-
Oto najlepsze blogi e-commerce w kategorii "Dom i ogród"
... jest przestrzeń dla każdej firmy pragnącej budować swoją rozpoznawalność poprzez przemyślane działania z zakresu content marketingu i SEO – mówi Wojtek Mazur, CEO wrocławskiej agencji Elephate. Spośród serwisów e-commerce w branży „Dom i ogród” wyróżnione zostały także: Fixero.com – jako marka posiadająca największy udział artykułów w całości ...
-
Spółki giełdowe a własność intelektualna
... marka jest jedyną rzeczą, prócz ceny, dzięki której mogą walczyć o klienta. Największa liczba znaków towarowych została zgłoszona przez firmy z branży spożywczej, medialnej i paliwowej. W przypadku przemysłu spożywczego liczba zgłoszeń można uznać za konwencjonalną. Standardem jest, że firmy ...
-
Architektura marek i strategie portfolio ofertowego
... zwrocie zarówno w efektywności operacyjnej firmy, jak i jest narzędziem podnoszenia wartości firmy jako całości. Efektem wprowadzenia tej strategii jest zbudowanie trwałej przewagi konkurencyjnej na rynku. Co rozumiemy pod pojęciem strategii architektury portfolio? Architektura marki to sposób, w jak marka firmy i wszystkie ofertowe marki, submarki ...
-
Dania gotowe: rynek zwolnił
... firmy musiały odczuć bardzo mocno. Sytuacja na dynamicznie rozwijającym się do niedawna rynku dań gotowych uległa zmianie. Ten segment produkcji spożywczej przystopował - mówi Marek Piątkowski, prezes Grupy Mispol, do której należy producent dań gotowych Agrovita. Zdaniem Marka ... się Bogdan Śliwa, wiceprezes ds. handlu i marketingu firmy Profi. Z ...
-
Strategia rozszerzania marki - rynek motoryzacyjny
... podstawą sukcesu całej firmy. Strategia rozwoju firmy to często strategia rozszerzania. Według analiz CODES Strategie, tam gdzie rynki są nasycone, firmy szukają nowych ofert, ... zobaczymy ich w Europie. Co planuje Volkswagen? Zanim pojawi się nowa marka Volkswagena, do gamy produktów firmy ma dołączyć nowy model roboczo nazwany „UP!”. To strategia ...
-
Ochrona prawna marki
... firmy. Jest to pierwszy model firmy z aspiracjami międzynarodowymi. Premiera jednak nie była udana. Prawnicy marki Audi złożyli pozew twierdząc, że istnieje zbyt duże podobieństwo między nazwą nowej marki chińskiego auta a nazwą modelu Audi Q. Sąd w Hamburgu w bardzo krótkim i szybko przeprowadzonym postępowaniu zdecydował, że chińska marka ...
-
Opel nadal w rękach General Motors
... wskazuje na to, iż Opel pozostanie w rękach Amerykanów. Wywodząca się z Niemiec marka samochodów, mimo ciągłych narzekań, co do jakości produkowanych aut cieszy ... . W związku z tym wytwarza się szereg zależności, w tym społeczności lokalnej od firmy. Rezultatem jest moralny obowiązek przedsiębiorstwa do dbania o społeczeństwo, w którym dane jest mu ...
-
Innowacje a przewaga konkurencyjna
... ponoszenie niższych kosztów związanych z działalnością operacyjną firmy, głównie produkcją. W ten sposób działa Toyota, która wybiera dostawców według kryterium innowacyjności, a nie ceny, przez co jej produktywność jest większa niż w przypadku konkurencji. Na obniżenie kosztów wpływa również marka, przy odpowiednio dużej skali, i synergie kosztowe ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... mediów społecznościowych nie odpowiada już dostawca usługi. To po stronie firmy, instytucji bądź osoby zlecającej i korzystającej z monitoringu i badań realizowanych na jego ... linii człowiek – marka. Gdy w proces komunikacji, który dotychczas w naturalny sposób odbywał się między dwiema osobami, wchodzi dziś byt trzeci – marka – należy zadbać, by ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 23/2019
... perspektywy nie są optymistyczne... Volkswagen to także znakomita niemiecka marka od lat obecna praktycznie na całym świecie. Przemiany na rynkach ... . polskich przedsiębiorstw, z czego jedną trzecią (ok. 37 proc.) stanowią duże firmy zatrudniające powyżej 250 pracowników. Dla porównania z chmury korzysta ponad połowa przedsiębiorstw w ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 42/2019
... strategia firmy dotycząca dbania o środowisko, potrzeby pracowników i niesienia pomocy dla społeczeństwa. Grupa Intrum pokazuje w nim również, jakie inicjatywy w tych obszarach podjęła w danym roku i planuje w kolejnych miesiącach, zarówno na poziomie globalnym, jak i lokalnie, jeżeli chodzi o 25 krajów w całej Europie, w których marka jest ...
-
Czego pracownik fizyczny wymaga od rekrutacji?
... z nimi doświadczeniami dzielą się w czasie rzeczywistym. Z tego też względu firmy muszą przykładać coraz większą wagę do relacji z kandydatami, ... firmy, z którą łączą go negatywne doświadczenia rekrutacyjne. Ponadto 59% kandydatów zmieni nastawienie do dostarczanych przez nią produktów i usług. To istotny dowód na fakt, że marka pracodawcy oraz marka ...
-
Bezpieczeństwo marki w internecie
... na serwer i zmiana stron internetowych lub kradzież danych osobowych naszych użytkowników z pewnością nie świadczy najlepiej o polityce bezpieczeństwa zaatakowanej firmy. Im bardziej rozpoznawalna marka uległa działalności hackerów, tym większym odbija się to echem w internecie. Prócz wyciągnięcia wniosków z bolesnego doświadczenia, pozostaje nam ...
Tematy: marka, bezpieczeństwo marki -
Operatorzy wirtualni - czy to już pora?
... nierozpoznawalną markę mają nikłe szanse na powodzenie. A właśnie marka i rozległa sieć lojalnych klientów to, element decydujący w największym stopniu o sukcesie wirtualnego operatora komórkowego. Stąd też w Europie Zachodniej działalność MVNO prowadzą z powodzeniem takie firmy jak brytyjski Virgin posiadający ugruntowaną pozycję na rynku ...
-
Rynek ciastek rośnie w siłę
... czekoladowe o szczególnych zaletach - mówi Marcin Cichoń, dyrektor ds. rozwoju rynku z firmy Bahlsen, jednego z dominujących na polskim rynku producentów ciastek. - Istnieje ... Stowarzyszenia Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych POLBISCO Marka Przeździaka, najwięcej kłopotów przysparza firmom produkującym ciastka podatek VAT ...
-
Idealny Pracodawca w Polsce 2010
... poprzez zwolnienia to w dłuższej perspektywnie odbiorą to jako oznakę zatrzymania rozwoju firmy, a tego nikt nie popiera. Długofalowa strategia obliczona na wypracowanie ... firmie. Prestiż, jako ważny atrybut pracodawcy zaznaczyło 33% przebadanych osób – dodaje Anna Macnar. Marka Google jest znana na całym świecie. Jak jednak podają autorzy raportu, w ...
-
Polski e-konsument 2010
... Martini (9,2% i 7,8%). E-konsumenci wybierają najczęściej kawę Jacobs i Nescafe (blisko 30%) oraz czekoladę firmy Milka (40,9%) i Wedel (38,6%). Preferencje e-konsumentów wobec marek instytucji ... marek finansowych. Dla blisko 6% e-konsumentów istotny jest produkt najtańszy, marka jest obojętną. Nieliczni badani niezależnie od marki kupują produkt ...
-
Naming na eksport
... tak niefortunnie nazwać? To nowy model szosowego motocykla Husqvarna. To marka szybkich motocykli, które wielokrotnie tryumfowały na mistrzostwach w crossie i enduro. Motocykl ... nazw. Pytanie tylko, czy właściciele hotelu korzystali z usług profesjonalnej firmy od kształtowania wizerunku? Polak potrafi wszystko zrobić sam, a czasami rezultaty ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... ewidencji), jak i dane teleadresowe (nazwa firmy, adres siedziby, telefon kontaktowy, e-mail). O konieczności zamieszczenia szczegółowych informacji o sklepie przekonanych jest 63% badanych. Bardzo nieliczni (1%) stwierdzili, że takie dane są niepotrzebne. Mniejsze znaczenie dla kupujących ma marka sklepu. Najwięcej (60%) respondentów odpowiedziało ...
-
Franczyza w Polsce: gastronomia 2012
... oferty franczyzowej. Innym powodem jest brak znalezienia odpowiednich franczyzobiorców. Firmy o ugruntowanej pozycji rynkowej – przykładowo Pijalnie Czekolady E. Wedel, czy cukiernie A. Blikle, ... sieć gastronomiczną, w której działają zarówno punkty własne jak i franczyzowe – Olimp. Marka Lovit też ma być rozwijana przez franczyzę. Prawdziwa inwazja ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2012
... zastosowaniu inteligentnych rozwiązań technologicznych, aby zapewnić klientom lepsze doznania. Przykładowo marka Burberry (wzrost o 21% do 4 mld USD) stworzyła wirtualny świat, w którym ... wartości, ponieważ na markę składają się zarówno wyniki biznesowe firmy, jak i jakość produktu, klarowność pozycjonowania i pozycja rynkowa. W rankingu brane ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... firmy odpowiadają za 60,2% całości inwestycji sektora; Napoje i alkohole – największy wpływ na tak wysoki wzrost inwestycji w sektorze miała kampania reklamowa Foodcare (promocja Frugo) oraz inwestycje firm w kontekście EURO 2012 – Carlsberg jako sponsor oraz Tyskie jako marka ... inwestycje to marka H&M; Media/książki/CD/DVD – inwestycje firm z ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2013
... Takie marki zapewniają także wyższy zysk dla akcjonariuszy”. Eileen Campbell, prezes firmy Millward Brown zajmującej się badaniem marek, dodała: „Wycena marki oraz inne ... 63 mld USD. Sektor ten skorzystał na rosnącej sprzedaży w Ameryce Łacińskiej i Chinach. Globalna marka Heineken zajmuje trzecie miejsce na świecie pod względem wartości (8 mld USD). ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... sektorze wyraźnie osłabły. W 2014 roku na emisję spotów i kreacji w telewizji, radiu i prasie firmy z branży dziecięcej przeznaczyły o 100 mln zł mniej niż przed rokiem. W ... produktów żywnościowych, na których promocję w 2014 roku przeznaczono największe nakłady, była marka posiłków Bobovita (Nutricia). Łączny koszt emisji reklam w telewizji, radiu i ...
-
Rynek pracy specjalistów 2015 i 2016
... roku – ustąpiły miejsca stylowi zarządzania i kulturze organizacyjnej firmy (41%). „Wielkość i prestiż firmy, styl zarządzania i kultura organizacyjna oraz wysokość wynagrodzenia bardzo często wskazywane są jako główne motywatory do zmiany pracy przez specjalistów i menedżerów. Znana marka pozwala odczuć pracownikowi, że został doceniony jako ...
-
Najcenniejsze marki świata 2017 - handel detaliczny
... firm chińskich na rynku e commerce świadczy obecność firmy JD.com w pierwszej dziesiątce rankingu dla sektora handlu detalicznego. Marka ta, która po raz pierwszy weszła do ... rankingu firma Adidas wprowadziła druk 3D w produkcji obuwia, a z kolei tradycyjna marka fastfoodowa Domino’s Pizza oferuje klientom możliwość śledzenia zamówienia w czasie ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 19/2018
... trafiają do krajów ojczystych. Wg PE sytuacja musi się zmienić, a te firmy też muszą płacić podatki. Zdaniem szefa PE Antonio Tajaniego utrzymywane ... To samochód wyjątkowy, tworzony tylko w jednym egzemplarzu, tego nie proponuje żadna inna marka – przekonuje Karolina Szulęcka. Za możliwość samodzielnego wyboru części wnętrza trzeba sporo zapłacić, ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... czasach przed rewolucją internetową choćby marka Marlboro, pierwotnie stworzona z myślą o kobietach. Kojarzona z męskim, niezależnym i niezłomnym kowbojem marka na samym początku ... 2017 roku”. Podsumowanie Aby skutecznie dotrzeć do odbiorców poza swoją bańką informacyjną, firmy powinny przede wszystkim świadomie kształtować własny wizerunek aby mieć ...
-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... Asos) w oczach klientów wygrywa szerokim wyborem produktów, niskimi cenami i korzystnymi ofertami, a marka Adidas osiąga dobre wyniki w jakości produktów, zaufaniu i obsłudze klienta, co ... potwierdza, że zaniedbanie obszaru troski o środowisko oraz społeczeństwo przez firmy handlowe może mieć poważne konsekwencje dla ogólnego postrzegania marki w ...
-
Allegro liderem YouGov BrandIndex 2023
... też takie, które słyną z wysokiej jakości. Zestawienie dotyczące poziomu satysfakcji wśród klientów ponownie wygrywa Allegro, marka w swojej kategorii bezkonkurencyjna na polskim rynku. Trzy kolejne miejsca zajęły firmy z branży motoryzacyjnej: Audi, Toyota i Nissan. Zadowolonymi klientami mogą pochwalić się także Lavazza, Apple Pay i Volkswagen ...
-
IIIF150 Raptor 5G - pancerny smartfon odporny na wodę, kurz i ekstremalne temperatury
... użytkowników, którzy nie potrzebują łączności 5G. Marka, której ufają aktywni użytkownicy IIIF150 to ceniona na świecie marka smartfonów wzmacnianych, która redefiniuje standardy ... – więcej mocy, więcej trwałości i więcej charakteru – mówi Wioletta Batóg z firmy MB Mobile, wyłącznego dystrybutora marki IIIF150 w Polsce. Smartfony IIIF150 można kupić ...
-
Pancerny smartfon Oscal Pilot 3: bateria 10800 mAh i odporność w standardzie wojskowym
... pracy – komentuje Wioletta Batóg z firmy MB Mobile, dystrybutora elektroniki użytkowej. Konstrukcja Specjalistą w zakresie wytrzymałych urządzeń jest marka OSCAL. Najnowszy model smartfona ... podczas pracy w terenie. Oscal – marka tworzona z myślą o realnych potrzebach Oscal coraz wyraźniej zaznacza swoją obecność na polskim rynku. Marka stawia na ...
-
Nowe władze TPSA
... Marka Józefiaka dokonała też następujących zmian w składzie Zarządu TP. Na stanowiska członków Zarządu Firmy ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... aktach. A jak już, to zazwyczaj nie opowiadamy jej serio. Natomiast jeśli marka Nike zaangażowała się globalnie w promocję biegania, to oni naprawdę biegają, mówią o tym ... firmie. Marketing kreuje potrzebę wśród grupy docelowej i pracuje na wizerunek firmy. Zatem wszyscy pracownicy powinni być świadomi współtworzenia i współodpowiadania za dobry i ...
-
Czym jest branded content?
... połączeniu z Facebookiem jego aktywność widoczna jest również na osi czasu. Marka współpracuje także z blogerami kulinarnymi, rozszerzając tym samym zasięg swojej komunikacji ... odpowiadać na problemy klientów, co pozwoli zbudować zaufanie i lojalność do firmy. Użytkownicy powinni chcieć rozmawiać na serwowane tematy – komentować, dyskutować na forum ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei