-
Jaki dress code obowiązuje w czasach pracy zdalnej?
... mocno wzrosła sprzedaż takich produktów, jak dresy, piżamy, kapcie i szlafroki. Wiele marek wprowadziło lub poszerzyło ten asortyment w swoich kolekcjach zdając sobie sprawę, ... nas kolejne zmiany w biznesowym stylu ubioru – trzeba jeszcze poczekać. O BADANIU Badanie „Polacy w środowisku pracy” zostało zrealizowane w grudniu 2020 roku przez ARC Rynek ...
-
Pokolenie Z: pieniądze i technologie czy tradycyjne wartości?
... środowiskowe i społeczne za istotne. To między innymi dlatego oczekują od marek, że te również podejmą działania w tym obszarze. W Mastercard rozumiemy tę potrzebę pokolenia ... 52%) oraz reputacja danej instytucji (37%). Informacje o badaniu Jakościowe i ilościowe badanie, zrealizowane przez Kantar TNS na zlecenie Mastercard w marcu i kwietniu 2021 r. ...
-
Jak inflacja zmienia decyzje zakupowe Polaków?
... się zaoszczędzić? Z czego gotowi jesteśmy zrezygnować? Na te pytania odpowiada najnowsze badanie PAYBACK Opinion Poll. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie zakupy są w dobie ... czy wyjazdy Warto również podkreślić, że 54% badanych zauważa konkretne działania marek, które mają na celu wsparcie klientów w czasach rosnących cen, a 85% ankietowanych ...
-
Jak dzieci znają GSM
Badanie przeprowadzone przez Instytut ARC Rynek i Opinia we współpracy z Fox Kids Polska i SFeRa modern ... o firmie Nokia, ponad 87% respondentów wymieniło markę Motorola, a niewiele mniej, bo ponad 86%, markę Siemens. A która z marek telefonów jest uważana przez dzieci za najfajniejszą? Niekwestionowanym zwycięzcą jest po raz kolejny Nokia, która ...
-
Fiat najlepiej znaną marką
Badanie spontanicznej znajomości samochodów osobowych przeprowadzone przez TNS OBOP dowodzi, że wieloletni okres, ... spontanicznie Fiata. Ponad połowa badanych wskazuje Opla. Nieco słabsza, niż można by się spodziewać, jest pozycja marek często spotykanych na polskich drogach takich jak: Skoda, Volkswagen czy Polonez. Marki te wymieniane są rzadziej ...
-
Zmiana pracy w kryzysie ryzykowna?
... mimo tego ryzyka, nowa praca może okazać się punktem zwrotnym w karierze. Badanie Talent Club "Polski Menedżer czasów kryzysu" wykazało, że spowolnienie gospodarcze wymusiło nie tylko ... kryzysu, jednocześnie nie tracąc zaufania współpracowników oraz kontrahentów” – powiedział Marek Smolarz, Dyrektor Generalny firmy Diners Club Polska, która ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2010
... dotyczących wynajmowanej powierzchni. Jednak w przypadku najlepszych lokalizacji w takich miastach jak Londyn i Nowy Jork popyt wciąż przewyższa podaż, a niesłabnące zainteresowanie marek międzynarodowych przyczynia się do wzrostu stawek czynszowych. Wszystko wskazuje na to, że sektor handlowy w krajach wschodzących odnotuje znaczący wzrost, co ...
-
Przygotowania do Euro 2012 udane?
... Nożnej UEFA EURO 2012 - wynika z badania "Euro 2012 Tracking marek", prowadzonego w trybie codziennym przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). Kilka dni przed ... Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 rozgrywane są właśnie w Polsce. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI w dniach 30 maja - 19 czerwca 2012 roku ...
-
Branża motoryzacyjna: najważniejsze trendy
... badanie wśród kadry zarządzającej światowej branży motoryzacyjnej. Wyniki badania pokazują, że największą szansą ... krajów BRIC: Avtovaz, SAIC, Chery, Dongfeng, Tata, Brilliance-Jinbei, BAIC. Wśród tradycyjnych, ustabilizowanych marek stosunkowo dobre perspektywy mają (zdaniem respondentów badania) także Nissan, Renault, General Motors, Toyota i ...
-
Dealerzy samochodów na Facebooku
... promocyjnym w branży automotive. Średnio na markę przypada 12 takich fanpage’ów. Badanie „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” pokazuje, że rekordziści mogą pochwalić się bardzo pokaźnymi ... kątem wzbudzanego zaangażowania okazała się marka Seat, a trzecia - Skoda. Wśród marek wyróżniali się także dealerzy Renault, ponieważ to oni prezentowali relatywnie ...
-
10 najlepszych polskich aplikacji mobilnych - jesień 2015
... tych ostatnich znajdują się zarówno flagowe produkty znanych marek, jak i zupełnie niszowe "apki", wykreowane przez młodych twórców. Które z nich są ... zawiera informacje o promocjach, a także kupony i gazetki. Spektakularny wzrost Ipla Badanie Mobience pokazuje jeszcze inne interesujące zależności. Wraz z nastaniem jesieni, użytkownicy aplikacji ...
-
Sezon na lody w social media
... IMM. Poznań, Warszawa i Kraków okazały się miastami lodowych smakoszy, a wśród marek dominują Koral, Grycan i Algida. Pod względem popularności w internetowych dyskusjach w ... . Bo to – zdaniem internautów – ma ogromne znaczenie. O badaniu: Badanie oparto o dane z monitoringu internetu i mediów społecznościowych w IMM. Monitoring przeprowadzono w ...
-
Chcemy lepiej dbać o bezpieczeństwo dzieci w internecie
... normą jest telefon w rękach dziecka. Dowodem na to może być badanie zrealizowane przez F-Secure oraz Polkomtel, z którego wynika, że z zasobów sieci korzysta już 97% ... przy wyborze oferty operatora miałaby dostępność usługi z zakresu ochrony rodzicielskiej – mówi Marek Nowowiejski, kierownik ds. rozwoju usług w sieci Plus. Co trzeci rodzic stara się ...
-
Internet: kobiety ze smartfonem, mężczyźni z komputerem
... im zachowania konsumentów są jednak mocno zróżnicowane. Jak pokazuje badanie zrealizowane przez SMSAPI, połowa kobiet w poszukiwaniu ofert sięgnie po telefon, wśród mężczyzn ... przy pytaniu o odbieranie wiadomości z ofertą promocyjną. - Taki wynik to cenna wskazówka dla marek adresujących swoją ofertę głównie do kobiet. Powinny komunikować się ze ...
-
Czy krytycy eko marketingu to przeciwnicy ekologii?
... marek i produktów, zyskuje coraz większą popularność. Jednocześnie okazuje się jednak, że wielu konsumentów podchodzi ... wpływu na środowisko – komentuje Piotr Zimolzak, Wiceprezes Zarządu SW Research. Opis badania Badanie ma charakter cykliczny (trackingowy). Prezentowane wyniki dotyczące obszaru komunikacji marketingowej są zestawieniem dwóch ...
-
Influencer marketing krytykowany, ale ciągle skuteczny
... sprzedaży w e-commerce pozostaje faktem. Kolejnym tego potwierdzeniem jest najnowsze badanie zrealizowane przez Takefluence. Wynika z niego m.in., że w minionym roku liczba zamówień, w których pozyskaniu ... przez twórców na platformie YouTube. Wg danych zgromadzonych w raporcie branże marek, którym udało się osiągnąć najlepsze wyniki sprzedaży za ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dziesięciu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Rynek reklamy przed Euro 2012
... działania marketingowe wpłynęły na tak silne kojarzenie marek z tą imprezą. Co więcej, jak pokazuje badanie „Monitoring reklamy na EURO 2012” wykorzystanie tych elementów w ... marek przy okazji EURO 2012 oraz tego, co Polacy sądzą na temat kampanii reklamowych na Mistrzostwa Europy dostępne są w raporcie z badania. Informacje o badaniu Badanie ...
-
Apple najcenniejszą marką świata 2025
... Kantar BrandZ: Badanie Kantar BrandZ jest globalnym miernikiem wartości marki, ponieważ ilościowo określa rolę marek w wynikach finansowych przedsiębiorstw. Coroczne globalne i lokalne rankingi wyceny marek opracowywane przez Kantar łączą rygorystyczną analizę danych finansowych z szeroko zakrojonymi badaniami wartości marek. Badanie BrandZ już od ...
-
Polscy operatorzy MVNO mało popularni
... też użytkownicy Internet (10% planuje wybór nowego operatora). Mocne marki: Mobilking, Carrefour Mova, MyAvon, mBank Mobile Badanie rozpoznawalności marek MVNO przebiegło w trzech etapach. Pierwszy to badanie „top of mind”. Respondenci mieli wskazać pierwszą markę wirtualnego operatora telefonicznego, która przychodzi im do głowy. Okazało ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015 - produkty luksusowe
... się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje już od dziesięciu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ponad 3 milionami konsumentów na całym świecie. Wywiady te dotyczą tysięcy globalnych marek konsumenckich oraz marek z segmentu business-to-business. Następnie ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... Badanie KPMG objęło swoim zasięgiem przeszło 5 000 respondentów z Polski i stało się bazą do stworzenia zestawienia TOP 100 Marek ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce – Top20
... . Informacje o badaniu Tegoroczne badanie konsumenckie Superbrands zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia metodą CAWI na próbie N=15035, w dniach 4-30 września 2014 r., wyniki były ważone do struktury populacji ze względu na płeć oraz przedział wiekowy. Badanie uwzględniało ponad 2400 marek konsumenckich w 110 kategoriach produktów ...
-
Polscy internauci komentują marki i produkty
... wyczerpujące badanie postaw i zachowań konsumentów online, zarówno w skali globalnej jak i lokalnej. Wyniki to nie tylko informacje o tym co konsumenci robią w Internecie, ale przede wszystkim dlaczego. Prezentując w formie przekrojowej poszczególne kraje i kategorie produktowe, Digital Life ukazuje konkretne możliwości rozwoju dla marek z całego ...
-
Czego potrzebują marki własne?
... budowania pozytywnego wizerunku marki wesprzeć np. działaniami w social mediach. Producenci marek własnych w większości zaniedbują ich szeroką komunikację. Szkoda, bo nie potrzebne są ... Kilen, strategy director agencji social media Think Kong Metodologia badania Badanie zostało przeprowadzone w dniach 18.12.2013 - 6.01.2014 metodą internetowych ...
-
Marki ukraińskie w polskich sklepach?
... marek ukraińskich, których sytuacja w wyniku wojny znacząco uległa pogorszeniu. Chętnie widzielibyśmy takie produkty na półkach sklepów, bo dzięki temu ich oferta będzie bogatsza, a nasi goście znajdą tam swoje ulubione produkty. Badanie ... wspierać ukraińskie marki i zapewnić ich dostępność. O badaniu Badanie zostało zrealizowane w lipcu 2022 r. na ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce 2015 – Top20
... Hortex. Jak wygląda pełna lista zwycięzców? Badanie organizacji Superbrands już od 20 lat wyłania ścisłą elitę światowych marek. W naszym kraju projekt jest obecny ... konsumenci coraz więcej wymagają od marek - mówi Monika Kowalewska, dyrektor projektu. - Nie bez znaczenia jest też fakt, że badanie realizowane było w czasie trwania kampanii wyborczej. ...
Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, Superbrands, marki, badania konsumentów, Allegro, Google, YouTube, Tymbark, Lego -
Jak 2. fala pandemii wpływa na zachowania konsumenckie?
... wyróżnia Polaków na tle innych nacji? Czy planujemy obecnie większe wydatki? Badanie „Global State of the Consumer Tracker” to cykliczne opracowanie poświęcone ... firma Deloitte po raz pierwszy zapytała respondentów o przekonania dotyczące marek własnych sieci handlowych i pozostałych marek. Najchętniej polscy respondenci kupują private labels, czyli ...
-
Marketingowiec omija platformę X i celuje w reklamę na YouTube
... Marki najbardziej preferowane przez konsumentów znacznie się różnią, a omawiane badanie przyniosło tu pewne niespodzianki. Pokolenie Z preferuje reklamy na platformach Amazon, ... ich do otoczenia, w którym się one pojawią. Oznacza to, że zadaniem marek jest poszukiwanie możliwości wyróżnienia się w znaczący sposób, spotkania się z konsumentami w ...
-
Coca-Cola czy Pepsi - który napój wybiorą Polacy na święta?
... sprzedaży w wielosztukach za atrakcyjną cenę, na które decyduje się wiele marek w tym okresie. Badanie ekspozycji napojów gazowanych na sklepowych półkach eLeader wykonał na ... zdjęcia sklepowej półki wykonanego smartfonem. Nie jest to pierwsze takie badanie przeprowadzone przez polską firmę. Wcześniej eLeader wykorzystał tą samą technologię, by ...
-
Konsumenci i podejmowanie decyzji
... i KRC Research przeprowadziły globalne badanie konsumenckie. Wyniki badania sprowadzają się do następujących, ... Badanie wyodrębniło trzy typy rzeczników: Rzecznicy zaangażowani (9 proc. globalnych konsumentów) angażują się w widoczne czynności takie jak organizacja protestów lub prowadzenie blogów z zamiarem poparcia ważnych spraw i problemów, marek ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2009
... nasycenie usługą telefonii stacjonarnej. Znajomość spontaniczna trzech największych marek telefonii ruchomej jest na podobnym poziomie: Era (84,3%), Orange (84 ... kolei (89,1%) gospodarstw domowych posiadających komputer ma w domu dostęp do sieci Internet. Badanie pokazuje, iż większość Polaków korzystała z sieci Internet w ciągu ostatniego miesiąca ( ...
-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... i marek. Obecnie pokolenie Z liczy sobie już około 2 miliardy ludzi na całym świecie. Do jakich wniosków prowadzi badanie AdReaction: Engaging Gen X, ... X, Y i Z) Firma Kantar Millward Brown przeprowadziła badanie na próbie ponad 23 tys. konsumentów w wieku 16–49 lat w 39 krajach. Badanie jakościowe zrealizowano także wśród konsumentów z pokolenia Z ...
-
Zatrudnianie cudzoziemców nie jest tanie
... z niedoborów kadrowych wśród Polaków – podsumowuje Marek Śliwiński. Metodologia badania: Dane prezentowane w ramach Barometru Rynku Pracy VII zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: Pracowników – Badanie zrealizowano na próbie osób pracujących ...
-
Polscy internauci a konkursy na Facebooku
... sprzyjają budowaniu więzi z marką. Jak pokazuje badanie „Marki w serwisach społecznościowych” przeprowadzone przez IIBR, konkursy organizowane na profilach marek na Facebooku trafiają jedynie ... marką związany był ostatni konkurs w jakim wzięli udział. „Badanie pokazało, że z konkursami na profilach marek jest podobnie jak tzw. ‘dawaniem lajków’. ...