-
Czy platformy marketplace zdominują europejską logistykę e-commerce?
... zamawiania. Tu liczą się dosłownie minuty oraz możliwość obsługi zwrotu towarów kupionych przez internet, co jest wyzwaniem zwłaszcza w kategorii elektronika i moda. Zupełnie innym rodzajem wyzwania jest także zdolność do poradzenia sobie z ogromnym wolumenem zamówień, liczonym w setkach tysięcy sztuk i nie ważne czy ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... reklamowych, docierając do 87,64% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 84,62% zasięgu), na trzecim – Polo Market (0,51 mld kontaktów, 71,19% ... w wydatkach reklamowych w radiu miała we wrześniu marka Media Expert (11,61%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (6,42%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... reklamowych, docierając do 87,87% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,53 mld kontaktów reklamowych, 84,92% zasięgu), a na trzecim – Lidl (0,89 mld kontaktów, 84,01% ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w październiku marka Media Expert (11,61%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (6,42%) oraz ...
-
Co muszą detaliści, czyli wyzwania sprzedaży detalicznej
... zapasów przebiegała według podobnego schematu, ale z dodatkowymi komplikacjami. Sprzedawcy detaliczni w strefie euro musieli stawić czoła nie tylko presji inflacyjnej, ale także ... Poza żywnością, inne trendy odpowiedzialności ze strony kupujących, takie jak zrównoważona moda i przyjazne dla środowiska produkty do domu również zmagają się z ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... , docierając do 88,86% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,63 mld kontaktów reklamowych, 86,13% zasięgu), na trzecim – oponeo.pl (0,86 mld kontaktów, 83,56 ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w listopadzie marka Media Expert (13,48%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (6,88%) oraz oponeo ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... reklamowych, docierając do 86,98% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,22 mld kontaktów reklamowych, 83.39% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,53 mld kontaktów, 79,53% zasięgu ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w styczniu marka Media Expert (12,12%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (5,76%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... kontaktów reklamowych, docierając do 86,6% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1 mld kontaktów reklamowych, 83,6% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,7 mld kontaktów, 81,75% zasięgu). ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w lutym marka Media Expert (11,8%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
... kontaktów reklamowych, docierając do 88,9% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,1 mld kontaktów reklamowych, 87% zasięgu), na trzecim – oponeo.pl (0,9 mld kontaktów, 84,9% zasięgu). ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w marcu marka Media Expert (12,1%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD ...
-
Reklama w podcastach
... niezwykle stargetowanej grupy odbiorców. Jedną z technik, która wydaje się być w tym przypadku skuteczna, jest sponsoring podcastu. Takiej taktyki używa klient Euro RSCG - Volvo. Najlepszym rozwiązaniem jest w tym momencie wymienienie na początku i końcu podcastu, jego sponsorów. W jaki sposób jednak mierzyć efektywność reklamy ...
-
Chińczycy kupują dobra luksusowe za granicą
... powstała klasa średnia, która stara się naśladować swoich rówieśników z Europy i USA. Stąd zwyczaje zakupów są bardzo zbliżone, królują włoska i francuska moda oraz szwajcarskie zegarki. Wprawdzie dochód klasy średniej w Chinach jest wciąż istotnie niższy niż w Europie, jednak liczebność tej grupy społecznej powoduje ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
... zwiastować ożywienie w wydatkach i intensywności kampanii w drugim kwartale roku. BZ WBK na marcową promocję przeznaczył 12,5 mln zł, ING - 8,2 mln zł, a Euro Bank - 7,6 mln zł, niemal ex aequo ze SKOK-iem Stefczyka. Korzystając z aplikacji Admonit sprawdziliśmy również, na promocję jakich produktów finansowych reklamodawcy ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... gospodarczy natychmiastowo obniżyły budżety reklamowe na wszystkich rynkach. Paradoksalnie, zaburzenia na rynku reklamy w Polsce wywołały też mistrzostwa Europy w piłce nożnej EURO 2012, kiedy wielu reklamodawców, antycypując wzrost cen reklamy w związku z organizacją tego wydarzenia w Polsce, świadomie zaplanowało obniżenie budżetów w tym okresie ...
-
Czy ktoś jeszcze klika banery reklamowe?
... . A to cenna wiedza. – Wartość wszystkich anonimowych danych, zgromadzonych o internautach z obszaru całej Unii Europejskiej, w 2020 roku zbliży się do okrągłego biliona euro. Finansowo zatem Big Data Europejczyków będzie równoważna blisko 8 proc. PKB, generowanemu przez wszystkie państwa Wspólnoty. Nie to jest jednak najważniejsze ...
-
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę
... zł), a na trzecim Bank Zachodni WBK (14,7 mln zł). Kolejne pozycje zajmują: Bank Millennium, PKO BP, Vivus Finance, Provident Polska, Euro Bank, Alior Bank i Visa Europe. W porównaniu rok do roku, TOP 10 reklamodawców przeznaczyło o prawie 7% mniej na promocję. Największymi reklamodawcami z kategorii ...
-
Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam
... internaucie, że wyłączenie wtyczki typu AdBlock w przeglądarce, dodanie strony 15Min.lt do whitelisty lub zarezerwowanie stałej, miesięcznej subskrypcji serwisu w wysokości 1 euro, to tylko kilka kliknięć myszką. Dla wydawcy z kolei to często „być albo nie być”. Przed apelem video litewscy wydawcy próbowali ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
... w tv, radio i prasie ponad 31 mln zł. Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się Media Expert, zostawiając w tyle kolejne marki (Biedronkę, Euro RTV AGD i Media Markt). Handel: typy reklamowanych sklepów W branży handlowej – podobnie jak w poprzednim miesiącu – największy budżet został wykorzystany na reklamę ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
... wyraźnie widać przewagę Lidla, który w maju zainwestował w promocję ponad 60 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się sklepy Media Expert, Euro RTV AGD, Kaufland oraz Media Markt. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów – oprócz stale obecnych na wysokich miejscach ...
-
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
... , który w czerwcu przeznaczył ponad 55 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się sklepy Media Expert, Biedronka, Euro RTV AGD oraz Kaufland. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz stale obecnych z dużymi budżetami sklepów ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
... na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się dyskont Biedronka, debiutujący w zestawieniu sklep internetowy About You, Media Expert oraz Euro RTV AGD. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz dyskontów (27 proc.) i sklepów w elektroniką (25 proc ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... przeznaczył ponad 67 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Media Markt , Biedronka oraz Euro RTV AGD. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz dyskontów (27 proc.) i sklepów w elektroniką (24 proc ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... się Lidl, który przeznaczył ponad 45 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Biedronka, Euro RTV AGD oraz Media Markt. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz sklepów z elektroniką (31 proc ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... % (za: eMarketer). Polski rynek reklamy on-line w 2018 roku nie zawiódł, nadal utrzymując wysoką dynamikę wzrostu i znacznie przekraczając magiczną granicę 1 mld Euro. Notowane trendy i źródła wzrostu nie są też zaskoczeniem i odpowiadają trendom światowym. Warto natomiast zwrócić uwagę na silniejszą niż rok wcześniej ...
-
Handel w Niemczech: odmrażanie trwa, ale droga do wyjścia na prostą jest daleka
... w przedziale 40 do 120 dni normalnej działalności w przypadku dużych detalistów i w poszczególnych segmentach. W niektórych specyficznych segmentach, zapasy tracą wartość bardzo szybko (moda, kwiaty…) i sprzedawcy są bardziej podatni na ryzyko niedoboru środków pieniężnych. Ponieważ napływ klientów do sklepów będzie powracał do normalnych poziomów ...
-
IBRiS: 4 na 10 Polaków sceptycznie podchodzi do zmian klimatu
... zmniejszyć konsumpcję energii i paliw. Pozytywnym aspektem jest fakt, że tylko 7 proc. pytanych osób uważa, że działania proekologiczne to jedynie chwilowa moda. W opinii 27 proc. zmiany klimatu są procesami naturalnymi i nie zależą od działalności człowieka, a 21 proc. jest zdania, że Polska jest ...
-
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
... po trzech miesiącach 2021 r. aż o 51,3 mln zł więcej niż przed rokiem. Duże wzrosty budżetów odnotowaliśmy w przypadku takich firm jak Euro RTV AGD, Grupa OLX czy Media Expert. Po trzech miesiącach 2021 r. wartość budżetów radiowych wyniosła 162,2 mln zł i wzrosła o 0,5% względem ...
-
Jak sztuczna inteligencja wpłynie na polską gospodarkę?
... analizy danych dadzą dużą przewagę konkurencyjną. Jesteśmy dopiero na początku tej drogi, ale już widać, że nie jest to sezonowa moda, tylko trwała zmiana, od której nie ma odwrotu. Dotyczy to nie tylko pojedynczych przedsiębiorstw, ale całych gospodarek. To kluczowy moment ...
-
Logistyka e-commerce pod presją
... obsługę logistyczną (+14,1%). Globalna wartość takiej obsługi w 2021 r. wyniosła już 127,8 mld euro. Sukces logistyków na tym rynku będzie jednak kosztował sporo wysiłku, ... będzie się to wiązać z pokryciem kosztów ewentualnego zwrotu. W przypadku produktów z segmentu moda, darmowy zwrot jest koniecznością według 76% konsumentów, czego efektem jest ...
-
Logistyka e-commerce w 2023 r. Rynek urośnie, a z nim oczekiwania klientów
... I kw. 2023 r. sprzedaż spadła o 15% rdr. Kategorią, która w pierwszym kwartale zanotowała największy spadek była moda wraz z obuwiem i akcesoriami ( 20,8%). BEVH zaznacza, że pomimo naturalnego ... transgraniczne (cross-border). W bardziej zrównoważonej proporcji, ok. 43 mld euro do ok. 38,6 mld euro (52,7% do 47,3%), pozostają usługi transportowe ma ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 19/2016
... km na koniec 2012 r. kosztował ok. 10 mln euro (w Niemczech ok. 8,2 mln euro, a Słowenii - 7,3 mln euro). W dalszym ciągu koszty wydobycia węgla w polskich kopalniach są ... – dodaje dr inż. Marzanna Lesiakowska-Jabłońska, specjalistka ds. materiałoznawstwa, Via Moda. Zdaniem ekspertów klienci popełniają także wiele błędów związanych z konserwacją ...
-
Ulice handlowe odzyskają dawny blask?
... też usługi typu zdrowie i uroda. Z ulic handlowych wycofuje się natomiast moda i inne branże niespożywcze – twierdzi Katarzyna Michnikowska, associate director Research and Consultancy Services ... Głównym, ulicach Brackiej, Floriańskiej czy Siennej zapłacimy 65–75 euro. Za stawkę 40–45 euro można wynająć metr kwadratowy we Wrocławiu przy Placu ...
-
E-handel w Polsce I-VI 2012
... Polacy wydali na zakupy w sieci 4,5 miliarda euro. Obecny rok może zakończyć się obrotem wyższym nawet o 1,1 miliarda euro. Zakupom w sieci sprzyja z pewnością rosnąca ... najatrakcyjniejszą ceną. Ogromny skok popularności odnotowała w pierwszej połowie 2012 roku kategoria Moda i styl. Z dziewiątego miejsca w 2011 roku awansowała na czwarte. Wpływ na ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 29/2015
... handlu strefy euro w maju wyniosła 18,8 mld euro (wobec nadwyżki 24,9 mld euro w poprzednim miesiącu). Według EUROSTAT-u ceny konsumpcyjne w strefie euro wzrosły w czerwcu o ... Polski na świecie i kształtować pozytywny obraz swojej ojczyzny. Jej zdaniem moda jest prostym, ale zarazem najbardziej spektakularnym sposobem komunikowania między ludźmi i ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2016
... euro), Francja (74 mld euro) i Wielka Brytania (30 mld euro). Na te cele Polska przeznaczyła 17 mld euro. Łącznie wszystkie kraje członkowskie na dotację przedsiębiorstw przeznaczyły 382 mld euro ... dobre, a blisko co drugi jako dobre[2]. Przyczynia się do tego także moda na tzw. „bycie fit”. Nawyki prozdrowotne wykluczają bowiem palenie papierosów czy ...
-
Są chętni na luksusowe samochody
... moda, dodatki skórzane, zegarki, biżuteria, perfumy i kosmetyki) udało się urosnąć o 6 proc. Tylko rynek luksusowych samochodów ma w tym roku szansę wzrosnąć o ponad 50 mld euro, osiągając poziom 405 mld euro ... kątem wartości rynku – luksusowych dóbr osobistych, wzrost wyniesie 29 mld euro, co realnie stanowi jedynie 1-2 proc. (przy założeniu stałych ...
-
Wakacje 2016: biuro podróży czy własny rachunek?
... średniej klasy restauracji. Dane z Numbeo.com, największego światowego portalu porównującego koszty życia na świecie. Euro wg kursu 4,3 zł 4) Oferta touroperatora w serwisie Travelplanet.pl w tym samym ... kierunek obserwowana była już w trakcie sprzedaży wycieczek podczas wczesnych rezerwacji. Moda na Bułgarię wciąż trwa, jest ona uznawana za ...