-
Najczęściej cytowane media X 2006
... analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Niespodzianką są wysokie lokaty Gazety Polskiej i Naszego Dziennika, cytowanych w kontekście współpracy M. Suboticia i K. Mroziewicza z WSI. Październikowe badanie IMM przeprowadzono na podstawie 6572 przekazów mediowych. Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 8234 razy ...
-
Polacy nie znają języków obcych
... przyznaje, że porozumiewa się we wskazanym języku. 26 procent natomiast twierdzi, że zna dwa języki obce, a 5 procent trzy lub więcej. Badanie CBOS zostało przeprowadzone w dniach od 2 do 5 listopada na losowej reprezentatywnej próbie 979 dorosłych Polaków.
-
Rośnie popyt na zarządzanie dokumentami
... popytem, a prymat zdobędą dostawcy, którzy będą na tyle elastyczni, aby przygotować usługę ściśle dopasowaną do potrzeb konkretnego klienta”. Informacje o badaniu Badanie przeprowadził Instytut Badawczy IPSOS w lipcu-wrześniu b. r. wśród 206 dużych przedsiębiorstw – zatrudniających ponad 250 pracowników lub notujących obroty powyżej 200 mln rocznie ...
-
Rynek usług zarządzania dokumentami w Polsce
... outsourcingowym znajduje się obecnie w fazie wzrostowej - firmy deklarują, że ich wydatki na ten cel będą rosły w ciągu najbliższych dwóch lat. Badanie przeprowadził Instytut Badawczy IPSOS w okresie od lipca do września 2006 roku wśród dużych przedsiębiorstw, które zatrudniają ponad 250 pracowników lub ...
-
Najlepsi pracodawcy wg studentów 2006
... Polska wśród studentów z 43 uczelni wyższych w całej Polsce, zwycięzcą została firma PricewaterhouseCoopers. Firma wygrała ranking już po raz trzeci z rzędu. Badanie „Pracodawca Roku" w tym roku swoim zasięgiem objęło około 5000 studentów z 43 uczelni wyższych, z ośrodków akademickich w całej Polsce takich jak: Warszawa ...
-
Najlepsi pracodawcy Europy Środkowo-Wschodniej
... która bezpośrednio przekłada się na osiągane przez firmę wyniki oraz jej pozycję konkurencyjną" – dodał. Utrzymanie zaangażowania pracowników w Europie Środkowo-Wschodniej Badanie Hewitt pokazuje, że w dynamicznie zmieniającym się środowisku gospodarczym, pomóc firmom w utrzymaniu i zmotywowaniu pracowników mogą trzy czynniki: Docenianie roli ludzi ...
-
Turystyka polskich internautów
... 8000 zł. W lutym najwięcej osób zapłaciło od 1001 do 2000 zł, a w marcu i kwietniu maksymalnie 1000 zł od osoby. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono między 1 stycznia a 30 kwietnia 2007 przy użyciu losowo wyświetlanych ankiet internetowych. Analizą objęto 10 253 wypełnionych do końca kwestionariuszy ...
-
Polki i kosmetyki
... Garnier, Ziaja, Soraya, Vichy, Dr Irena Eris. Każda z tych marek ma „swoją” kategorię produktów, w której zajmuje dobrą pozycję. Informacje o badaniu Badanie zostało wykonane na przełomie 2006/2007 r. przez agencję badawczą Inquiry na próbie 600 kobiet mieszkających w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, w wieku ...
-
Reklama wewnętrzna przykuwa uwagę odbiorców
... . średnie, a kolejne 27 proc. jest w trakcie nauki. Dominują uczniowie i studenci (25,2 proc.), pracownicy umysłowi, specjaliści i przedstawiciele kadry zarządzającej (21,9 proc.). Badanie zostało przeprowadzone w kwietniu 2006 r. na grupie 1049 osób w wieku 15 i więcej lat w 10 największych miastach Polski.
-
Marketing offline wpływa na zachowanie online
... . Kampanie prowadzone w telewizji i komunikacja WOM najbardziej zachęcają konsumentów do poszukiwań w sieci. Z kolei reklamy w prasie i WOM najbardziej motywują do robienia zakupów. Badanie wykazało również, że 54 proc. respondentów korzysta z internetowych wyszukiwarek przynajmniej raz dziennie.
-
Polacy w sieci: zakupy przez Internet coraz popularniejsze
... musi zapewnić swoim klientom usługi najwyższej jakości. Perspektywy na przyszłość Jak twierdzi Robert Hałacz z firmy Gemius, która odpowiedzialna jest za badanie rynku internautów w Polsce, to według prognoz do 2010 roku wartość polskiego handlu w Internecie powiększy się do 4 mld euro. Oznacza to ...
-
Merchandising w Polsce - perspektywy
... informowania o branży. Pomocne w tych działaniach mogą okazać się badania, które niektóre firmy wykonują na potrzeby swoje i swoich klientów (np. „Badanie skuteczności merchandisingu w polskich bankach” zrealizowane przez PMT Marketing System). Publikacja wyników takich badań pomoże upowszechnić prawidłowe rozumienie terminu w świadomości masowego ...
-
Banki europejskie: sposób na kryzys
... kluczowe inwestycje. Kompetencje zarządzających zostały uznane za najważniejszą, wewnętrzną przyczynę sukcesu przez 41% ankietowanych bankierów. „Ogólne wrażenia jakie pozostawia to badanie są takie, że banki nie kierują swoją przyszłościa,” powiedział jeden z obserwatorów sektora bankowego Arnoud De Meyer, director of the Judge ...
-
Europa Środkowa: popularne serwisy 2008
... , w rankingach najpopularniejszych witryn w krajach Europy Środkowo-Wschodniej coraz częściej pojawiają się serwisy społecznościowe. Realizowane przez firmę Gemius SA badanie gemiusAudience, jest standardem pomiaru witryn i aplikacji internetowych w kilkunastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Na łamach następujących serwisów: audyt.gemius ...
-
Wyniki wyszukiwania Google wg internautów
... . Informacje o badaniu Sonda została zrealizowana dla agencji search engine marketing - Bluerank przez firmę IMAS International za pomocą usługi Omnibus Online. Badanie przeprowadzone zostało na próbie 600 respondentów, w wieku 18 – 54 lata. Sonda miała na celu zbadanie poziomu zadowolenia użytkowników wyszukiwarki Google ...
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2008
... biznesowych (79,2%) przyznaje oceny wysokie (4 – ocenę dobrą i 5 – ocenę bardzo dobrą). Rynek telefonii stacjonarnej ocenia tak 69,5% badanych. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone metodą indywidualnych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (PAPI) w dniach 8-12 grudnia 2008 roku na terenie całego kraju. Próba badawcza ...
-
Satysfakcja z pracy u 56% Polaków
... nasze zadowolenie jest stosunkowo wysokie. Może to za sprawą spowolnienia gospodarczego, przez co bardziej doceniamy to, co mamy? Informacje o badaniu Badanie Advisory Group TEST Human Resources oraz GazetaPraca.pl zostało przeprowadzone w dniach 24.11.-02.12.2008 r. W ankiecie zamieszczonej na stronie ...
-
Pozycjonowanie stron WWW banków 2008
... z jego wysokimi pozycjami w naturalnych wynikach wyszukiwania. Informacje o badaniu Ranking banków opiera się na ocenie ich obecności w wynikach wyszukiwania Google.pl. Badanie zostało przeprowadzone w okresie 20 X 2008 – 12 XI 2008 (w ramach kilku pomiarów dziennie, wykonywanych miedzy godz. 8.00 a 22.00). Analiza wykonana ...
-
CSR 24/7: ranking przesiębiorstw 2009
... zostały wyniki rankingu "CSR 24/7" przeprowadzonego przez międzynarodową firmę doradczą Braun & Partners oraz Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych Lewiatan. Badanie dotyczyło wiarygodności działań odpowiedzialnego biznesu (CSR – Corporate Social Responsibility) prowadzonych przez największe firmy w Polsce reprezentujące 13 sektorów gospodarki ...
-
Mierniki gospodarcze LEI, Ifo, Nędzy i ZEW
... UE. Określany jest często mianem indeksu Instytutu Ifo. Należy dodać, że "Ifo" jest skrótem od terminu "Information und Forschung" (informacja i badanie). Podstawą do obliczeń indeksu są wyniki comiesięcznych sondaży przeprowadzanych wśród około 7000 przedsiębiorstw sektora przetwórczego, budownictwa, handlu hurtowego i detalicznego. Podczas ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2009
... W czasach wyjątkowo dużego ograniczania wydatków marketingowych, ten ranking pozwala firmom na określenie wartości ich marek na rynku.” Informacje o badaniu Badanie BRANDZ zamawiane przez WPP i corocznie prowadzone przez Millward Brown, mierzy kondycję tysięcy marek konsumenckich i business-to-business. Ranking BRANDZ 100 Najbardziej Wartościowych ...
-
Marka wysokiej reputacji 2009
... Firmy 2009”. Uznaniem cieszy się również PKN ORLEN S.A. – zdobywca nagrody specjalnej w kategorii „Firma Najbardziej Zaangażowana Społecznie”. Realizowane przez TNS OBOP badanie oraz skonstruowany na podstawie jego wyników ranking PremiumBrand pokazuje marki i firmy cieszące się najwyższą reputacją wśród konsumentów i środowiska biznesowego. TNS ...
-
Internet w Polsce V-VI 2009
... odpowiednio Onet.pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął ponownie portal Zumi z 15,0 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie maj - czerwiec 2009 roku na próbie 5990 osób, które w badaniu wstępnym na ...
-
Badania marketingowe a wybór marki
... zwolenników i przeciwników. Ci ostatni to najczęściej marketerzy, którzy "sparzyli się" podczas badań niedopasowanych do sytuacji. Oto najczęstsze przypadki takiego niedopasowania. Badanie deklaracji ludzi, aby poznać ich preferencje i przewidywać ich rzeczywiste zachowania "Co innego mówi, co innego robi" - to stwierdzenie odnosi się ...
-
Chiński rynek konsumencki największy na świecie
... Chiny mogą prześcignąć Stany Zjednoczone w rankingu największych rynków konsumenckich, wynika z opublikowanych wczoraj prognoz banku Credit Suisse Group. Bank przeprowadzając badanie ponad 2,7 tys. respondentów odnotował silny wzrost zakupów nieruchomości i samochodów. - Kluczowy dla Chin w nowej dekadzie będzie wzrost prywatnej konsumpcji – ocenia ...
-
Centra danych: średnie firmy otwarte na nowości
... zakłóceń do normalnej działalności. Organizacje powinny wdrażać uniwersalne rozwiązania do ochrony zasobów fizycznych i wirtualnych maszyn, upraszczając zarządzanie informacją. Informacje o badaniu Badanie bazuje na ankiecie przeprowadzonej w listopadzie 2009 r. wśród 1780 menedżerów centrów danych w 26 krajach – w tym również z Polski.
-
Przedsiębiorstwa produkcyjne liczą na poprawę
... na inwestycje w innowacyjne rozwiązania, których efekty będą widoczne nierzadko za kilka lat, jeśli uważają, że czasy są niepewne.” Informacje o badaniu Badanie KPMG “Global Business Outlook Survey. Worldwide Manufacturing and Services” wykorzystuje wskaźniki, które określają optymizm lub pesymizm respondentów odnośnie badanych zmiennych ...
-
Polskie strony internetowe: najczęstsze błędy
... wysoki bo w przedziale 7-8 PR. Niestety żaden z poddanych naszej ocenie serwisów nie uzyskał od Google noty wyższej niż PR 8. PODSUMOWANIE Badanie realizowane jako ostatni akord kampanii edukacyjnej marki pozycjonerskiej Adseo dowiodło, że kondycja polskich witryn firmowych w analizowanej grupie jest średnia. Z przeprowadzonych ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2010
... (BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands), opracowywany na potrzeby grupy WPP przez Millward Brown Optimor, istnieje już piąty rok. Badanie ukazuje wskaźniki wartości marek bazujące na wywiadach z ponad milionem konsumentów na całym świecie i uwzględnia zarówno marki z rynku konsumenckiego, jak i z rynku ...
-
Działanie 6.1: Paszport do eksportu
... zawierać analizę pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa oraz wskazanie rynków docelowych działalności eksportowej pod kątem produktów lub usług przedsiębiorcy, badanie wybranych rynków docelowych, w szczególności przez przeprowadzenie analizy aktów prawnych, procedur, zwyczajów, praktyk handlowych i zasad warunkujących dostęp produktu ...
-
Poziom zamożności na świecie w 2009 r.
... W celu porównania wyników osiąganych przez banki zarządzające majątkiem (wealth managers), BCG zebrało dane od 114 firm z tej branży z całego świata. Badanie wykazało zdecydowane pogorszenie sytuacji branży w 2009 roku. Mimo zwiększenia wartości aktywów w zarządzaniu u uczestników badania o średnio 14,3 %, w 2009 roku ich przychody ...
-
Debiuty giełdowe w Europie w II kw. 2010r.
... NASDAQ OMX, na którym zadebiutowało pięć spółek pozyskując łącznie 641 mln euro (sześć IPO o wartości 99 mln euro w pierwszym kwartale). Badanie PwC wskazuje, że zarówno na NYSE Euronext, jak i na Deutsche Börse znacząco spadły wartości przeprowadzonych IPO w stosunku do poprzedniego kwartału ...
-
Duże firmy - prognozy na 2010 rok
... r. Próba jest reprezentatywna ze względu na sektor (firma prywatna – państwowa) oraz sekcję PKD w głównych siedmiu sektorach gospodarki. To drugie, kompleksowe badanie dużych firm w Polsce (pierwsze zostało przeprowadzone przez PKPP Lewiatan i Deloitte na początku 2009 r.) Do pobrania:
-
Najczęściej cytowane media VII 2010
... wybory prezydenckie (18 proc. całości), podczas gdy w lipcu doniesienia w kontekście katastrofy pod Smoleńskiem to aż 21 proc. cytowań. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 6751 przekazów mediowych (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 lipca 2010 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2010
... tle przewijały się informacje w kontekście sporu o krzyż pod Pałacem Prezydenckim oraz nowe wątki śledztwa w sprawie katastrofy pod Smoleńskiem. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 5604 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 sierpnia 2010 r. Analiza obejmuje całą prasę ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei