-
Kadra zarządzająca w social media I 2012
... W PGNiG, do czasu rozstrzygnięcia konkursu na prezesa, obowiązki szefa pełni Marek Karabuła, dotychczasowy wiceprezes. Z kolei PGE kieruje tymczasowo Paweł Skowroński, ... po latach w nowej, społecznościowej odsłonie w ramach projektu Kompas Social Media. Badanie wykonano na podstawie 2 322 materiałów z prasy i internetu, w których pojawili się ...
-
Polacy chcą prowadzić własny biznes
... rajdowy Krzysztof Hołowczyc (12%), a na trzecim aktor Marek Kondrat (11%). Program Dragons’ Den powrócił na antenę BBC Knowledge w listopadzie. Poszczególne odcinki 4, 5 i 6 serii emitowane są od poniedziałku do piątku o godzinie 20:00. Informacje o badanie Badanie zostało zrealizowane w październiku 2013 r. przez Interaktywny Instytut Badań ...
-
Najcenniejsze marki odzieżowe świata 2014
... roku) wśród 14 kluczowych sektorów analizowanych w ramach badania najcenniejszych marek świata BrandZTM Top 100. Zwycięzcą tegorocznego rankingu okazał się Nike ... wycen rankingu BrandZ w instytucie Millward Brown Optimor. Informacje o rankingu BrandZ Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown ...
-
Budżet domowy w pandemii: racjonalniej, ale nie bez inwestycji
... to, że zdecydowanie mniej osób (39%) gotowych jest zrezygnować z jakości i sprawdzonych marek, szukając tańszych zamienników, natomiast 48% częściej niż do tej pory ... . Ta ostrożność może być bardzo pomocna w nauce zrównoważonego zarządzania zasobami finansowymi. Badanie pokazuje, że wielu z nas chce wprowadzić w życie racjonalne ograniczenia w sferze ...
-
Rossmann najlepszą marką w Polsce
... nie zrezygnowały z komunikacji, dbając o to, by w trudnych chwilach być jeszcze bliżej konsumentów. O badaniu YouGov BrandIndex YouGov BrandIndex to jedyne w Polsce badanie kondycji marek realizowane w czasie rzeczywistym. Kluczowe wskaźniki obejmują komunikację, wizerunek i zakupy. W 2020 r. monitorowano w Polsce ok. 200 ...
-
Mikrofirmy zabierają głos. Jacy są polscy mikroprzedsiębiorcy?
... na wynajem (30%), a mniej domu czy mieszkania letniskowego (27%). Wśród marek użytkowanych pojazdów dominuje Audi – 10% (i samochodów tej marki jest zdecydowanie więcej niż ... przyczyny to wiek (6%) oraz brak zleceń, klientów (6%) i możliwości rozwoju (4%). O badaniu Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviews) na ...
-
Wypalenie zawodowe częstsze u menedżerów
... W trudnych czasach od polskich menedżerów wymaga się też innych specyficznych umiejętności. Badanie Talent Club pokazało, że najważniejsze są elastyczność w podejściu do problemu oraz ... w szkolenia, coaching i zarządzanie karierą pracowników szlifuje ich umiejętności funkcjonowania w kryzysie” – powiedział Marek Smolarz, Dyrektor Generalny firmy ...
-
Po pierwsze jakość produktu, a po drugie? Jak wybierają konsumenci?
... również wobec samych sklepów. Badanie pokazuje, że do najważniejszych cech sklepu według kupujących należą: czystość oraz przejrzysta aranżacja półek (obie cechy 87%), szeroka oferta produktów premium, bogactwo asortymentu i różnorodność kategorii (wszystkie po 86% wskazań), a także wybór oraz dostępność marek i produktów (84%). Atrakcyjne ...
-
Czy programy lojalnościowe spełniają swoją rolę?
... appkami swoich ulubionych sklepów i marek. Niezaprzeczalnym sukcesem w tej dziedzinie może cieszyć się m.in. Biedronka, która przyciągnęła w ten sposób kilka milionów użytkowników w ciągu około pół roku. – komentuje Michał Rzeszutek, autor raportu, badacz z ARC Rynek i Opinia. Informacja o badaniu Badanie Monitor Programów Lojalnościowych 2022 było ...
-
Outdoor w badaniu Mediapanel
... nowe ścieżki dla wyboru efektywnych strategii komunikacyjnych - potwierdzają zgodnie Marek Kuzaka (AMS), Filip Hołowczyc (Clear Channel Poland), Michał Ciundziewicki (Jet Line), ... realizowany przez Gemius stał się nowym standardem rynkowym. Badanie Mediapanel to cross-mediowe badanie oparte na jednym źródle. Dzięki włączeniu reklamy zewnętrznej do ...
-
Polacy nie zważają na bezpieczeństwo w sieci
... europejskiego badania dotyczącego bezpieczeństwa w sieci, przeprowadzonego za pośrednictwem portalu MSN. Badanie przeprowadzono na grupie ponad 10 000 osób w 27 krajach, w tym ponad 500 ... dalszych działań służących ochronie cyfrowego stylu życia.” - powiedział Marek Kosycarz, dyrektor ds. odpowiedzialności społecznej w polskim oddziale Microsoft. - „ ...
-
Studenci a kariera w finansach
... group zrealizowany przy współpracy merytorycznej z portalem KarierawFinansach.pl oraz firmą szkoleniową BPP Professional Education. Badanie zostało przeprowadzone w dniach od 1 października 2011 roku do 31 grudnia 2011 roku ... są pracą w branży finansowej. Celem było zbadanie postrzegania przez grupę docelową poszczególnych branż oraz marek ...
-
Prywatność w sieci wg internautów
... , że to na nich spoczywa przede wszystkim obowiązek chronienia własnej prywatności. Marek Troszyński z Centrum Badań nad Nowymi Mediami Collegium Civitas dodaje – coraz ... , miejscu zamieszkania internautów oraz częstotliwości korzystania z sieci (według NetTrack MillwardBrown). Badanie przeprowadzono w okresie od 29 maja do 7 czerwca 2013 roku. W ...
-
Czy praca zdalna i hybrydowa zredukują powierzchnię biura?
... nie chce rezygnować 58% badanych. To jeden z wniosków, które niesie za sobą badanie zrealizowane przez Antal i Corees Polska. Co jeszcze udało się ustalić? Z ... z biura. Kancelarie prawne całkowicie decydują się na pracę w modelu hybrydowym - podkreśla Marek Ciunowicz, CEO w Corees Polska. (R)Ewolucja biur postępuje Biuro zdaniem badanych pracowników ...
-
Personalizacja i rabaty w zamian za dane osobowe. Polacy "sprzedają" prywatność?
... marki oraz nie jest zainteresowanych otrzymywaniem takich komunikatów. Dla marek i sieci handlowych te deklaracje oznaczają koniec ery masowej komunikacji. Ogólne ... nowych kupujących, utrzymanie obecnych staje się kluczowe. Opis metody analitycznej/badawczej Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interview) przez UCE ...
-
Product placement po polsku
... to m.in. TVN24, Seat, Nutella, VW i Audi. W ekspozycji brandów przoduje TVN. Firma Pentagon Research przeprowadziła badanie seriali w czterech głównych stacjach telewizyjnych pod kątem ekspozycji produktów, marek i logotypów. Najwięcej ekspozycji zanotowano w serialach emitowanych w telewizji TVN (773). Łączny czas ponad 2,7 tys. sekund ekspozycji ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2009
... Piąta Aleja pozostaje niezmiennie najbardziej atrakcyjną lokalizacją zarówno dla marek luksusowych, jak i z górnego segmentu i potrafią one zgodnie ze sobą koegzystować w ... dochodach, wciąż znajduje się na pierwszym miejscu w planach ekspansji międzynarodowych marek na rynek niemiecki, co tłumaczy wzrost czynszów w ostatnich dwunastu miesiącach”. ...
-
Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?
... wymagającymi klientkami. Mężczyźni mają zaś wyższe oczekiwania odnośnie dopasowania produktów i marek do ich płci. Takie są wyniki Raportu "Płeć Konsumenta w Marketingu" ... metoda doskonała i w przyszłości warto wyjść poza deklaracje badanych, jednak to badanie daje pierwszy obraz polskiego konsumenta względem działań gender marketingowych” – mówi ...
-
Promocja w social media? Konsumenci woleliby coś innego
... marek funkcjonujących w mediach społecznościowych? Przede wszystkim inspiracji. Na tę dość ... powstał na podstawie badania ilościowego zrealizowanego przez Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej. Badanie zrealizowano na dwóch grupach: (1) konsumentów, gdzie zebrano opinie 1637 Polaków, w tym 1022 korzystających regularnie z ...
-
Polski konsument odpowiedzialny na niby
... badanie pojawił się przy okazji projektu Nienieodpowiedzialni.pl. Jaki zatem jest polski konsument? Czy kupuje odpowiedzialnie? Czy obchodzi go odpowiedzialność społeczna marek i ich ... w zakresie decyzji finansowych oraz świadomość społecznego postrzegania marek. Respondentów pytano również o ich własną odpowiedzialność konsumencką. Jeden z ...
-
E-maile nakręcają zakupy
... na pozyskiwanie nowych klientów. Potwierdzeniem słuszności tych przekonań może być chociażby badanie zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia, z którego wynika, że na ... firm idealny moment do przemyślenia swojej strategii e-mail marketingowej – mówi Marek Kaczmarek, marketing manager w REDLINK. Promocje e-mailowe większym wabikiem na kobiety ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
... (handel, farmacja, finanse, Telekomunikacja oraz motoryzacja). Przeprowadzone badanie dowodzi, że w maju na promocję nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą ... (TV, Internet i telefon). Motoryzacja: marki o największych wydatkach reklamowych Wśród marek motoryzacyjnych, które przeznaczyły największe nakłady na reklamę w telewizji, radiu i ...
-
Koronawirus: komitet audytu w dobie epidemii
... znaczenia nabiera działalność komitetu audytu, na którym spoczywa już nie tylko badanie sprawozdań finansowych, ale również ścisła współpraca z zarządem tak, aby ... sytuacji szybko zmieniających się warunków zewnętrznych i niepewności jest absolutnie kluczowe – mówi Marek Gajdziński, partner, szef działu audytu w KPMG w Polsce. Zachowanie ciągłości ...
-
Omnichannel w obliczu pandemii: z ewolucji w rewolucję
... z klientem. Rezultaty ankiet złożyły się na raport „Omnichanel – z ewolucji w rewolucję”. Oto, co udało się ustalić. Badanie objęło swoim zasięgiem przedstawicieli polskich oraz zagranicznych sieci i marek działających na polskim rynku handlu detalicznego. Najliczniejszą grupę badanych stanowili przedsiębiorcy z branży gastronomii, zdrowia i urody ...
-
Zwyczaje zakupowe: kobiety mniej lojalne
... sferze zakupów. Mężczyźni częściej przywiązują się do marek i trudniej promocją zachęcić ich do zmian. Kobieca część konsumentów chętniej "poluje" na ... taką formą promocji – mężczyźni są nieznacznie silniej reprezentowani. Informacje o badaniu: BTL Monitor to badanie promocji sprzedaży w Polsce. ARC Rynek i Opinia realizuje je cyklicznie od 2001 r. ...
-
Satysfakcja z pracy menedżera: co ma wpływ?
... są żywą reklamą firmy i stanowią o jej wartości” – powiedział Marek Smolarz Dyrektor Generalny firmy Diners Club Polska. Charakterystyka respondentów badania nt ... , prawie 12% w śląskim, a ponad 10% w dolnośląskim. Informacje o badaniu Badanie Talent Club zostało przeprowadzone metodą ankiety internetowej w miesiącach czerwiec-sierpień 2008 r. ...
-
Jakie kobiety robią zakupy w Internecie?
... u płci przeciwnej uplasowała się dopiero na 10 miejscu z wynikiem 15%. Ponadto badanie pokazuje, iż panie są trzykrotnie aktywniejsze w poszukiwaniu, jak również częściej ... wymagania – wiele z nich wskazało na samochód, oczywiście w większości padały nazwy luksusowych marek, podobnie jak w przypadku odzieży, butów i torebek: sukienki, bluzki, ...
-
Najpopularniejsze marki w Polsce 2011
Już po raz siódmy miesięcznik Reader's Digest przeprowadził badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek w Polsce. Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m.in. Samsung, Orange, Canon, PKO BP, Winiary oraz mBank. Tegoroczna, siódma już edycja badania ...
-
Rynek słodyczy w Polsce 2013
... wpływ na rozwój tej branży, ma być coraz większa rola dyskontów. Przeprowadzone badanie wskazuje również, że Polacy są tradycjonalistami – nie obawiąją się ... 60 krajach świata, zarówno na rynku unijnym jak i krajów trzecich – mówi Marek Przeździak, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych Polbisco ...
-
Coraz częściej dbamy o jakość życia
... kompleksowy i zrównoważony potrafią zadbać o jakość życia. Są zmiany i to na lepsze Badanie pokazało, że ponad połowa badanych w ciągu ostatnich lat porzuciła niezdrowe nawyki ... i z coraz większym zaangażowaniem dbamy o nie na co dzień – podsumowuje badanie Marek Staniszewski, CSO Havas Worldwide w Polsce. – W takim podejściu istotną rolę mogą ...
-
Randstad Award po raz ósmy. Triumfuje Samsung
... w szczególności docenili oferowane przez zwycięzców wynagrodzenia, a także reputację marek oraz otwartość na nowe technologie. W ramach ósmej już edycji Randstad ... projekt badawczy dotyczący wizerunku pracodawcy i czynników atrakcyjności pracodawców. Pierwsze badanie przeprowadzono w 2000 roku w Belgii. Dziś obecne jest już w 30 krajach i ...
-
Najgorętsze serwisy zakupowe przed świętami
... wśród e-kupujących coraz to większą popularnością. Potwierdza to również badanie Gemius/PBI, z którego wynika, że podczas tegorocznego Czarnego Piątku najpopularniejsze serwisy ... mediaexpert.pl (ponad 1,1 mln odwiedzających). Top 5 zamykają serwisy grupy LPP (właściciel marek Reserved, Mohito, House, Cropp, Sinsay) - 597 tys. użytkowników oraz empik ...
-
Sklepy internetowe wychodzą z garażu
... jeszcze trendy panują we współczesnym polskim e-commerce? Odpowiedzi na te pytania dostarcza badanie, które Shoper zrealizował na potrzeby Raportu 2018 “Multiwyzwania”. Wprawdzie ... istnieje od 2011 r. i specjalizuje się w ofercie odzieży sportowej znanych marek. Zaczynał jednak od sprzedaży… używanych telefonów komórkowych na jednym z serwisów ...
-
Stacja paliw najlepsza na kawę na mieście
... przeważnie udajemy się nie do kawiarni, ale na stację paliw. Wśród marek wymienianych spontanicznie jako miejsca z kawą najczęściej wskazujemy na Orlen, McDonald’s oraz Starbucks ... na mieście – komentuje Dominika Czubatka z ARC Rynek i Opinia. Informacja o badaniu Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI (ankiety on-line na panelu badawczym epanel ...
-
Ulga B+R dobrze oceniana, ale mało popularna. Dlaczego?
... mogą przyczynić się do znacznego wzrostu innowacyjności danej firmy – dodaje Marek Dalka, Menedżer Działu Innowacji, Ulg i Dotacji w Ayming Polska. ... Popardowski, Project Manager w Dziale Innowacji, Ulg i Dotacji w Ayming Polska. Informacje o badaniu * Badanie przeprowadzone metodą CATI wśród 30 przedsiębiorstw, które rozliczyły ulgę B+R w latach ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei