-
Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?
... jeszcze bardziej cennymi w miarę upływu czasu. W tym celu można prowadzić m.in. takie działania jak śledzenie identyfikatora klienta na różnych urządzeniach, badania nad efektem ROPO, czy mierzenie efektów kampanii e-mailingowych. Wykorzystanie CLV to dla marketerów spore wyzwanie, które stale zyskuje na aktualności ...
-
Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą
... social media to wciąż w znacznej mierze niezagospodarowane pole dla marek i pracowników odpowiedzialnych za obsługę firmowych kont w mediach społecznościowych - wynika z badania. „Coraz więcej firm decyduje się na monitoring własnej marki w mediach społecznościowych, lecz jednocześnie wiele z nich zapomina o potrzebie interakcji i korzyściach ...
-
Wakacje 2016: Agencja Moody’s nie zaszkodzi turystyce?
... obecnie w bardzo znacznych podwyżkach płac w wielu firmach (IKEA, Lidl, Biedronka itd.), w których dotychczas wzrosty płac nie były zbyt powszechne. Również badania pracodawców w tym zakresie dokonywane np. przez instytut Randstad wskazują na bardzo znaczący potencjał dalszej poprawy wynagrodzeń, a zwłaszcza w firmach z tzw. obszaru ...
-
Rekrutacja pracowników: nic tylko stres i strata pieniędzy
... – zauważa Anna Węgrzyn z BPSC. Rezygnacja? To jakby stracić ponad 50 tys. zł To jednak i tak nie rozwiązałoby wszystkich problemów. Wyniki badania PwC wskazują, że w firmach rosną nie tylko koszty rekrutacji, ale też absencji oraz rezygnacji pracowników. W ciągu ostatnich czterech lat oba ...
-
Polski eksport: 50 branż skazanych na sukces
... niełatwe, wymaga czasu i energii, ale narzędzia wspomagające są łatwo dostępne. Mówię tu o źródłach wiedzy na temat poszczególnych rynków, narzędziach badania ewentualnego popytu, ale też o instrumentach finansowych zabezpieczających eksportera i jego biznes zagraniczny: akredytywach, gwarancjach, usługach wymiany walut i płatności, forwardach czy ...
-
Gemini Park Tychy z kamieniem węgielnym
... śląskiej. Po otwarciu Gemini Park Tychy ta zależność może ulec zmianie. Obiekt będzie dostosowany do potrzeb regionu – przeprowadzone w 2013 roku badania socjologiczne wśród mieszkańców Tychów i okolicznych powiatów wykazały, które czynniki są najistotniejsze dla tutejszych mieszkańców i potencjalnych klientów centrum handlowego. Jak wskazali ...
-
3 główne trendy na rynku CRM
... pojęcie istniejące w marketingu nie od dziś, to jednak właśnie w dobie szybko postępującej ewolucji CRM mocno zyskało na znaczeniu. Jak pokazują badania, 26 proc. badanych firm przypisuje swój sukces w stosowaniu CLV bardziej efektywnemu wykorzystywaniu danych, a 24 proc. – segmentacji klientów. Pomiar Wartości Klienta ...
-
GPS obiera kierunek "media społecznościowe"
... .pl czy Android.com.pl). O NaviExper w mediach tradycyjnych najczęściej wspominali dziennikarze na łamach „Pulsu Biznesu”, a także w telewizji Polsat News. Metodologia badania Monitoring social media, portali internetowych, prasy, radia i telewizji w IMM w okresie 01.01.2015 - 31.05.2016. Badano najczęściej pojawiające się ...
Tematy: GPS, nawigacja, smartwatch, bieganie, media społecznościowe, TomTom, Garmin, monitoring mediów -
Najcenniejsze marki świata 2016
... z dużym potencjałem wykorzystywanych przez nie platform pozwala im szybko i sprawnie przechodzić do coraz to nowych sektorów”. Najważniejsze trendy wynikające z tegorocznego badania i rankingu BrandZ Top 100: Silne marki wyprzedzają resztę rynku. Marki, które pojawiają się w rankingu BrandZ Top 100, stale osiągają lepsze ...
-
Najdroższe powierzchnie biurowe I kw. 2016
... — wzrosły na całym świecie o 2,4% w skali roku. Najwyższy wzrost odnotowano w regionie Azji i Pacyfiku (2,7%), obu Amerykach (2,3%), a w regionie EMEA o 2,1%. CBRE przeprowadziła badania kosztów najmu w najlepszych biurowcach w 126 lokalizacjach na całym świecie. W pierwszej 50-tce “najdroższych” lokalizacji znalazło się 20 lokalizacji z Azji ...
-
Politycy i partie w mediach VI 2016
... poza Nowoczesną i Mniejszością Niemiecką odnotowały spadek liczby publikacji – największy dotyczył PSL i Kukiz’15. Schetyna za plecami Kaczyńskiego Podobnie wyglądają wyniki badania obecności w mediach liderów partii politycznych. W czerwcu na temat przywódców ukazało się 30 proc. materiałów mniej. Pierwsze miejsce, ze zdecydowaną przewagą ...
-
Branża motoryzacyjna: TOP 30 producentów z polskim kapitałem
... pojazdów specjalnych i innych niż samochody osobowe i dostawcze oraz firmy produkujące autobusy, naczepy, przyczepy i zabudowy do samochodów. W drugiej fazie dokonaliśmy badania kapitału i struktury własnościowej wyodrębnionych spółek. Następnie wybrane podmioty zostały uszeregowane według wielkości sprzedaży, biorąc pod uwagę dane finansowe za dwa ...
-
Pokolenie Y, czyli typowe korpoludki?
... nie zawaha się zmienić pracodawcy – tłumaczy Anna Węgrzyn z firmy BPSC dostarczającej rozwiązania wspierające zarządzanie kapitałem ludzkim. Firmy wiedzy mogą więcej Z badania Universum wyłania się jeszcze jeden bardzo ciekawy wniosek. Choć na liście najbardziej pożądanych przez studentów uczelni technicznych pracodawców dominują firmy ...
-
Blokowanie reklam: Polska liderem. Blokujemy najczęściej na świecie
... (19,3%) oraz Cypryjczycy (18,5%). Najrzadziej reklamy blokują internauci w Brazylii (3,6%), Paragwaju (3,9%) oraz Wenezueli (8,7%). Reklamy blokowane coraz częściej Wyniki najnowszego badania przeprowadzonego przez Cloud Technologie okazały się jeszcze bardziej krytyczne, niż analiza, którą firma przeprowadziła w czerwcu bieżącego roku. Wynikało ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 33/2016
... ze względu na Brexit i związaną z nim dużą niepewnością na rynku. Po Wielkiej Brytanii kolejnym zagrożeniem dla przyszłości UE są Włochy. Badania opinii wskazują, że prawie połowa Włochów chce wyjścia ich kraju z Unii Europejskiej. Na atmosferę we włoskim społeczeństwie i nastroje antyunijne ma ...
-
Zbigniew Boniek na szczycie rankingu Forbes
... sportowców (sportowcy, byli sportowcy, trenerzy) oraz niesportowców (działacze, przedsiębiorcy i menedżerowie, dziennikarze sportowi, propagatorzy sportu). Następnie zrealizowano badania sondażowe, w których określono ich rozpoznawalność, wizerunek oraz medialność (osobno dla sportowców i niesportowców), a niezależnie od tego poproszono ekspertów ...
-
5 sposobów na sprzedaż przez content marketing
... , a na serwis www innego rodzaju, polega na tym, że ten pierwszy powinien zachęcać czytelnika do podjęcia natychmiastowej akcji. Jak pokazują badania Demand Metric, 86 proc. internautów przewija reklamy video, 44 proc. z nich ignoruje przesyłane wiadomości mailowe, natomiast 60 proc. zainspirowana rozmaitym ...
-
Biznes napędzany danymi
... technologiczną. Tym, co w głównej mierze przyświecało inwestycjom, była możliwość skuteczniejszej analizy wielkich zbiorów danych. Odsetek inwestorów wzrósł względem poprzedniego badania o 30 proc. Ankietowani deklarują, że dane wykorzystują najczęściej do optymalizacji procesów decyzyjnych (61 proc. wskazań). Biznes, którego motorem są ...
-
Ślub od pierwszego wejrzenia: hit czy kit? Trwa dyskusja internautów
... podstawie monitoringu internetu i mediów społecznościowych w IMM. Monitorowano hasło „Ślub od pierwszego wejrzenia”, wraz z badaniem interakcji, dotarcia i wydźwięku wypowiedzi. Zakres czasowy badania: 01.09.2016 – 25.10.2016. Łukasz Jadaś,
-
Obnażamy absurdy raportu "Doing Business 2017"
... warto zwrócić uwagę na ogromne rozbieżności wyników w porywaniu ze zrewidowaną publikacją na rok 2016. Jeśli porównać raporty z obecnej i poprzedniej edycji badania „Doing Business” na pierwszy rzut oka widać ogromny spadek Polski w kategorii „Zakładanie firmy”. Zeszłoroczna publikacja to dalekie 85. miejsce na ...
-
Czarny Piątek, czyli...odliczanie do cyberataków
... danych. Może to być fałszywa strona popularnego systemu płatności, ale także całkowicie fikcyjny sklep internetowy z bardzo atrakcyjną ofertą. „W 2014 r. przeprowadziliśmy badania dotyczące kształtowania się krajobrazu zagrożeń phishingowych w okresie świątecznym i odkryliśmy, że liczba ataków na określone cele - systemy płatności oraz znane sieci ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 48/2016
... wszystkim w dyskontach. Jedna trzecia Polaków po upominki dla najbliższych wybierze się pomiędzy 1 a 15 grudnia. To główne wnioski płynące z dziewiętnastej edycji badania „Zakupy Świąteczne 2016” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte. Mariusz Chmurzyński, dyrektor w Dziale Konsultingu Deloitte
-
Najpopularniejsze aplikacje na Androida - listopad 2016
... popularnością użytkowników urządzeń mobilnych? Oto ranking autorstwa agencji Spicy Mobile. Dane, na podstawie których powstało zestawienie Spicy Mobile, pochodzą z badania Mobience (pasywny pomiar korzystania z aplikacji mobilnych oraz oglądalności stron poprzez urządzenia mobilne) i są udostępniane wydawcom i reklamodawcom w ramach platformy ...
-
San Escobar istnieje... w mediach
... San Cristobal y Nieves”. Na wytłumaczenia było jednak za późno – nieistniejące San Escobar zaczęło żyć własnym życiem. Polska dyplomacja na językach Z badania zrealizowanego przez PRESS - SERVICE Monitoring Mediów dla publicrelations.pl wynika, że w zaledwie 2 dni (pomiędzy 10 a 11 stycznia 2017 r.) media tradycyjne ...
-
Wirtualna rzeczywistość wkracza do hoteli
... jest to o 5 proc. więcej w stosunku do poprzedniego roku. Wzrost popularności urządzeń i technologii mobilnych nie omija również sektora hotelarskiego. Ubiegłoroczne badania Profitroom wykazały, że wizyty z urządzeń mobilnych stanowiły aż 40 proc. ruchu na stronach internetowych hoteli. Jednocześnie użytkownicy z coraz większym zaufaniem ...
-
Telekomunikacja 2017: najważniejsze zmiany
... dziesięciu latach odnotowaliśmy istotny rozwój takich technologii jak telewizory 3D, moduły identyfikacji abonentów dla rodzin oraz usługi Over-The-Top (OTT). Ostatnie badania Juniper Research dowodzą, że inteligentne rozwiązania nie będą tracić na popularności. Szacuje się, że do 2020 roku wydatki konsumentów na ...
-
Na majonezy i ketchupy wydaliśmy 1,3 mld zł
... ? Dlaczego triumfy święcić może hummus? Odpowiedzi na te i inne pytania niosą za sobą dane Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. Autorzy badania przyjrzeli się rynkowi sosów i dressingów. Kategoria ta obejmuje majonezy, ketchupy, musztardy oraz gotowe sosy zimne, którymi Polacy poprawiają smak sałatek ...
-
Elastyczna praca = rozwój firmy
... także na rozwój firmy. Tego przynajmniej dowodzi sondaż przeprowadzony przez agencję badawczą Morar Consulting na zlecenie Polycom, Inc. Główne wnioski z badania Z rozwiązania jakim jest elastyczna praca korzysta już 62 proc. pracowników z całego świata Ankietowani niemal jednogłośnie (98%) przyznają, że elastyczna praca ...
-
Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe
Gzie najczęściej zaopatrujemy się w produkty FMCG? Ze zrealizowanego przez GfK badania Shopping Monitor 2017 wynika, że 6 na 10 Polaków po dobra szybkozbywalne udaje się do dyskontów. Sklepy dyskontowe wyraźnie górują nad ...
-
Bezpieczeństwo w sieci. Polska w ogonie Europy?
... w 2014 roku. Z analiz Check Point wynika, że każdego dnia na całym świecie dochodzi do przeszło 26 tys. ataków na świecie. Badania przeprowadzone przez PwC na polskich respondentach dowodzą z kolei, że lwia część polskich przedsiębiorstw (96%) doświadczyła minimum 50 ataków w ciągu roku ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2017
... z trzeciego stacja TVN. Polsat News spadł z drugiej pozycji na miejsce czwarte. Na miejscu trzecim TVPinfo. TVN24 zawdzięcza pierwszą pozycję informacjom z badania Kantar Millward Brown na temat poparcia partii politycznych. Radio Wśród stacji radiowych identycznie jak w marcu najczęściej cytowano Radio ZET. Na ...
-
Co odpowiada za cyberataki? Oto 2 najważniejsze powody
... WannaCry zebrał pokaźne żniwo i jednoczenie przypomniał administratorom, że bieżąca aktualizacja systemu to nie fanberia, ale konieczność. Phishing to - według badania przeprowadzonego przez PwC w minionym roku - zdecydowany lider wśród zagrożeń uderzających w instytucje finansowe. Świadectwem skuteczności cyberprzestępców niech będzie chociażby ...
-
Ranking uczelni. Która cieszy się najlepszą reputacją?
... perspektywami zawodowymi. Informacje o badaniu Organizowany przez Fundację na rzecz reputacji marki „Premium Brand”, ranking powstał na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii, zrealizowanego wśród osób znających daną uczelnię. Metodologię pomiaru opracowała prof. UW Dominika Maison, ekspert w dziedzinie zachowań konsumenckich z agencji ...
-
Finansowanie inwestycji MŚP. Dla kogo leasing? Kto sięga do kieszeni?
... to mikro, małe i średnie firmy terenu całej Polski. W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa 600 mikro, małych i średnich firm. Aktualna edycja badania odbyła się w dniach 4-10 maja 2017 r.
-
Rosną inwestycje w cloud computing, ale do nadrobienia jest jeszcze sporo
... dwukrotny wzrost wartości usług w chmurze – z 2,6% do 4,6%). W największym stopniu spadną natomiast nakłady na infrastrukturę klienta – z 23% do 20% w ciągu 4 najbliższych lat. Z badania przeprowadzonego na zlecenie Oracle wynika, że obecnie już 40% firm z regionu, zatrudniających od 250 do 1000 pracowników korzysta z chmury. Niemal ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei