaledwie 36 minut dziennie. To jednak nie wszystko. Liczne badania i analizy pokazują, że reklama mobilna jest skuteczniejsza od tej w desktopie, osiągając wyższy ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei