-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... tym roku 16,3%, a 2027 r. 17,5%. Na horyzoncie widać dodatkowo dwa niepokojące zjawiska, które jeszcze bardziej skomplikują obsługę logistyczną tego sektora. Moda, czyli odzież wraz z obuwiem i akcesoriami od lat stanowi jedną z najpopularniejszych kategorii spośród wszystkich dostępnych grup produktywnych sprzedawanych w internecie. Jest tak ...
-
Miejsca noclegowe na EURO 2012 już gotowe
... dzięki zbliżającej się tak wielkiej imprezie sportowej w stolicy na stałe zagości moda na wynajem mieszkań dla turystów, mówi Michał Kosiedowski, wiceprezes Metrohouse & Partnerzy S.A. ... . – Sukcesywnie pytamy naszych klientów, czy biorą pod uwagę wynajem krótkoterminowy podczas Euro. Jeśli mieszkanie nie jest w tym czasie zajęte, wynajem na doby jest ...
-
Moda w Polsce z potencjałem
... . Polaków deklarujących posiadanie aktywów płynnych o wartości od 1 do 8 milionów Euro. Co ciekawe, ośmiu na dziesięciu z nich żyje w aglomeracji warszawskiej. ... 4 796 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. Coraz silniejszą reprezentację ma moda dedykowana mężczyznom. Marki takie jak Bytom, Wólczanka, Vistula, Lavard i Próchnik inwestują ...
-
Marki odzieżowe vs moda na Temu i Shein: jakie strategie przyjmują?
... w mniejszych i średnich miastach w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie przystępna cenowo moda Sinsay trafia do wrażliwych na cenę konsumentów – komentuje ... pierwszym półroczu 2024 roku oraz zyski ze sprzedaży na poziomie 18,1 mld euro. Inditex zawdzięcza swój sukces innowacyjnemu podejściu i szybkiemu dostosowywaniu się do zmieniających się ...
-
Moda na ACCA
... jest dobrym potwierdzeniem tej wiedzy. Można nawet powiedzieć, że pojawiła się moda na ACCA. Zwiększenie zainteresowania tymi kwalifikacjami potwierdza Agnieszka Wolińska, Human Resources ... jest atutem przy rekrutacji. Również w jednym z najnowszych polskich banków, Euro Banku, nie poszukiwano jeszcze osób z takimi kwalifikacjami, ale dwóch obecnych ...
Tematy: -
Moda napędza konsumpcję
Moda w Europie Środkowej i Wschodniej notuje pokaźne wzrosty i w wyraźny sposób stymuluje konsumpcję - pisze Colliers International w swoim najnowszym raporcie „ExCEEding Borders – the fashion ...
-
e-Faktura: moda czy konieczność?
Dokumenty elektroniczne, w tym faktury, z roku na rok zyskują coraz większe znaczenie. Dzieje się tak m.in. dlatego, że Unia Europejska konsekwentnie dąży do praktycznego, a nie jedynie formalnego zrównania w obrocie gospodarczym dokumentów w postaci elektronicznej z dokumentami w postaci papierowej. Polska konsekwentnie liberalizuje prawo ...
-
Build-to rent, czyli moda na inwestycje mieszkaniowe na wynajem
Jeszcze do niedawna o mieszkanie dla studenta lub osoby rozpoczynającej karierę zawodową w nowym miejscu bywało naprawdę trudno. Dzisiaj sytuacja przedstawia się już znacznie lepiej, co jest m.in. efektem dynamicznie rozwijającej się oferty nowoczesnych inwestycji mieszkaniowych na wynajem. Obecnie w regionie Europy Środkowej i Wschodniej pojawia ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... pod względem wartości świadczonych usług (170,7 mld euro.). Różnica jest jednak marginalna i wynosi zaledwie 4,1 mld Euro. Drugie miejsce daje obecnie udział w rynku globalnym ... jak i unijnym e-commerce jest niezagrożony. Nawet w słabszym dla handlu 2023 roku, moda sprzedawana przez internet osiągała niezłe wyniki, zarówno pod względem przychodów, ...
-
Warszawskie ulice handlowe wracają do łask?
... Chmielna (40%) i ul. Poznańska (37%). Z kolei najpopularniejsza kategoria zakupowa w galeriach handlowych, czyli moda, przypada na zaledwie 13% sklepów obecnych przy głównych ... Środkowo-Wschodniej, np. Budapeszt (100 euro / mkw. / miesiąc) i Praga (220 euro / mkw. / miesiąc), wyprzedzając jedynie Bukareszt (60 euro / mkw. / miesiąc). Wyzwania ...
-
Polityka klimatyczna a gospodarka
... decyzjach motywowanych jedynie polityczne. Obszarem, w którym dochodzi do wyznaczania pozamerytorycznych celów, jest polityka klimatyczna. Ona sprzeciwia się logicznemu rozumowaniu i faktom. Moda na zieloną ekologię prowadzi do niszczenia państw narodowych oraz przyczynia się do pogłębiania różnic w rozwoju poszczególnych państw Europy. Klimat stał ...
-
Ulice handlowe przeżywają renesans?
... nawet dość wysokie czynsze - w Warszawie za m2 przychodzi zapłacić od 60-80 euro, podobne stawki obowiązują w Krakowie. To niektóre z wniosków, jakie nasuwa lektura ... stanowi niemal 40% wszystkich lokali usytuowanych przy głównych ulicach handlowych, natomiast moda i akcesoria (w tym pamiątki) to 30%. Stolica Małopolski wyróżnia się na tle ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... BP, który wydał na cele reklamowe 18,9 mln zł. Wyprzedził on nieco Euro Bank, który przeznaczył na promocję 18,5 mln zł. Grupa ING, która już ... koszulki lidera – zarobił ok. 10,5 mln zł, a na falach stacji najchętniej reklamował się Euro Bank (2,3 mln). Pozycję wicelidera wśród stacji radiowych uzyskało Radio Zet, które w I kwartale 2015 r. zarobiło ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... i prasie niemal 24 mln zł. To 15 mln zł więcej niż w okresie styczeń - marzec. Poza pierwszą dziesiątką znalazł się natomiast Euro Bank oraz SKOK Stefczyka. Choć przeznaczyli na reklamę niewiele mniej niż kwartał wcześniej, to inne banki i instytucje znacznie zwiększyły intensywność ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
... wiedzie Radio RMF FM, które pomiędzy kwietniem a czerwcem zarobiło 11 mln złotych – na reklamy w tej stacji postawiły przede wszystkim banki – Euro Bank oraz PKO BP. W prasie najwięcej w II kwartale zyskał dziennik „Fakt”, na którego łamach reklamodawcy z branży finansowej zamieścili materiały promocyjne ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
... raport DNB Bank Polska i firmy Deloitte „Sektor farmaceutyczny i med-tech” (listopad 2015) pokazuje że średnie, roczne wydatki na farmaceutyki to 139 euro na osobę. Nic zatem dziwnego, że firmy farmaceutyczne robią co mogą, aby zdobyć klientów. Branże i kategorie Z danych Codemedia wynika, że ...
-
Wydatki na święta Bożego Narodzenia rosną w całej Europie
... po okresie spadków w tej kategorii zaobserwowanych po zakończeniu pandemii. W okresie Bożego Narodzenia duży potencjał rozwoju mają popularne kategorie prezentowe: kosmetyki, moda oraz elektronika. Wydatki na odzież najbardziej wzrosną wśród Węgrów (+5,9% r/r), Hiszpanów (+4,5% r/r) i Czechów (+4,5% r/r), z kolei na elektronikę wśród mieszkańców ...
-
Logistyka rynku mody zagrożona wojną celną Chiny-USA
... sektor modowy wygenerowała w zeszłym roku przychody sięgające prawie 50,5 mld euro, ale średnioroczny wzrost w latach 2024-2029 oszacowano na zaledwie 2%, co ... . Będą m.in. chciały wykorzystać wciąż otwarte możliwości w europejskim handlu elektronicznym, gdzie moda zdominowała pozostałe kategorie, zarówno pod względem przychodów, jak i udziału ...
Tematy: rynek mody, branża modowa, odzież, import odzieży, moda, rynek odzieżowy, logistyka, cło, cła, wojna celna -
Rynek TSL w 2023 roku. Spowolnienie we wszystkich sektorach
... PKB w 2022 r. dla całej Unii na poziomie 3,3%, a w strefie euro 3,2%. Rok 2023 to duży spadek do 0,3% zarówno w strefie euro, jak poza nią. Odbicie ma następować w kolejnych latach, ... będzie wyglądał następująco: Azja Pacyfik 34,4% (91,3 mld euro), Europa 32,2% (85,3 mld euro), Ameryka Pn. 22,3% (59,1 mld euro). Wolniejszy bieg wrzuci także kolej Ze ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2017
... sierpniu. Dzięki poręczonemu przez rząd Niemiec kredytowi w wysokości 150 mln euro możliwe stało się przedłużenie działalności firmy do końca października. Wzrost ... płaca robotników wykwalifikowanych w branży na poziomie 15,2 euro, a robotników zatrudnionych w pracach pomocniczych w wysokości 12,20 euro za godzinę. Komentarz do wydarzeń ...
-
Europejskie standardy reklamy online
... formatów oferowanych reklamodawcom. Prognozy Jupiter Media Metrix wskazują, że Europejski rynek reklamowy online będzie wart do 2008 roku ponad 4 miliardy euro. Interactive Advertising Bureau to założona w Stanach Zjednoczonych, działająca obecnie na całym świecie organizacja, zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego. Do IAB należy ...
-
Dobra luksusowe odporne na wojny i kryzysy
... zachowanie elitarności, która jest jego istotą. Sprzyja temu moda na personalizację produktów i poszukiwanie wyjątkowości, zwłaszcza wśród wpływowej grupy ultrazamożnych klientów ... wzrost o 100-130 proc. odnotowała niewielka pod względem wartości (4 mld euro) kategoria podróży luksusowymi wycieczkowcami, z których chętnie korzystają klienci z USA ...
-
Eko opakowania w e-commerce to dla logistyki szansa, wyzwanie i dylemat
... Analizie poddano sektor non-food e-commerce w Niemczech, czyli m.in. kategorie moda, elektronika i uroda. W symulacji założono przejście z papierowych toreb ... obsługi rynku e-commerce u naszego zachodniego sąsiada o ok. 30 mln euro. Zwiększenie wolumenu wielorazowych opakowań w systemie tworzy także dodatkowe wyzwania dla infrastruktury logistycznej ...
-
Galeria Kaskada w Szczecinie
... wysokość kredytu wynosi 111 milionów euro, czyli blisko pół miliarda złotych. Całkowita wartość inwestycji sięga 190 milionów euro. Na około 43 tys. m kw. ... liczne punkty usługowe. Pod względem ilości sklepów wśród najemców będzie dominowała moda. Atutem Galerii Kaskada ma być niespotykany dotąd w regionie zachodniopomorskim wybór nowoczesnych ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
... niż przed kwartałem wydatkom, jak i dzięki mniejszej aktywność innych reklamodawców. Trzeci w rankingu Euro Bank powraca do czołówki zestawienia po trzech miesiącach nieobecności z kwotą 20 mln zł ... 24,5 mln zł. Do telewizji równie dużą wagę przyłożył Vivus (20,5 mln zł), Euro Bank (niemal 20 mln zł) oraz Bank Millennium (18 mln zł). Promocja w radiu ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 45/2015
... latach również będą się rozwijać przy wsparciu środków z UE. Na poprawę infrastruktury kolejowej z programu Infrastruktura i Środowisko trafi do Polski 5 mld euro. Z kolei na rozwój sieci drogowej TEN-T (transeuropejskiej sieci transportowej) i transportu multimodalnego, czyli wykorzystującego różne środki transportu, przeznaczono ponad 9,5 mld ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... . ton pszenicy. Kraje unijne uzgodniły warunki utworzenia funduszu pomocowego dla syryjskich uchodźców, przebywających w Turcji o wartości 3 mld euro. Polska składka do tego funduszu wyniesie 57 mln euro. Informacje na całym świecie przenoszą się do sieci internetowej, a wydawnictwa cyfrowe systematycznie zwiększają liczbę czytelników kosztem ...
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
... , który zwiększył swoją aktywność w TV aż o 40%. Jest to w głównej mierze rezultat aktywności związanej z EURO. Podobnie sytuacja ma się w przypadku Procter & Gamble, które dzięki swej aktywności (EURO i Igrzyska Olimpijskie) zdołało wskoczyć na podium. Ubiegłoroczną aktywność reklamową w znacznej mierze zaburzyły właśnie imprezy sportowe ...
-
Producenci odzieży: powrót koniunktury dopiero w 2023 roku?
... dwukrotnie wyższym wynikiem od tego, który zanotować ma pikujący PKB strefy euro (9%). Jak czytamy w komunikacie opublikowanym przez Euler Hermes, do końca 2021 roku ... niż na ilość, co stanowiłoby 180-stopniowy zwrot z paradygmatu fast-fashion (szybka moda), który działa przeciwko interesom branży produkcyjnej w Europie. Rosnąca konsumpcja per ...
-
Ranking e-commerce: gdzie Polacy robią zakupy online?
... 60 proc. dyskutujących o zakupach online to mężczyźni. Często powtarzają się hasztagi „moda” i „shopping”. Polskie wydatki w e-sklepach rosną najszybciej w Europe - w 2020 r. Polacy wydali tą drogą ... pod względem liczby wzmianek, jak i zasięgu największą popularnością cieszy się RTV EURO AGD (584 tys. wzmianek i 678 mln zasięgu). Jeśli chodzi o ...
-
Polski rynek sztuki z rekordowymi wzrostami
... do około 43,2 mld euro, notując tym samym 22 proc. spadek, w porównaniu z rokiem 2019, gdy wyniosła 55,3 mld euro. Tymczasem Polska wciąż przeżywa ... proc. i Agra-Art - 9,3 proc. W Polsce na pewno czynnikiem stymulującym jest również wzrost zamożności, jak i moda na otaczanie się oryginalnymi pracami artystów. Jednocześnie popularność inwestowania w ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... reklamowych, docierając do 85,16% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (617 mld kontaktów reklamowych, 75,45% zasięgu), na trzecim – Allegro.pl (333,18 mln kontaktów ... Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w maju marka Media Expert (12,42%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (3,76%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... reklamowych, docierając do 86,04% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (642 mld kontaktów reklamowych, 77,28% zasięgu), na trzecim – Lidl (339,9 mln kontaktów, 72,71 ... Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w czerwcu marka Media Expert (11,99%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (3,82%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... reklamowych, docierając do 86,57% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (0,772 mld kontaktów reklamowych, 77,56% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,516 mld kontaktów, 75,02 ... Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w lipcu marka Media Expert (12,08%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (4,63%) ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... kontaktów reklamowych, docierając do 86,34% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1 mld kontaktów reklamowych, 79,15% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,61 mld kontaktów, 76,41% ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała we wrześniu marka Media Expert (11,18%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (5,91%) oraz ...