-
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o KYC (Know Your Customer)
... Co to jest polityka KYC? Istnieją cztery krytyczne elementy Polityki KYC: Polityka akceptacji klientów (CAP) - Klasyfikacja klientów dzieli się na trzy kategorie ryzyka (wysoka, średnia, niska) Procedura identyfikacji klienta (CIP) - procedura należytej staranności wobec klienta ...
-
Spam: co należy wiedzieć?
... jest to spam - czyli niechciane wiadomości. Niejednokrotnie jednak wystarczy spojrzeć na stopkę listu, by przekonać się, że został on wysłany przez portal, w którym postanowiliśmy założyć konto. To jest ... klienta ...
-
Przeniesienie numeru: jak to zrobić?
... to tradycyjnie czas świątecznych promocji i nowych ofert. Jest to także okres kiedy często przenosimy numer telefoniczny do nowego operatora. Krok po kroku przedstawiamy jak przenieść numer ...
-
Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności
... personelu: Jest to czat ze sprzedawcą. Usługa ta niesie za sobą zalety zarówno dla konsumentów, jak i sprzedawców. Dla klientów jest to ... klienta. Co, jeśli nie czat? Klienci sklepów internetowych, które nie oferują komunikacji przez czata, nie są jednak pozostawieni sami sobie. Prawie wszystkie sklepy (95%) podają na swojej stronie internetowej numer ...
-
Formy obsługi klienta w e-commerce
... się na zakupy w sieci. 65% ankietowanych klientów przyznało wtedy, że co najmniej raz zrezygnowali z zakupów w sklepie internetowym, ponieważ ich pytania dotyczące zakupu ... europejskich sklepów. Tym samym jest to najpopularniejszy kanał obsługi klienta. 2 miejsce: infolinia 82% wszystkich sklepów oferuje swoim klientom numer telefonu, pod którym mogą ...
-
User Experience przechodzi na emeryturę. Co teraz?
... użytkowników są olbrzymie, a to ... numer telefonu, ... klienta „Wybór określonego rodzaju współpracy niekiedy determinowany jest ... co do tego, że najwyższy czas, by firmy przemyślały swoje podejście do współpracy z klientem i dostosowały swoje działania do jednego ze wskazanych archetypów. „Kluczem do sukcesu w kolejnej fazie transformacji cyfrowej jest ...
-
Firmowa strona internetowa: co przyciągnie potencjalnych klientów?
... klienta o imię, nazwisko, e-mail firmowy, numer telefonu, nazwę firmy oraz liczbę pracowników. Warto również stworzyć miejsce na dodatkowe pytania i wątpliwości. 2. Możliwość pobrania wartościowych treści Kolejną, podstawową metodą służącą do przyciągnięcia potencjalnych klientów jest ... dziedzinie. Wszystko, o co prosisz w zamian, to jedynie adres ...
-
Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?
... klienta uznaje e-mail, ale gonią go social media i czat. Ma to zapewne duży związek z tym, że dla 78% najważniejsza w niej jest po prostu szybkość rozwiązania zgłoszonego problemu. Co ...
-
Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta
... które cenią sobie kontakt z człowiekiem w każdej chwili mogą otrzymać numer kontaktowy do konkretnej osoby, a nawet zadzwonić bezpośrednio z messengera. Boty ... jest to przyszłościowe rozwiązanie dla każdej branży. Przyszłość obsługi klienta W przypadku botów możliwości są nieograniczone. W dzisiejszych czasach można zbudować wszystko, na co ...
-
Phishing: czym jest, jak mu zapobiec i co robić, gdy się nie uda?
... jest fałszywa; Używaj kilku adresów e-mail. Kiedy subskrybujesz usługi lub strony internetowe o wątpliwej wiarygodności, lepiej jest używać alternatywnych adresów e-mail, aby nie ryzykować utraty głównej skrzynki pocztowej; Skontaktuj się z działem obsługi klienta ...
-
Czego boją się CEO? Wygrywa inflacja, ale zagrożeń jest więcej
... numer jeden – 69% respondentów badania uważa, że wpłynie ona negatywnie na funkcjonowanie przedsiębiorstwa i jego rozwój. Z tej liczby, 16% badanych uważa, że inflacja jest ... jest transformacja cyfrowa doświadczeń klienta: zaangażowanie klientów poprzez technologię, co ... na tworzenie długoterminowej wartości. To regularne badanie CEO największych firm na ...
-
Przygotowania do Euro 2012 okiem tajemniczego klienta
... jest wciąż w budowie i to może być dla mnie niebezpieczne”. (Lwów, Ukraina) „Idąc na stadion, mijałem maszyny budowlane, materiały, widziałem elementy konstrukcyjne i ludzi pracujących w strojach roboczych. (…) Przy wejściu numer 2 spotkałem pracownika ochrony, który poinformował mnie, że wejście na stadion nie jest ... To, co najważniejsze dla klienta, ...
-
Dane osobowe co czwartego Polaka w niebezpieczeństwie
... , które otrzymamy, albo co gorsze po zajęciu konta ... pozorem potwierdzenia tożsamości klienta proszą go o podanie ... to za pomocą kodu SMS. Dla 25 proc. taką gwarancją jest z kolei weryfikacja linii papilarnych a dla prawie 10 proc. weryfikacja twarzy. Świadczy to również o tym, że podstawowym narzędziem do korzystania z bankowości elektronicznej jest ...
-
Bankowość internetowa
... prowadzonych przez banki stale rośnie. Co jest przyczyną popularności ... jest więc edukacja klientów. Jeżeli zostaną oni przekonani do korzyści płynących z internetowej bankowości oraz pełnego bezpieczeństwa transakcji dokonywanych w tej formie, to ... właściwy klient. Podstawowym sposobem identyfikacji jest numer klienta i hasło. Niektóre banki stosują ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... klienta atrakcyjną ofertą produktową i ceną. Okazje specjalne będą skutkować zwiększeniem aktywności reklamowej ponad ten standardowy wysoki poziom miesięczny. Jest to ...
-
Jaki był marketing mobilny 2018?
... że na pierwszej linii obsługi klienta firma wystawia bota, który ... Bezpieczeństwo danych osobowych “Co to jest RODO?” to jedno w najpopularniejszych pytań zadawanych ... jest mniejsza lecz składająca się z faktycznie zainteresowanych naszą ofertą - dodają eksperci z SMSAPI. Miniony rok pokazał, że smartfon stał się naszym urządzeniem elektronicznym numer ...
-
Integracja działań BTL online i offline
... co to jest i jak działa adrenalina... No a zabawa? Człowiek jest istotą społeczną. Dobrze czuje się w grupie. Lubi być akceptowany. Zabawa jest więc w pewnym stopniu potwierdzeniem przynależności do zbiorowości. Niweluje monotonię, wzbudza aktywność. KONKURS SKUTECZNY Konkurs nie zawsze i nie dla każdego jest ...
Tematy: -
Najlepsze infolinie mają Eurobank, PZU i Plus
... Numer telefonu infolinii na stronie głównej podaje ponad 70% badanych podmiotów, a w zakładce Kontakt posiadają go wszyscy. Najczęściej podawanym numerem jest numer stacjonarny oraz numer 0-801, a najmniej bezpłatny numer ...
-
Internetowe systemy płatności dostępne w Polsce
... jest 46 serwisów [4]. W przypadku gdy karta CitiConnect połączona jest z rzeczywistą kartą płatniczą to pełni rolę swoistego pośrednika - bufora maskującego dane użytkownika. Jej użycie ma skutek identyczny z użyciem karty płatniczej, ma natomiast tę zaletę, że nie jest ujawniany w sieci wprost numer karty. Numer ten jest ...
-
Bezpieczna cesja domen
... co to takiego? Cesją nazywana jest zmiana Abonenta usługi, czyli podmiotu, który dysponuje prawami do domeny w danym okresie abonamentowym. Przeprowadzana jest najczęściej w przypadku zmian wewnątrz firmy (np. zmiana formy prawnej), zakupu przedsiębiorstwa lub zakupu domeny od dotychczasowego właściciela. Cesja jest ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 44/2015
... to jest ... to pierwsze doświadczenia z bankowością, chociaż coraz więcej osób korzysta z kont dla nastolatków (13–18 lat). Oferty dla studentów ma większość banków w Polsce. Dorota Żak, dyrektor w departamencie klienta ...
-
RODO, czyli wielka niewiadoma?
... również numer telefonu oraz numer klienta. Aż 1/3 respondentów błędnie stwierdziła, że zestawienie informacji obejmujących wyłącznie wiek, płeć i kod pocztowy to dane osobowe. Jak widać uczestnicy badania mimo wstępnej deklaracji mieli trudność w określeniu co jest danymi osobowymi. – Według definicji zawartej w RODO dane osobowe są to wszystkie ...
-
Jak sprawdzić firmę w Internecie?
... to samo co „najlepsza” w danej dziedzinie. Szczególnie trudno jest to ocenić na swoim ... klienta. Im bardziej witryna jest estetyczna i przyjazna, tym lepiej świadczy o firmie. Profesjonalna strona internetowa firmy powinna oczywiście nie tylko dobrze wyglądać, ale też zawierać odpowiednie dane: adres, numer telefonu – najlepiej, jeśli jest to numer ...
-
Telekomunikacyjne Centrum Informacji Konsumenckiej
... co zwracać uwagę zawierając umowę na usługi: telefonii stacjonarnej, mobilnej (komórki) lub o dostęp do Internetu, czego można żądać od dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, kto to jest ... . Klienci zwracający się z pytaniami i wątpliwościami do biur obsługi klienta operatorów nie zawsze są kompleksowo informowani, a zdarza ...
-
Bezpieczna bankowość elektroniczna - porady
... numer klienta i hasło dostępu pozwalające na zidentyfikowanie klienta, kartę kodów jednorazowych zawierającą kody służące do potwierdzania większości operacji na rachunku klienta ...
-
Zarządzanie klientami - wskaźnik CLV
... numer okresu rozliczeniowego poprzedzającego okres bieżący Wartość wskaźnika PCV dla klienta 1 wynosi 180 USD, zaś dla klienta 2 wynosi 117 USD. Firma ABC Sportswear powinna więc uznać, że większe szanse na zapewnienie zyskowności ma klient 1, ponieważ w jego przypadku wartość PCV jest wyższa (180 USD) niż klienta ...
-
5 sposobów na rozpoznanie fałszywych smsów
... Co powinno ... Niebezpiecznik.pl, jest "numer ... to tylko przykłady sposobów, które uniemożliwiają podszycie się pod instytucję, której się w rzeczywistości nie reprezentuje. - Zawsze weryfikujemy wszystkie pola nadawcy, które udostępniamy naszym klientom. W przypadku wątpliwości prosimy klienta m.in o przesłanie dokumentów potwierdzających NIP czy numer ...
-
Bezpieczeństwo krytycznych danych
... bądź pośrednio „przez powołanie się na numer identyfikacyjny albo jeden lub kilka specyficznych czynników ... wydaniem decyzji o zakazie przetwarzania danych osobowych. Co to oznacza w praktyce? Blokadę wszelkich operacji ... kolokacyjnej. Oznacza to, że umieszczona tam infrastruktura jest w wyłącznym posiadaniu klienta, a administrowanie nią leży ...
-
Masz sklep online? Oto 3 kroki, które dzielą cię od zaufania klientów
... Co zrobić żeby konsument zaufał e-sklepowi i nie bał się zrobić w nim zakupów? Intuicyjna i przejrzysta strona Budowanie wiarygodności e-sklepu to również tworzenie wizerunku marki. Wygląd strony sklepu internetowego jest ... numer telefonu do osób odpowiedzialnych za obsługę klientów, a także adres siedziby sklepu – to dla potencjalnego klienta sygnał ...
-
Logistyka a gospodarka
... Co to w ogóle za zwierz: logistyka? Logistyka to obszar działalności firmy odnoszący się do przepływu produktów oraz powiązanych z nimi informacji oraz pieniędzy od ich oryginalnego źródła poprzez wszystkie firmy i instytucje pośrednie aż do ostatecznego klienta ...
-
Oszustwa internetowe: jak ich uniknąć?
... to, że wpadnie im te sto tysięcy milionów dolarów, po prostu zastanawiają się, co się zdarzy, gdy klikną link. Co to jest? Jak to działa? Co się stanie? Chcesz wiedzieć, co się stanie? Stracisz swoje pieniądze i to wszystko! Nieostrożność Nie da się ukryć, że tempo życia w Internecie jest szybsze niż to ...
-
Kantory internetowe w opinii klientów
... co to jest - to jest spore ograniczenie, które coraz bardziej mi doskwiera 2. Przy wysłaniu przelewu w walucie serwis pobrał prowizję, nie informując mnie o tym na ekranie wpisywania kwoty do przelewu. W związku z tym kwota przelewu jest ...
-
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie
... wakacje, żeby sprzedawać gazety jeszcze przed świtem, ma w sobie to, co jest ci potrzebne. Na gazeciarzu, który umie sprzedawać, możesz ... klienta. Posiadanie klienta jest najistotniejszą zasadą biznesu. Jest to nawet ważniejsze niż sam pomysł na biznes, ważniejsze niż umiejętność zarządzania firmą, finansami, planami i wszystkim innym. To zasada numer ...
-
Najlepsi polscy deweloperzy
... klienta, deweloperzy pamiętają o jeszcze jednym, niezwykle ważnym czynniku, jakim jest obsługa klienta? INTERNATIONAL SERVICE CHECK postanowiło to sprawdzić. Przeprowadzając badanie w oparciu o metodę tajemniczego klienta ...
-
Najczęstsze błędy w e-commerce
... klienta nie znają ustaleń swoich kolegów. Nie zawsze więc jest to przejaw nieuczciwości lub nierzetelności wirtualnego sprzedawcy. Problemy z uznaniem reklamacji Najgorsze przewinienie sklepu internetowego to nieuznawanie reklamacji, kiedy rzecz jest ...