-
Polski rynek nieruchomości handlowych I poł. 2016
... najlepszych lokali handlowych o powierzchni 100 mkw. przeznaczonych dla branży moda i dodatki, w wiodących centrach handlowych, są tradycyjnie najwyższe w Warszawie (130 euro za mkw. miesięcznie). W innych głównych aglomeracjach miesięczne stawki kształtują się w przedziale 45 – 55 euro za mkw. Rynek inwestycyjny Agnieszka, Dyrektor w Dziale Rynków ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych III kw. 2016
... dotyczą najlepszych lokali o powierzchni 100 mkw. przeznaczonych dla branży moda i dodatki, w wiodących centrach handlowych, nadal pozostają najwyższe w Warszawie (do 130 euro za mkw. miesięcznie). W innych głównych aglomeracjach miesięczne stawki kształtują się w przedziale 45 – 55 euro za mkw. Czytaj także: - Centra handlowe: więcej klientów ...
-
Centra handlowe: nowa fala otwarć w Polsce
... lokali o powierzchni 100 mkw. przeznaczonych dla branży moda i dodatki, w wiodących centrach handlowych, nadal pozostają najwyższe w Warszawie (do 130 euro za mkw. miesięcznie). W pozostałych głównych aglomeracjach miesięczne stawki są stabilne i kształtują się w przedziale 45 – 60 euro za mkw. Rynek inwestycyjny „W trakcie trzech kwartałów ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2016
... moda i dodatki, zlokalizowanych w wiodących centrach, są tradycyjnie najwyższe w Warszawie (do 130 euro za mkw. miesięcznie). Stawki na pozostałych głównych rynkach znajdują się na poziomie od 45 do 60 euro ... transakcji – sprzedaż portfela 28 nieruchomości handlowych za około 1 mld euro - już się wydarzyła na początku stycznia”, informuje Agata ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 37/2015
... styczeń-lipiec 2015 r. wzrósł o 6,2% r/r do 101,51 mld euro, zaś import zwiększył się o 2,6% r/r do 99,57 mln euro. MG obniżyło prognozę deficytu handlu zagranicznego na koniec ... yellow, czyli gazet plotkarskich. – Bardzo mocny jest także segment pism historycznych. Nastała moda na historię, tak samo jak na psychologię, a więc jest coraz większe ...
-
Rosja i Ukraina celują w polskie centra handlowe
... dotyczą najlepszych lokali o powierzchni 100 mkw. przeznaczonych dla branży moda i dodatki, w wiodących centrach handlowych, pozostają najwyższe w Warszawie (do 130 euro za mkw. miesięcznie). Poza nią, w głównych aglomeracjach, stawki kształtują się w przedziale 45 - 60 euro za mkw. Rynek inwestycyjny „W pierwszym półroczu 2017 r. całkowita wartość ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2014-2015
... które dotyczą najlepszych lokali handlowych o powierzchni 100 mkw. dla branży moda i dodatki, w wiodących centrach, są – tradycyjnie - najwyższe w Warszawie, a następnie w innych największych ... polskim rynku nieruchomości handlowych w 2014 r. wyniosła ok. 570 mln euro. Największe zeszłoroczne umowy to sprzedaż centrów Poznań City Center ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2016
... nimi zarządzać? Czynsze „prime”, które dotyczą najlepszych lokali handlowych o powierzchni 100 mkw. przeznaczonych dla branży moda i dodatki, zlokalizowanych w wiodących centrach, są tradycyjnie najwyższe w Warszawie (do 130 euro za mkw. miesięcznie). Agnieszka Kołat, Dyrektor, Dział Rynków Kapitałowych Nieruchomości Handlowych w Europie Środkowo ...
-
Centra handlowe: rok spektakularnych otwarć
... dotyczą najlepszych lokali o powierzchni 100 mkw. przeznaczonych dla branży moda i dodatki, w wiodących centrach handlowych, nadal pozostają najwyższe w Warszawie (do 130 euro za mkw. miesięcznie). W innych głównych aglomeracjach miesięczne stawki kształtują się w przedziale 45-60 euro za mkw. Rynek inwestycyjny „W I kw. 2017 r. całkowita wartość ...
-
Ile traci e-commerce na niedostosowaniu witryn do smartfonów?
... użytkownika w trakcie zakupów na telefonach. Dodatkowo, z tego aż 222 mln euro to kwota, którą potencjalnie konsumenci wydaliby na zakup elektroniki. Bariery te wynikają ... z bardzo różnych branż: zdrowie i uroda, meble, artykuły spożywcze, elektronika, książki i moda, by pomóc im w przystosowaniu się do klientów i niwelowaniu barier, czyli de facto ...
-
Boom na rynku reklamy internetowej
Od wielu lat wydatki na reklamę w Europie rosną. Również w 2007 roku pracownicy domów mediowych optymistycznie spoglądają na rynek europejski, a reklamodawcy zacierają ręce. - Bo w internecie dzieje się wszystko co najważniejsze - tłumaczy J. Barnard, head of publications ZenithOptimedia w Londynie. Badania i prognozy dotyczące tego obszaru w ...
-
Budowa CH Łacina w Poznaniu ruszy niebawem
... do użytku planowane jest na koniec 2014 roku, to 350 milionów euro. Unikalna oferta handlowa w połączeniu z wyjątkową architekturą Łacina stanowić będzie przykład ... akcesoriami. Na zewnątrz budynku pojawią się punkty restauracyjne wraz z ogródkami zimowymi i letnimi. Moda znajdzie się na pierwszym piętrze (z wyjątkiem lokali zajmujących dwa piętra). ...
-
E-commerce w Polsce 2013
... na miarę, ręcznie wykonana biżuteria, designerskie gadżety i zabawki oraz coraz powszechniejsza moda na zdrowy tryb życia – dodaje. Rok 2013 nie przyniósł większych zmian w ... liderów takich kategorii jak Odzież i Obuwie (Amazon), czy AGD i RTV (RTV EURO AGD) po raz kolejny przypadły w udziale rynkowym potentatom, to wśród najpopularniejszych ...
-
10 sposobów na tanie bilety lotnicze
... , zwłaszcza te tańsze, mają pełną świadomość szansy przed jaką stają. Moda na latanie jest już w Polsce na tyle duża, infrastruktura portów lotniczych ... , możemy się złożyć wniosek o wypłatę odszkodowania od 125 do nawet 600 Euro. Święta pojedyncze 2015: 1 stycznia (czwartek) - Nowy Rok, Świętej Bożej Rodzicielki 6 stycznia (wtorek) - Trzech Króli ...
-
Handel zagraniczny: Włochy lepiej omijać?
... obroty przedsiębiorstw mają ulec zwiększeniu o +1%, a marże powinny zyskać +0,1% w wyniku ustabilizowania się kursu euro i cen ropy naftowej.” W związku z poprawą warunków ekonomicznych we Włoszech w ... . Ten pozytywny trend stymulować będą produkty wiodących marek (moda i najwyższej jakości wyposażenie), przyczyniając się do zwiększenia rentowności ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2016
... “prime”, które dotyczą najlepszych lokali handlowych o powierzchni 100 mkw. przeznaczonych dla branży moda i dodatki, zlokalizowanych w wiodących centrach handlowych, są tradycyjnie najwyższe w Warszawie i utrzymują poziom 130 euro za mkw. miesięcznie. Czynsze „prime” w pozostałych kategoriach wielkościowych miast w minionym kwartale pozostały ...
-
Biura w Warszawie, czyli coworking i Brexit
... w korytarzu ulicy Żwirki i Wigury (26,4%). Czynsze za powierzchnie biurowe w Warszawie wahają się od 13,5 Euro za m kw. miesięcznie na Służewcu do 23 Euro w Centralnym Obszarze Biznesu. „W Warszawie nastała moda na coworking. Wspieranie innowacyjności i przedsiębiorczości, a także dostosowywanie biur do wymagań nowego pokolenia pracowników to ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 25/2017
... faktoringiem w 2016 r. wyniosła 192 738 mln zł . To wzrost o 16,6% r/r. Moda na start-upy. Polska Grupa Energetyczna (PGE) zdecydowała o przeznaczaniu każdego roku ... Niemczech i Francji (indeksy PMI) za czerwiec oraz szacunkowy wynika dla całej strefy euro. Oczekiwane jest lekkie pogorszenie odczytów, które znajdują się w rejonie najwyższych ...
-
Luksus kocha dzieci
... wartość globalnego rynku dóbr luksusowych może sięgnąć 259 mld euro (289 mld dol.) przy 249 mld euro wartości w ubiegłym roku. Tymczasem analityczna firma Future Market Insights ... modowe marki, swoich przyszłych klientów przyzwyczajają do luksusów również hotele. Moda na luksusowe usługi hotelowe dla dzieci narodziła się w USA, ale szybko trafiła ...
-
Sieci handlowe: najsilniejsze marki 2019 r. to Rossmann, Lidl oraz Empik
... Euro AGD - 26,0 Kaufland - 25,1 Jeżeli natomiast przyjrzeć się częstotliwości odwiedzania sieci handlowych (według odsetka klientów), to w tym ujęciu wyniki prezentują się następująco: Sklepy spożywcze Biedronka Lidl Rossmann Żabka Tesco Moda Pepco CCC H&M Deichmann Reserved Sklepy specjalistyczne Empik Castorama IKEA Leroy Merlin RTV Euro ...
-
Marketing telefoniczny a reklama SMS
... telefon otrzymują wyłącznie reklamy dotyczące telefonów oraz usług z nimi związanych - obecnie są to natomiast reklamy takich dóbr konsumenckich, jak żywność, moda, restauracje, podróże i usługi finansowe. comScore donosi, że liczba reklam dotyczących żywności, restauracji czy mody, wysyłanych SMSem wzrosła, przy jednoczesnym spadku ...
-
Rynek nieruchomości w Polsce - czerwiec 2009
... samego SNB). Jak się okazuje, próby wpłynięcia SNB na osłabienie franka wobec euro przez interwencje walutowe okazały się mało skuteczne, lub też obecny ... mieszkań takich, które odpowiadają ich rzeczywistym potrzebom i realnym możliwościom finansowym. Moda na kupowanie mieszkań "na wyrost" minęła. W takiej sytuacji znów zaobserwować można ...
-
Galeria Kazimierz w Krakowie w "nowej" odsłonie
... otwarty został również bar Salad Story. W najbliższym czasie w Galerii swoje salony otworzą także Mango (moda damska), Monetti (ekskluzywna porcelana), Step In (obuwie) oraz Drogeria Natura. W nowej lokalizacji ... są: Zara, H&M, C&A, Reserved, Carry, Empik, Alma, Pure Fitness, RTV Euro AGD oraz Cinema City. Za wynajem powierzchni handlowej w Galerii ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2014
... wprowadzaniem programów oszczędnościowych mających na celu zapobiegnięcie kryzysowi kredytowemu w strefie euro. Skutkowało to niskim wzrostem i wysoką stopą bezrobocia w wielu ... . Nie zmienia to jednak faktu, że wciąż najbardziej rentownym z handlowych działów jest moda, której średnia marża zysku netto wyniosła 7,4 proc., czyli ponad dwa razy więcej ...
-
Start-up: 25 lat wolności
... się pozycji Unii Europejskiej, zniesienie granic i wejście kilkunastu krajów w strefę euro mamy do czynienia z problemem definicji patriotyzmu gospodarczego. Kapitalizm w wersji ... w światowej czołówce Do naszego kraju, jak to zwykle bywa z trendami, moda na start-upy dotarła z pewnym opóźnieniem... co w tym szczególnym przypadku było wielką ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 8/2015
... adaptacji do zmian klimatu. Na realizacje programu przeznaczono ok. 3,5 mld euro. NFOŚiGW oceniał projekty, podpisywał umowę o dofinansowanie, monitorował ich realizację, przekazywał ... rezultaty można uzyskiwać w czymś, co jest jednocześnie tak kompaktowe. Za granicą moda z Próchnika nie jest szeroko dostępna. Jeden salon Rage Age działa wprawdzie na ...
-
Warszawa w oczekiwaniu na nowe powierzchnie handlowe
... powierzchnie typu „prime”, tj. za najlepsze lokale o pow. ok. 100 mkw. w kategorii moda i akcesoria w centrach handlowych, pozostały na stabilnym poziomie w ostatnim kwartale i znajdują się w przedziale od 90 do 105 euro za metr kwadratowy miesięcznie. Można jednak zauważyć presję na wzrost czynszów w najlepiej ...
-
Blokowanie reklam: Polacy dobrze wiedzą, jak to robić
Polacy zdecydowanie nie przepadają za reklamami w sieci - okazuje się, że plasujemy się na drugiej pozycji europejskiej czołówki użytkowników najczęściej blokujących tego rodzaju treści. Z wtyczek typu AdBlock korzysta aż 37 proc. polskich internautów. Bardziej oporni na reklamy są jedynie Grecy. Zjawisko blokowania reklam w internecie to już ...
-
Wakacje 2016: bogacimy się i nic z tego
... turystyce. Neckermann traci klientów – inni niekoniecznie. W turystyce wyjazdowej zdecydowanie panuje moda na sukces, a przyznawanie się do słabszych wyników nie jest zbyt często ... ale powrót popytu po zakończeniu roku szkolnego oraz występów Polaków na Euro 2016 rozwiał ewentualne obawy. Bardzo duży popyt powoduje znaczne wahania wyznaczanych przez ...
-
5 trendów, które wpłyną na rynek M&A w 2017 roku
... atrakcyjność transakcji Zmiany kursów walut, w tym spadek wartości funta brytyjskiego czy euro, mogą mieć wpływ na czas dokonywania transakcji oraz podnieść atrakcyjność ... czempionów, czy też będą preferować własnych? – mówi Bartłomiej Smolarek. 5) Moda na przyspieszenie zmian w portfolio Niezależnie od niepewności geopolitycznej i gwałtownych ...
-
Kadra Nawałki za miliard
... sportowych. Nie ma chyba już wątpliwości, że to nie jest chwilowa moda wynikająca z pojedynczego sukcesu. Mamy do czynienia ze zjawiskiem popkulturowym, za którym idą ... już o starciach ze Szkocją i Irlandią mało kto pamięta), a później przełamanie w eliminacjach Euro 2016. Fantastyczny mecz z Niemcami, z którymi udało się wygrać pierwszy raz w ...
-
Centra handlowe w Warszawie stawiają na usługi i rozrywkę
... ”, tłumaczy Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL. Czynsze Czynsze “prime”, które dotyczą lokali o powierzchni około 100 mkw. w kategorii moda i akcesoria w wiodących centrach handlowych utrzymują się na stabilnym poziomie i wynoszą od 110 do 130 euro za mkw. miesięcznie.
-
Połowa Polaków chce pracować w zagranicznej firmie
... skumulowana wartość francuskich inwestycji nad Wisłą zbliża się do 18 mld euro. Ponad 1300 firm z francuskim kapitałem utworzyło w naszym kraju blisko ćwierć miliona miejsc ... (wino 11%, żaby 8%, ślimaki, ser) oraz „francuskiego” stylu życia (romantyzm, elegancja, moda). Jedynie 35% Polaków było we Francji, a tylko 12% pracowało we francuskiej firmie ...
-
Centra handlowe hamują. Co teraz?
... sprzyja stały wzrost siły nabywczej polskich konsumentów i zmiana stylu życia. Moda na spędzanie czasu poza domem rośnie – mówi Magdalena Frątczak, Szefowa Sektora Handlowego w ... stawka za stumetrowy lokal w najlepszych centrach handlowych wynosi średnio 100-130 euro za mkw. Natomiast za lokal przy najpopularniejszych ulicach handlowych w Warszawie ...
-
Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii
Każdego dnia przeciętny internauta napotyka w sieci potężną dawkę reklam. Jednocześnie okazuje się, że część treści publikowanych przez reklamodawców umyka uwadze adresatów. W II kwartale br. widoczność reklamy displayowej w naszym kraju uległa jednak istotnej poprawie, podnosząc się o pokaźne 10 punktów procentowych i zbliżając się tym samym do ...