-
Czy e-commerce „zabije” handel tradycyjny?
... szacunki dotyczące wielkości rynku w 2017 roku i prognozy obejmujące okres do 2022 roku, opublikowane w badaniu za rok 2018 na portalu Statista. Badanie oparte było na modelu obejmującym kompleksową analizę 13 europejskich krajów – w tym Polski – oraz innych państw na całym świecie (dane w dolarach ...
Tematy: e-commerce, handel tradycyjny -
Monitoring mediów: cytowania XI 2018
... Leszka Czarneckiego pod adresem szefa KNF: „Ujawniamy: Marek Chrzanowski, przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego, zaoferował przychylność dla Getin ... (44). Najwięcej informacji pojawiło się na temat Tygodnika Powszechnego (13). Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych. Uwzględniono ...
-
Dlaczego konsumenci porzucają zakupy w internecie?
... stacjonarnym. Badanie pokazuje jednak, że nie jest to powód dominujący. Do takiego zachowania przyznaje się 26% badanych, a pozostali zadeklarowali, że jeśli zdarza im się porzucić koszyk z tego powodu, to dzieje się to rzadko lub bardzo rzadko. W kontekście wyników badania, dla marek działających ...
-
Jak polscy przedsiębiorcy widzą lata 2018-2019?
... też inwestorów zagranicznych zawrócić z drogi nacjonalizacji przedsiębiorstw Komentarz do badań: Marek Goliszewski, prezes i założyciel Business Centre Club Mijający właśnie rok ... warstwy zawodowej. Tyle „szklanka do połowy pełna”. * INFORMACJE O BADANIU Badanie ankietowe zostało przeprowadzone w grudniu 2018 roku wśród ponad 600 firm i 1000 ...
-
Trendy w e-commerce na 2019 rok
... się on zrobić zakupy w konkretnym sklepie, mając do wyboru kilka innych. Badanie przeprowadzone przez KPMG wykazało, że firmy, które szczególnie dbają o pozytywne interakcje ... potrzeby zmiany naszych działań związanych ze środowiskiem i zanieczyszczeniami. Coraz więcej marek buduje swój wizerunek jako firm dbających o środowisko, a w 2019 roku ten ...
-
Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?
... klientem? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza raport “Komunikacja Marki - Oczekiwania Konsumenta”. Badanie zrealizowane dla SMSAPI przez Agencję Badawczą Biostat wskazuje ścieżki, którymi ... e-mail czy SMS, o ile, co ważne, wcześniej subskrybowali je świadomie. Dla marek to jasny sygnał, że zaufania nie buduje się, rozsyłając promocyjne komunikaty ...
-
Multiwyzwania, czyli jak wygląda polski e-handel?
... kondycję, w jakiej znajduje się dziś polski e-handel. Bazą publikacji jest badanie przeprowadzone wśród 445 właścicieli sklepów internetowych. To już dziewiąte tego ... RODO i zakazu handlu w niedzielę, premiery Allegro Smart i debiutu w internecie wielu globalnych marek. Jednak żadne z tych zdarzeń nie wywróciło internetowego handlu do góry nogami. ...
-
Polska spada w Indeksie Wolności Człowieka
... instytucje państwa jakiejkolwiek konkretnej religii). Dane do tej składowej pochodzą z Pew Research Center (badanie Global Restrictions on Religion), a spadek może wynikać z pogorszenia oceny rozdziału państwa od kościoła i uprzywilejowanego ... na skutek osłabiania praworządności, a także działać na rzecz poprawy pozycji Polski w rankingu. Marek ...
-
Usługi dla biznesu w Polsce rosną ilościowo i jakościowo
... Popławski, Wiceprezes ABSL oraz Dyrektor Zarządzający Accenture Operations. Potwierdza to badanie przeprowadzone przez ABSL, w którym firmy wskazały 60% ogółu obsługiwanych przez ... pracy oraz znalezieniu sposobu na o wiele większe wykorzystanie technologii – dodaje Marek Grodziński, regionalny lider praktyki GBS w EY Advisory. Rynek biurowy w ...
-
Branding, czyli od obietnicy do realnej zmiany świata
... świadomość konsumencka stale rośnie, podobnie zresztą jak oczekiwania względem marek. I to zarówno na szczeblu marka-konsumenci, jak i wewnętrznie na linii marka-kreujący ... w formie Brand Activism to coraz mocniejsze zjawisko— zaznacza. Te wnioski korespondują z wynikami badanie Geniusworks. – Wynika z nich, że 88 proc. konsumentów uważa, że firmy ...
-
Aparaty fotograficzne narażone na ransomware
... fotograficznych i żądają od swoich ofiar okupu. Check Point Research przeprowadził badanie, podczas którego podjęto próby uzyskania dostępu do aparatu fotograficznego poprzez luki w ... jest przekonana, że stwierdzone luki występują również w aparatach innych marek. Problem może dotyczyć kilkudziesięciu milionów użytkowników aparatów na świecie. Według ...
-
Klienci oczekują od firm walki ze zmianą klimatu
... wypowiedziały wojnę globalnemu ociepleniu. Wśród amerykańskich klientów odsetek ten był podobny. Badanie to nie dotyczyło polskich konsumentów, co nie oznacza, że firmy w ... w obu tych krajach ok. 1/3 osób zrezygnowała z robienia zakupów w sklepach marek, których polityka przeczy zasadom ekologicznego stylu życia. Tendencja ta była najbardziej ...
-
Boże Narodzenie 2019 za 1521 złotych
... wyszukiwarek i porównywarek (48 proc.), sklepów internetowych (46 proc.) oraz stron konkretnych marek (44 proc.). Internet odgrywa coraz większą rolę w kreowaniu naszych pomysłów ... , zabawki kreatywne i artystyczne oraz lalki i zabawki pluszowe. Informacje o badaniu: Badanie online przeprowadzono w dniach 16 września – 11 października 2019 roku, wśród ...
-
Drogerie czy supermarkety? Gdzie Polacy kupują kosmetyki?
... lubi eksperymentować z nowymi markami. Jak się okazuje, chętnie sięgamy także po oferty marek własnych poszczególnych drogerii. 51% ankietowanych korzysta z nich czasem, natomiast co szósty ... 44%), a co czwarty z nas do 50 zł. PAYBACK Opinion Poll To badanie zostało przeprowadzone na uczestnikach Programu PAYBACK w dniach 14 stycznia-3 lutego 2020 r. ...
-
Zachowania konsumentów w pandemii: zdrowie i bezpieczeństwo na 1. miejscu
... jednak powrócimy do stanu sprzed pandemii minie jeszcze wiele czasu, dlatego badanie „Global State of the Consumer Tracker” będziemy powtarzali co dwa tygodnie. ... proc. ) jest najwięcej świadomych konsumentów, tj. takich, którzy są gotowi kupić więcej od marek, które dobrze zareagowały na kryzys. Podobnie uważa jedynie 36 proc. Francuzów i 28 proc ...
-
Rosną wydatki na podróże i alkohol
... zapas doczekał się kontynuacji? Na co wydajemy więcej? Na wstępie warto przypomnieć, że badanie „Global State of the Consumer Tracker” powtarzane jest co 2 tygodnie, za sprawą ... trend spadł nad Wisłą o 3 pp. O tyle samo spadło nasze przywiązanie do marek, które angażowały się w walkę z koronawirusem. – Nieznacznie drgnął trend łowców okazji, który ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2020. Onet.pl, RMF FM i TVN24 na podium
... Program 24 (o 2 pozycje), w którym na pytania dotyczące m.in. relokacji uchodźców odpowiadał wiceszef klubu PiS, Marek Suski. Portale internetowe Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Onet.pl. Kolejną pozycję ... pojawiały się nazwy mediów prasowych; portali internetowych; stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. Badanie ...
-
Program poleceń: jak nagradzać klientów, który polecają twoją markę?
... tego może być chociażby badanie Nielsen, z którego wynika, że tym pierwszym ufa aż 9 na 10 konsumentów, a drugim jedynie co trzeci. Z tego faktu nie należy jednak wysnuwać wniosku, że marketing bazujący na poleceniach klientów to idealne rozwiązanie dla marek, które mają słabe opinie ...
-
Ochrona danych osobowych klientów priorytetem instytucji finansowych
... , kto i w jaki sposób przetwarza informacje na ich temat. Jednocześnie wcześniejsze badanie Deloitte pokazało, że jedynie 15 proc. ankietowanych wyraziło chęć podzielenia się z ... i odczucia (opinie klientów na różne tematy, w tym te dotyczące firm czy marek), obrazy (zdjęcia zrobione przez osoby fizyczne, samoloty, drony itd.), dane biometryczne (np ...
-
Polscy konsumenci: przed świętami mniejsze obawy i pełne koszyki
... Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Chile oraz RPA. Więcej na żywność i alkohol Najnowsze badanie pokazuje spore zmiany w koszyku zakupowym polskiego konsumenta, na który bez wątpienia wpływ mają ... prawie trzy czwarte polskich konsumentów zdecyduje się na wybór produktów znanych marek. Ponad połowa z nas wybiera je, sięgając w sklepie po napoje. ...
-
Opłata reprograficzna: Polacy nie chcą podatku od smartfonów
... aspekt zwrócili uwagę starsi ankietowani – wynik ten może oznaczać negatywy wpływ na wykluczenie cyfrowe seniorów – mówi Marek Grabowski, prezes agencji badań opinii publicznej Social Changes. Badanie przeprowadzono metodą CAWI na panelu Internetowym w dniach 29 stycznia – 2 lutego 2021 roku. Próba ogólnopolska licząca N=2240 ...
-
Cyberprzestępczość żeruje na pandemii. Jakie cyberataki są zagrożeniem?
... Microsoft, lub marki e-commerce, takie jak Amazon i PayPal, znalazły się w Top 10 marek pod które w 2020 roku najczęściej podszywali się cyberprzestępcy. YouTube i Facebook, ... czasie pandemii COVID-19 wiele firm starało się przyspieszyć wdrażanie chmury. Ostatnie badanie Gartnera wykazało, że prawie 70% organizacji korzystających obecnie z usług w ...
-
Czy po pandemii do biur powrócił dress code?
... , np. poprzez mało subtelne uwagi przełożonych czy otwartą ocenę wybieranych marek odzieży. Dopóki strój jest schludny i nie jest sprzeczny z zasadami charakterystycznymi dla ... przy zasadach, jakie wynikają z naszego miejsca pracy czy wykonywanego zawodu. O badaniu Badanie „Polacy w środowisku pracy” zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia na ...
-
Strategia marketingowa firmy z branży kulinarnej. Jak zmaksymalizować efekty?
... , czy konsystencji, a spróbowanie „nowego” zmusza ich poniekąd do wyjścia ze strefy komfortu i porzucenia dawnych przyzwyczajeń. Jak pokazało badanie SW Research, jesteśmy przywiązani do znanych marek i z dużym dystansem podchodzimy do nowości. Dlatego tak istotne jest, aby w lejku zakupowym, uwzględnić obszar, jakim może być ...
-
Zakupy online: pandemia zmienia zachowania konsumentów
... badania były m.in. zachowania zakupowe e-konsumentów, rozpoznawalność marek, czynniki, które zachęcają internautów do zakupów w sieci, ale też napotykane przez użytkowników problemy. Raport przygotowała firma Gemius we współpracy z Izbą Gospodarki Elektronicznej. Prezentowane w raporcie badanie zostało zrealizowane w formie ankiety elektronicznej ...
-
Zmiany klimatu: jak wpływają na konsumentów i pracowników?
... w Deloitte, lider zespołu ds. zrównoważonego rozwoju w Polsce i Europie Środkowej. Jak pokazuje badanie, konsumenci w swoich codziennych decyzjach zakupowych starają się ograniczać konsumpcję i stawiać ... zakupów, a 58 proc. badanych deklaruje, że wybiera produkty marek, które podejmują działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Dodatkowo, co drugi ...
-
Na zakupy online najczęściej po obuwie, płacimy szybkim przelewem
... . Przedmiotem badania były m.in. zachowania zakupowe e-konsumentów, rozpoznawalność marek, czynniki, które zachęcają internautów do zakupów w sieci, ale też napotykane przez użytkowników problemy. Raport przygotowała firma Gemius. Prezentowane w raporcie badanie zostało zrealizowane w formie ankiety elektronicznej z wykorzystaniem techniki CAWI ...
-
Jak pandemia zmieniła centra handlowe i konsumentów?
... była również najbardziej zainteresowana nowymi sklepami, które powstawały w ramach marek wchodzących dopiero do Polski. Przyglądając się bliżej wynikom pod kątem ... dotarcia do konsumentów, dla których świat rzeczywisty i cyfrowy przenikają się wzajemnie. Badanie Inquiry opierało się na ankiecie przeprowadzonej wśród klientów centrów handlowych na ...
-
Inflacja: gwałtowny wzrost cen żywności w Europie, Polska liderem
... produkcji żywności, ale również z rosnących kosztów transportu, pracy i pakowania. Przeprowadzone niedawno badanie wśród europejskich firm zajmujących się produkcją żywności i napojów przyniosło ... , że jej ceny będą prawdopodobnie rosły w szybszym tempie niż w przypadku marek, gdzie inne koszty są bardziej elastyczne (reklama, wydatki na promocję ...
-
E-commerce w Polsce 2022. Są najnowsze dane
... m.in. zachowania zakupowe e-konsumentów, rozpoznawalność marek, czynniki, które zachęcają internautów do zakupów w sieci, ale też napotykane przez użytkowników problemy. Raport przygotowała firma Gemius we współpracy z Polskimi Badaniami Internetu oraz IAB Polska. Prezentowane w raporcie badanie zostało zrealizowane w formie ankiety elektronicznej ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... używamy również do kupowania po przekierowaniu do sklepów internetowych konkretnych marek. Najchętniej kupujemy odzież i obuwie (takie zakupy zadeklarowało 46% korzystających z ... Marketing w Shoper. LIVE COMMERCE STABILNIE, DRIVEREM POZOSTAJĄ CENY I EKSPOZYCJA PRODUKTU Badanie Fundacji Kobiet e-biznesu wskazuje również na utrzymującą się pozycję ...
-
Second hand w internecie: dlaczego kupujemy rzeczy używane?
... się od niepotrzebnych rzeczy, dając im nowe życie w rękach nowego właściciela - mówi Marek Skomorowski, Head of C2C/Classifieds w Allegro Lokalnie. Jak pokazują wyniki badania, robiąc zakupy ... że jest to sektor, który będzie dynamicznie się rozwijał w kolejnych miesiącach. Badanie Online Resale in Poland 2021 zostało zlecone przez Allegro Lokalnie i ...
-
Euro w Polsce: dyskusje wśród Polaków nie cichną, są za czy przeciw?
... , kiedy kontrowersyjnego wywiadu udzielił prezes Narodowego Banku Polskiego, Adam Glapiński. Czekamy na kolejne badanie pokazujące, jak wyglądały dyskusje w sieci m.in. o wejściu Chorwacji do strefy euro - mówi Marek Tatała, ekonomista, Dyrektor Zarządzający Fundacji Wolności Gospodarczej. W internecie bardziej widoczne pozytywne opinie o euro ...
-
EY: jak zmieniają się nastroje i zachowania konsumentów?
... ograniczonych możliwości zakupowych i pesymistycznych nastrojów Polaków jest zwiększone zainteresowanie zakupami produktów marek własnych sklepów – 26% respondentów chce częściej kupować tego typu produkty, to ... szerokim zasięgiem objęło ono obszar całego kraju oraz wszystkie grupy społeczne. W skali globalnej badanie EY Future Consumer Index ...
-
Czy smartfony i aplikacje rządzą życiem młodych Polaków?
... wykorzystując technologie mobilne, takie jak aplikacje sklepów i marek, aby kupować taniej. W obliczu wyzwań makroekonomicznych, uczestnicy przeprowadzonego przez ... vs Mobile. Wpatrzeni w ekran, czyli o młodych Polakach i technologii mobilnej" powstał w oparciu o badanie ilościowe wykonane metodą CAWI na ogólnopolskim panelu on-line. Dobór ...