-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... sklepu internetowego wpłynie na szybki przepływ informacji, a to z kolei kluczowy element logistyki. Aspekty logistyczne sklepu internetowego Przed właścicielem sklepu internetowego stoją trzy najważniejsze problemy logistyczne do rozwiązania: zarządzanie dostawami, magazynowanie, dostarczanie towaru do klienta [8]. Nad logistyką sklepu ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... do Zalando naklejkę zwrotną we wszystkich przesyłkach wysyłanych do klientów. Naklejki te pomagają naszym klientom w szybkim odesłaniu towarów w przypadku chęci ich zwrotu. Funkcjonowanie na wielu rynkach wymusza niesłychanie sprawną logistykę. Jak Zalando radzi sobie z kwestią obsługi zamówień, szczególnie wobec prawa do zwrotu towaru ...
-
Opinie klientów nie do przecenienia
... towaru brak, kontaktu brak. Sprawę zgłaszam na Policję”. Kilka miesięcy wcześniej inna klientka tego samego sklepu ... zwrotu pieniędzy itd... Po 3 tygodniach postanowiłam działać. Miałam to szczęście, że zapłaciłam kartą Visa, a nie przelewem. Zgłosiłam sprawę do ...
-
Kupujący online słabo znają prawa konsumentów
... towaru do sklepu internetowego bez podania przyczyny. Obecnie czas ten wynosi 10 dni, natomiast dyrektywa unijna wydłuży go do 14 dni. I tu ważna rzecz – jeżeli sprzedający nie poinformuje klienta wyraźnie o prawie do odstąpienia od umowy, okres, w którym zwrot jest możliwy, zostanie przedłużony do ...
-
Tajemniczy klient: sklepy online
... zwrotu pieniędzy po wysłaniu monitu) do 30 pkt. (m.in. zwrot pełnej kwoty zaraz po odstąpieniu oraz czas zwrotu ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... zwrotu towaru w ciągu 10 dni od zakupu, i to bez podawania przyczyny, to zdecydowane plusy i przewaga sklepów w sieci. W dodatku, w dobie światowego kryzysu, wszyscy szukają oszczędności i możliwości jak najtańszych zakupów. Z roku na rok maleje też koszt dostawy produktu do ...
-
Świąteczne zakupy przez Internet: Polacy na czele stawki
... do sklepu tej samej sieci lub pyta o radę sprzedawcy, co czwarty szuka towaru na stronie internetowej danej sieci, a co piąty idzie do innego sklepu. Ankietowani, którzy wzięli udział w badaniu, zadeklarowali, że w ubiegłym roku 96 proc. zamówionych online prezentów przyszło na czas ... (76 proc.), a także opcja wymiany lub zwrotu zakupionego towaru ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... do e-sklepu, którego nie znają jest poinformowanie o jego istnieniu, a następnie zbudowanie zaufania do nowej marki. Wśród narzędzi promocji w Internecie, które pomogą przyciągnąć potencjalnego klienta do sklepu ... towaru i zapewnienie zadowolenia. Potem chodzi już "tylko" o zachowanie klienta i zachęcenie go do ...
-
Sklepy internetowe w Polsce 2007
... sklepu, daje pewnego rodzaju pewność, że zna prawo i stosuje się do niego, a konsument może dochodzić roszczeń w stosunku do danego sklepu zgodnie z obowiązującym prawem. Do ... zwrotu towaru przez nabywcę w przypadku, gdy odstąpi on od umowy bez podania przyczyn. Dopuszcza się termin do ...
-
Nowe technologie zmieniają zachowania konsumentów. 4 kluczowe trendy
... sklepu. Nawet sprzedawcy Internetowi, tacy jak Amazon, otwierają sklepy stacjonarne po to, by wzmocnić zaangażowanie klientów z młodszych pokoleń. Centrum realizacji – dzisiejsze sklepy łączą sprzedaż online i offline na trzy sposoby: przy okazji zwrotu towaru nabytego online do sklepu ...
-
Jak sklepy internetowe zachęcają kupujących?
... sklepu internetowego do finalizacji transakcji droga ... czas na zwrot. Różnica jest jednak w większości nieznaczna. W jednym ze sklepów termin ten wydłużony został do 20 dni, zaś w dziesięciu – do ... zaś nie umożliwia zwrotu towaru w przeciągu więcej niż 100 dni, jak to miało miejsce w innych krajach. W aż 75% przypadków koszty takiego zwrotu musi ...
-
Euro 2016 wygrywa Turcja!
... towaru do konsumenta Przedsiębiorca zobowiązany jest do zamieszczenia krótkiej informacji o przewidywanym czasie dostawy. Wyrażenia typu „obowiązuje standardowy czas dostawy” nie powinny być stosowane. Ponadto przedsiębiorcy przenosili na konsumentów ewentualne ryzyko związane z możliwością uszkodzenia towaru ...
-
E-sklep czy platforma marketplace?
... do polityki serwisu, w tym nawet blokowanie sprzedawców za np. negatywne komentarze od klientów. Nie oszukujmy się- najczęściej regulaminy platform stoją po stronie konsumenta, co niejako zachęca klientów do znajdowania luk w prawie (np. przetestowania i zwrotu towaru ...
-
Zakupy online: tak, ale nie za wszelką cenę
... wskazaniach dotyczących dostępu do wielu form płatności. Z tego oczekiwania wynika inna konkluzja - brak dogodnej formy płatności to powód do rezygnacji z usług sklepu internetowego dla sześciu na dziesięciu Polaków; dwa lata temu deklarowała tak połowa klientów. Możliwość wyboru form płatności czy szybkiego zwrotu towaru wyraźnie ważniejsza ...
-
Merlin.pl: bezpieczne zakupy w Internecie
... zwrotu zakupionego towaru i reklamacji oraz ochronie danych osobowych. Sprawdź, czy procedury i zasady przechowywania danych osobowych zostały zgłoszone przez sprzedawcę do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Wybierz produkt, który chcesz kupić: Zapoznaj się dokładnie z opisem towaru ... i logujesz się do sklepu powinien zaczynać ...
-
Polacy a zakupy świąteczne
... 92 proc. oraz prezentów i ozdób świątecznych - 86 proc. Często przed udaniem się do sklepu przygotowujemy listę zakupów. 75 proc. z nas robi spis produktów spożywczych, a 60 ... czy możemy go zwrócić lub wymienić, sklepy nie mają obowiązku przyjmowania zwrotu pełnowartościowego towaru - jednak mogą same ustalić reguły zwracania lub zamiany produktów, ...
-
Płatność przy odbiorze: tak lubimy najbardziej
... KIR przekonuje, że nadchodzący czas przyniesie dalsze wzrosty ... sklepu znaleźć logo swojego banku, co oznacza możliwość dokonania płatności przez bankowość elektroniczną. Natomiast co dziesiąty ankietowany (9 proc.) zadeklarował, że chce mieć w sklepie internetowym dostęp do ... więcej, w przypadku zwrotu towaru, e-sklep sprawniej zidentyfikuje konkretne ...
-
Już nie cena, ale wygoda. To się liczy w e-commerce
... sklepu i firmy realizującej płatności, a także kwestiom związanym z warunkami zwrotu towaru. Najprawdopodobniej jednak uznajemy je za czynniki zupełnie oczywiste i nie używamy ich do ... produktowi i jego cenie, ale biorą pod uwagę czas, w którym przesyłka zostanie do nich dostarczona, wygodę procesu zakupowego, w szczególności na urządzeniach mobilnych ...
-
Polaków zakupy modowe w sieci
... co do prawa zwrotu towaru, jaka towarzyszy e-klientom. Tylko niektóre serwisy jasno komunikują prawa konsumenta w tym zakresie, a jeszcze rzadziej wydłużany jest standardowy czas zwrotu. Może to być spowodowane również kosztem dostawy, który często zaskakuje klienta na etapie koszyka i finalizacji transakcji, albo ograniczonym zaufaniem do sklepu ...
-
Jak przygotować sklep internetowy na Boże Narodzenie?
... sklepu. Dobrym pomysłem są również podstrony z inspiracjami dla konsumentów, w których znajdą oni prezenty dobrane między innymi do płci, wieku i zainteresowań obdarowywanej osoby. List do ... do terminów zwrotów towaru ... zwrotu zakupów, lecz także bezpłatnym pakowaniem prezentów, dodaniem do zamówienia drobnych gwiazdkowych upominków lub wręczeniem do ...
-
7 zasad bezpiecznych zakupów online
... zwrotu towaru. Jeśli w takich sytuacjach nie możesz porozumieć się ze sprzedawcą, a strata nie jest pokryta przez ubezpieczenie lub Turystyczny Fundusz Gwarancyjny, masz możliwość skontaktowania się ze swoim bankiem, który może pomóc w odzyskaniu wydanych pieniędzy. Chargeback nie daje gwarancji zwrotu ...
-
Nowy hipermarket Tesco w Warszawie
... nowe stoisko z marką odzieżową F+Fi Cherokee oraz koncept ‘sklepu w sklepie’ zastosowany na stoisku z kosmetykamii parafarmaceutykami. ... sklep zaoferuje swoim klientom także możliwość bezpłatnego zwrotu towaru do 5 dni, dokonywania płatności w euro ... pracowników to osoby, które wcześniej przez długi czas pozostawały bez pracy. Dzięki licznym szkoleniom ...
-
E-commerce cierpi przez porzucenie koszyka
... sklepu, ogląda jego ofertę, wybiera odpowiadający mu produkt, wrzuca go do koszyka, a następnie ten koszyk porzuca. To scenariusz typowy ... w świadomości klientów minusów czy obaw (np. podkreślenie możliwości zwrotu towaru bez podania przyczyny). Świadomość czasu Spore wątpliwości budzi także czas oczekiwania na dostawę produktu. Klienci mogą ...
-
Czy warto prowadzić wojny cenowe?
... do sklepu ... towaru przed zakupem. Brak dodatkowych korzyści Trwała przewaga konkurencyjna powinna opierać się nie tylko na niskich cenach, ale również na innych czynnikach, takich jak jakość i niezawodność sprzedawanych produktów, profesjonalna obsługa, umiejętność doradzenia klientowi, szybkość realizacji zamówienia, dogodne warunki zwrotu ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... Do zakupów w internecie motywuje ich całodobowa dostępność (75%), brak konieczności jechania do sklepu (74%) oraz ceny niższe niż w sklepach tradycyjnych (67%). Cena jest także kluczowym czynnikiem, dla tych internautów, którzy do tej pory nie robili zakupów online. To właśnie konkurencyjność cenowa ofert przekonałaby ich do ...
-
Kiedy kupować prezenty świąteczne? Kto zaoszczędził najwięcej?
... do codziennego monitoringu i pogrupowane w koszyki odpowiadające profilom zakupowym klientów. Wartość każdego koszyka została wyliczona dla wszystkich monitorowanych e-sklepów, które posiadały w swojej ofercie co najmniej 70 proc. produktów z koszyka. Ocenie podlegała tylko cena bez np. jakości serwisu, warunków zwrotu towaru, siły marki sklepu ...
-
Zakupy online wg poleń X, Y i Z. To powinien wiedzieć e-commerce
... do zakupów online, są przede wszystkim: dostawa do domu (64,3%), ceny atrakcyjniejsze niż w sklepach stacjonarnych (63,2%) oraz brak konieczności dojazdu do sklepu ( ... darmowego zwrotu towaru budzi frustrację głównie wśród przedstawicieli generacji X (29,9%) oraz Y (28,1%), w znacznie mniejszym stopniu przeszkadza Zetkom (16,9%). Kiedy jest czas ...
-
Świąteczne e-zakupy bez pułapek
... sklepu. Przede wszystkim zaś oszczędzamy czas, nie tłoczymy się w kolejkach, nie „użeramy” ze sprzedawcami. I nie marzniemy przedzierając się przez śniegowe zaspy z jednego sklepu do ... do producenta, poprosić o potwierdzenie autentyczności towaru i zapytać o pochodzenie towaru ...
-
Najlepsze sklepy odzieżowe online
... do UOKiK. (Michał, grudzień 2013)* Przyczyną zwrotu towaru w internetowym sklepie z odzieżą lub obuwiem jest najczęściej złe dopasowanie rozmiaru przez klienta. Dlatego ogromną rolę odgrywa sposób dokładnego zaprezentowania i opisania produktu na stronie internetowej sklepu ... w jednym sklepie — oszczędza czas i koszty przesyłki). Współczesny konsument ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... towaru ze sklepu internetowego, używaniu go, a następnie odsyłaniu do sprzedawcy w regulaminowym terminie z żądaniem zwrotu wpłaconych środków. W takim ujęciu sklep internetowy pełni rolę darmowej wypożyczalni odzieży, obuwia, akcesoriów czy innego towaru ... . Wszystkie te czynności zajmują jednak czas, a on ma ogromne znaczenie w tym sektorze rynku. ...
-
Jak nie dać się oszukać robiąc zakupy w Internecie?
... zwrotu towaru, idealnie, jeśli sklep gwarantuje możliwość śledzenia przesyłki lub na bieżąco informuje klienta o statusie zamówienia. No dobrze, ale co zrobić, gdy mimo naszych wysiłków trafimy na nieuczciwego sprzedawcę? Gdzie wtedy szukać pomocy i sprawiedliwości? Jedną z organizacji pozarządowych w Polsce, do ...
-
E-rewolucja! Cyfrowe technologie a gospodarka
... towaru to niejedyny koszt ponoszony przez nabywcę – do tego należy doliczyć chociażby czas potrzebny na znalezienie towaru ... najtańszego sklepu czy najbardziej nam odpowiadającego towaru, ... do inwestycji, w tym do inwestycji w ICT, ponieważ w obliczu niepewnego i nieprzewidywalnego prawa nie są oni w stanie miarodajnie oszacować stopy zwrotu ...
-
Zakupy przez internet. Co odstrasza, a co zachęca kupujących?
... do odstąpienia od umowy, konsument, który nie otrzymał towaru w uzgodnionym terminie, może przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy i zażądać zwrotu wpłaconych pieniędzy” – komentuje Marcin Jędrzejak, Ekspert ds. Prawa w Trusted Shops. Inaczej kształtują się przepisy w przypadku zakupu towarów wyłączonych spod prawa do ...
-
Co wyróżnia najlepsze programy lojalnościowe?
... do uczestników programu. Szczegółowe zasady mogą się jednak różnić. Na przykład – zniżki mogą dotyczyć tylko wybranych ofert (częściej), ale mogą też wiązać się z całą ofertą sklepu ... zwrotu towaru, możliwość zwrotu bez okazywania paragonu (wszak każda transakcja i tak jest zarejestrowana w systemie), czy też bezpłatną dostawę towaru do ...
-
Ustawa konsumencka utrudni życie e-sklepom?
... towaru, gdy sklep nie zamieści informacji o kosztach takiej operacji. – Za niedostosowanie się nowych przepisów będą groziły również inne sankcje. Pierwszą z nich jest grzywna w wysokości do 5 000 zł, którą przewiduje znowelizowany kodeks wykroczeń. Ponadto, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów będzie mógł wnioskować w sądzie o ukaranie sklepu ...