-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... online i offline. Omnichannel poszerza horyzonty i daje możliwość wyboru – a to sprawia, że marka zyskuje większe zaufanie klientów. Ten trend będzie się rozwijać w 2022 roku, ... w Europie, robi zakupy właśnie za pomocą telefonów komórkowych. W nowym roku firmy e-commerce będą ciągle poprawiać doświadczenia zakupowe na urządzeniach mobilnych. Przede ...
-
Programy lojalnościowe - trendy 2022
... korzystanie z takiego rozwiązania będzie dla klienta nawykiem, także sama aplikacja (i firmująca ją marka) stanie się częścią codziennego stylu życia. 5 modnych rozwiązań Już ... swój wysiłek i z pewnością jeszcze bardziej polubi daną markę. Akcje charytatywne. Firmy coraz częściej angażują się w akcje charytatywne, ekologiczne oraz inne, które mają na ...
-
Marki ukraińskie w polskich sklepach?
... w polskich sklepach. W pytaniu ze wspomaganiem spośród ukraińskich marek najczęściej wskazywana jest marka wódki Nemiroff (rozpoznaje ją co trzeci Polak) oraz słodyczy Roshen ... polskich producentów (z taką tezą zgadza się 38% badanych). Agnieszka Górnicka, prezes firmy Inquiry, dodaje: Widzimy wyraźnie, że z zaangażowaniem podchodzimy nie tylko do ...
-
Wirtualna rzeczywistość: co nam da wejście do Metaversum?
... bohaterach. Nie mówimy tu o jednorazowych akcjach PR-owych, tylko o tym, jak marka zdobywa zaufanie oraz dostarcza swoim przyszłym rynkom ‘piaskownicę pełną kreatywnych zabawek’ – mówi Martin Taylor, wielokrotnie nagradzany reżyser i współzałożyciel firmy Prox&Reverie. Dzięki Metaversum twórcy będą nie tylko produkować kontent dla innych ...
-
Allegro najczęściej polecaną marką w Polsce
... , Nike, Adidas, Apple i iPhone. Globalną listę TOP 10 najchętniej rekomendowanych marek zamyka Shopee - marka o silnej pozycji na rynkach azjatyckich, intensywnie rozwijana w ostatnim czasie również w Polsce. Agnieszka Górnicka, prezes firmy Inquiry, komentuje: Warto zauważyć, że na liście TOP 10 dla Polski, obok globalnych ...
-
Niewypłacalności firm w Polsce w 3 kwartałach 2022 roku
... dostępność różnych form przewidzianych prawem środków, po które mogą sięgać firmy w trudnej sytuacji płynnościowej, ale przede wszystkim pogorszenie koniunktury gospodarczej ... (Idea Bank SA, Open Finance SA), sprzedaży detalicznej (Ordipol Sp, z o.o. – marka Orsay, Go Sport Sp. z o.o.), przetwórstwa spożywczego (Zakład Mięsny ZBYSZKO Zbigniew Kruk) ...
-
Polski rynek handlowy w III kw. 2022: prym wiodą parki handlowe
... światowych marek. W minionych trzech miesiącach swoje debiuty ogłosiły m.in. marka odzieżowa Uniqlo oraz nowy koncept klubów fitness dla mniejszych miast ... w analogicznym okresie ubiegłego roku – dodaje Katarzyna Michnikowska. Nowe technologie na zakupach Firmy coraz chętniej testują różnego rodzaju rozwiązania, poczynając od pełnej digitalizacji ...
-
Co czeka e-commerce w 2023 roku?
... zarówno online, jak i offline. Omnichannel daje możliwość wyboru – a to sprawia, że marka zyskuje większe zaufanie konsumentów. Ten trend będzie się rozwijać w 2023 roku ... niż komputery stacjonarne. Taka popularność m-commerce sprawi, że w nowym roku firmy e-commerce będą ciągle poprawiać doświadczenia zakupowe na urządzeniach mobilnych. Konsumenci ...
-
Jak ochronić firmowy smartfon przed cyberatakami?
... kraju dokonywano za pośrednictwem e-maili. Z kolei raport Global Cybersecurity Leadership Insights Study firmy EY wskazuje, że tylko co piąty lider ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego ... możliwości w zakresie ochrony oferuje na polskim rynku np. Samsung Knox. Marka ta zapewnia rozwiązania zarówno na poziomie sprzętowym, jak i oprogramowania. O ...
-
Oszustwa internetowe: w teorii jesteśmy sprytniejsi niż cyberprzestępcy
... wiadomości? Cyberprzestępcy stosujący phishing podszywają się m.in. pod firmy kurierskie lub sklepy internetowe i tworzą wiadomości do złudzenia przypominające ... . Próbę oszustwa możemy też zgłosić policji lub operatorowi telekomunikacyjnemu. Marka SMSAPI od ponad 17 lat dostarcza profesjonalne rozwiązania w zakresie masowej wysyłki wiadomości ...
-
Rusza budowa Panattoni Park Poznań XIV
... budowa Panattoni Park Poznań XIV w Głuchowie. Nowy park logistyczno-przemysłowy docelowo obejmie 63 000 m kw. powierzchni w dwóch budynkach. Pierwszymi najemcami są firmy Gasa Group oraz Markat Plus. Panattoni Park Poznań XIV to dwa budynki o łącznej powierzchni 63 000 m kw. Właśnie ruszyła budowa ...
-
Reputacja i dowód społeczny. Tak się podbija zagraniczny rynek e-commerce
... i sprawiając, że marka wydaje się bardziej „swojska”. Generowanie wartościowych i szczegółowych opinii: Unikalny „system podpowiedzi” (hinting system) w inteligentny sposób zachęca klientów do pisania rozbudowanych, bogatych w słowa kluczowe opinii (często powyżej 200 znaków). Zamiast zdawkowych komentarzy, firmy otrzymują szczegółowe recenzje ...
-
Black Friday zwiększa sprzedaż, ale nie lojalność klienta. Jak to zmienić?
... rabatu może być krótkotrwała. Dyrektywa Omnibus – koniec fałszywych promocji Mimo to firmy bardzo aktywnie włączają się w listopadowe promocje. Co więcej, ... , spersonalizowanych interakcji na co dzień, a nie tylko raz w roku. W ten sposób marka staje się partnerem w zakupach, a nie jedynie dostawcą jednorazowych okazji – wyjaśnia Alexander Kubicki, ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem