-
Dostępność - walor niezbędny witryny
... to jest dostępne pod nazwą gemiusAccessibility i jego koszt zaczyna się od 5 tys. zł. Inną firmą sprzedającą badania analizujące dostępność i szybkość łączy na polskim rynku jest The Gallup Organization Poland – niestety metodologia tego badania nie została nigdzie opublikowana. Artur Zawadzki, jest ...
-
Empatyczne ataki ransomware
... klienta do ... jest jakiś numer telefonu, pod który mogę zadzwonić, aby porozmawiać z Waszym przedstawicielem i wyjaśnić całą sprawę? Agent: Zaszyfrowanie plików jest efektem działania wirusa, a nie usługi. Kliknęłaś jakieś łącze lub pobrałaś program, który spowodował zaszyfrowanie plików. Teraz musisz zapłacić za ich odzyskanie. To nie jest coś, co ...
-
Warto dbać o wizerunek firmy w sieci
... numer ... to i tak będzie musiała pozyskiwać klienta ... to jest główna przesłanka, aby dbać o swoją opinię w Internecie. Na szczęście zniszczony wizerunek w sieci to jeszcze nie klęska - istnieją wyspecjalizowane agencje zajmujące się tworzeniem oraz odbudową wizerunku internetowego, zwanego Digital PR. Prasa papierowa a skrzynka na listy Internet to ...
-
Ochrona danych osobowych: tożsamość na celowniku
... jednego klienta, dysponuje zbiorem danych i musi posiadać odpowiednią dokumentację związaną z historią ich przetwarzania. Poufną daną jest nie tylko numer identyfikacyjny osoby ... Postęp technologiczny wydaje się dążyć do wcielenia do sieci wszystkiego, co obecnie pozostaje poza nią. To stworzy nowe interakcje między ludźmi a maszynami i stojące ...
-
10 milionów szkodliwych aplikacji mobilnych
... jest to ich jedyna cecha wspólna. Złośliwe oprogramowanie potrafi atakować zarówno systemy mobilne, jak i tradycyjne, a szkody spowodowane jego działaniem mogą być bardziej dotkliwe dla tych pierwszych. Jeżeli komuś nadal się wydaje, że szkodniki przeznaczone na tablety i smartfony to rzadkość, to jest to ...
-
Nie ma nudnych i złych przemówień
... to jest ważne?", "Dlaczego o tym mówi?", "O czym powie za chwilę?". To także znakomity sposób przejścia do następnego "rozdziału" wystąpienia. Powiedz na co warto zwrócić uwagę. Na przykład, "Warto zapisać o co każdy dziennikarz zapyta na początku wywiadu" albo "Trzy absolutnie najważniejsze zasady zachowania się w czasie kryzysu to ...
-
Teraz w Play nawet 300 GB internetu w smartfonie od 30 zł miesięcznie
... danych z pełną prędkością – nawet do 300 GB. Jest to możliwe dzięki podwojeniu standardowych pakietów w ofertach na okres ... Co więcej, klienci korzystający z internetu czy telewizji UPC mogą także przenieść numer do Play i zyskać rabat nawet 30 zł już na pierwszy numer ... czuwania do 25 dni. Ponadto na każdego klienta który zdecyduje się na wybranie ...
-
Utrata telefonu na wakacjach
... to dziwne, może oszczędzić ci wiele czasu i kłopotu w sytuacji awaryjnej. Zapisz wszystkie ważne dane dotyczące telefonu komórkowego. Obejmują one numer infolinii twojego operatora komórkowego, twój identyfikator klienta, numer telefonu, 15-cyfrowy identyfikator IMEI (International Mobile Equipment Identifier), który stanowi numer ...
-
Karty kredytowe a bezpieczeństwo płatności
... jest to 48 lub 72 godziny). Ubezpieczenie takie bywa oferowane bezpłatnie lub za niewygórowaną opłatą miesięczną, wynoszącą na ogół około kilka złotych. Pakiety ubezpieczeń związane z utratą karty oferuje już większość banków, jedynym zadaniem klienta jest ...
-
Telefonia internetowa VoIP: usługi ważniejsze niż cena
... jest przekierowywane bez zwłoki na inny numer, lub opóźnione - jeśli wywołanie (rozmowa przychodząca) nie zostanie odebrane na telefonie VoIP w ciągu jakiegoś czasu (20-30 sekund), wówczas następuje przekierowanie wywołania na inny numer (na przykład komórkowy). Połączenia konferencyjne Połączenia konferencyjne to ...
-
Jak podwyższyć sprzedaż: promocje i rabaty
... jest doskonałym sposobem na wywołanie zainteresowania oraz wzrostu liczby odwiedzin w okresach obniżonej sprzedaży, na przykład w sezonie wakacyjnym. Strategia numer 2: Skup się na dotychczasowych klientach Programy lojalnościowe są narzędziem do skutecznego budowania relacji z klientami, dlatego najczęściej można je spotkać w supermarketach. To ...
-
Płatności masowe w Polsce w 2009 r.
... to płatności gotówką w kasie punktu obsługi klienta lub u inkasenta, co ...
-
E-commerce: dlaczego klienci porzucają koszyk?
... klienta informacji innych niż jego imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz adres e-mail. Tymczasem aż 90% sklepów wymaga podania dodatkowych danych. W każdym z nich należy podać numer telefonu, zaś w dwóch przypadkach proszeni są o datę urodzenia. Znacznie lepszym rozwiązaniem jest ... jest jednocześnie bardziej przyjazne dla użytkownika. Ułatwia to ...
-
Orange Flex dla firm
... to nielimitowane minuty, SMSy i MMSy ... jest dostępna od 15 zł miesięcznie, za każdy kolejny numer. Z myślą o przedsiębiorcach Orange Flex przygotował specjalną promocję, dzięki której mogą wypróbować ofertę przez pierwszy miesiąc tylko za 1 zł. Wystarczy przed dodaniem metody płatności podać kod o treści FLEX, co ... jest także czat z obsługą klienta ...
-
Internet Orange Freedom tanieje
... w tym 10 oraz 20 Mb/s i otrzymywać co miesiąc nawet 30 zł do wykorzystania na usługi w Orange i połączenia z numerami stacjonarnymi. Orange Freedom to usługa szerokopasmowego, stacjonarnego dostępu do Internetu ... są przyznawane przez cały czas trwania umowy. Wartość comiesięcznego Pakietu Złotówek jest uzależniona od wybranej przez klienta ...
-
Urządzenia mobilne na wakacjach
... numer infolinii operatora GSM, identyfikator klienta, swój numer telefonu, 15-cyfrowy numer IMEI (International Mobile Equipment Identifier), który jest niezbędnym numerem seryjnym urządzenia oraz numer ...
-
Przeniesienie numeru coraz częstsze. Triumf Orange i Virgin Mobile
... co jest wynikiem o 5 procent lepszym od uzyskanego przed rokiem. Tylko w ostatnim kwartale 2015 r. operatora zmieniło aż 432 tys. Polaków. Dane przedstawione przez TELEPOLIS.PL wskazują, że z każdym kwartałem spada udział P4 w numerach przychodzących - w Q1 wyniósł on 46,8%, podczas gdy w Q4 było to ... podejścia do klienta, z kolei u drugiego był to ...
-
Telefon komórkowy na urlopie
... to zanim wybierzesz się w podróż. Informacje na ten temat znajdziesz na stronie internetowej lub w biurze obsługi klienta operatora Twojej sieci komórkowej. Warto zadbać o to ... międzynarodowy numer kierunkowy +48.Umożliwi Ci to ... odpocząć. Telefon komórkowy jest potrzebny na wakacjach, aby ... funkcji. Nie zerkajmy co chwilę na ekran komórki. Schowajmy ...
-
Sklepy internetowe: 5 trendów, które pozostawi pandemia
... to ci szczęśliwcy, którzy znaleźli się w grupie stosunkowo mało dotkniętej negatywnymi skutkami pandemii. Na huraoptymizm jest ... klienta, że sprzedawcy na nim zależy. Coraz częściej kupujący będzie też zachęcany do kontaktu telefonicznego - numer ... traktowaliśmy zakupy online jako zjawisko globalne, co utrudniało wchodzenie do sieci sklepów spożywczych ...
-
Bankowość online a zabezpieczenia
... to jest potrzebna do przeglądania wielu witryn. Plik ten jednak był trojanem, który zmieniał w systemie plik hosts, przez co ...
-
UKE a rynek telekomunikacyjny 2006-2011
... koniec I poł. 2010 r. ok. 118,9% co oznacza, że w naszym kraju jest ponad 45 mln aktywnych numerów telefonii ... 116: numer 116 111 „Telefon zaufania dla dzieci”, numer interwencyjny w sprawie zaginionych dzieci 116 000, numer ... i usług telekomunikacyjnych, które to przepisy warunkują skuteczne dojście z nowoczesną infrastrukturą do klienta. Dla klientów ...
-
Unified Communications w Netii
... to, iż wystarczy kliknąć na dany kontakt w dowolnej aplikacji, a aparat telefoniczny sam wybierze odpowiedni numer ... klientów jakichkolwiek nakładów inwestycyjnych (np. zakupu serwera pocztowego). Co więcej, w ramach abonamentu UC firmy zawsze ... jest na miarę i może zostać w łatwy i szybki sposób dostosowana do aktualnych potrzeb klienta – mówi Jacek ...
-
Bankowość internetowa może być bezpieczna?
... nim zabezpieczyć? Czy jest to w ogóle możliwe? Po ... numer karty kredytowej, kod CVV2/CVC2, dane osobowe itd.). 2. Kanał komunikacji między klientem a serwerem. Bezpieczne połączenie uniemożliwia przechwycenie danych transmitowanych z klienta do serwera. Kanał komunikacyjny jest chroniony poprzez stosowanie specjalnych protokołów (TLS/SSL), co ...
-
Oferta Plusa: nowe Taryfy LTE
... klienta, pakiet sam dostosowuje się do jego użycia w danym miesiącu. I tak, jeśli potrzebnych jest ...
-
E-sklepy: 5 najważniejszych zasad komunikacji z klientem
... to jeden z najbardziej gorących trendów w e-commerce. Jest jednym ze skuteczniejszych narzędzi zwiększania konwersji. Personalizacja dotyczy każdego etapu obsługi klienta – począwszy od jego pozyskania, przez realizację procesu zakupowego aż po lojalizację. Indywidualne podejście w kontakcie z kupującym buduje jego pozytywne doświadczenie, co ...
-
Przyszłość Skype zagrożona?
... jest europejski Jajah. Usługa nie wymaga od klienta ściągania i właściwie nie korzysta z komputera użytkownika, żeby wykonać rozmowę. Zamiast tego, ktoś loguje się na stronie, wpisuje swój numer i numer ...
-
Download SUSE Linux 10.1 z www
... nowości systemu Novella jest obsługa trójwymiarowego pulpitu. Wprowadzono też udoskonalenia dla użytkowników środowisk GNOME i KDE. Co istotne, SUSE Linux 10.1 to pierwsza wersja ... oprogramowania biurowego OpenOffice.org 2.0 z obsługą makr w języku Visual Basic, klienta poczty elektronicznej i komunikator oraz aplikacje do tworzenia i obróbki obrazów ...
-
Uważaj na SIM-swapping
... numer telefonu. By je uzyskać wykorzystują różnego rodzaju sztuczki socjotechniczne, w które są częścią skrupulatnie zaplanowanych ataków phishingowych. Istotnym jest, abyśmy byli w stanie dostrzec pierwsze oznaki ataku, ponieważ jego konsekwencje mogą być wyjątkowo poważne, włączając w to opróżnienie konta bankowego lub przejęcie tożsamości, co ...
-
Oszustwa internetowe: w teorii jesteśmy sprytniejsi niż cyberprzestępcy
... To, w połączeniu z naszymi filtrami antyspamowymi i pracującym bez przerwy działem monitoringu, może dąć naszym klientom poczucie, że zarówno jakość naszych usług, jaki i bezpieczeństwo, są na najwyższym poziomie. Trzeba podkreślić, że dokonujemy też krzyżowej, kompleksowej weryfikacji wiarygodności każdego potencjalnego klienta ...
-
Help desk i polski rynek
... , przez co ... to do konsultanta obsługującego help desk jest negatywne, dlatego oprócz wiedzy technicznej pracownicy tego typu centrów obsługi klienta ... jest: 1. Włączenie polskiego help desku do światowego systemu obsługi klientów. 2. Usprawnienie obsługi klienta poprzez skoncentrowanie komunikacji w jednym miejscu i ujednolicenie procedur – jeden numer ...
-
Operatorzy GSM a lojalność klientów
... wiele nauczyć od rynku GSM, którego doświadczenie z migracją klientów jest znacznie bogatsze. 23,3% klientów telefonii komórkowej, którzy nadal nie zmienili dostawcy, na pytanie: ... 13,0% klientów. Dlaczego więc co piąty klient decyduje się jednak zmienić dostawcę usług? Najczęściej podawane powody to: zła jakość obsługi klienta, długi czas obsługi ...
-
Ubezpieczenie turystyczne coraz popularniejsze
... w blisko 1,5 tys. wypadkach, co ... to potem często z trudnością w odnalezieniu właściwej polisy po zgłoszeniu przez klienta szkody, ponieważ wszystkie umowy w setkach sztuk gromadzone były w archiwum. Dziś pełna dokumentacja klienta jest ... to, aby pomagać – numer telefonu do ubezpieczyciela noś zawsze ze sobą, a jeśli tylko coś się wydarzy, zgłaszaj to ...
-
Jak odzyskać skradziony komputer?
... to, że skradziony komputer zostanie zamieniony w narzędzie do przeglądania Internetu. Ważną funkcją oprogramowania „antykradzieżowego” jest możliwość ustalenia numeru IP osoby, która zabrała komputer. Ten numer to adres przyporządkowany każdemu urządzeniu podłączonemu do sieci. Uaktywniony system ochronny przekaże właścicielowi numer ...
-
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
... telefonach numer telefonu do zaufanego brokera ... klienta. Będzie to przydatne dla porównania różnych baz zewnętrznych i ich efektywności. Zgoda – twój test kreatywności Kluczowy dla twojego e‑mail marketingu moment zbierania zgody jest jednocześnie doskonałym sprawdzianem wyobraźni oraz tego, jak dobrze znasz swoich klientów. Na czym zależy leadom? Co ...
-
Planowanie produkcji - harmonogram
... klienta - daty realizacji zamówienia klienta. Zarówno kierunek harmonogramowania wstecz, jaki i „pierwsze wstecz, drugie w przód” mają kilka innych poważnych wad. Jeżeli nasz harmonogram produkcji w 100 procentach ma odzwierciedlać zamówienia klienta, produkcja będzie raz przeciążona, drugi raz niedociążona, a to jest bardzo kosztowne. Zauważyli to ...